Vztahy

Rozvádím se kvůli práci

Byl to takový krásný pár. Není to tak dávno, co slavili svatbu. Mají dvě malé děti. A dnes slyším, že se rozvádí kvůli práci. Není to unáhlené? Není v tom přece jenom něco jiného?

rozvod

Lidé se rozvádí kvůli ledasčemu. Kvůli nevěře, násilí,  alkoholu, ztraceným iluzím. Ale kvůli práci? S takovým „případem“ jsem se setkala poprvé a u tohoto páru mě to dost překvapilo.

Petr (32 let) pracuje v divadle jako asistent. Takový Ferda Mravenec, práce všeho druhu. Jeho žena Jana (30) je účetní, teď je na mateřské. Mají spolu dvě děti. Čtyřletého Vojtu a dvouletou Kristýnku.

Osobně znám jen Petra, jeho ženu jsem viděla jen párkrát, když přišla za ním do divadla. Vždycky byl na ně pěkný pohled. Oba se k sobě úžasně hodili a působili jako spokojený až románově idylický pár.

Neuběhlo ani sedm let a slyším, že se rozvádí. Jasně, za tu dobu se může semlít ledacos, ale oni se rozvádí kvůli práci, jak se mi svěřil Petr.Tomu jsem nemohla uvěřit.

„Kvůli práci?“

Jana začala na moji práci strašně žárlit. Vyčítala mi, že jsem věčně pryč a v divadle víc, než doma. Jasně, svým způsobem ji chápu, je na mateřské a s dětmi se asi nudí, ale někdo tu hypotéku splácet musí. Abych to utáhl, přibral jsem si ještě nějakou výpomoc v dílně. Rád truhlařím, tak proč si tím nepřivydělat, každá koruna dobrá. Občas vyrábím rekvizity nebo drobný nábytek.

Práce v divadle není od do. Jsem tady skoro pořád. Ale to přece věděla, když si mě brala, tak nevím, proč to teď nechápe a vyšiluje. Věčně na mě ječí a něco mi vyčítá. Už toho mám fakt plné zuby a o to víc do divadla utíkám. Jenomže tím jsme se dostali do začarovaného kruhu.

Nedávno mi vyházela věci před dveře, ať se prý do toho zatracenýho divadla odstěhuju, že podala žádost o rozvod.

„A nejednáte unáhleně? Nechcete si to ještě rozmyslet?“

„Už ne. Vlastně jsem zjistil, že se mi strašně ulevilo, odpověděl trochu posmutněle.“.

Čtěte také:

Rozvod po třiceti letech. Má to ještě smysl?

Rozvod po Česku

   
10.06.2011 - Ona s ním - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [49] Suzanne [*]

    Altamora — #47 Jo.

    Altamora — #45 No právě. S jedním workoholikem jsem se loni rozvedla. Neměli jsme děti, můj syn z prvního manželství už byl na prahu dospělosti, takže jsem mohla trávit docela dost času tím, že sem se zapojila do jeho práce a tím byla s ním. Ve chvíli, kdy jsem ale začala čas trávit i budováním své práce, vyčetl mi, že se o něj nezajímám, nechodím s ním na tréninky fotbalu a nestarám se dobře o domácnost a dítě. A juž našel pochopení u své zaměstnankyněSml30 A taky celé roky říkal, že to dělá kvůli mě, kvůli rodině, ať to vydržím, že jednou nás to bude dobře živit apod. Dnes jsem fakt ráda, že živí jinde. Taky jsem nevděčná svině Sml57

    superkarma: 0 10.06.2011, 17:15:30
  2. [48] Rikina [*]

    Ano, to je jistě poněkud smutné, zjistit, že rozvod neznamená ztrátu, ale úlevu... Jinak to ovšem celé není kvůli práci, ale kvůli neschopnosti fungovat jako pár, nebo lépe jako rodinná jednotka. Na tom mají oba svůj díl, rukou společnou a nerozdílnou. Škoda. Sml80 

    superkarma: 0 10.06.2011, 16:58:13
  3. avatar
    [47] Altamora [*]

    Kuře — #46 I ty jedna nevděčnáSml54 Vždyť to všechno dělal pro tebe a děti a ty taktoSml30. To je to, co jsem měla na mysli, když jsem psala, že peníze nejsou všechno a že je třeba sdílet radosti i starosti. Alespoň v těch krátkých chvílích, kdy jsou spolu. To se pak i to odloučení snáší lépe. Jinak nejde o rodinu, ale jen o jakousi symbiózu.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #49
    superkarma: 0 10.06.2011, 15:18:16
  4. avatar
    [46] Kuře [*]

    ToraToraTora — #32 Souhlasím s tebou. 14 let jsem snášela to, že manžel když přijde domů (1-2 víkendy v měsíci) kouká na televizi, spí, výjimečně jsme jeli na chalupu. Když nakonec změnil zaměstnání, mělo to být o tom, aby byl víc se mnou a s dětma. Změna byla v tom, že kouká na televizi nebo spí každý víkend(ano - spí i cleý víkend, jídlo mu nosí dcera do postele)  + denně po návratu z práce.

    Já pracuji na plný úvazek (mám dost nepravidelnou pracovní dobu), starám se o obě děti a  teď mám nůž na krku ohledně zvýšení kvalifikace.

    A najednou má manžel obrovský problém - já si dovoluji odjíždět na služební cesty, já si dovoluji být večer u PC a pracovat, já si dovoluji mít vlastní život. Najednou zjistil, že ON nemá nic než tu práci sport v TV a já mám práci, kamarády, děti... A nemám už chuť čekat na ty vzácné okamžiky, kdy se jemu bude chtít si povídat. Prostě si vystačím i bez nich.

    1. na komentář reaguje Altamora — #47
    superkarma: 2 10.06.2011, 15:12:26
  5. avatar
    [45] Altamora [*]

    Suzanne — #39 Taky bych ráda slyšela její verzi. Hlavně by mě zajímalo, jak se věnoval dětem, když náhodou byl doma. Jestli si s nimi povídal a hrál nebo jestli se kolem něho muselo chodit po špičkách, protože tatínek je unavený, tak ho neotravujte. To k tomu, že ta nevděčná osoba rozbíjí rodinu. Každý z nás zná nějakého workoholika. Ti, co znám já, mají rodinu jen na papíře, protože problémy manželky a dětí jsou hloupé a nedůležité ve srovnání s jejich velkým posláním - vydělat penízeSml57.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #49
    superkarma: 1 10.06.2011, 15:12:26
  6. avatar
    [44] maje [*]

    wich — #43 promiň, ale předchozí přítel jsem si vyložila jako ex. Sml80Sml80 ty nevíš, že nevědomost hříchy nečiní? já to nevědělaSml15Sml15

    superkarma: 0 10.06.2011, 15:07:46
  7. avatar
    [43] wich [*]

    maje — #42 O mrtvých jen dobře ne? Ale zmlsni si, když máš potřebu.

    1. na komentář reaguje maje — #44
    superkarma: 0 10.06.2011, 15:06:07
  8. avatar
    [42] maje [*]

    wich — #41 no nevím, jak ten tvůj ex, ale znám dost muzikantů, kteří by potěšili ženu víc jako gigollo, než jako muzikantSml54Sml54

    1. na komentář reaguje wich — #43
    superkarma: 0 10.06.2011, 15:03:33
  9. avatar
    [41] wich [*]

    RenataP — #37 Podnikatel, muzikant. Práce na 100 %. Až do úplného konce.

    maje — #38 Jsi trapná.

    1. na komentář reaguje maje — #42
    superkarma: 0 10.06.2011, 14:57:46
  10. avatar
    [40] SStream [*]

    On s ní být nechce. Taky bych nechtěla Sml24

    superkarma: 0 10.06.2011, 14:19:46
  11. avatar
    [39] Suzanne [*]

    Mimochodem, moc nevěřím na to, když chlap dře "jenom kvůli rodině", a proto na svoji rodinu nemá čas. Prostě na to nevěřím, kdyby chtěl, našel by čas na intenzivně prožité chvíle se svými blízkými. Opravdu bych ráda četla její verzi.Sml58

    1. na komentář reaguje Altamora — #45
    superkarma: 1 10.06.2011, 14:16:03
  12. avatar
    [38] maje [*]

    RenataP — #37 přítel byl snad gigolo?Sml57Sml57

    1. na komentář reaguje wich — #41
    superkarma: 1 10.06.2011, 14:13:40
  13. avatar
    [37] RenataP [*]

    wich — #35 jakou? Nech nás pokochat, sííím...Sml24

    1. na komentář reaguje maje — #38
    2. na komentář reaguje wich — #41
    superkarma: 0 10.06.2011, 14:12:37
  14. avatar
    [36] Suzanne [*]

    V tom vztahu něco neklape, tohle je jen zástupný problém.

    superkarma: 0 10.06.2011, 14:03:48
  15. avatar
    [35] wich [*]

    Každé takové nanynce bych ze srdce přála někoho, kdo má práci jako já nebo můj předchozí přítel Sml57

    1. na komentář reaguje RenataP — #37
    superkarma: 1 10.06.2011, 13:54:52
  16. avatar
    [34] heligona [*]

    pajda — #23 děkuji. S osmičkou bych i souhlasila, ale co je odsuzujícího na tom, že Átéčko zná podobný případ z okolí a Anai to sama prožila, to je mi záhadou Sml80

    superkarma: 0 10.06.2011, 13:08:12
  17. [33] dwolfova [*]

    Neměla si ho "pipina" brát, věděla jaké má povolání - nepracuje ve státních službách - "od - do" a ihned domů, pracuji v akciové společnosti a také nevím co budu dělat zítra a co pan řídící vymyslí za úkoly - taky nemám odchody ihned po skončení pracovní doby po celou dobu mé pracovní kariéry, která již činí 38 let - muž je projektant, taky nevypne po 8 hodinách počítač a děj se vůle boží - termíny projektů jsou ve firmě díky smlouvám závazné. Navíc si myslím, že jako většina mladých rodin, mají ihned  vše - což my neměli až po dlouhých letech a splácení různých půjček stojí velké úsilí.

    superkarma: 0 10.06.2011, 12:53:00
  18. avatar
    [32] ToraToraTora [*]

    Nejde o to, kolik času tráví v práci, ale jak intenzivně tráví ten, který mu zbyde na rodinu/manželku. Navíc, co my víme, třeba už jeden z nich má milence/milenku, třeba prošli zážitkem, který je rozdělil a hledají zástupné záminky....

    1. na komentář reaguje Kuře — #46
    superkarma: 1 10.06.2011, 12:26:35
  19. avatar
    [31] maje [*]

    ifulinkaa — #30 ale na společné chvíle i koníčky čas měl

    a v tom je právě asi ten zakopaný pes. tenhle čas nemá, a pokud ho má, tak stejně radši jde pryč.Sml80Sml80

    superkarma: 0 10.06.2011, 12:21:33

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] ifulinkaa [*]

    kvůli práci nebo neschopnosti najít kompromis, tudíž se spolu bavit jinak, než si něco vyčítat?

    vdaná nejsem a dlouho nebudu, ale přítel měl vždy hodně práce , 7 dní v týdnu, ale na společné chvíle i koníčky čas měl. nevyčítala jsem mu to, peníze jsme potřebovali, on svůj čas taky. nevlastnila jsem jej. o tom to je.

    1. na komentář reaguje maje — #31
    superkarma: 0 10.06.2011, 12:15:28
  2. avatar
    [29] lullaby [*]

    Sml30 maje — #28 hele moje kamarádka furt remcá, že její muž málo vydělává...tak on má brigády, aby se měli líp, to zase ona remcá, že nepomůže s dětma....to je těžký když některá ta ženská neví co chce...zůstane bez brigády, už výčitky, že málo vydělá, má brigádu, lup výčitky, že se jim dostatečně nevěnuje...Sml57

    superkarma: 1 10.06.2011, 12:08:06
  3. avatar
    [28] maje [*]

    teď bych, Dano, brala, kdyby se tady mohl v pondělí objevit článek, kde by paní napsala svojí verzi. aniž by se vědělo, že to je drahá polovička tohohle pána. to by pak bylo nadávání na toho chlapaSml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje lullaby — #29
    superkarma: 1 10.06.2011, 12:05:14
  4. avatar
    [27] lullaby [*]

    pajda — #23 odsuzující? nezdá se mi, on dělá aby uživil jí, dvě děti a hypotéku, to asi nebude sranda..maká od nevidím do nevidím...ona je doma a on přijde a už slyší vodopád výčitek, kde  byl celý den, že ona je unavená z dětí, nic nestíhá atp. On toho má logicky dost, protože se stará aby se všichni měli dobře.Sml80 A ona vyčítá. Chlap je jednoduchý stvoření. Neříkám, že starat se o děti je nějaká jednoduchá věc, to sama vím moc dobře, neb jsem taky na vše sama, ale na to ho chlapa je dnes vyvíjen hrozný nátlak..je to stres zabezpečit rodinu, když ten druhý nepracuje, bud že nemůže najít práci, nebo je na rd. Je to o toleranci obou stran.Sml22

    superkarma: 0 10.06.2011, 12:01:47
  5. avatar
    [26] ToraToraTora [*]

    Oni se ale nerozvádějí kůli práci. Ale proto, že on nevydejchal její kecy a ona jeho pracovní dobu a nedokázali rozlišit, kdy se ještě hádají a kdy už rozcházejí..Sml80 To už nezní tak blbě, ale zcela lidsky

    superkarma: 0 10.06.2011, 11:52:34
  6. avatar
    [25] átéčko [*]

    Altamora — #17 No vidíš! Když už se kurnik vdám a mám děti, musím se snažit udržet rodinu! Ne nějaké kecy a výmluvy! Přijde problém, rozvedeme se...to není řešení! ten manžel jí má ale taky dost!

    superkarma: 0 10.06.2011, 11:50:58
  7. avatar
    [24] SENSITIVESKIN [*]

    a co máme jako my tady dělat? Sml24

    superkarma: 0 10.06.2011, 11:47:59
  8. avatar
    [23] pajda [*]

    heligona — #22 5, 6, 8...

    RenataP — #20 u nás to bylo o tom, že syn se narodil vážně nemocný a vysvětlit, že to, že má odmala velké potíže opravdu není tím, že jsem ho špatně vychovala, bylo nad moje síly. Jak manžel, tak prarodiče věděli naprosto přesně, že kdybych se chovala jinak, tak by žádné problémy nebyly:-( časem se to samozřejmě uklidnilo, ale začátek byl docela drsný. Teď, v synových 20 letech, máme konečně stanovenou jednoznačnou diagnózu, ale i tak je to hodně složité.

    1. na komentář reaguje lullaby — #27
    2. na komentář reaguje heligona — #34
    superkarma: 0 10.06.2011, 11:46:56
  9. avatar
    [22] heligona [*]

    pajda — #18 "Zajímalo by mě, kolik z těch, kdo tady odsuzují"

    prosím čísla příspěvků, které odsuzují

    1. na komentář reaguje pajda — #23
    superkarma: 0 10.06.2011, 11:05:04
  10. [21] nemesis1221 [*]

    Ahoj vespolek.Myslím,že v těchto situacích je potřeba najít nějaký kompromis.Když se přece dva berou a zakládají rodinu většinou ani jeden neví co je čeká.v životě nastanou různé situace se kterými se jinak potkat nemohli.Je pravda,že peníze nejsou nepodstatná věc,ale na začátku ti dva chtěli být hlavně spolu !A po pár letech na matěřské vám můžu říct,že jsem se nesmírně těšila do práce.Jenže to jde pouze v případě,že to skloubíte z manželem a jeho prací.A co mi na tom vadí asi nejvíc je fakt,že děti vlastně otce nebudou znát.Odchází když spí a příchod je stejný.Jsou hodně ošizeni pokud si na ně rodiče oba!!! neudělají aspoň někdy čas.A že ten letí.Ani se neohlídnete jsou dospělé a vrátit se čas nedá.Právě proto je důležitý kompromis.Můj manžel je také každou chvíli na služební cestě,ale čas pro kluky si najde.To co zažijí spolu je důležité pro vztah všech v rodině.Nevdává se člověk přece pro to,aby byl sám.Takový život by mě nebavil.Miluji svého muže již 19 let a stále si máme co říct.Proč? protože jsme nikdy nepřestali myslet a věnovat se jeden druhému.Komunikace je velice důležitá.

    Přeji všem pěkný den

    superkarma: 0 10.06.2011, 11:05:03
  11. avatar
    [20] RenataP [*]

    pajda — #18 ono to totiž není jen o té práci. Ta je jen zástupným problémem a ventilem, který vzájemný nesoulad v čemkoliv jiném (životní názor, hodnoty...) zvýrazní a vynese na povrch.

    1. na komentář reaguje pajda — #23
    superkarma: 0 10.06.2011, 11:00:11
  12. avatar
    [19] maje [*]

    pajda — #18 většinou já v téhle pozici jsem, akorát s tím rozdílem, že když přijde manžel domů, tak stejně nic nedělá (max. se stará o bonsaje - ale to je jeho koníček). pomůže pouze tehdy, když já 1x za rok lehnu s chřipkou a nejsem schopná se postarat ani sama o sebe. na druhou stranu mám 8letou dceru, takže jí nemusím být pořád u zadku. ale když už musím někdy např. na veletrh, dávám dceru k mojí mamce. manžel by to prý nestíhal (nejdele kolem 16.30 je doma). jenže když se nechce, je to horší, než když se nemůže. na druhou stranu - když o víkendu  jsme na chatě, tak jí udělá snídani, nebo mu občas může s něčím pomoct. a ona je tak moc šťastná a tak moc si toho váží. tohle přece nic nevynahradíSml24Sml24

    superkarma: 0 10.06.2011, 10:59:49
  13. avatar
    [18] pajda [*]

    Zajímalo by mě, kolik z těch, kdo tady odsuzují, je opravdu v pozici "zelené vdovy". To znamená všechno, ale OPRAVDU všechno zařizovat úplně sama, bez pomoci a bez možnosti se z toho nějak vyzout nebo si odpočinout. A upřímně, to není o tom "ona mi maminka píchne" nebo "on odpoledne dojde a já můžu jít kam chci". To je o tom, že se několik let nedostanete prostě nikam - ke kadeřníkovi, za známýma, že se bez dětí ani nevyčuráte jednoduše proto, že z rodiny nikdo není, kdo by pomohl a že i pokud se s někým domluvíte, že si zajdete třeba na kafe, tak ten druhý jedoduše nepřijde domů "Já jsem přece MUSEL být v práci" - u nás to jednou parádně vybuchlo poté, co jsem zjistila, že když mám po čtyřech letech lístky do divadla, tak můj muž "musel být v práci" aby si jeho kamarád v klidu posekal trávu na zahradě!!!!!!! A vysvětlení z jeho strany? "No ty ses chtěla jen tak flákat, ale on se přece musí věnovat rodině!"

    1. na komentář reaguje maje — #19
    2. na komentář reaguje RenataP — #20
    3. na komentář reaguje heligona — #22
    superkarma: 4 10.06.2011, 10:17:03
  14. avatar
    [17] Altamora [*]

    átéčko — #13 Na povídání stačí kamarádky. To je pravda. Jenže některé ženy chtějí, aby i jejich manžel s nimi sdílel jejich život, nestačí jim, aby je finančně zabezpečil. A co když třeba ona chtěla jít na chvíli do práce a přispět do rozpočtu a od něho chtěla, aby se v tom čase postaral o děti, ale on dal přednost tomu, aby dřel venku před tím, aby se věnoval svým vlastním dětem? Viděla jsem příliš mnoho manželství, která se rozpadla potom, co se žena vrátila do práce, kde se našel kolega, který měl chuť s ní mluvit. O sexu s uštvaným manželem se nevyjadřovaly zrovna pěkně.

    1. na komentář reaguje átéčko — #25
    superkarma: 0 10.06.2011, 10:12:44
  15. avatar
    [16] átéčko [*]

    Pentlička — #15 Přesně tak!

    superkarma: 0 10.06.2011, 09:57:22
  16. avatar
    [15] Pentlička [*]

    Já jsem jako ve všem pro zlatou střední cestu. Muž by měl umět vydělat dost peněz, aby zabezpečil rodinu, ale neměl by tomu obětovat veškerý čas. Žena by zas neměla vyžadovat, aby byl pořád doma s ní, když ví, že je potřeba vydělat peníze na zabezpečení rodiny. Nic se nemá přehánět, ať na tu ,nebo na onu stranu.

    1. na komentář reaguje átéčko — #16
    superkarma: 0 10.06.2011, 09:52:14
  17. avatar
    [14] maje [*]

    Altamora — #12 přesněSml67Sml67Sml67 nejde jen o to vydělávání (a to sama vím, že když peníze nejsou, tak můžou vztah dost poškodit). jde o společné chvíle

    superkarma: 0 10.06.2011, 09:48:52
  18. avatar
    [13] átéčko [*]

    Altamora — #12 A ty asi nevíš, kolik se v divadle vydělává, když píšeš tohle. Chlapec ještě dělá truhlařinu, aby rodinu uživil. A co ty víš o jejich sexu? O tom se nepíše.

    Ta paní je dost stará, aby zvládla dvě děti!!!! Když si ho brala, věděla, co dělá. Myslela si, že kvůli ní zůstane doma?

    Když je na md, může se snad pohybovat i dětma, nemusí "sedět doma". A když má tolik práce, jak by si proboha našla milence? Vykecat se může u kámošek.

    1. na komentář reaguje Altamora — #17
    superkarma: 0 10.06.2011, 09:06:23
  19. avatar
    [12] Altamora [*]

    RenataP — #10 To samozřejmě je pravda. Jen si myslím, že peníze sice jsou důležité, ale ne nejdůležitější. Vidím ten příjemný rodinný večer. On přijde utahaný z práce. Ona je uondaná z celého dne, kdy byla pořád na příjmu a musela odpovídat milión otázek, hlídat, aby si neublížili, mezitím jen tak mimochodem uvaří, uklidí, vypere, vyžehlí. Večer chce otci svých dětí říct, jak jeho děti rostou a co zajímavého řekly, co se naučily. A odpověď? "Dej mi pokoj, jsem unavený." A sex. Jen tak rychlé šup sem, šup tam. "Jsem unavený. " Pak se pánové diví, že si ženy po mateřské rychle najdou milence, který má čas si s nimi povídat. A všechny ženy označí za zlatokopky, které jdou jen po penězích. Sami se pasovali do role zdroje peněz tím, že vydělání peněz povýšili na svoji jedinou roli v rodině.

    1. na komentář reaguje átéčko — #13
    2. na komentář reaguje maje — #14
    superkarma: 4 10.06.2011, 08:56:27
  20. avatar
    [11] átéčko [*]

    Altamora — #9 A co podívat se na to pohledem jeho, nebo její tchýně? 

    Její: chudák kluk dře, aby zabezpečil rodinu a ona remcá.

    Jeho: pořád není doma, chudák holka, má na krku dvě děti a je na ně sama...

    superkarma: 0 10.06.2011, 08:39:00
  21. avatar
    [10] RenataP [*]

    Altamora — #9 jenže tyhle dvě věci se hodně blbě kloubí...Sml80 Jít na 8 hodin do práce a mít vyděláno pro tříčlenou rodinu, to už dneska má málokdo Sml58

    1. na komentář reaguje Altamora — #12
    superkarma: 0 10.06.2011, 08:37:31
  22. avatar
    [9] Altamora [*]

    A co se na to podívat z pohledu dítěte? Zná dítě otce, který je furt v tahu? Není důležité, jestli kvůli práci nebo kvůli koníčkům. Budou spolu umět mluvit, až to bude třeba? Nebudou, otec i dítě budou mluvit každý jiným jazykem.

    Potřebujete manžela jen kvůli tomu, aby vás zabezpečil finančně? Já tedy ne. Chci, aby se mnou sdílel důležité okamžiky života, aby se mnou sdílel radost i smutek. Opravdu ho nepotřebuji jako oslíčka otřes se. To není v tom, jestli se umím nebo neumím zabavit sama.

    1. na komentář reaguje RenataP — #10
    2. na komentář reaguje átéčko — #11
    superkarma: 2 10.06.2011, 08:33:10
  23. avatar
    [8] lullaby [*]

    zase nějaká chudinka, co se neumí zabavit sama. Já se na md nikdy nenudilaSml80, muž také pracuje od nevidím do nevidím...no a co? najdu si svou zábavu, do které mi aspon nikdo nekecá a společně strávený čas si o to víc užijem.

     Ted už jsou děti ve školkách, já práci nemám, nemohu ji sehnat, ale stejně se doma nenudímSml80. Jen občas mě to vytočí, když mám být někde oba na čas a on přijde skoro pozdě už domů, že toho měl v práci moc, takže všude chodíme pozdě. Naštěstí to není často.Sml23

    superkarma: 1 10.06.2011, 08:28:43
  24. avatar
    [7] átéčko [*]

    Anai — #6 Přesně tak, maminy teď mají více možností, třeby i ten internet na pokec, nebo nějaký přivýdělek...A určitě má i

    kámošky, co mají taky děti...

    superkarma: 0 10.06.2011, 08:21:06
  25. [6] Anai [*]

    átéčko — #5 Asi tak. Sama vím, že když potřebuje chlap vydělat peníze, tak prostě chodí domů pozdě večer a do práce o víkendu. Když by se flákal, tak by si dotyčná stěžovala, že nejsou peníze. Ať si najde ve svém okolí maminy na pokec, nebo nějaký přivýdělek - proč ne?

    1. na komentář reaguje átéčko — #7
    superkarma: 0 10.06.2011, 08:18:50
  26. avatar
    [5] átéčko [*]

    Znám podobný pár. Mají dvě děti. Když on neměl práci, ona řvala, že nemají peníze.

    Když práci má a našel si i brigády, aby mohl splácet, ona řve, že není s ní.

    Nakopat do prdele!Sml22

    Ony je nechtějí mít doma proto, že je milují, ale aby jim pomáhali doma s dětmi, aby nebyly samy...

    1. na komentář reaguje Anai — #6
    superkarma: 1 10.06.2011, 08:06:23
  27. avatar
    [4] selinka [*]

    RenataP — #2 trefeno do černého Sml30 Sml67

    superkarma: 0 10.06.2011, 07:04:33
  28. [3] funnka [*]

    RenataP — #2 souhlasím s první možností.Dcera se taky rozvedla kvůli práci.Dokud byla nezaměstnaná a byla doma,tak žili dobře,ale jakmile si našla práci a chodila i o výkendech,tak si zeťák našel kamarády a nakonec i ženskou.Asi je fakt lepší,když jeden nepracuje a nebo mají stejnou pracovní dobu

    superkarma: 0 10.06.2011, 06:51:56
  29. avatar
    [2] RenataP [*]

    Eva_Fl — #1 třeba to, že on je pitomec a měl místo divadelníčkování trošku víc kojánkovat, přebalovat hovínečka a chovánkovat mimíska....

    nebo to, že ona je pitomec a měla by uznat, že hypotéku někdo platit musí a že je to holt živitel rodiny a držet  hubu a krok, a pro své výlevy si najít dlouhé zimní večery na diskuzích pro maminky....

    Sml57Sml52

    1. na komentář reaguje funnka — #3
    2. na komentář reaguje selinka — #4
    superkarma: 1 10.06.2011, 06:18:49
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Sml80 a co se resi?

    1. na komentář reaguje RenataP — #2
    superkarma: 0 10.06.2011, 01:34:28

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme