Bulvár

Rozhovor čtenářek s pedofilem: Ptejte se i vy!

„Přišel jsem na svou odlišnou orientaci ve dvaceti letech, zhruba od třinácti let jsem cítil, že se mi malé dívky líbí jaksi víc. Chtěl jsem se dětem nějak věnovat, a proto jsem šel studovat na učitele,“ tak začíná jeden pedofilní příběh učitele základní školy.

Pokud by však někdo čekal, že story bude pokračovat zneužitím některého ze žáků a soudem, mýlí se. „Většina pedofilů se nikdy sexuálního zneužití nedopustí,“ říká devětadvacetiletý muž a odkazuje se na známého sexuologa Petra Weisse, který říká totéž.

Chcete se pedofila ho na něco zeptat? Máte možnost. Veškeré nevulgární dotazy člověku, s nímž povedeme dnes večer interview, rádi položíme. Své dotazy pokládejte do diskuse pod článkem do 17 hodin. Rozhovor vyjde na Ženě-in pozítří.

Připomeňte si články o pedofilech z minulého týdne:

Pedofilové: Dětem nahrazujeme rodinu
Luboš: Zneužíval jsem holčičky
Chraňte své děti před pedofily

Na co byste se vy zeptala pedofila?

   
27.04.2009 - Společnost - autor: Jan Exner

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [57] honuska [*]

    femme.fatale — #55Jo. a homosexuálové nikomu neubližují, aspoň co já vím.

    superkarma: 0 29.04.2009, 20:30:12
  2. avatar
    [56] honuska [*]

    femme.fatale — #55 nevěřím, že by jsi nechala dítě chodit do kroužku, pokud by jsi věděla, že je vedoucí kroužku pedofil, i kdyby jsi měla nastudováno sebevíce literatury.

    superkarma: 0 29.04.2009, 20:27:37
  3. avatar
    [55] femme.fatale [*]

    Já se tedy nestačím divit Sml2. Ono je jednoduché někoho šmahem odsoudit, ale ty reakce tady mě docela překvapily a i mrzely. To, že je někdo pedofil, ještě neznamená, že ubližuje dětem. A to, že někdo ubližuje dětem, neznamená, že je pedofil. Pokud dobře čtu, tak nahoře v článku se píše, že tento pán, ani většina ostatních pedofilů, se nikdy sexuálního zneužití nedopustí. Takže nechápu, proč byste zrovna tohodle člověka chtěly některé málem rituálně umučit Sml3. A pak by mě taky zajímalo, jak víte (některé), že je to jen otázka času, příležitosti..? To mi fakt hlava nebere.

    Ano, pedofilie je úchylka, ale řeči jako "deportovat je na pustý ostrov" "uříznout jim koule" apod. mi docela vadí. Jak už tu bylo řečeno - koho tam deportujeme příště? Homosexuály? Vegeteriány? Bezdětné ženské?

    A doporučuju si přečíst nějakou knížku od pana Weisse nebo od Michele Elliot: Jak ochránit své dítě. Tam se třeba dočtete, že pedofilové nejsou nechutná zvířata, které je třeba vyvraždit.

    1. na komentář reaguje honuska — #56
    2. na komentář reaguje honuska — #57
    superkarma: 0 28.04.2009, 23:36:55
  4. avatar
    [54] honuska [*]

    Šáhnout mi na dítě, tak se neznám. Pokud má problém, tak ať ho vyřeší - jedna možnost je kastrace. 

    Návod jak na to, byl ve českém filmu, teď nevím, jak se jmenoval. Znásilněná veterinářka vykastrovala Miroslava Donutila. Sml30Sml36

    superkarma: 0 28.04.2009, 23:05:03
  5. avatar
    [53] punh [*]

    Brixik — #50 Sml22 myslím, že jsi to hezky vyjádřila. Nikdo se tady nezastává úchyláků, kteří zneužívají a vraždí. Mně se jen nelíbí snaha ostatních házet všechny do jednoho pytle. Midsummer — #49 Sml67 vidím to stejně

    superkarma: 0 28.04.2009, 21:34:21
  6. avatar
    [52] kebulkaevulka [*]

    Nebudu se s váma pane Cˇejka rozčilovat,mám za sebou náročný den a ten ostrov vidím jako jedinou variantu,zbavit se těch šmejdů,nazdar

    superkarma: 0 28.04.2009, 20:17:30
  7. avatar
    [51] shb [*]

    Jan Exner — #32 alibismus Sml80

    kebulkaevulka — #36 Sml67

    já si prostě nemyslím, že by jakýkoliv médium mělo dělat rozhovor s takovými lidmi- a to není žádná diskriminace, nýbrž ochrana, mám neustále pocit, že se o tom čím dál víc mluví skoro jako by to noérmální a nějakým takovým článkem se to jen potvrzuje nehledě k faktu, že nikomu nezvedá kredit rozhovor s pedofilem,....takový rozhovor s odborníkem na tohle téma by byl 100%tně přínosnější a ten bych si jistě přečetla a pravděpodobně se z něj i něco dozvěděla.

    Nestyda — #41 Sml67Sml30 jsi bezkonkurenční!! Sml67

    superkarma: 0 28.04.2009, 14:04:38
  8. avatar
    [50] Brixik [*]

    Je urcite hrozne, kdyz dite zneuzije pedofil a kazdy rodic by mel dbat na prevenci a davat v ramci moznosti na sve deti pozor. Ale myslim si, ze se urcite najde spousta ucitelu, skvelych ucitelu, kteri v sobe tuto uchylku nosi a mozna by se mnohy z rodicu divil, kdyby na to prisel, ze prave ten jejich skvely pan ucitel je vlastne pedofil. Ono te motivace, proc by mel chlap jinak byt ve skolstvi moc neni. Dalsi vec je, ze si to tihle lide dobrovole nevybrali a ja osobne je teda obdivuju za to, ze to dokazou zvladat a ze o tom muzou mluvit. Takze na rozhovor jsu docela zvedava.

    1. na komentář reaguje punh — #53
    superkarma: 1 28.04.2009, 07:58:09
  9. avatar
    [49] Midsummer [*]

    Obávám se, že mnoho lidí nemá absolutně "šajn" co dělají "pod peřinou" jejich sousedi. A pokud by se to dozvěděli, pak by se taky mohla deportovat na pustý ostrov z nejrůznějších důvodů minimálně polovina národa ...

    Jinak doufám, že se tato kauza nebude vyvíjet stylem " s panem pedofilem si pěkně popovídáme, s jehou úchylkou se podrobně seznámíme, a pak redakce uspořádá setkání nebo večírek pro pana pedofila a dětičky zde přítomných žen. A to v přátelském duchu, abychom se zbavili předsudků...

    1. na komentář reaguje punh — #53
    superkarma: 0 28.04.2009, 07:34:46
  10. avatar
    [48] Lukáš Čejka [*]

    Lukáš Čejka — #46 si myslis, ze bych se nechal strcit nekam na Kanary?Sml57

    superkarma: 0 28.04.2009, 00:45:52
  11. [47] Nestyda [*]

    Lukáš Čejka — #46 on si ještě bude diktovat, kam ho deportujou.. padám...

    superkarma: 0 28.04.2009, 00:20:23
  12. avatar
    [46] Lukáš Čejka [*]

    Nestyda — #45 nejaky pekny ostrov v Karibiku bych si docela nechal libitSml26

    1. na komentář reaguje Nestyda — #47
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #48
    superkarma: 0 27.04.2009, 23:44:31
  13. [45] Nestyda [*]

    Lukáš Čejka — #44 neboj, nikam Tě deportovat nebudou :D :D...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #46
    superkarma: 0 27.04.2009, 23:36:19
  14. avatar
    [44] Lukáš Čejka [*]

    kebulkaevulka — #43 Jake jine uzivatelske jmeno?Sml14

    Vetsina lidi s radikalnimi nazory vi co by bylo spravne, ale nevedi jak toho dosahout. Jakym zpusobem hodlate vyhledavat predofily v bezne populaci, aby mohli byt na vas prikaz deportovani na pusty ostrov?Sml28

    1. na komentář reaguje Nestyda — #45
    superkarma: 0 27.04.2009, 23:25:50
  15. avatar
    [43] kebulkaevulka [*]

    Lukáš Čejka — #38 Na opuštěném ostrově by nikomu neubližovali,možná tak sami sobě.Trvá to delší dobu vid než si zadáš jiné uživatelské jméno v tom byla stará ž-in lepší.                   A vážně neserte s keci,je chudák je to v pohodě,nikomu neublížil,mám to pod kontrolou,hovno má pod kontrolou,jedna jediná blbá příležitost a malér je na světě !

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #44
    superkarma: 0 27.04.2009, 23:14:30
  16. avatar
    [42] kebulkaevulka [*]

    kebulkaevulka — #37 Až někoho zneužijí,nebo zabijí,paní chytrá

    superkarma: 0 27.04.2009, 23:07:29
  17. [41] Nestyda [*]

    Lukáš Čejka — #40 To potom jo, to potom je jiná písnička. Třeba o tom, jak pedofil klátí malýho chlapečka

    1. na komentář reaguje shb — #51
    superkarma: 0 27.04.2009, 23:05:24
  18. avatar
    [40] Lukáš Čejka [*]

    Nestyda — #39 Udernici a mladi micurnci jako ja, maji padla Sml8 Sml24

    1. na komentář reaguje Nestyda — #41
    superkarma: 0 27.04.2009, 22:48:03
  19. [39] Nestyda [*]

    Lukáš Čejka — #38 Nemáš co na práci? Já myslím, že se tady na serveru najde ještě dost nedovychytaných věcí... :D

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #40
    superkarma: 0 27.04.2009, 22:38:41
  20. avatar
    [38] Lukáš Čejka [*]

    kebulkaevulka — #22 Mezi slusnyma lidma nema co delat spousta jedincu, nejen pedofilove. Vami navrhovana nucena preventivni izloace pak povede jen k tomu, ze misto aby sli svuj problem resit k lekari, tak se budou skryvat a zadna lecba nebude mozna dokud neco nespachaji a nebudou dopadeni. Leda by se nasli Tusitele, pak muzete soudit lidi za neco, co teprve v budoucnu spachaji. Sml32

    1. na komentář reaguje Nestyda — #39
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #43
    superkarma: 0 27.04.2009, 22:34:15
  21. avatar
    [37] kebulkaevulka [*]

    punh — #35 Je to otázka času,Vážená chytrá!

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #42
    superkarma: 0 27.04.2009, 22:33:05
  22. avatar
    [36] kebulkaevulka [*]

    Jan Exner — #32 Pane Exner,jsem poctěna vaší odpovědí je to poprvé, co jste na moje dotazy k vaší osobě a vašim článkům vůbec zareagoval,já chápu(i když z těží,že si to nevybrali)ale co nechápu,jak normální člověk může dělat rozhovor z takovým individuem,aniž by mu nedal pěstí.Vím,že čím víc se o tom bude psát, tak já osobně nepustím děti samotné ani na zahradu....možná je to dobře ,maminky si budou více všímat dětí,ale na druhou stranu to spousty matek nadzvedne ze židlí a nemají proto pochopení mě nevyjímaje.ˇClánky které píšete si vybíráte sami a je na vedení jestli vám to schválí,nebo se mýlím?nebo jde o vaší iniciativu? nevím jak to v takových redakcích chodí.Draku Jane ExnereSml14

    1. na komentář reaguje shb — #51
    superkarma: 0 27.04.2009, 22:13:26
  23. avatar
    [35] punh [*]

    a taky jsem četla, že hodně pedofilů se věnuje práci s dětmi a nikdy jim neublíží, mají to pod kontrolou (jestli se to tak dá napsat), takže se to třeba nikdo ani nedozví. Nechci se zastávat těch, kteří neberou ohled na nic a zneužívají děti. Mám na mysli ty, kteří si to uvědomují a vyhledají odbornou pomoc. Musí být peklo s něčím takovým žít a nějak se s tím vyrovnat. Předpokládám, že takový nějaký je ten pán, co s ním bude rozhovor. Určitě by na rozhovor nepřistoupil nějaký deviant asociál

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #37
    superkarma: 0 27.04.2009, 21:50:27
  24. avatar
    [34] punh [*]

    Marisa — #31 souhlas, myslím si úplně to samý. Na ten rozhovor jsem dost zvědavá, možná bude dost čtenářek překvapeno. Já myslím, že spousta lidí má nějakou úchylku a okolí to vůbec netuší.

    superkarma: 0 27.04.2009, 21:38:49
  25. avatar
    [33] risina [*]

    Kofola — #24 Ty víš, že tenhle člověk nějaké dítě zneužil a měl by si to vyčítat?

    superkarma: 0 27.04.2009, 21:34:13
  26. [32] Jan Exner [*]

    kebulkaevulka — #28 Dobrý večer, je moje práce nevyhýbat se rozhovoru s nikým, ať je můj postoj k jeho jednání, uvažování, orientaci... jakýkoliv. Je důležité psát o věcech, byť mi mohou být osobně třeba nemilé až odpudivé. Je dobře nevyhýbat se téměř žádnému tématu, protože neznalost může způsobit větší tragédie. Když se o problémech píše, mluví, je snazší se jim vyhnout, předejít, bránit... Případně pochopit, že je chápeme špatně, protože se o nich moc nemluvilo a nepsalo... Takhle to beru. V tomhle konkrétním případě se pokusím ptát bez zábran - ale slušně - na vše. Ostatní je na zpovídaném a na dojmu čtenářek... 

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #36
    2. na komentář reaguje shb — #51
    superkarma: 0 27.04.2009, 21:09:48
  27. avatar
    [31] Marisa [*]

    kebulkaevulka — #28 Já si tedy myslím, že když už někdo je schopen si takovouto děsnou svojí úchylku přiznat, dokáže jí mít pod kontrolou a navíc je ochoten o tom ještě mluvit, tak si zaslouží tu lítost minimálně, spíš ale uznání. Tak, jak někteří píšete, určitě si to do vínku sám nevybral :-(

    1. na komentář reaguje punh — #34
    superkarma: 0 27.04.2009, 21:03:09

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kebulkaevulka [*]

    punh — #29 Přesně tak,ale kolik procent těhlech tzn. nemocných se jde léčit? ani né půl procento a všichni víme jak to končí.Lítost o které potom mluví nikoho nezajímá a ani nedojímá.

    superkarma: 0 27.04.2009, 20:47:40
  2. avatar
    [29] punh [*]

    ..Peta.. — #17 taky si myslím, že si to člověk nevybere dobrovolně. A chápu rozhořčení všech ostatních, ublížit takřka bezbranným, je pro mě taky nepřijatelné. Ale jednou jsem viděla dokument o sadistovi, vzrušovalo ho, že působí druhým bolest a nakonec se sebral a šel za doktorem, protože věděl, že by to jinak špatně skončilo. Takže to musí být trápení i pro lidi s úchylkou, když si uvědomí, že se do většiny ostatních lidí liší tak zásadním způsobem... A klobouk dolů před těmi, kteří najdou odvahu to řešit dřív, než se stane něco strašného.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #30
    superkarma: 0 27.04.2009, 20:21:02
  3. avatar
    [28] kebulkaevulka [*]

    Kofola — #24 To je síla co,nevím,nechápu a nechápu pana Exnera jak se vůbec s takovou zrůdou může bavit,asi mu došli nápady na hezké a duchapřítomné reportáže,na tohle není nikdo zvědavý a když už tak doufám že nám ukáží jeho tvář(jako varování)

    1. na komentář reaguje Marisa — #31
    2. na komentář reaguje Jan Exner — #32
    superkarma: 0 27.04.2009, 20:20:40
  4. avatar
    [27] Ni-ka [*]

    Škoda,že chodím z práce až tak pozdě,jinak bych se taky něco zeptala,ale neva,článek si asi přečtu,protože jsem zvědavá,ale zkusil by mi šáhnout na dítě,to by poznal,zač je toho ženská schopná.

    superkarma: 0 27.04.2009, 20:04:32
  5. [26] Nestyda [*]

    Kofola — #24 Třeba si redakce myslela, že se tu najde nějaká dobrá duše a nabídne své děti pedofilkovi k nakousnutí... taková bonbonierka...

    superkarma: 0 27.04.2009, 19:56:14
  6. [25] Nestyda [*]

    kebulkaevulka — #23 Třeba se vžil do té kastrace :D... to ho asi zabolelo... představa, že se už houpe jen kašpárek bez krosny :D

    superkarma: 0 27.04.2009, 19:55:21
  7. avatar
    [24] Kofola [*]

    Cože? Na co se ho mám ptát? Jestli má výčitky? Jestli v tom hodlá pokračovat?Jestli se mu to líbí tak,jako poprvé?......... Sml80 Kdyby šáhl na mé děti, tak ho na mou duši asi zabiju bez pardonu Sml31

    1. na komentář reaguje Nestyda — #26
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #28
    3. na komentář reaguje risina — #33
    superkarma: 0 27.04.2009, 19:54:39
  8. avatar
    [23] kebulkaevulka [*]

    Nestyda — #21 No asi jo,jak někdo může napsat,že je člověk přísný,kastrovat tak jak se nechal Straka(spartak.vrah)Sml22

    1. na komentář reaguje Nestyda — #25
    superkarma: 0 27.04.2009, 19:45:21
  9. avatar
    [22] kebulkaevulka [*]

    Lukáš Čejka — #14 Jaká přísná,takový člověk nemá mezi slušnýma lidma co dělat,poslat je na opuštěný ostrov,at si tam dělají co chtějí jen at proboha nechodí mezi normální lidi a nebo at se kurva léčí když o tom ví! A přestante s těmi keci,že je nemocný(sexuologů je jako máků)A vás bych milá radakce chtěla poprosit,aby těchto článků bylo co nejméně.CHodím se sem odreagovat a né rozčilovat.Sml28

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #38
    superkarma: 0 27.04.2009, 19:41:34
  10. [21] Nestyda [*]

    Lukáš Čejka — #14 hele... že by z rodiny? :D

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #23
    superkarma: 0 27.04.2009, 19:10:34
  11. avatar
    [20] sas [*]

    kareta — #19 To by mě také zajímalo. Pravdou je asi to, že se ukájí na nebo před jejich tělem. Vaginální kontakt  ( znásilnění) bude spíše vyjímka.

    superkarma: 0 27.04.2009, 18:24:58
  12. avatar
    [19] kareta [*]

    mě by zajímalo, jak to technicky mohou dělat s dětmi- to mají tak malý penisy, nebo to tam rvou hlava nehlava. Nebo dělají orál a anál??Prostě technická stránka věci- kdo je aktivní, kdo pasivní...taky by mě zajímalo, jaké trauma dítěti způsobí sex. 

    Taky by mě zajímalo, jestli kouří a jak to dělají pedofilky.

    1. na komentář reaguje sas — #20
    superkarma: 0 27.04.2009, 17:48:01
  13. avatar
    [18] Duppinka [*]

    Tak ptát se nebudu, ani nevím na co. Spíš bych mu něco řekla...NOHOU! A nejenom jemu, ale všem!

    superkarma: 0 27.04.2009, 17:36:57
  14. avatar
    [17] ..Peta.. [*]

    Většinou tu o pedofilech píšete jako by se snad oni dobrovolně rozhodli, že těmi pedofily budou.  Sml80 Podle mě je to nemoc a potřebují odbornou pomoc, protože jinak je to zlé..

    1. na komentář reaguje punh — #29
    superkarma: -1 27.04.2009, 17:13:09
  15. [16] Anime Otaku [*]

    átéčko — #13 Jako by za to mohl. Jistě, souhlasím s kastrací, nebo s jiným typem potlačování sexuální touhy v případě, že se porjeví jako nebezpečný. Tady to závisí na člověku, jestli je natolik inteligentní, že se dokáže ovládnout.

    Znám jednoho kluka, kterýmu se líbí mladší holky (malý prsa, bez chloupků na těle). Chodí s mojí kamarádkou, která je dospělá, jen má prknoidní postavu a nechává si pravidelně dělat depilace a taky jim to funguje a už dost dlouho...

    superkarma: 0 27.04.2009, 16:47:41
  16. avatar
    [15] Barbucháč [*]

    shb — #9 :-))) a teď jsi klikla za co, že se tady objevily ty tvoje emotivní výkřiky?

    superkarma: 0 27.04.2009, 16:45:40
  17. avatar
    [14] Lukáš Čejka [*]

    kebulkaevulka — #11 nebud tak prisna, je nemocny Sml32

    1. na komentář reaguje Nestyda — #21
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #22
    superkarma: 0 27.04.2009, 16:44:36
  18. avatar
    [13] átéčko [*]

    Proč se nenechá vykastrovat, prase?????

    1. na komentář reaguje Anime Otaku — #16
    superkarma: -2 27.04.2009, 16:37:56
  19. [12] Monina [*]

    Mě by zajímalo jak to prožívají, když to zjistí. Jestli se nenávidějí, jestli jsou schopní to říct svým rodičům, lidem v okolí. Jestli si raděj poříděj porno, než aby vědomě ubližovali dětem.

    Je mi jasné, že to všechno zavisí také na inteligenci pedofila. Nějakej primitiv asi o tom moc uvažovat nebude.

    superkarma: 2 27.04.2009, 16:37:42
  20. avatar
    [11] kebulkaevulka [*]

    Willik — #10 Protože je to zrůda a né člověk.      shb:Sml67

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #14
    superkarma: 1 27.04.2009, 16:24:14
  21. [10] Willik [*]

    shb — #8 a proč ne?Sml57

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #11
    superkarma: -1 27.04.2009, 14:42:17
  22. avatar
    [9] shb [*]

    TAK NA TAKOVÝ ROZHOVOR NEKLIKNU ANI ZA SMRT!! Sml43

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #15
    superkarma: 0 27.04.2009, 14:20:06
  23. avatar
    [8] shb [*]

    COŽÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ?????????????????

    ROZHOVOR S PEDOFILEM??? DĚLÁTE SI PRDEL?????Sml28

    1. na komentář reaguje Willik — #10
    superkarma: -1 27.04.2009, 14:18:50
  24. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    Jak s touhle úchylkou mohou žít. Vždyť vědí, že mohou ublížit a ubližují. Jak to sami řeší dřív než se dopustí trestného činu?

    superkarma: 2 27.04.2009, 14:00:36
  25. avatar
    [6] myše [*]

    Tyhle "lidi" nechápu a doufám že se s nimi moje děti nikdy nepotkají. Diskutovat s nimi opravdu nechci a myslím že to není dobrý nápad - stejně to dopadne jen útoky na ně.

    superkarma: 0 27.04.2009, 13:56:46
  26. avatar
    [5] kebulkaevulka [*]

    To jako pane pedofil,vás přitahují holčičky či chlapci od věku dejme tomu,od 3 a víše? jsem matka takových dětí a zjistit že mi nějaký úchyl zneužil dítě,neproběhl by soud s ní ,ale se mnou,byla bych souzena za vraždu 1.stupně,jestli o své úchylce víte nechte se kastrovat,pak už nikomu neublížíte

    superkarma: 2 27.04.2009, 13:37:09
  27. avatar
    [4] kebulkaevulka [*]

    čičina — #2 Lépe bych to nenapsalaSml67

    superkarma: 0 27.04.2009, 13:33:29
  28. avatar
    [3] femme [*]

    při slově pedofil se mi otevírá kudla v kapse Sml45 Sml41 Sml68

    superkarma: -1 27.04.2009, 13:25:49
  29. [2] čičina

    Gerontofila přitahujou starý, nekrofila mrtvoly, zoofila zvířata, chěji s nima mít sex. Pane pedofil, jak můžete myslet na děti jako na objekt vaší sexuální touhy a neplánovat s nimi i sex?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #4
    superkarma: 1 27.04.2009, 13:23:23
  30. avatar
    [1] *modrá [*]

    nechci si povídat s pedofilem

    superkarma: 1 27.04.2009, 13:04:16

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme