Bulvár

ROSSMANN daroval dětem 10.072.011 Kč!

Ve středu 5. října 2011 vyvrcholila charitativní kampaň společnosti ROSSMANN „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“ předáním šeku Nadaci Naše dítě. Ve třetím ročníku kampaně se během pouhých šesti dnů od 19. do 24. září 2011 podařilo vybrat rekordní částku 10.072.011 Kč! Výtěžek je určen na pomoc handicapovaným dětem a novorozencům se zdravotními komplikacemi po porodu.

ROSSMANN

Šek ve výši 10.072.011 Kč převzala z rukou jednatelů společnosti ROSSMANN Františka Wagnera a Vladimíra Mikela ředitelka Nadace Naše dítě Zuzana Baudyšová. Prostřednictvím nadace putuje výtěžek na podporu asistenčních služeb pro handicapované děti a nákup lékařských přístrojů pomáhajících novorozencům, kteří trpí zdravotními komplikacemi po porodu. „Nadace Naše dítě letos slaví 18 let své činnosti a výtěžek kampaně společnosti ROSSMANN je doposud největším jednorázovým sponzorským darem, který jsme kdy ve prospěch ohrožených dětí převzali. Vážíme si spolupráce se společností ROSSMANN a naše velké poděkování patří všem dobrým lidem, kteří kampaň podpořili a ukázali, že jim není lhostejný osud ohrožených dětí. Děkujeme vám,“ řekla ředitelka Nadace Naše dítě, Ing. Zuzana Baudyšová.

ROSSMANN

Letošní ročník kampaně s názvem „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“ se opět konal ve všech 111cti prodejnách sítě drogerií a parfumerií ROSSMANN. Během pouhých šesti dnů se díky prodeji produktů označených symbolem úsměvu podařilo vybrat částku 10.072.011 Kč, která je rekordem všech tří dosavadních ročníků. „Za uplynulé tři roky, kdy pořádáme charitativní kampaň 5.000.000 Kč pro dětský úsměv, jsme pomohli ohroženým dětem celkovou sumou 21.584.603 Kč. Jsme rádi, že můžeme pomáhat a darovat dětem úsměv,“ uvedl František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN.

Slavnostního předání šeku se zúčastnil také herec a moderátor Roman Vojtek, který kampaň podpořil již podruhé. „Jsem nadšený, že vše dopadlo s takovým výsledkem, kterým je částka přesahující deset milionů korun. Je to velká a přínosná pomoc pro mnoho dětí se zdravotním postižením. Jsem rád, že jsem mohl být součástí letošní kampaně,“ řekl Roman Vojtek.

ROSSMANN

Kromě šeku Nadaci Naše dítě, předala společnost ROSSMANN také šek v hodnotě 50.000 Kč handicapovanému Petříkovi, který se stal tváří letošní kampaně. Dárek společně s ním převzala z rukou jednatelů společnosti Vladimíra Mikela a Františka Wagnera Petříkova maminka, módní návrhářka Valentina Armandi. Výtěžek z letošní kampaně bude přinášet úsměv řadě dětí již v letošním roce. Průběh kampaně sledujte na videu na www.rossmann.cz nebo na www.youtube.com/nasedite.

   
07.10.2011 - Společnost - autor: (red)

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme