Novinky

Rodičům jsme společné bydlení navrhli, ale zatím to nedopadlo

Do společného vícegeneračního bydlení se chce pustit čtenářka Malinke-kote a její přítel. Rodiče zatím nabídku odmítli, protože nechtějí opustit své stávající bydlení, ale kdo ví...

Čtenářka Malinke-kote si společné bydlení s rodiči představit dokáže a dokonce by ho chtěla...


Přeji všem pěkný den,

dnešní téma se mi líbí už proto, že si mohu zapřemýšlet, jaké by to asi bylo. Já osobně jsem ještě nedávno u rodičů bydlela a děti ještě nemám. Přesto mohu napsat alespoň svůj názor. Snad mi to nikdo nebude mít za zlé, že nejsem ještě zkušená a děti nemám. To neznamená, že nemohu napsat, jak bych to viděla a zapřemýšlet jaké by to asi bylo. Mě osobně by to ale nevadilo. Proč nemít při ruce i své rodiče? Už takhle je to pro mě složité za nimi jezdit několik km abych je mohla dvě hodiny vidět po 14ti dnech a zase jet domu. Teď sice naštěstí u nich budu celý týden kvůli zkoušek a také se na to těším :-) Já mám své rodiče ráda a vůbec by mi nevadilo sdílet s nimi bydlení celý život. Tedy pokud by to opravdu nebyl malý byt 3+1. Existují také dvojdomky kde každý by měl svůj menší domek a přesto by byli pořád spolu a bydlely hned vedle sebe. Myslím si, že rozhodně lepší než bydlet od nich několik km daleko.

Třeba nedávno jsme s přítelem našli krásný rodinný barák, který byl opravdu velký a vešli by se tam klidně i tři rodiny. Myslím, že to bylo 9+2 jenom za 3 miliony. Což mi příjde dost levné, když se na to složí více lidí a splácí se to vše z více platů. Navrhl jim, že by jsme bydleli společně. Oni by to možná i brali, ale už nato nejsou, aby si budovali rodinný barák a ještě tak velký. Takže já si to opravdu představit dokážu. Ani by mi nevadilo kdyby v tak velkém baráku bydleli jak přítelovo rodiče tak i moji rodiče. Mt ještě větší tak bych tam klidně nastěhovala mojí babičku protože jí mám hodně ráda tak jako rodiče :-) A ani by mi tam nevadili přítelovo babička s dědou. Jsou to všechno skvělý lidé.

Myslím si že když má člověk se všemi dost dobrý vztah tak není problém bydlet všichni pohromadě pod jednou střechou. Bylo by to dobré i pro našeho pejska, protože on sám neumí býd doma a takhle by měl pokaždé kolem sebe někoho. Takže by jsme nemuseli řešit kdo by ho hlídal. To samé by bylo u dětí. Nutně by jsme někam potřebovali. Nemuseli by jsme nikam zajíždět nebo zacházet, aby jsme dali na hlídání. Měli by pořád po ruce svoje hračky. Zase ale na druhou stránku je to takové, že by ty děti neměli potom kam chodit na návštěvy atd. Ono asi podle mě záleží také hodně na situaci. Kdo by byl pod tou střechou a zda by byli další vedlejší rodiny ke kterým by se dalo chodit na procházky, ale tak na ty procházky se dá chodit i tak aniž by se k někomu šlo :-)

Užijte si dnešní krásný den a doufám že mě dnešním článkem neukamenujete a hlavně mým názorem jak je u vás zvykem :-)

Malinke-kote

Pozn. red. : Text neprošel jazykovou korekturou.

Téma dne 21. 8. 2012: Vícegenerační bydlení

  • jacobsCo si myslíte o vícegeneračním bydlení?
  • Dovedete si představit, že byste tak žila?
  • Máte s vícegeneračním bydlení nějakou zkušenost?

Své příspěvky k tématu zasílejte nejpozději do 21. 8. 2012 a 15.00 hodin na e-mailovou adresu redakce (viz níže). Pokud chcete mít šanci na získání pěkného dárku, ať je váš příspěvek dlouhý minimálně jako tento odstavec textu, lépe delší. Pro jednu z přispěvatelek tady mám tedy připravený dárek v podobě dvou chladících tašek na víno Jacob´s Creek.

   
21.08.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [90] sdrawa [*]

    Společné bydlení s rodiči je  zajímavý nápad, ale člověk přijde kompletně o soukromí. Já osobně bych si vybrala raději nějaké luxusní nemovitosti a raději bydlela sama v luxusním bytečku

    superkarma: 0 20.03.2013, 10:07:56
  2. avatar
    [89] hubajda [*]

    kote je mlade to si muzem rict tak po nejakych rokach spolecneho bydleni s rodici

    superkarma: 0 26.08.2012, 09:49:42
  3. [88] cilani [*]

    phoebe24 — #85 no, tak to je dobré maso..

    superkarma: 0 22.08.2012, 08:43:19
  4. [87] telelot [*]

    phoebe24 — #75 souhlasím s tebou, už po přečtení prvních několika vět spolehlivě poznám autorku příspěvku...Sml22

    superkarma: 0 22.08.2012, 06:32:48
  5. avatar
    [86] Kytinkak [*]

    arminka — #65 a že jich zase jeSml30

    superkarma: 0 21.08.2012, 22:03:59
  6. avatar
    [85] phoebe24 [*]

    Marcela Jelínková — #84 jj, třeba tohle:

    http://zena-in.cz/clanek/ctenarka-jerenika-dekuje-za-vyhru-v-soutezi/page/1#com

    a komentář č.4 Sml43

    1. na komentář reaguje cilani — #88
    superkarma: 2 21.08.2012, 21:11:22
  7. avatar
    [84] Jeliska [*]

    phoebe24 — #83 A dalo by se toho vyhledat daleko víc (jen, co se týká touhy po výhře) - takže naprosto s Tebou souhlasím.

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #85
    superkarma: 0 21.08.2012, 19:49:17
  8. avatar
    [83] phoebe24 [*]

    malinke-kote — #78 sorry, ale já umím používat vyhledávač :

    Přeji všem pěkný den,

    dnes jsem se rozhodla napsat svůj příspěvek, protože já soutěže miluji a přiznám se, že jsem na ně takřka závislá.

    Čtenářka malinke-kote se přiznala, že se opila krabičákem, a od té doby nemůže víno ani cítit. Výhru by však chtěla

    Dnes to bude opravdu poměrně krátký článek. Přeci jen toho mám dnes v práci opravdu hodně a tak nemám možnost nad tím pořádně přemýšlet. Líbila se mi ale výhra a tak jsem se snažila napsat něco o tom, jak si představuji svůj „domácí úbor“.

    Přiznám se, že moje rozhodnutí zda dnes napsat či ne, mi udělala nejvíce výhra, která mě opravdu láká. Ještě aby ne, když jsem úchylná na náušnice :-D

    1. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #84
    superkarma: 5 21.08.2012, 19:06:52
  9. avatar
    [82] daska59 [*]

    Mě taky nepřijde že by bylo pozdě v 50ti letech začít něco budovat? Otázka je, jestli by rodiče s kotětem vůbec chtěli bydlet. Možná si taky vydechli, že děti konečně vylétají z hnízda. Jak se praví: Život začíná, když chcípne pes a děti vypadnou z domu. Sml16

    superkarma: 4 21.08.2012, 18:54:19
  10. avatar
    [81] Ivásek [*]

    malinke-kote — #79  Rosa jen hypoteticky vypočítávala, jak to u vás doma může být s věkem - nemyslela to špatně, takže sis to blbě přebrala (viz "tón" začátku tvé reakce na její komentář)...

    superkarma: 2 21.08.2012, 18:46:52
  11. avatar
    [80] Ivásek [*]

    malinke-kote — #77 a můžeš mi, prosím, vysvětlit, v čem vidíš tu protiprávnost??? nevhodné to je pro tebe, protože se ti to nelíbí - to je jednoduché... ale ta protiprávnost, ta mě zajímá...

    superkarma: 0 21.08.2012, 18:44:43
  12. avatar
    [79] malinke-kote [*]

    RosaGloriaDei — #76 co prosim? nerozumím komentářu .. proč hned usuzuješ že mé babičce či dědovi je něco přes 60 a mohli by ještě pracovat? opravdu není a svůj důchod mají vybudovaný podle svého věku .. moje babička je starší než můj současný děda, který je nevlastní mé mamky a můj druhý děda který je vlastní mé mamky už je také dávno v důchodu podle svého věku .. šli všichni do důchodu v dané době kdy měli ... a můj děda nevlastní mé mamky je v důchodu krátce ... možná rok .. nevím .. jezdil kamionem ale šel před důchodem marodit ... nedivím se mu a důvod psát nebudu aby se zase toho někdo nechytl Sml16

    1. na komentář reaguje Ivásek — #81
    superkarma: 0 21.08.2012, 18:43:46
  13. avatar
    [78] malinke-kote [*]

    phoebe24 — #75 sorry ale já kvůli výhram nepíšu ... zrovna dnešní výhru bych třeba nevyužila, nechtěla bych jí a v případě výhry bych jí přenechala dále .. co bych s ní také dělala ... takže určitě kvůli výhrám nepíšu ... píšu oproto že mě dané téma zaujme .. chci napsat svůj názor jak to cítím já a jak bch to chtěla zažít a to není nic natom špatné ... svůj život tady nikde nezveřejnuji jak si žiju, jak se mám .. to že jsem bez rpáce není nic natom špatného to napsat, to že budu dělat zkoušky a že se učím také ne ... to že bydlím v jirkově či v jiném městě také tajné není .. takže nevidím jediný důvod co tady o sobě zveřejňuji .. zveřejňuji tady to co chci .. moje minulost je moje minulost a ráda se snimi občas přispěji a zveřejním ... takže nevím proč si tady zase vymýšlíš ... Sml80

    1. na komentář reaguje — #5
    2. na komentář reaguje phoebe24 — #83
    superkarma: 0 21.08.2012, 18:41:08
  14. avatar
    [77] malinke-kote [*]

    Ivásek — #72 no přítelovo jméno jsem nikde neuváděla .. oni si ho našli sami a svoje jméno tu mám kvůli soutěžím ale nevím zda je tu vidět či není ... ale asi těžko když je vidět pouze můj nick ... a nikde svoje jméno ani příjmení jsem nepsala ... takže to nevhodné a i protiprávní je si myslím ...

    1. na komentář reaguje Ivásek — #80
    superkarma: 0 21.08.2012, 18:37:53
  15. avatar
    [76] RosaGloriaDei [*]

    malinke-kote — #69 hodně velký rozptyl...vezmu průměr, tedy 45 let, ono jim bude nejspíš o malinko míň - v tomto věku není člověk v žádném případě starý na to, aby si vybudoval nové bydlení...nebyli by ani první ani poslední, kdo by šli po čtyřicítce "do lepšího"...otázka, co pro koho slovo "lepší" znamená...nejedni naši kamarádi tohoto věku (40-50 let :-)) postavili domy a ze stávajících bytů se přestěhovali...i když fakt je, že neznám nikoho, kdo by se dobrovolně sestěhoval do jedné budovy nejen se svými dětmi, ale i se svaty, případně ještě i příbuznými o další generaci staršími (vašim babičkám a dědečkům může být jen lehce přes šedesát, jestli dobře počítám, to by i do práce ještě mohli chodit....)

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #79
    superkarma: 0 21.08.2012, 17:54:23
  16. avatar
    [75] phoebe24 [*]

    malinke-kote — #71 nevím sice, jaké konkrétní nicky máš na mysli, ale zkus si

    je dát do místního vyhledávače. Zjistíš, že spousta nicků zde zveřejňuje

    články. A jsou to články někdy výborné, někdy jen dobré a někdy se to prostě

    moc nepovede. Nebudu si hrát na arbitra jejich literární kvality, ale nevím o

    nikom, kdo by zde kromě Tebe tak infantilně práskal detaily ze svého soukromí

    ignorujíce přitom jak jazyk český, tak názory diskutujících.

    Problém bude  v tom, že Ty sem píšeš hlavně s vidinou výhry. Ty nechceš diskutovat ani se podělit o zkušenosti nebo "jen" někoho pobavit. Na Tvých článcích je to sakra vidět. A ta Tvoje sebestřednost a ignorace odlišných názorů také. Když je nejhůř, tak doporučíš i diskutující o pár desítek let starší, aby sklapla. Takže se nediv.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #78
    2. na komentář reaguje telelot — #87
    superkarma: 2 21.08.2012, 17:49:09
  17. avatar
    [74] Dudlajlama [*]

    malinke-kote — #71 Pro tebe bych mela jednu radu. Chce to sice silnou vuli, ale jde to. Pokus se nereagovat na komentare, nevysvetlovat, nerozcilovat se, nezapletat, protoze to je vzdycky jenom horsi. Pis si sve prispevky a pohledy na zivot, na to mas pravo, ale nepoustej se do tech nekonecnych debat a argumentu. Bude lip tobe a seberes vitr do plachet nekterym skalnim fanynkamSml58

    superkarma: 2 21.08.2012, 17:44:08
  18. avatar
    [73] tajnostii [*]

    Často to není vůbec žádný problém-bydlet pohromadě,ale časem se nějaké maličkosti vždycky najdou-které vadí.

    Chce to hodně toleranceSml22

    A občas i hodně dobré nervySml30

    superkarma: 0 21.08.2012, 17:33:53
  19. avatar
    [72] Ivásek [*]

    malinke-kote — #70 no ani jedno Sml16 neb pokud už někde veřejně svoje jméno a jméno tvých blízkých uvedeš, tak to určitě není protiprávní (= je to dohledatelné) a nevhodné vlastně asi ze stejného důvodu...

    a v budoucnu uvidíš, jak budete chtít bydlet sami - to mám stejný názor jako holky... ale nevylučuju ani to, že budete bydlet někde blízko sebe... ale seš mlaďoška - nedivím se, že si to teď tak "maluješ" Sml16

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #77
    superkarma: 0 21.08.2012, 17:30:18
  20. avatar
    [71] malinke-kote [*]

    Dudlajlama — #68 no spíše to je tak že tyto nicky se objevují převážně v mých článcích ale sami nedokážou nic napsat, protože mají asi strach a bojí se že to bude ještě horší než můj a aby je potom nikdo nenapadal že oni napadj mě a jejich je ještě horší blábol než ten můj ....

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #74
    2. na komentář reaguje phoebe24 — #75
    superkarma: 0 21.08.2012, 17:26:13
  21. avatar
    [70] malinke-kote [*]

    Ivásek — #67 protiprávně jsem zapomněla smazat ... nevěděla jsem které slovo použít Sml80

    1. na komentář reaguje Ivásek — #72
    superkarma: 0 21.08.2012, 17:24:53
  22. avatar
    [69] malinke-kote [*]

    RosaGloriaDei — #64 moji rodiče jsou stejně staré jako rodiče přítele ... 40 - 50 let .. přesný věk psát nebudu Sml23 není potřeba a ani to není důležité .. moje rodiče do této debaty nehodlám zapojovat ...

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #76
    superkarma: 0 21.08.2012, 17:24:10
  23. avatar
    [68] Dudlajlama [*]

    Kote vlastne dela svymi prispevky zasluznou cinnost, nebyt jich, tak se nekolik zdejsich "intelektualek" nemuze blyskat honenim ega na ukor slabsiho, bresknymi usudky a posklebovanim. Zajimave, ze tyhle nicky chybi tam, kde by se zjevne mohly uplatnit ve smysluplne diskusi a se silnejsim souperemSml80.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #71
    superkarma: 0 21.08.2012, 17:11:46
  24. avatar
    [67] Ivásek [*]

    malinke-kote — #57 sousloví "protiprávně nevhodné" neexistuje.. .buď je něco protiprávní nebo nevhodné... a v tomhle případě to není ani protiprávní, ani nevhodné... Sml23

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #70
    superkarma: 1 21.08.2012, 16:49:42
  25. avatar
    [66] SNÍŽEK [*]

    nastaly by problémy,bydlet spolu není dobré řešení Sml23

    superkarma: 0 21.08.2012, 15:55:18
  26. avatar
    [65] arminka [*]

    nejleší na tomto článku jsou komentáře Sml22Sml16

    1. na komentář reaguje Kytinkak — #86
    superkarma: 1 21.08.2012, 15:46:33
  27. avatar
    [64] RosaGloriaDei [*]

    malinke-kote — #14 Smím se zeptat, kolik let je Tvým rodičům? A jak jsou staří rodiče Tvého přítele?

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #69
    superkarma: 0 21.08.2012, 15:42:39
  28. avatar
    [63] malinke-kote [*]

    jste fakt trapné .. to je fakt hrozné .. nechápu ž vás to neustále baví .. vždyt tohle vážně dělají pouze malé děti na základní škole .. to se asi vracíte zpátky a nebo že by jste těmi dětmi byli ale přetvařujete se tu jak ste oproti mě starší a že máte děti, rodinu, zázemí a bůhví co? nemožné tohle ... ignorace veliká .. už jsem na vaše komentáře přestala reagovat ... tohle s vámi nemá smysl .. celý den vpohodě .. se všemi se tu dalo povídat ale ne vy se tu odpoledne objevíte a hned musíte zase prudit ... de vidět že po práci nemáte nic jiného na práci než otravovat lidi .. ale dělejte si co chcete .... jste mi ukradené a jste pro mě opravdu dost už ubohé ...

    superkarma: 0 21.08.2012, 15:39:29
  29. avatar
    [62] malykocourek [*]

    phoebe24 — #61 Holubová,Holubová,není to ta od Bartáka?Sml52

    superkarma: 0 21.08.2012, 15:01:34
  30. avatar
    [61] phoebe24 [*]

    malinke-kote — #56 nehorázně nemožná je akorát nějaká Holubová. Neznáš?

    1. na komentář reaguje malykocourek — #62
    superkarma: 1 21.08.2012, 14:51:12

Další příspěvky

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme