Vztahy

Říct těhotné kamarádce o nevěře manžela? Toť otázka

To, že si někteří muži rádi skočí zrýt cizí zahrádku, místo toho, aby opečovávali tu, kterou mají doma, není asi žádnou novinkou. Nevěra je v dnešní době věc celkem běžná, bohužel. Jenže co dělat, když víte, že manžel vaší kamarádky si odskočí zahradničit jinam, ačkoli je jeho přítelkyně v sedmém, téměř osmém měsíci těhotenství?

as

Přesně tohle momentálně řeší Dáša, která ví, že manžel její nejlepší kamarádky ji už delší dobu podvádí, a to i přesto, že je v pokročilém stádiu těhotenství. „Je to hajzl. Dobře, nevěra je asi dnes běžná, ale nějaké morální zásady by se snad dodržovat měly. Nejhorší je, když k nim přijedu a vidím oba spolu, jak září štěstím. Zvláště jeho, jak se tváří jako mílius. Kamarádku mu naivně věří vše, co vypustí ze své pusy,“ rozčiluje se Dáša.

Ta totiž moc dobře ví, že její kamarádka je již nějakou dobu podváděná. Ač by jí to za normální situace řekla, momentálně si láme hlavu, jestli jí to říct, počkat s tou zprávou až po porodu, nebo mlčet jako hrob. „Vždy jsem si zakládala na upřímnosti, jenže teď nevím, kudy kam. Své kamarádce bych to chtěla říct, aby si už konečně sundala ty růžové brýle, ale teď asi není ta správná situace. Ale nelíbí se mi, jak z ní její manžel dělá blbku a jí se všichni smějí za zády. Přitom ten největší ubožák je on.“ Dáša na manžela své kamarádky vyrukovala, že to moc dobře ví, a že ho už nejednou s nějakou slečnou na jednu noc viděla, jenže následující reakci absolutně nečekala.

Mladí muži by chtěli být věrnými a nejsou. Staří muži by chtěli být nevěrnými a nemohou.
Oscar Wilde

„Když jsem to na něj vybalila, začal se smát, a ani nezapíral. Řekl mi, že to můžu zkusit jeho ženě říct, ale že následky si ponesu sama, navíc prý komu spíše uvěří? V tu chvíli mě popadla taková zlost, že jsem měla chuť mu jednu ubalit. Přitom to byl vždycky milej a hodnej kluk, ale po té, co zdědil větší peníze po tátovi, se hrozně změnil, stal se z něj rádoby libovej namachrovanej frajírek. Jedno mu však musím nechat, nebýt těchto jeho záletů, je to ideální chlap, který ví, jak si ženskou rozmazlovat.“

Dáša neustále přemýšlí, jestli toto tajemství si nechat už navždy pro sebe, nebo jít s pravdou ven...

Řekla byste své těhotné kamarádce, že jí partner podvádí?

Možnost%
Asi ano, pokud bych si byla naprosto jistá.8,3
Nevím, záleželo by asi na momentální situaci v jejich manželství38,7
V žádném případě, není to moje věc50,8
Jiná odpověď (napište do diskuze)2,2

Čtěte také:

   
30.07.2015 - Láska a vztahy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [66] Eva_CZ [*]

    Rikina — #65Sml67 Amen. Sml22

    superkarma: 0 02.08.2015, 15:14:24
  2. [65] Rikina [*]

    Klidně je možné, že ta koza jednoduše závidí. Kamarádka má manžela, čeká dítě a je šťastná, co má Dáša? Sml80 Asi moc volného času a žádné starosti, tak přemýšlí o hloupostech a cpe se do cizích životů, místo aby žila svůj vlastní a dala druhejm svátek. Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #66
    superkarma: 0 02.08.2015, 08:27:19
  3. [64] spavec [*]

    A jde o nevěru, nebo jen o to, že Dáša jejího manžela viděla nejednou s nějakou slečnou na jednu noc? Já pořád přemýšlím, co tyhle lidi - za každou cenu říkat pravdu - k tomu doopravdy vede. Domněnky a řeči typu „jedna paní povídala“ dokáží napáchat spoustu zla a neštěstí. A i kdyby to pravda byla, musí to říkat? Ani lékaři neříkají pravdu o smrtelných diagnózách všem pacientům stejným způsobem. Dobře totiž vědí, že ne každý pravdu unese. Někomu je třeba ji dávkovat postupně a pomalu, někdo potřebuje aspoň špetku naděje.

    Copak si neuvědomují, že svým vyřčením pravdy ovlivní životy a osudy hned několika lidí? Pokud mám svou kamarádku opravdu ráda, nechtěla bych jí způsobit bolest a nechtěla bych, aby se trápila. Ovšem je tomu tak i v tomto případě? Sml80

    A ještě k tomu závěru: Dáša sama říká, že je to tajemství a jestli si ho má nechat pro sebe. Tajemství je tajemství a má jím i zůstat. Takže jaképak dilema říct, nebo neříct? Sml24

    superkarma: 1 01.08.2015, 10:16:01
  4. [63] Aesinka [*]

    Některé ženy chtějí o nevěře vědět, jiné ne. Dobré kamarádky by na toto měly znát názor té druhé. Takže bych se zařídila podle toho, do jaké kategorie kamarádka patří. Když tak bych se to pokusila nenápadně zjistit.

    Z mého pohledu bych se asi cítila špatně, že jsem její kamarádka a on ji podvádí. Taky by se mohlo stát, že ji o všechno obere a odejde za tou druhou. Není lepší být připravená a předem se pojistit, aby se to nemohlo stát, aby mě nemohl okrást?

    Ale respektovala bych její názor.

    superkarma: 1 31.07.2015, 23:26:27
  5. avatar
    [62] Kadla [*]

    peetrax — #54Co je na tom knížecího? Když se podváděné holce někdo vysmívá, tak to rozhodně není kamarád... A pokud se ten kamarád nevysmívá, ale ona se přesto cítí být vysmívaná, tak má ona nějaký problém...

    superkarma: 0 31.07.2015, 16:01:11
  6. avatar
    [61] bleblemcy [*]

    Sophie — #52Já to zažila a chápu. Měla jsem stejné pocity, jenomže já to ještě před tím zažila zase z druhé strany. Měla jsem kamarádku, kterou podváděl její dlouholetý partner a bylo to o to horší, že s mužem. On mi to sám důvěrně svěřil a nevěděl jak jí to říct. Nakonec jsem ho dotlačila k tomu, aby se prásknul sám, ale do té doby to bylo hnus setkávat se s ní a neříct nic, protože jsem měla pocit, že by mi nikdy neuvěřila.

    Proto svým způsobem chápu i ty mlčící kamarády a přesto na ně mám pořád v hloubi duše vztek.

    Jo a o tu kamarádku jsem přišla právě proto, že jsem mlčela. Ještě jsem se párkrát snažila navázat tam kde to kikslo, jenomže do stejné řeky dvakrát nevstoupíš ani v přátelství.

    No a s jejím nevěrným bývalým jsme kamarádi pořád.

    superkarma: 0 31.07.2015, 12:31:41

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] Leena [*]

    Určitě jí to něříkej teď před porodem a pak ještě pár měsíců po.

    Jinak nevím... v tomto docela souhlasím s KaroLínou, že bych to chtěla vědět, pokud by to bylo dlouhodobý. Abych si svůj život podle toho zařídila.

    A nebo to nějak narafičit tak, aby se do toho ten chlap chytil sám, ale tys u toho nebyla.

    superkarma: 0 31.07.2015, 12:21:37
  2. avatar
    [59] Dudlajlama [*]

    Je to fakt strasne tezke a potvrzuje se to i tady. Co clovek, to jiny nazor. Nekdo by uprimnost kamaradu bral, jiny ne.

    Ja byla v tehle situaci jednou, tykalo se to me nejmilejsi kamaradky, astralniho dvojcete. To se nedalo nic neudelat, protoze ta svinka milenka si delala v praci z te me kamaradky srandu, jak k nim chodi na kafe a kdyz je kamaradka v kuchyni, tak ona se s jejim muzem v obyvaku cicma a domlouva rande. Shodou okolnosti s ni delala ma znama a ta mi to rekla. Drzela bych hubu, ale tohle se nedalo. Rekla jsem ji jenom jednu vetu, uz nikdy si nezvi na navstevu XY. Ona vedela hned, pry mela tuseni, ale nechtela byt za stihacku. Proste bych nedopustila, aby se o jednom z nejkvalitnejsich lidi, jake znam, vyjadrovala a srandu delala primitivka, ktera ji ani po kotniky nesahala. Ta ma kamaradka to vzala a zaridila se podle toho.

    superkarma: 2 30.07.2015, 21:14:37
  3. avatar
    [58] Suzanne [*]

    Mickey Mouse — #40 Souhlasím Sml22 Pro mě je důležité, abych věděla a mohla se svobodně rozhodnout.

    superkarma: 0 30.07.2015, 21:10:53
  4. [57] Karo Líná [*]

    A jestli bych sama chtěla, aby mi kamarádka řekla, že ví, že mi můj muž zahýbá? No asi takhle, o jednorázovém úletu bych nic vědět rozhodně nechtěla. Ale kdyby se jednalo o dlouhodobý vedlejšák a ta kamarádka si tím byla naprosto jistá, byla bych radši, kdyby mi to řekla. Na ni bych naštvaná rozhodně nebyla, naopak Sml23 Aby mi ale někdo meldoval, jak viděl mého muže políbit nějakou kočku v noci před barem, na to bych zvědavá rozhodně nebyla a dala bych to dotyčné věrozvěstce dost najevo Sml30

    superkarma: 2 30.07.2015, 21:08:21
  5. [56] Karo Líná [*]

    Tohle je opravdu těžké. Sama bych nevěděla, jak se zachovat. Měla jsem kamarádku, manžel jí zahýbal dlouhá léta, vedl několik dlouholetých paralelních vztahů vedle. Věděli to snad úplně všichni, jenom ona jediná nic netušila a byla (teda snad, mluvila tak) s ním šťastná Sml80 My se všichni dohodli, že nic říkat nebudeme, že to není naše věc. Prasklo to po letech ve chvíli, kdy se mu z jednoho toho paralelního vztahu narodilo mimino. Milenka si nechala udělat DNA testy a donesla je manželce. Manželka se postupně dozvídala, kdo všechno o tom celou dobu věděl... (Bylo to hodně propletené, např. jedna z nás byla kolegyně z práce jedné z těch milenek, takže vše měla z první ruky atd., svět je někdy zákeřně malý).

    Manželka s tím tenkrát naložila rázně. Okamžitě se s ním rozvedla a s námi všemi, co jsme o tom věděli a nic jí neřekli, přerušila veškeré kontakty (předtím nám tedy všem strašně vynadala) Sml80 Dřív jsme spolu trávili celkem dost času, teď je to 2 roky, co jsme o ní neslyšeli. Nikomu nebere telefon, neodepisuje na maily, prý se odstěhovala do jiného města. Asi to tak mělo být, těžko říct.

    superkarma: 1 30.07.2015, 20:59:57
  6. avatar
    [55] peetrax [*]

    gerda — #53 Sml79

    Jak píšeš, je to hrozně individuální. Ale pravda je, že pak je pozdě honit bycha a člověk se mohl zařídit jinak. A možná i s lepším výsledkem. Sml15

    superkarma: 2 30.07.2015, 20:41:34
  7. avatar
    [54] peetrax [*]

    Kadla — #50 to jsou knížecí rady. Lidi, kteří úplně přesně vědí, jak to ten druhý měl nebo má udělat, aniž by znali situaci, jsou mi děsně protivní. Sml24

    1. na komentář reaguje Kadla — #62
    superkarma: 3 30.07.2015, 20:40:47
  8. avatar
    [53] gerda [*]

    No, já byla leta podváděná žena. Naivní, blbá, důvěřivá, bez zkušeností. Rodinná tradice - muž opora, žena zázemí. Domnívala jsem se, že stačí být vzornou mámou, hospodyní, tou, co manželovi pomáhá v růstu. Přesto, anebo proto, že jsem byla tak hodná, se to nepovedlo. Kdyby mi někdo hned na začátku otevřel oči, pobrečela bych si, ale nemusela jsem ztratit tolik let, mohla jsem mít jinou a lepší rodinu jiným chlapem a jiný život, než mám. Takže, možná bych i tu upřímnou kamarádku uvítala. Čímž neradím, aby to tahle pisatelka udělala, je to případ od případu a nikdy se neví, jak to dopadne.

    1. na komentář reaguje peetrax — #55
    superkarma: 5 30.07.2015, 20:34:20
  9. avatar
    [52] Sophie [*]

    Kadla — #50 Ne,oni se mi nevysmívali,ale mě samotné bylo trapné se s nimi potkávat,protože jsem věděla,že oni to věděli...Kdo to nezažil,tak to nepochopí...

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #61
    superkarma: 5 30.07.2015, 20:15:56
  10. avatar
    [51] Eva_CZ [*]

    Vis co, kachno? Neser se jim do zivota!Sml31Sml31Sml31Sml31Sml31

    superkarma: 3 30.07.2015, 18:31:57
  11. avatar
    [50] Kadla [*]

    Sophie — #48Promiň, ale pokud říkáš, že se cítila od nich vysmívaná, trapná a podvedená, tak to nemohli být kamarádi anebo ty máš posunuté vnímání.... Od kamarádů by člověk v takovém případě měl očekávat soucit (i v případě, že ti o nevěře neřeknou). Pokud projevují cokoli jiného, rozhodně to kamarádi nejsou (mám chuť říci, že to jsou nebetyční blbci) a měla by sis hledat skutečné přátele.

    170

    1. na komentář reaguje Sophie — #52
    2. na komentář reaguje peetrax — #54
    superkarma: 0 30.07.2015, 18:28:29
  12. [49] Rikina [*]

    Davidek — #47 Sml79 klid. To je způsobeno hlavně neveselou zkušeností s jednou osobou, která taky byla ta jediná spravedlivá a měla touhu sdělovat lidem různé věci a vrtat se jim do životů. A myslela to přece TAk dobře... bohužel jsem ji poznala právě na tomto serveru, a i pro mě ona osoba vykonala takové "dobro", což mě stálo dost námahy při nápravě situace, a ačkoli je to už dávno, vzpomínka jest to nesmazatelná. Proto agituju, aby se každej staral o svý a neřešil cizí vztahy a životy, tím se dá napáchat neskutečná paseka. Sml80

    superkarma: 2 30.07.2015, 18:02:16
  13. avatar
    [48] Sophie [*]

    Tohle je nezáviděníhodná situace Sml22 jestli ta kamarádka je opravdu kamarádka a ne jen nějaká slepice,která by s radostí tu nevěru vyslepičila,musí jí být neveselo.Scházet se s kamarádkou a nic neříci? Nebo jí to povědět? Obojí je medvědí služba.Sama jsem to před lety zažila z té strany podváděné ženy...všichni mí kamarádi to věděli a já jim to dlouho nemohla odpustit,že nic neřekli.Když jsme se potkávali,připadala jsem si trapná,vysmívaná a podvedená i od nich...

    1. na komentář reaguje Kadla — #50
    superkarma: 6 30.07.2015, 17:51:02
  14. avatar
    [47] Davidek [*]

    Rikina — #44 Rikino ty to tady teda kosis Sml52 .. nechtel bych se ti dostat pod ruku Sml23

    1. na komentář reaguje Rikina — #49
    superkarma: 2 30.07.2015, 17:16:55
  15. [46] spavec [*]

    A co Dáša čeká, že jí bude kamarádka nadosmrti vděčná a bude jí děkovat za to, že jí řekla „pravdu“? Ona u toho Dáša byla, když byl ten manžel nevěrný?

    A hlavně to mě zaráží, že Dáše vadí, že oba září štěstím, když k nim přijde. Takže je třeba to štěstí honem rozbít, že? Já bych takovou kamarádku hnala bičem! Sml24

    superkarma: 2 30.07.2015, 16:23:04
  16. avatar
    [45] risina [*]

    Rikina — #44Dokonce ani u všech trestbích činů nemáš oznamovací povinnost.

    superkarma: 0 30.07.2015, 15:54:30
  17. [44] Rikina [*]

    Mickey Mouse — #40 Tak to už jsi malinko jinde, příteli. Jestliže se staneš svědkem trestného činu, máš jako řádný občan oznamovací povinnost, ale nestaneš se spoluvinníkem. No a nevěra - i kdyby to fakt nevěra byla, což neví ani Dáša ani my - není trestným činem. Už vůbec není trestným činem se někde vyskytovat v přítomnosti jiných lidí, a nemusí se to nikam hlásit, je naprosto legitimní se setkávat a hovořit i s jinými ženami, než je manželka. Doknoce i tehdy, je-li tato těhotná. Sml57

    1. na komentář reaguje risina — #45
    2. na komentář reaguje Davidek — #47
    superkarma: 1 30.07.2015, 15:15:17
  18. [43] gazdina [*]

    Nie je to ľahké......

    superkarma: 0 30.07.2015, 15:14:38
  19. avatar
    [42] Eva_CZ [*]

    phoebe24 — #37 podle me by se slecna Skaldova radeji nemela vyjadrovat vubec.

    Taky se mi moc libi : je v sedmem, temer osmem mesici!Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52 Jeste bych dodala ze temer v devatem. Sml57

    superkarma: 4 30.07.2015, 14:44:15
  20. avatar
    [41] Mickey Mouse [*]

    Kadla — #39 No tak byste nevěděla. A až by se manžel sebral a odešel, tak byste se divila, proč vás kamarádky včas neupozornily... Sml80 Je nevědomost fakt tak dobrá?

    Naopak si umím představit, že s manželem ženská zůstane (a bude ho milovat) i když se o nevěře dozví. Pro plánování budoucnosti je vždycky lepší, že ví na čem je.

    superkarma: 4 30.07.2015, 14:39:10
  21. avatar
    [40] Mickey Mouse [*]

    Suzanne — #13 Osobně jsem vždy raději pro to, aby lidi věděli pravdu a mohli se podle toho zařídit. Není nic horšího, než si něco namlouvat a podle toho plánovat, aby člověk nakonec zjistil, že všecko bylo jinak.

    To nejdůležitější tedy je, zda si to celé milá Dáša jen nedomýšlí. Pokud si je jistá, že jde o nevěru, pak by mlčet neměla. Mlčením by se totiž stala spoluviníkem (stejně, jako když vidíte krást zloděje a necháte si to pro sebe).

    1. na komentář reaguje Rikina — #44
    2. na komentář reaguje Suzanne — #58
    superkarma: 3 30.07.2015, 14:35:44
  22. avatar
    [39] Kadla [*]

    ohnivazenaMagdalena — #38No, já to mám přesně opačně - já bych to rozhodně vědět nechtěla (a doufám, že by moje kamarádky nebyly tak blbé, aby mi to sdělovaly).

    Pro mne z toho celého vyplývá jen jediná věc - je naprostá blbost žádat tady na ž-in o nějakou radu, protože co člověk, to jiné potřeby, jiný názor... Tyhle články jsou dobré jen na to, aby se člověk zasmál nad nedokonalostí článků a chybami redaktorek..

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #41
    superkarma: 4 30.07.2015, 14:23:57
  23. avatar
    [38] ohnivazenaMagdalena [*]

    risina — #36Napadlo, beru to ale z pozice mé maličkosti a mé kamarádky. Máš-li dobrou kamarádku ( ne někoho, komu se říká "kamarádka" a je to pouze lepší známá), tak jí znáš, dovedeš se vžít do jejích pocitů. Alespoň částečně. Víš co můžeš a co ne. A o tom to je. Co jsem napsala bylo za mne, za to, bych bych byla radši. Je to můj názor, jako jiné zde vyřčené.

    1. na komentář reaguje Kadla — #39
    superkarma: 0 30.07.2015, 13:13:14
  24. avatar
    [37] phoebe24 [*]

    risina — #34dobytek jedenSml52Sml52Sml52

    Njn - Škaldová by se měla vyjadřovat jen v holých větách, v jednotném čase a přívlastky používat jen výjimečně. I když.... aspoň je tady prdel.Sml57

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #42
    superkarma: 4 30.07.2015, 13:08:00
  25. avatar
    [36] risina [*]

    ohnivazenaMagdalena — #22 Napadlo tě, že existují lidé, kteří nechtějí vědět, že je partner podvádí?

    1. na komentář reaguje ohnivazenaMagdalena — #38
    superkarma: 1 30.07.2015, 13:02:20
  26. avatar
    [35] risina [*]

    bleblemcy — #14 Když ona to asi není jedna stálá milenka, ale "nekolik slečen na jednu noc" Sml58.

    Já bych Dáše nic neříkala, třeba budou s manželem žít dalších 30 let ve spokojeném manželství a dokonce se vzájemně milovat, i když on bude občas mít ty "odskoky na jiné zahrádky" (to je teda výrazivo, kdo to psal? aha, že se vůbec ptám Sml30Sml30Sml30Sml30). Jen by měl být diskrátnější...

    superkarma: 1 30.07.2015, 13:00:16
  27. avatar
    [34] risina [*]

    Eva_Fl — #1Ještě lepší je věta "... manžel vaší kamarádky si odskočí zahradničit jinam, ačkoli je jeho přítelkyně v sedmém, téměř osmém měsíci těhotenství"

    Takže kamarádka má manžela, který má těhotnou přítelkyni? A ještě si stíhá odskakovat jinam? To musí být tedy bourák! Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #37
    superkarma: 3 30.07.2015, 12:55:29
  28. avatar
    [33] Allma [*]

    Zrovna mi dcera říkala, že její známá čeká druhé dítě asi za měsíc a manžela vystěhovala, spal s jejich rodinnou kamarádkouSml15

    superkarma: 0 30.07.2015, 12:52:51
  29. [32] Rikina [*]

    No a osobně jsem měla vždycky jasno - můj manžel nebyl dokonalý a měl svý mouchy, ale byl to můj manžel - takže mluvit o něm přede mnou špatně v jakémkoli smyslu neměl nikdo nárok (jedině jeho matka, ta jo, neb ho vychovala Sml57). Nebyla jsem zvědavá na názory třetích osob na to, jak má nebo nemá vypadat naše manželské soužití a na to, co se ony osoby domnívají vědět a mě tím oblažit. Jestli s tím takové osoby mají problém, je to jejich problém a já jim to řešit nebudu - a to hodně zjednodušuje život. Ostatně i v článku výše zřejmě jediná osoba, co má problém, je ta slečna Dáša, chudinka. Sml57

    superkarma: 0 30.07.2015, 11:38:12
  30. avatar
    [31] enka1 [*]

    Suzanne — #29 Asi joSml22

    superkarma: 0 30.07.2015, 11:35:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme