V březnu byla v centru Prahy otevřena restaurace City Café Cosmopolit. Majitelé restaurace si dali za cíl být kosmopolitním podnikem, který si však uchovává osobité prvky a splní jakákoliv přání svých zákazníků.

City Café Cosmopolit

Jak sám název projektu napovídá, jedná se o restauraci kosmopolitní. Podobné projekty budou jednou krášlit několik velkých měst Evropy. Na designu restaurace se podílel známý berlínský designér Gena Glosch, který vsadil na propojení jednoduchosti a elegance, čímž se mu podařilo vytvořit příjemné prostředí s přátelskou atmosférou. Zamýšlený kosmopolitní charakter dýchá ze všech detailů restaurace. „Do našeho konceptu se přenáší duch a tep velkoměsta, kosmopolitnost je ztvárněna různorodostí designu a kuchyně. O dokreslení atmosféry se postará i jazyková pestrost návštěvníků,“ popisuje majitelka restaurace Gayane Breiová.

Restaurace má dvě poschodí, která se diametrálně liší uspořádáním, užitým nábytkem a atmosférou. Přízemí je zařízeno v kavárenském duchu, je tu množství měkkých divanů s polštáři, knihy, hračky, suvenýry. První poschodí má zase charakter prosvětlené restaurace se stylovým designem.

City Café Cosmopolit

City Café Cosmopolit otvírá dveře svým klientům již v 8 hodin ráno. V nabídce jsou cenově zajímavé snídaně, později domácí obědy. Jídelní lístek obsahuje chutné pokrmy z české, evropské a asijské kuchyně. V nabídce je i kvalitní suši a téměř 50 pečlivě vybraných druhů vín z celého světa. Na rozdíl od jiných podniků rozlévají v City Café  Cosmopolit i ta nejdražší vína, která tak může ochutnat každý.

Projekt City Café Cosmopolit není klasickou restaurací. Užité látky pocházejí z Belgie, lustry dovezli z Itálie. Barva na zdech vznikla namícháním 20 různých odstínů. „Jedná se o živý, kosmopolitní projekt, který je typický pro světové metropole. Je to místo různých setkávání. Zde si můžete najít pohodlné místo podle své momentální nálady a jídlo podle momentální chuti. Samozřejmostí je výborná kuchyně a příjemná obsluha,“ říká majitelka Gayane Breiová. City Café Cosmoplit počítá i s organizací společenských akcí, firemních večírků, ochutnávkami jídel pro stálé zákazníky a jídelníčky dle celebrit.

Reklama