Bulvár

Rekordní výtěžek charitativní kampaně 10.072.011 Kč!

Dosažením rekordního výtěžku ve prospěch ohrožených dětí skončil třetí ročník charitativní kampaně „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ pořádaný sítí drogerií a parfumerií ROSSMANN. Přízeň a podpora lidí ze všech míst České republiky, kteří se do charitativní kampaně zapojili, byla ohromující.

Získaná částka 10.072.011 Kč je velkým přínosem v oblasti pomoci zdravotně postiženým dětem a novorozencům.

Kampaň „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ se konala v průběhu šesti dnů. Od pondělí 19. do soboty 24. září 2011 ve všech 111ti prodejnách sítě drogerií a parfumerií ROSSMANN, kde na zákazníky čekalo 280 vybraných produktů běžné drogerie označených symbolem úsměvu.
Celá* částka zakoupených takto označených výrobků byla započítána do výsledného výtěžku a bude předána Nadaci Naše dítě. Výtěžek použije nadace na pomoc handicapovaným a novorozeným dětem se zdravotními komplikacemi při porodu. Konkrétně na podporu pěti vybraných denních stacionářů s asistentskou péčí o postižené děti, dovybaví dvanáct novorozeneckých oddělení nemocnic v České republice lékařskými přístroji, kterými jsou resuscitační sety, transportní inkubátor a přístroj na měření mozkové aktivity novorozenců s kyslíkovou nedostatečností při porodu. Dále bude nadace hradit výcvik asistenčních psů, řešit individuální potřeby handicapovaných dětí, které potřebují například rehabilitační a jiné zdravotnické pomůcky a pomáhat dalším ohroženým dětem v těžkých životních situacích.

gottova

Zuzana Baudyšová s Ivanou Gottovou

 „Jsme nadšení, vážíme si zájmu všech našich zákazníků, zaměstnanců a partnerů, kteří se na charitativní kampani podíleli a neotočili se zády k potřebám zdravotně znevýhodněných dětí. Za uplynulé tři roky, kdy pořádáme charitativní kampaň 5 000 000 Kč pro dětský úsměv, jsme pomohli celkovou sumou 21.584.603 Kč. Jsme rádi, že můžeme pomáhat a darovat dětem úsměv. Kampani se věnujeme s velkým zaujetím a těší nás, že naše snaha má opakovaně úspěch.“ uvedl František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN

„Nadace Naše dítě letos slaví 18 let své činnosti a výtěžek kampaně společnosti ROSSMANN je doposud největším sponzorským darem, který jsme kdy ve prospěch ohrožených dětí převzali. Handicapované děti, nemocní novorozenci a všechny ohrožené děti náš společný zájem a podporu nezbytně nutně potřebují. Je to pro nás velká čest, že se Nadace Naše dítě stala již potřetí součástí tak úžasného projektu, kterým je charitativní kampaň 5 000 000 Kč pro dětský úsměv společnosti ROSSMANN. Vážíme si vyjádřené důvěry a děkujeme všem lidem, kteří se do kampaně zapojili, za jejich velkou pomoc,“ řekla ředitelka Nadace Naše dítě, Ing. Zuzana Baudyšová.

Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN poprvé uspořádala charitativní kampaň v roce 2009 u příležitosti oslav 15. výročí svého působení na českém trhu, a to s výtěžkem 5.610.028 Kč. V roce 2010 bylo za pouhý týden vybráno 5.902.564 Kč. Třetí ročník se stal s celkovou částkou 10.072.011 jednoznačně rekordním.

„Je to společné dílo ve prospěch dětí, které se od narození potýkají se zdravotními problémy, a my se musíme snažit alespoň takto jim pomoci zmírnit jejich nelehké dětství. Na tento rekord jsme pochopitelně hrdí, stejně tak všichni zaměstnanci společnosti ROSSMANN a věřím, že i lidé, kteří neváhali a přišli kampaň podpořit. Výtěžku bylo dosaženo během pouhých šesti dnů, děkujeme všem, kteří pomohli“ řekl Vladimír Mikel, jednatel společnosti ROSSMANN.

spolecna fotografie

společná fotografie

Charitativní kampaň „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ také letos podpořila řada známých osobností, a to nejen morálně, ale vlastním nákupem běžné drogerie označené symbolem kampaně, tedy logem úsměvu. Darovat dětem úsměv přišla moderátorka Ivana Gottová, moderátorka a herečka Mahulena Bočanová, herci a moderátoři Roman Vojtek s Petrem Vondráčkem.

Průběh kampaně sledujte ve videu na www.rossmann.cz nebo na www.youtube.com/nasedite.

   
27.09.2011 - Blog redakce - autor: redakce

Komentáře:

  1. avatar
    [3] átéčko [*]

    dadma — #2 Tak to klobouk dolů před tebou, když posíláš i na dítě v Africe! já také tak koupím kytičku, a takové akce podpořím, o kterých vím, nač jsou.

    superkarma: 0 27.09.2011, 22:21:43
  2. [2] dadma [*]

    Charita by měla být doplněk,ale o postižené lidi a nebo jinak znevýhodněné ,tak jak píše átečko, by se v první řadě měl postarat stát.Jenže u nás na nic nejsou peníze a pro lidi postižené a nemocné už vůbec ne.Je to ostuda,když rodiče musí pro svoje nemocné dítě pořádat sbírku.

    Kdyby člověk měl přispívat na všechno,tak pak by musel přispívat zase někdo na mě.I tak mě to nedá a přispěji většinou SMS zprávou,koupím pastelku nebo žlutou kytičku,pejskům do útulku něco donesu,přispívám jako jeden z adoptivních rodičů na děti v Africe.

    1. na komentář reaguje átéčko — #3
    superkarma: 0 27.09.2011, 21:13:21
  3. avatar
    [1] átéčko [*]

    Kdyby se ve škole vyučovalo zopovědnosti, péči o rodinu, nemusely by takovéhle akce existovat, lidi by nenapadlo dát své dítě do ústavů. Já osobně bych přispěla jen na kastarci cikánů. V domovech je jich 60% Čtu si teď knihy a publikace Psychologie Romů, Romové 1 a Romové 2. 

    Myslím, že by si to měl přečíst každý, aby je pochopil. To by pak nemusel existovat ani rasismus.

    Děti,které se narodí s hendikepem samozřejmě připraví rodičům život na pokraji společnosti. Ale peníze co se na ně vyberou nemíří k nim, aby jim zlepšily každodenní život. Udělá se akce, kde se zviditelní pořadatelé a dárci a děti tam třeba soutěží a dostanou za to balíček sladkostí, či reklamních předmětů.

    Tady by měl pomáhat stát. V první řadě!

    superkarma: 0 27.09.2011, 11:39:08

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme