V sobotu 9.9.2006 padly v Pelhřimově další rekordy. V akci, kterou moderoval Petr Rychlý, sestavili účastníci největší prostorový puzzle na světě. Puzzle má tvar oblíbeného žlutého hrnku, dobře známého z reklamy na nejprodávanější kávu – kávu Jihlavanka. Je vysoký a široký 250 cm, skládá se ze 124 dílů a váží asi 84 kg. Rozměr je to vpravdě obří: obvod hrnku v nejužší části je 424 cm, naopak v nejširší části má 769 cm. Kdyby se z něj měl napít člověk, musel by měřit přibližně 45 m, tedy asi tolik jako patnácti patrová budova. Dobrovolníci jej za mohutného povzbuzování ze strany návštěvníků a Petra Rychlého, který akcí provázel, sestavili za něco málo přes 2 hodiny. Na závěr vše oslavili mohutným kávovým přípitkem, připraveným a vydaným v limitu 20 minut. A tak se v jednom okamžiku napilo kávy Jihlavanka neuvěřitelných 675 osob. Nad regulérností rekordu dohlíželi komisaři agentury Dobrý den.

„Jihlavanka je jednička na trhu, je to nejprodávanější a nejoblíbenější pražená káva v ČR. Proto jsme chtěli spolu s lidmi, kteří se dnes přišli nebo přijeli do Pelhřimova podívat, přidat další „nej“, říká Miloš Stibal, brand manažer značky Jihlavanka. A tak v Pelhřimově padaly rekordy, ochutnávala se káva a poctivé krajové dobroty, které přímo na náměstí připravovali zkušení kuchaři. „Šálek lahodné kávy je vždy tou správnou tečkou za výborným pokrmem, dodává Miloš Stibal.

Další informace:

Káva Jihlavanka
Jihlavanka je dlouhodobě nejprodávanější značkou pražené kávy na tuzemském trhu, a to především díky chuti, která zcela odpovídá zvyklostem českého a moravského spotřebitele, ale také kvůli optimální vyváženosti kvality a ceny.

Sortiment značky Jihlavanka je na trhu zastoupen všemi oblíbenými variantami kávy – kávou praženou, instantní i kávovými specialitami. V rámci portfolia značky je to Jihlavanka Standard, která je dlouhodobě nejúspěšnější značkou na trhu pražené kávy. 

Praženou kávu Jihlavanka je možno objednat v širokém spektru gramáží. Nejprodávanější je 150 g balení dále pak větší balení jako 250 g, 500 g a 1000 g a v neposlední řadě pořád zůstává oblíbené malé balení 70 g a 75 g. Instantní káva se prodává ve dvou typech gramáží: 100 g a 200 g.

Reklama