Domácnost

Rekonstrukce dětského pokoje


Rozhodla jsem se, že Vám napíši o naší rekonstrukci, která je u nás na denním pořádku.
Tak od začátku. Před 16 lety jsme si s manželem koupili malý domeček na Jižní Moravě, který jsme si postupně upravovali tak, abychom se v něm cítili dobře, a hlavně taky abychom se tam vešli i s našimi třemi dcerami. A protože momentálně žijeme jenom z manželovy výplaty, musíme hodně počítat.

Manžel je povoláním malíř, ale i jinak je velice zručný, dokáže opravit, postavit, obložit atd. Já spolupracuji, všechno vymýšlím, plánuji, navrhuji a spolu se dobře doplňujeme. Celý náš domeček prošel rekonstrukcí, zevnitř i zvenčí.
Naše poslední rekonstrukce byl dětský pokoj pro naši nejmladší, tříletou dcerku. Neměli jsme na to moc velký finanční obnos, snažili jsme se vyjít z mála. Pokoj byl ve špatném stavu, zdi oloupané od plakátů, na stropě poodlepované stropní kazety, skříňky odřené, otrhané úchytky, rozbitý lustr atd. V plánu bylo: vystěrkovat a obrousit strop, oškrábat a vymalovat stěny, koupit nový koberec a stropní bodovky, otapetovat skříňky + nové úchytky, potáhnout nově postel a udělat různé textilní doplňky.


Manžel vymaloval přesně tak, jak jsem si to přála, já to doplnila o obrázky, otapetovala jsem skříňky, namontovala nové úchytky a všechny textilní doplňky (včetně domečku) jsou taky moje dílo. Zbylo i na fosforové hvězdičky, které jsou nalepené na stropě. Když se večer nasvítí, krásně se při nich usíná. Vzhledem k tomu, že je manžel malíř (malování a oprava by byla největší položka), vyšla nás rekonstrukce pouze na necelé 4000Kč.
Malá Danielka je velice spokojená, cítí se v novém pokojíčku dobře, svědčí o tom i to, že se okamžitě po dokončení odstěhovala z naší ložnice, kde do té doby spávala.

Na závěr bych chtěla napsat, že nejraději pracuji s tapetami a textilem, je to levné a dokáže to původní věci změnit k nepoznání. V celém domě máme spoustu věcí zrekonstruovaných nebo vytvořených z "ničeho". Například: Když jsme se nastěhovali, neměli jsme peníze na obývací stěnu, tak jsme si to udělali po svém, je to rozhodně něco jiného než sektorový nábytek. Nejstarší dceři do podkrovního pokoje jsme udělali psací stůl na míru, na který jsme použili čelo staré postele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Posílám nějaké fotky, ale bohužel, nemám to zdokumentované před rekonstrukcí. (Jenom původní skříňky.)
H

   
27.10.2006 - Dům a byt - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [353] mikule [*]

    Mně se to líbí

    superkarma: 0 16.12.2006, 08:54:29
  2. avatar
    [352] Dudlajlama [*]

    Suzanne: tak ja ti ho posilam zpet, toho hubana, nechtela jsem vyznit tak nedutklive. Jeste na vysvetleni k memu postoji k temto debatam, nechavaji me naprosti v klidu a netouzim se do nich zapojit, protoze uz tu byly milionkrat(a jeste budou) a je to porad dokolecka, takze stokrat nic umori i vola a doby, kdy jsem vasnive hajila tu ci onu stranu a zadelavala si na zaludecni vredy, jsou pryc a ja nehodlam vyplytvat ani jeden energeticky vyboj timto smerem. Taky jsem zjistila, ze kdyz ctu ty dohady, chvilku v necem souhlasim s tim, hned zase s druhym, pak si rikam "hele, tenle treti ma taky kousek pravdy"....jestli to neni tim, ze jsme bytosti slozite a poskladane z mnoha pravd.
    Ja ale opravdu nechtela komentovat debatu, jen ten pokojicek, ktery mne, vzhledem k memu uhlu pohledu, prijde pro triletou holcicku docela mily. Na me ale nedejte, ja nejsem zdejsi arbitr elegance, na to jsou tu jini experti.

    superkarma: 0 30.10.2006, 22:58:34
  3. avatar
    [351] Suzanne [*]

    Galadriel: Chraň Bůh!!!! Tak to vůbec nebylo myšleno a je mi líto, jestli to tak vyznělo. (líbající smajlík mi tu chybí:-)

    superkarma: 0 30.10.2006, 22:15:23
  4. avatar
    [350] Dudlajlama [*]

    No jasne, rikam snad , ze ne?
    Mne jenom cela ta vasniva debata intenzivne pripomnela prave ten muj skaredy pokoj, nic vic, nic min. Nebo zase prozmenu nesmim napsat svuj nazor ja?

    superkarma: 0 30.10.2006, 18:25:21
  5. avatar
    [349] Suzanne [*]

    Galadriel: Určitě lze ocenit snahu a lásku, se kterou je pokojíček zařízený. O tom je asi zbytečné diskutovat a zaplať PánBůh za to. Šlo jen o to, že když se to někomu nelíbí, nesmí to tu napsat. ...

    superkarma: 0 30.10.2006, 07:32:07
  6. avatar
    [348] Dudlajlama [*]

    Ja vyrostla v tak osklivem a nenapaditem detskem pokojicku, ze mne tenhle prijde primo k pomilovani. Jenze to by tenkrat mi rodicove museli mit snahu neco vylepsovat, ti meli dost starosti sami se sebou, takze v tomto pripade ocenuju prave tu snahu.
    Vyklenek se mi libi, jen bych tam nacpala taky jenom knihy.

    superkarma: 0 29.10.2006, 22:37:21
  7. avatar
    [347] vora [*]

    Irka 1: Píšeš, že záleží na tom, jak se kdo k věci postaví. Tedy majitel ke svému majetkiu. Podle tebe bych mohla kopat své nájemníky do zadku? Je to můj dům. Moje vlastnictví a nájemíci mi vadí. Chovají se přitom slušně - ale v MÉM majetku. Co ty na to?

    superkarma: 0 29.10.2006, 22:14:39
  8. avatar
    [346] Suzanne [*]

    Irka1: Ještě douška. Ona někdy je zákeřnější chladné dlouhodobé rýpání v mezích jakési slušnosti než jedno poslání do prdele.

    superkarma: 0 29.10.2006, 21:49:26
  9. avatar
    [345] Suzanne [*]

    Irka1: Tak už konečně vybuchla:-)) Ale že to dalo práce! Tvůj postoj byl jasný z 271 a 272. Divíš se jí? Já ne. V podstatě se Eva teď zachovala naprosto přirozeně, jistě ne společensky, ale normálně. Já bych na jejím místě asi taky nevydržela... Ale pořád její reakce není horší než reakce spousty dalších nicků a není důvod, proč by ji měl jakýkoli redaktor napadat.

    superkarma: 0 29.10.2006, 21:47:58
  10. avatar
    [344] Vivian [*]

    Jupíí: no joo, chlap bude radši sekat dobrotu, než by si navlíkl růžový hadry:-))

    superkarma: 0 29.10.2006, 21:27:05
  11. avatar
    [343] Jupíí [*]

    Hele, dneska bylo ve zprávách na Nově, že kdesi zavedli ve vězení všude růžovou, růžové zdí, růžové pantofle, růžové mundůry a mříže....a od té doby jim klesla recidiva snad na 3% z 25%. Děs z opakovaného pobytu v růžovém prostedí, prý dělá svoje :-)))

    superkarma: 0 29.10.2006, 21:18:59
  12. avatar
    [342] Irka1 [*]

    Suzanne: chces abych se jeste k tematu vyjadrila nebo ti nazorna ukazka hulvatstvi 19:45:24 staci? :-)

    superkarma: 0 29.10.2006, 20:27:50
  13. avatar
    [341] Meander [*]

    Vivian: Na Novinkách jsem byla párkrát doopravdy hrubá v diskusi u Deníku zasloužilého otce, páč ten pán jest kokot :-D

    superkarma: 0 29.10.2006, 20:11:03
  14. avatar
    [340] Vivian [*]

    Lotka: (304) no právě, úplně jinak:-)
    Třeba proti Novinkám jsme tady ještě andělíčci:-)

    superkarma: 0 29.10.2006, 20:06:36
  15. avatar
    [339] Eva_CZ [*]

    Irka1: ja vim, ze by sis strasne moc prala, aby me odsud vyhodili a ty ses tady mohla prezentovat na plny kule, ale to vis, asi se nedockas. Budes se muset jeste dlouho a dlouho dusit svou zasti, chudero.
    Protoze i kdyz vyhodej a zablokujou, mame sve cesty, jak ti ten zivot delat hezkym. Jinej nick, jina IP adresa, ale porad stara Florida.... Ale fakt te osobne nijak nevyhledavam, ba se ti snazim vyhybat, ale kdyz tobe to proste neda, ac slibujes vym vernym, nedari se a nedari.... Ha ha ha. IGNORUJ ME! Nic lepsiho pro sebe nemuzes udelat.

    superkarma: 0 29.10.2006, 19:45:23
  16. avatar
    [338] Eva_CZ [*]

    Suzanne: ja bych tam jeste napsala, ze desne smrdej...:-))))

    superkarma: 0 29.10.2006, 19:38:31
  17. avatar
    [337] Suzanne [*]

    Irka1: pokud v té ordinaci ale bude kniha "jak se vám líbí ostatní zvířátka", dá se očekávat, že tam někdo napíše - nelíbí.

    superkarma: 0 29.10.2006, 19:13:50
  18. avatar
    [336] Lotka [*]

    Vivian: dovedu si představit, že úplně jinak, než tady ty naše :-)

    superkarma: 0 29.10.2006, 18:53:59
  19. avatar
    [335] Irka1 [*]

    vora: jasne, ze nazory nemusi vyjadrovat stanovisko redakce.....ale porad zalezi na vlastnikovi, jak se k veci postavi.
    A pokud mu nekdo vadi, tak ma plny pravo mu zakazat vstup.
    Jen jsem to tu prolitla....ale jak psala Tapina o jeji ordinaci......kdyby tam mela zakaznika, kterej ji bude nadavat, kazdymu druhymu majiteli zvirete v cekarne rekne, ze ma serednyho psa, kocku, bude je urazet.....tak ho asi Tapina necha vyvest.

    superkarma: 0 29.10.2006, 18:51:54
  20. avatar
    [334] Vivian [*]

    Lotka: a víš, jak vypadají ty příspěvky, co se mažou?

    superkarma: 0 29.10.2006, 18:45:02
  21. avatar
    [333] Lotka [*]

    vora: ale taky je spousta příspěvků na netu pod těmi články na uvedených novinách mazána, protože obsahují nevyhovující příspěvky. :-)

    superkarma: 0 29.10.2006, 17:41:38
  22. avatar
    [332] vora [*]

    Irka 1:
    pokud čteš noviny (např, Lidové noviny, Mladou frontu ap.), tak víš, že je tam rubrika s názvem :Názory čtenářů. Píše se tam o všem možném. A úplně dole je kurzívou napsáno (např.) Názory v této rubrice nemusejí vyjadřovat stanovisko redakce. Pokud sleduješ televizi, tak jsi snad zaregistrovala kolik redaktorů vypadlo za daleko menší profřešky, než
    tenhle kyselej šťovík

    superkarma: 0 29.10.2006, 16:58:05
  23. avatar
    [331] Mánička [*]

    Já se přidávám k názoru, že i za málo peněz se dá udělat mnohem lepší divadlo... růžovou nesnáším a jako interiérový prvek jí neuuznávám ani v dívčím pokoji ...


    BTW že chlap může trpět PMS jsem si vědoma nebyla do přečtení místní debaty... richarde, vítej(te) do klubu :-)

    superkarma: 0 29.10.2006, 16:49:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [330] Canadian [*]

    Mam dojem, ze se tu misi hrusky, jablka a jeste se pozaduje aby vznikla slivovice...

    AD redakce:
    Pravo svobodne projevit nazor mame v Ustave a tudiz je mu podrizena i tato redakce (í lide z okolnich statu, samozrejme, neb....vsak vite).
    Nazory se maji projevovat slusnou formou, ale pokud nekdo blbe provokuje, tak je nutne pocitat s tim, ze sem tam nekdo rekne ostrejsi slovo.
    Echt sproste se tu nemluvi. Jen sem tam nekdo nema smysl pro prikrejsi smysl pro humor a bere si to osobne.
    Takze redakce by mela pravo nekomu zakazat pristup, pokud by hanobil rasu, narodnost, sexualni orientaci a vyznani. Jinak ne. Nejsme Amerika, kde lze zakaznika odmitnout bez udani duvodu.
    Server je registrovan pod CR, tudiz plati zakony Ceske Republiky.
    Prijedete-li do jineho statu, take musite respektovat jeho pravidla.

    AD neposkytovani sluzeb: nekdo si muze dovolit sem tam nekoho odmitnout, nekdo musi byt rad za kazdeho zakaznika. Ale i s tim odmitanim dobry ochodnik velmi setri... a vi proc.

    superkarma: 0 29.10.2006, 13:21:28
  2. avatar
    [329] Silveig [*]

    Ovšem vaše diskuze je o ničem, neb tenhle server není placená služba :)

    Vydavatel novin neodmítá nikoho, kdo si chce jeho noviny koupit a číst. Takže pokud kdo chce inteligentně tady něco omezovat, nezbude mu nic jiného, než případně zrušit diskuzi pod určitým článkem CELOU. Ostatně stejně tak, jako se děje jinde na webu.

    superkarma: 0 29.10.2006, 12:42:24
  3. [328] bruna [*]

    Eva_Fl: No vidis:)

    superkarma: 0 29.10.2006, 12:41:24
  4. avatar
    [327] Eva_CZ [*]

    bruna: ja nemam urcena zadna pravidla a nemam na svych papirech : Odmitame prdici zakazniky...

    superkarma: 0 29.10.2006, 12:37:25
  5. [326] bruna [*]

    No, jeste pripominka k odmitani sluzeb: sluzba se muze zakaznikovi odmitnout bez udani duvodu, na to ma pravo kazdej provozovatel..nase firma taky semtam odmitne zakazku, aniz by tam existoval skutecnej objektivni duvod...resp. udame zakaznikovi jinej duvod, nez je ten opravdickej. a podminky pro vsechny zakazniky stejny taky byt nemusi;-) Jina vec je ovsem, ze vetsinou se to odmitani nedela, protoze by se to rozkriklo a ohrozovalo i ty ostatni ksefty...Ale, jak spravne rikala Irka, neplati "nas zakaznik nas pan" v tom smyslu, ze zakaznik si muze dovolit vse a provozovatel musi mit pisemna zverejnena pravidla..

    superkarma: 0 29.10.2006, 12:34:48
  6. avatar
    [325] Eva_CZ [*]

    Ťapina: za dobu cca tech 5-6 let jsem odmitla snad 2 zakazniky. Pravy duvod jsem si ale nechala pro sebe a navic o tom nevypravim ostatnim zakaznikum, ty dva odmitnute nikde nepomlouvam a neresim.
    Odmitla jsem pracovat pro jednoho zidovskeho lekare pote, co jsem na vlastni kuzi zjistila, ze bohuzel vtipy o Zidech nejsou jen vtipy. Mam jistej cenik a jsem ochotna pristoupit i na slevu, pokud je oduvodnena, ale nam cas se handrkovat o par centu... A to teda bylo. Rekla jsem cenu a on mi pak fnukal 2 tydny do telefonu, jak jsem draha a jestli by to neslo jinak a ze on by vlastne ani tolik nechtel a..... Vydrzela jsem to s nim snad 2 mesice. Svuj laptop mel prisernem stavu ( ale za tu slevu ho chtel opravit pokud mozno IHNED a to s odvozem a privozem - nemela jsem nervy na to, abych mu neco delala doma, kde se setrilo tak, ze byla vypnuta klimatizace atd. - mimochodem barak samozrejme v jedne z nejlepsich ctvrti ) a pak se mu doma prasilo na desktop, ktery byl uplne nepojizdny. Nemohl pochopit, ze bude platit v plne vysi ( protoze ja bohuzel potrebny SW kupuju ), kdyz jeho pani ten pocitac vlastne potrebuje jen na hrani jedne jedine karetni hry.

    A ten druhej zakaznik - ten ma uzasnej zvyk postavit se ti primo nad zatylek a celou dobu radit a pritom silne prdet. No - nechal si ho muj syn, ten je potrebnej furt... :-)))) Ale kdybych odmitala lidi Richardovym zpusobem, asi bychom se chodili past.

    Jo a vlastne jeste k jednomu jsem prestala jezdit. K dedovi, ktery mel taky velky problem s placenim a navic se me snazil osahavat a vedl nemistne reci. Takovej dedecek prasacek. Ale ten se odstehoval, takze to vysumelo samo.

    superkarma: 0 29.10.2006, 12:15:41
  7. avatar
    [324] Eva_CZ [*]

    Nyotaimori: vis, bohuzel I TOHLE je Amerika. Jedes z plaze a mas hlad a tak zamiris k uplne normalni restauraci, v uplne normalni ctvrti, ovsem na dverich visi cedule, ze vstup v tricku a kratasech proste NE. A restaurace zeje prazdnotou, protoze v triku a kratasech tady chodej samozrejme vsichni. No tak si pomyslis neco o blbech a jedes se najist jinam a tam uz nepachnes. A co nevymysleli jini, to si vymeslej Amici sami a kontrolujou a peskujou a serou te tak dlouho, ze zacnes premyslet o uuuuuuuuplne jiny zemi.

    superkarma: 0 29.10.2006, 12:04:57
  8. avatar
    [322] Silveig [*]

    bože ono se to tu furt řeší!!!
    Šmarjá...shodnete se na tom, že můžou být odlišné názory na cokoli a můžou spolu existovat současně????

    superkarma: 0 29.10.2006, 11:41:43
  9. avatar
    [321] Suzanne [*]

    Tak jsem ukázala článek manželovi. Pokojík se mu nelíbí. Reakce Evy v čísle 11 se mu zdá naprosto korektní. A reakci richarda za hloupou a nevhodnou. I kdyby byl majitelem serveru a Eva mu dlouhodobě lezla na nervy, má reagovat pod problematickou reakcí, kde se Eva vyjadřuje plivanci (já osobně jsem nic takového nečetla ani jinde). Tohle bylo hysterické.
    Mimochodem, právě tu vedeme diskusi o richardovi: měl by napsat mustr pro vyjádření nesouhlasu. Protože jak vidno, člověk (alespoň některý) nemůže vyjádřit, že se mu to nelíbí, beztrestně.
    Pokud někdo pošle fotky do soutěže, očekává, že budou pouze pozitivní reakce? Někomu se to líbilo, někomu ne. Já bych v tom drama neviděla. Drama vidím v chování richarda.

    superkarma: 0 29.10.2006, 11:19:24
  10. avatar
    [320] rek11 [*]

    Bóbika: jj ale je můj:-))

    superkarma: 0 29.10.2006, 11:02:13
  11. avatar
    [319] Ťapina [*]

    Irka1: Já si teda i jako poskytovatelka určitých služeb pořád myslím, že NEMŮŽU odmítnout zákazníka jen proto, že se mi nelíbí nebo se mi nelíbí jeho názory. Můžu ho odmítnout až na základě toho, že poruší někjaká předem ustanovená pravidla.

    superkarma: 0 29.10.2006, 10:52:19
  12. avatar
    [316] rek11 [*]

    jinak mě se to co je na obrázcích líbí:-))

    superkarma: 0 29.10.2006, 09:47:46
  13. avatar
    [315] rek11 [*]

    koukám že tady taky dokáže bejt veselo :-)))

    superkarma: 0 29.10.2006, 09:47:06
  14. avatar
    [310] cmelda [*]

    phoebe24: za fauly se vylucuje na zaklade Existujicich pravidel a ty tu nejsou.
    Navic precti si ten prispevek Evy, prijde ti TAK desny?

    superkarma: 0 29.10.2006, 09:12:34
  15. avatar
    [309] Z_U_Z_U [*]

    phoebe24: faul a vyjádřená názoru, nota bene slušně je něco úplně jiného

    superkarma: 0 29.10.2006, 09:08:14
  16. avatar
    [308] phoebe24 [*]

    cmelda: to je demagogie, co tu píšeš. Za fauly se přece vylučuje i např. ve fotbale. A když mi někdo nableje v mý hospodě, tak ho taky vyrazím.

    superkarma: 0 29.10.2006, 09:05:59
  17. avatar
    [307] cmelda [*]

    Irka1: mam pocit, ze s pristupem "pis si co chces, ale ne tohle a tohle a tohle taky ne" jsme se v teto republice uz nekdy setkali ... ze by bylo potreba ho zavadet znovu? to se vam po tom fakt tak styska? v tom pripade at redakce misto vkladacich smajliku vlozi povolena slova, z nichz jedinnych budeme moci psat prispevky.

    superkarma: 0 29.10.2006, 08:48:10
  18. avatar
    [306] cmelda [*]

    Irka1: kdyz jsou stanovena pravidla, vyrazovat se na zaklade jejich poruseni muze. Tady pravidla nejsou. A paklize byl - podle tebe asi jo a zjevne i podle ostatnich - Evy prispevek tak strasne urazejici a neprijatelny, ze by mel byt duvodem vyrazeni, tak v tom pripade to tady muzou zavrit a nazvat rovnou zena-vls, pac nikdo jinej nez klikacky tu pak prispivat nebude moct

    superkarma: 0 29.10.2006, 08:45:49
  19. avatar
    [305] Z_U_Z_U [*]

    Irka1: když se ženě in nebudou líbit něčí názory, může odmítnout přístup..a tohle myslíš naprosto vážně?

    superkarma: 0 29.10.2006, 07:18:12
  20. avatar
    [304] Irka1 [*]

    Nyotaimori: ja vim, ze to tu nevlastni a ani si nemyslim, ze se mel vyjadrit ta,k jak to udelal. Chapu asi proc to napsal, ale mel to napsat jako soukroma osoba a ne kdyz byl v praci.

    Tim co jsem napsala, narazim na to, ze plno lidi si mylne mysli, ze "co zakaznik, to pan".....ale pravda to neni a pravidla nemusi bejt ani nikde vyveseny.

    Proste kazdej soukromej business muze odmitnout zakaznika, kdyz se mu nelibi (vyjimka je sex. orientace, vira, rasa). Tudiz, kdyz se zin nebudou libit neci nazory a vecny sprosty nadavky, tak muze zablokovat adresu a maji na to plne pravo.

    Takovy ty vykriky do temnoty....to si nemuzou dovolit, blabla....muzou :-).

    superkarma: 0 29.10.2006, 03:41:40
  21. avatar
    [302] Eva_CZ [*]

    At hledam, jak hledam, nikde jsem zadna pravidla diskuze na tomto serberu nenasla.
    Neni tady zadny zakaz projevovat nesouhlas, zadne upozorneni redakce, nic.
    Nekdo se vyjadruje jako dlazdic, jiny je tak zakomplexovany, ze ze dusi zasti. Holt jsme kazdej nejakej.

    superkarma: 0 29.10.2006, 02:28:16
  22. avatar
    [301] Irka1 [*]

    a ani tak neslo o jednu pripominku pod timhle clankem....to byla spis posledni kapka

    superkarma: 0 29.10.2006, 01:56:54
  23. avatar
    [300] Irka1 [*]

    Uz se mi sem nechtelo vracet....ale jeste jednu pripominku si neodpustim. Upozornuju, ze Richarda neznam a slovo jsem s nim ani jednou neztratila.

    Ovsem, to jak tu vykrikujete, ze tohle si k zakaznikovi, uzivateli nemuze dovolit.....muze. Protoze kazdej vlastnik neceho ma pravo odmitnout servis, sluzbu, zakazat vstup. V US plati "We Reserve the Right to Refuse Service to Anyone"....cesky - mame pravo dmitnout servis komukoliv.

    Kdyz v baru bude ozrala, tak bar muze odmitnout nalejt dalsiho panaka a hosta vyvest. Kdyz do obchodu prijde banda spratku, budou vykazani, do restaurace nepusti bez tricka, bot, nekde bez saka a ocekava se slusny chovani.

    A osobne se Richardovi nedivim, ze uz ty kecy jedny osoby, ktera se vyjadruje jak posledni dlazdic, nevydrzel.

    superkarma: 0 29.10.2006, 01:55:35
  24. avatar
    [299] Eva_CZ [*]

    A mimochodem nas dum neni vuuuuuubec zarizenej podle meho gusta, budiz mi omluvou, ze sehnat ,,normalni" nabytek je tady temer nemozne a to pekne, to malicko pekneho, je tady dovoz ze Svedska, Finska a co ja vim, dodaci lhuty i ceny naprosto silene. Tak jsme zarizeni provizorne a cekam jak na spasu, az nam tady v lete otevrou Ikeu. No tady uplne ne, ale bliz, nez je ta ve Washingtonu. Proste tady na Floride. A ja, ktera nenavidim umely veci, mam doma i umely kytky, protoze ty pravy nam tady umiraj... Asi jim nesedi klimatizace, venku mi rostou jak divy, i orchideje. Doma mam zive 3 a zacina mi jich byt moc lito, asi je vynesu na balkon, at se maj holky dobre.

    superkarma: 0 28.10.2006, 22:33:52
  25. avatar
    [298] Julča [*]

    Eva_Fl: taky jsem psala někde dole,že to není můj šálek.Čím dýl se na to dívám,tím hůř mi to připadá.Většinou to bývá naopak:(

    superkarma: 0 28.10.2006, 22:15:21
  26. avatar
    [297] Eva_CZ [*]

    phoebe24: Eva neni nikdy z formy. Jenze Eva nechtela tu holku, ktera pokoj pro malou pripravovala, urazit, ani ponizit, ani ji ublizit. PROC by to delala?
    Jen se ji holt ten pokoj nelibi. Vubec to neni o penezich, neni to o nicem jinem, nez o ty ruzovy na zdech, o vystave tech pracholapu, o postavickach... Ale uz v prvnim prispevku jsem psala, ze ja tam bydlet nebudu, je to pokoj pro malou holku.
    A stejne si myslim, ze ho ta mama mohla udelat jinak a vkusneji, sikovna urcite je.

    superkarma: 0 28.10.2006, 22:05:35
  27. avatar
    [296] Canadian [*]

    g/m2 samozrejmne

    superkarma: 0 28.10.2006, 21:40:11
  28. avatar
    [295] Canadian [*]

    *Kotě*: asi je to - jako spousta veci - o zvyku. A ohledne mista, zkusim to spocitat, ale dost zavisi na velikosti polic a tom, kolik knih ma stejny format.
    Nejrychleji je to videt, pokud ma nekdo v knihovne volne National Geographic. Mekka lepena vazba a kridovem papiru (135m2 leskla krida - pro detailisty :o). Brzy ma osli ruzky...
    Nikomu to nenutim a dobrovolne se priznavam, ze knihy se u nas od nepameti vedly v ucte, tak jsem mozna postizena a dodeformovana vzdelanim

    superkarma: 0 28.10.2006, 21:39:13
  29. avatar
    [294] deti [*]

    Nádhera,moc se mi líbí fotky!Taky uvažujeme o rekonstrukci dětského pokoje.

    superkarma: 0 28.10.2006, 21:36:53
  30. avatar
    [293] *Kotě* [*]

    Canadian: to jsem nevěděla... taky máme všechny knihy na výšku a nedovedu si to představit jinak - položené by zabraly hrozně moc místa... a v knihovnách totéž, nikde jsem neviděla knihy ležící v regálech, jenom stojící...

    superkarma: 0 28.10.2006, 21:23:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme