tv

Pronásledují nás od rána do večera, klidně nám přeruší rozkoukaný film v tom nejlepším a my jsme nuceni sledovat, jak „s vložkami od TÉTO firmy se paní sice občas připočůrá, ale vlastně jí to už nevadí“.

Následuje dlouhý záběr na její pozadí v bílých přiléhavých kalhotách, aby bylo dobře vidět, že tam opravdu žádný flek není.

Tak černý, ten musí být nový!

Také s sebou běžně do divadla nosíte v malinké kabelce třílitrový prostředek na praní černého prádla? No samozřejmě, protože co kdyby někdo potřeboval zrovna poradit s vybledlou večerní róbou!

Po tomhle jogurtu se vždy skvěle po...

Připadá vám paní, která má megalednici od shora až dolů napěchovanou jedním druhem jogurtů a ničím jiným, na duchu mdlá? Možná, ale ona se od té doby, co je konzumuje, vždycky tak dobře po... naprosto nemá problémy se zažíváním!

Mimochodem – I obyčejný kefír nebo tvaroh obsahují stejnou zázračnou mléčnou kulturu, která je u proklamovaného výrobku, jen vznešeně jmenovaná latinsky.

Antireklama přece nemůže táhnout!

Jistě mi dáte za opravdu, že jsou reklamy, na které je člověk vysloveně alergický, a ani by ho nenapadlo si koupit výrobek, který má spojení s nepříjemným pocitem. Nebo se pletu?

Mě by například nenapadlo si koupit pytlíkovou omáčku, když je televizi provázená neskutečně nepřirozenou, afektovanou rodinkou a ještě horší písničkou, která nemá ani rytmus, ani rým.

Rovněž přemýšlím, jestli si koupit prostředek na nádobí prezentovaný, promiňte, ale úplným pitomcem, který vypadá jednak příšerně, má vodnatelnou hlavu a účes jako mikrofon a navíc je „blbej jako patník“.

Existují ale i přípravky, které vás doslova zvednou z hrobu. Například kloubní preparáty, které demonstruje dědeček svižně aportující klacík hozený pravnoučkem. Ne, pardon, to byl labrador a dědeček ho předběhl… ale to je jedno.


Některé reklamy člověka spíš rozzuří, než naladí na prezentovaný výrobek.

  • 11 z 10 zubařů s kamennou tváří v amatérsky sestříhaném klipu!
  • Řasenka, která způsobí takový objem, že vám vytahá oční víčka až k zemi!
  • Lak na vlasy, se kterým můžete mít klidně vystrčenou hlavu z rychlovlaku, a pokud vám ji nerozcuchá sloup, vítr to tedy nebude!

Mixéry dlažebních kostek, zázračné rovnače páteří, univerzální bolehoje, zeštíhlující mastičky, hollywoodské star typu Eva a Vašek a vysavače bowlingových koulí!!

Jeden má spíš chuť rozbít televizor.

Za dobrý nápad člověk zaplatí raději

Jak je ale možné, že vedle těchto paskvilů dokáže někdo vyrobit reklamu, která pobaví a rozesměje?

Za vydařený kousek pokládám reklamu na Sportku s mazanou paní a pánem dojíždějícím na houpacím koni s mikrovlnkou na hlavě do psychiatrické léčebny.

  • Prakticky všechny spoty na Baumax, OBI a Hornbach.
  • „V normálním světě můžete ženu vypustit.“
  • „Nesnáším rybaření.“
  • A samozřejmě – „Když ji miluješ, není co řešit!“

Jsem za to, že když už mi má něco přerušit dobrý film, tak ať to alespoň pobaví. A možná to i koupím!

Reklama