Všechny reklamace šatů, bot či telefonu a jiných technických vymožeností proběhly celkem bez komplikací, vždycky se nakonec dalo všechno domluvit, na velkou nepříjemnost jsem narazila až předloni – a to vlastně ani nešlo o reklamaci, nýbrž o storno zájezdu.

Chtěla jsem jet s mámou k moři. Dovolenou jsme celou zaplatily s dost velkým, asi tříměsíčním předstihem. Připojistily jsme se, což byl vzhledem k tomu, co následovalo, dobrý „vtip“, i na to storno zájezdu. Měsíc na to, co jsme zájezd zaplatily, tedy ještě necelé dva měsíce předtím, než jsme měly odjet, začala mít máma zdravotní potíže, šla na vyšetření a ukázalo se, že musí jít okamžitě na operaci. Na operaci velmi závažnou, po které následovala další léčba, takže odjezd k moři byl naprosto vyloučený.

Vydala jsem se tedy zájezd stornovat, jaké ale bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že rozhodně nedostanu ani devadesát procent, ani 70 procent, a dokonce ani padesát procent ze zaplacené ceny! Pokud si to dobře pamatuji, tu lišáckou tabulku o stornech, která byla součástí mnohastránkové smlouvy vytištěná pidipísmem na xy-té stránce, nejvíc, tedy 80 procent z ceny, vám vrátí, kdyby došlo k úmrtí osoby, která měla jet! Jinak šla procenta rapidně dolů…

Nebudu to prodlužovat, pomohl nám dlouholetý známý, který pracuje v pojišťovně, takže jsme nakonec vytřískaly ze slavné CK nazpět těch 80 procent, i když zaplať pánbu k žádnému úmrtí nedošlo. :) Ale nebýt této „protekce“, nepomohla by nám ani svěcená voda.

Reklamce opravdu aktuální.

Setkaly jste se také s podobným případem, milé ženy-in? Reklamovaly jste něco na dovolené? Musely jste někdy stornovat zájezd? Jak to dopadlo?Ještě máte čas, abyste s námi podělily o své reklamační zážitky.

redakce@zena-in.cz

Reklama