Obchodní řetězec Tesco zahájil novou kampaň. Její myšlenky jsou jistě chvályhodné, tak počkáme, jaké budou výsledky.

„Třídit odpad, šetřit energii, podporovat neziskový sektor a pomáhat lidem vést zdravý životní styl – to jsou jen některé ze závazků, které dnešním dnem představuje společnost Tesco Stores ČR a. s. Pod názvem „Tesco, váš zodpovědný soused“ představuje firma dnešním dnem Plán zodpovědného sousedství zahrnující čtyři hlavní oblasti: péči o životní prostředí, propagaci zdravého životního stylu, podporu neziskového sektoru a snahu stát se součástí komunity," píše se v tiskové zprávě společnosti.

„V centru všeho, co děláme, stojí naši zákazníci. Jen díky tomu, že jim neustále nasloucháme a snažíme se plnit jejich přání, se nám na trhu daří. Naši zákazníci nám říkají, že ze všeho nejvíc po nás žádají pohodlný nákup. Očekávají od nás, že jim nabídneme kvalitní zboží, pohodlí a široký výběr. Ale to není jediné, co požadují. Chtějí, aby pro ně byly naše obchody dobrým sousedem. A chtějí mít jistotu, že se k nim jako jejich sousedé budeme chovat zodpovědně, čestně a upřímně,“ říká Philip J. Clarke, generální ředitel společnosti Tesco Stores ČR a. s

„Proto nyní přicházíme s Plánem zodpovědného sousedství, který deklaruje naši snahu být nejen dobrým maloobchodníkem, ale také být pro naše zákazníky dobrým sousedem,“ informuje Philip J. Clarke.

Plán zodpovědného sousedství bude veřejnosti představen sérií konkrétních aktivit, které doprovázejí závazky společnosti Tesco do budoucna - např. snížit do roku 2020 spotřebu energií o 50 procent, představit zákazníkům ekologickou Tašku pro život pro opakované použití, zavést novou řadu výrobků pro zdravý životní styl Tesco Healthy Living atp. O Plánu zodpovědného sousedství budou informovat rovněž nové internetové stránky, které Tesco dnes spouští. Na adrese www.zodpovedny-soused.cz budou uvedeny všechny základní informace o tomto novém směru Tesco.

S využitím tiskového materiálu.


Věříte, že akce přinese pozitivní výsledky? Je Vám podobný styl kampaně sympatický, nebo Vás spíš odrazuje?

redakce@zena-in.cz

Reklama