Zdraví

Reinkarnace? Možná je to pravda


Věříte v oddělitelnost lidského vědomí? Patříte mezi ty, kteří se domnívají, že lidská duše není přímo závislá na fyzickém těle? Že po smrti tělesné schránky zůstává podstata lidské bytosti dále naživu? Nejste sami. Vědci v Japonsku údajně lidskou duši zvážili. Její hmotnost je prý kolem jedenadvaceti gramů…

Když jsem byla malá, často mě napadaly otázky: „Jak to, že jsem to já? Proč nejsem někdo jiný? A cítí i moje ségra to, co já? Jak to, že žiju...“ a podobně. Zajímavé je, že mě to napadlo nejčastěji, když jsem si zavazovala boty. Teď mě těmito dotazy zásobuje moje dcera.

Vsadím se, že není jednoho člověka na Zemi, kdo by si takovou otázku v některé z etap života nepoložil. V závěsu za ní pak zpravidla následuje úvaha „Co se stane, až umřu?“
Fakt, že člověk zemře jako schránka, pro nikoho tak nepředstavitelný není. Evidentně je to ale horší, když si máme připustit, že si přestaneme uvědomovat sebe sama. Cítit, vnímat, být.  

Reinkarnace, proces, při kterém se lidské bytosti znovu a znovu zrozují, je víra stará celá staletí a setkáváme se s ní po celém světě.
Dávní Egypťané vykonávali přípravy na osvobození duše po smrti, aby jí umožnili znovuzrození.
Staří Řekové věřili v mnoho životních cyklů. 
Původní obyvatelé Afriky, Austrálie, Asie i Ameriky byli rovněž přesvědčeni, že existuje nějaká forma reinkarnace.
Myšlenka neustálého znovuzrozování je hlavním obsahem hinduismu i buddhismu.

„Čím jste je to, čím jste byli, a čím budete je to, co děláte teď.“
(Buddha Šakjamuni)


Podle statistik je na naší planetě 51 % lidí přesvědčeno, že jejich vědomí v nějaké formě zůstává na světě i po smrti fyzického těla.

Logicky se víra v oddělitelnost lidského vědomí nevyhnula ani vědě

Shromáždění vědců na California Institute of Technology naslouchá lékařům nemocnice v Southamptonu, kteří se pokouší přinést důkazy o teorii, že lidské vědomí pokračuje ve své činnosti i poté, kdy mozek přestal fungovat a pacient je klinicky mrtvý.

Lékaři referují, kterak sledovali 63 pacientů, kteří byli prohlášeni klinicky za mrtvé. Jejich srdce se zastavilo, přestali dýchat a mozková aktivita zanikla.
Po oživení, kdy se probrali z klinické smrti, byli tito pacienti přesvědčeni, že v době, kdy mozek nevykazoval jakékoli funkce, měli jasné a uspořádané myšlenkové procesy. Rozumně uvažovali a vytvářeli vzpomínky na to, jak se pohybovali mimo své tělo.

Sdělovali pocity míru, radosti a harmonie. Pro některé se zrychlil čas, zbystřily se smysly, ztratili vědomí svého těla.

O podobných stavech při přežití smrti existují zprávy staré i několik staletí. Současně probíhající studie mají k dispozici i nejnovější technologické postupy.

Když ji nelze uvidět, zkusíme ji zvážit

V Japonsku se kolem takové studie rozpoutala vášnivá debata po té, co se tamní vědci pokusili lidskou duši zvážit. Použili nejmodernější elektronickou váhu, odečetli, co se odečíst dalo, pacienta s jeho souhlasem sledovali a neustále převažovali, umístili jej na neprodyšný podklad, vzali v úvahu prostředí, vlhkost, prostě všechno, co by mohlo výsledek zkreslit, a šli až kam jejich vědomosti dosáhly, aby byl výsledek co nejserióznější a hlavně co nejméně zpochybnitelný. Závěr publikovali i přednesli. Váhový úbytek bezprostředně po smrti: 21 gramů.

Následovaly další studie, nakonec až u dvou tisíc pacientů. Výsledek: ve chvíli smrti ubylo 17–21 g.

Mohli bychom vypsat stovky podobných studií ze všech koutů světa. Tuny knih obsahující výpovědi klinicky mrtvých. Hypnotické stavy a vzpomínky na předešlé životy. Případy spontánních vzpomínek lidí třeba v souvislosti s místem nebo traumatickým zážitkem. Děti plynule hovořící cizím jazykem, pro což není vysvětlení, atd. Otázka reinkarnace bude ale zdá se ještě dlouho jen otázkou.

A o tom to je

Můžeme si myslet, co chceme, a o tom to právě je. Jsme těmi, kterými teď a tady jsme, a máme k dispozici jen vlastní mysl, jejíž součástí je víra. Můžeme různé studie, výsledky a pokusy skupin vědců zpochybnit. Nevěřit. Nemůžeme je ale ani spolehlivě vyvrátit.

Dokud víme o okolnostech smrti tak málo.
Dokud je každý z nás vybaven vědomím.
Dokud si uvědomujeme vlastní existenci.
Dokud je součástí tohoto uvědomění i touha zůstat.
Do té doby bude celá tato teorie jen otázkou subjektivních pocitů a víry každého z nás.

Možná…

Možná pak skutečně není nic.
Jenže i „nic“ se stává něčím, je-li vysloveno. Možná „nic“ ani neexistuje. A je-li tedy i nic něčím, pak může být také konec jen jinou formou začátku… možná…

Nejkrásnějším zážitkem,
kterého se nám může dostat, je tajemno. Komu je tato emoce cizí, kdo se už neumí
v údivu zastavit a zůstat stát ve vytržení
s posvátnou úctou, jako by byl mrtev.“
(A. Einstein)

   
29.01.2009 - Zdraví - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [121] Michaela Kudláčková [*]

    shb:

    superkarma: 0 01.02.2009, 20:07:35
  2. avatar
    [120] shb [*]

    michaela.kudlackova: ano ano, je to pocit neupřesněný, jenž mi ale několikrát řekl věci, taky to cítím jako velkou změnu, konec jako konec života na zemi úplně, to je asi přehnané, to si myslím, že nastane později, prostě asi nastanou velké změny života, který známe dodnes, třeba někdo zjistí kolik tu bylo civilizací před námi a změní se pohled lidstva sama na sebe, nebo naopak příjde podnět "zvenčí", který ale taky může radikílně změnit pohled lidí na všechno, nebo už možná konečně příjdou lidi na fakt, že žádní bůh ani bohové nejsou a oprostí se od zbytečného matení a podívají se na tu naši kouličku střízlivě a uvědomí si vzácnost našeho bytí a začnou se soustředit n a život jaký je, bez úplně všech zbytečností, což by bylo záchranou pro zemi, ale jak říkám, to by musel být hooodně moc velkej nášup do těch našich mozečků, aby se lidi, jak já pořád říkám, probrali....uvidíme, každopádně jsem taky z těch co se těší, a to opravdu hodně, no když nad tím tak píšu, tak vlastně je to jakýsi můj cíl, všechno už dlouhou dobu směřuju k těmto létům- 2012 2013- asi podvědomí

    Vivian: vím, že mně nesnášíš, ale nedá mi to- k té tvé jistotě, ta mně velmi těší (v této otázce)

    superkarma: 0 01.02.2009, 19:37:44
  3. avatar
    [119] Michaela Kudláčková [*]

    univerzální uklízečka: Víš, třeba jen kolik toho ještě nevíme o vesmíru? O lidském mozku, o vzniku života, kolik nám chybí odpovědí na kolik otázek? Kolik toho jěště čeká na dně moří? V pralesích? Třeba kolik hrobek a písemností spí pod nánosy hlíny? Kolik různých nápisů neumíme přečíst? Kolik jsme toho vykopali, ale nevíme co to je? Tím směrem bych přemýšlela.

    superkarma: 0 31.01.2009, 11:52:28
  4. avatar
    [118] Michaela Kudláčková [*]

    univerzální uklízečka: Abys rozumněla, nemám na mysli nějaké osvobození a nástup božího království.
    Spíš mě napadá nějaká zásadní změna, třeba na základě zásadní informace, kterou momentálně nemáme, nebo více informací, objev něčeho, co je skryto a pod., co může tak zásadně změnit třeba jen myšelní a pohled na svět, že to může znamenat historický mezník. A máš konec času - rozumí se - tak, jak ho známe a nemusí jít o čas jako veličinu.

    superkarma: 0 31.01.2009, 11:46:27
  5. avatar
    [117] Michaela Kudláčková [*]

    univerzální uklízečka: Stále sleduješ model apokalypsa, nebo nějaký průser. Já se spíš zamýšlím nad tím, proč tomu Mayové a jiné staré civilizace říkají "konec času". To není totéž. Už Tě napadlo, že to vůbec nemusí být tak negativní, jak se na to dnešníma očima díváme? Rádi vidíme věci špatně. Zkus jiný pohled. Byli vynikajícími matematiky a jejich znalosti vesmíru jsou na "krvavé barbary" překvapující. Možná jim jen nerozumíme. Špatně si jejich prognózu vykládáme. ...možná..

    superkarma: 0 31.01.2009, 11:40:38
  6. avatar
    [116] Ťapina [*]

    michaela.kudlackova: A nejvíc se toho vyrojilo po roce 2000, když se čekalo na apokalypsu, minimálně počítačovou, když už ne jinou, a ona se nekonala Tak bylo potřeba vyhrabat další termín Neurčité obavy z něčeho, co určitě přijde, mají dozajista lidé od počátku věků.

    superkarma: 0 31.01.2009, 10:55:18
  7. avatar
    [115] Vivian [*]

    Nevěřím. Vím.

    superkarma: 0 31.01.2009, 00:09:33
  8. [114] univerzální uklízečka [*]

    michaela.kudlackova: in google we trust
    Těch apokalyps, konců světa, atd. atd. bylo už tolik, že nemá smysl je počítat a i ten v roce 1212 mě nechává celkem v klidu Někde jsem zachlechla názor jakéhosi vzdělaného člověka, který tvrdil, že konec světa už dávno byl. Jenom jsme si toho nevšimli

    superkarma: 0 30.01.2009, 22:58:01
  9. avatar
    [113] Michaela Kudláčková [*]

    univerzální uklízečka: Nemyslím, že četla jen novinky. Není to nová věc. Psala jsem o tom třeba už v r.2006, a nejen já. Je to už velice dlouho prakticky všude. Zadej do vyhledavače a uvidíš...

    superkarma: 0 30.01.2009, 20:54:49
  10. avatar
    [112] Michaela Kudláčková [*]

    shb: Nejsi sama. Už se mě na potobné věci ptají lidi několik let. Zpravidla neumí identifikovat, z čeha mají obavu, jen vědí, že jí mají. Potkala jsem i takové, kteří se těší. Byť nevědí na co. Také mám ten pocit, že se prostě dostaneme nějakým způsobem do fáze, kdy začneme počítač čas od nuly.

    superkarma: 0 30.01.2009, 20:53:17
  11. [111] univerzální uklízečka [*]

    shb: moc sis četla na novinkách.

    http://www.novinky.cz/clanek/159930-video-solarni-boure-muze-prinest-lidstvu-katastrofu.html

    http://www.novinky.cz/clanek/159826-temna-zvest-mayu-predvida-na-rok-2012-apokalypsu.html

    superkarma: 0 30.01.2009, 18:18:41
  12. avatar
    [110] shb [*]

    Mnooo, mně taky pořád něco říká, že se brzo (2012?) něco velkého bude dít ale nejsem schopná to blíž identifikovat, přičemž ta takovou větu mi každý může říct, že jsem idiot, že áno, nicméně nikdo mi mé tuchy nevezme a budu pořát tvdit, že se něco chystá- no když to změřím logikou faktů, že lidi zničí co můžou a hlavně tato zem má sečteno, tak se sobě ani nedivím, ale těžko tohle vezme člověk, který má např. děti, to by se musel zbláznit...takže uvidíme všichni, že?
    No a k tý reinkarnaci- zvažovala jsem, zda člověk sem jde několiktát a kolikrát (12x?) a pak, že už dosahuje vrcholu vědění, tudíž se stává součástí toho vědění a už se nevrací....(na zem)

    superkarma: 0 30.01.2009, 15:49:40
  13. avatar
    [109] shb [*]

    átéčko88: A myslíš, že někdo sám pozná, že už je naposled?

    superkarma: 0 30.01.2009, 13:52:13
  14. avatar
    [108] aninas [*]

    Altamora: Ja vim, ze pozustalym neco takoveho nemuzes vykladat, ze vrah mozna v minulem zivote byla vlastne obet a soucasna obet ze byla v minulem zivote treba vrahem. Ale v pripade reinkarnaci je tohle vsechno vlastne mozne.
    Proto uz nejsem tak presvedcena o trestu smrti, byt by se jednalo o cokoli. Proste nevim, co bylo v pozadi - v minulych zivotech a co se vlastne resi mezi vrahem a obeti a proto si myslim, ze tohle, co se deje - soudit a odsoudit - neni to prave.

    superkarma: 0 30.01.2009, 02:52:25
  15. avatar
    [107] aninas [*]

    michaela.kudlackova: to vypada, ze se ti tam v minulem zivote muselo neco prihodit a ted jsi to tou cestou nejak vyrusila.

    superkarma: 0 30.01.2009, 02:45:18
  16. avatar
    [106] Michaela Kudláčková [*]

    Leidy: To je zajímavé. Já zase od dětství nemohla slyšet slovo Antverpy. Nedávno jsme tam projížděli a já normálně zkolabovala v autě. Bylo to v noci. Fakt, že to bylo v tomhle městě, mi řekli až ráno...Musím uznat, že od té doby s tím slovem problém nemám.

    superkarma: 0 29.01.2009, 21:50:51
  17. [105] Leidy [*]

    OlgaMarie: tak co vím 100% tak to že mě nebalil. francouzština je moc hezký jazyk zajímavě zní. a on neříkal že jsme se v minulém životě potkali jako mi dva jen to že já žila ve Francii On se tímto zabíval

    superkarma: 0 29.01.2009, 20:23:12
  18. [104] univerzální uklízečka [*]

    já byla v minulém životě želvička

    superkarma: 0 29.01.2009, 20:22:01
  19. avatar
    [103] OlgaMarie [*]

    Leidy: A jak ti jde francouzština? Tomu pánovi nevěř. Spíš tě balil.(?) Pokud se s tebou v minulém životě setkal, ví, že má o někdejším setkání mlčet, dokud ho sama nepoznáš.

    superkarma: 0 29.01.2009, 20:16:08
  20. avatar
    [102] Altamora [*]

    aninas 76: Reinkarnace je pro mě argumentem PRO trest smrti. Vlastně tím ubohé duši udělíš možnost, aby se dostala do lepšího těla a odčinila své hříchy, když se jí to v tomto těle nepodařilo .
    (Kecám, v reinkarnaci nevěřím. A u trestu smrti nemám vyhraněný postoj.)

    superkarma: 0 29.01.2009, 19:45:06
  21. avatar
    [101] *Kotě* [*]

    aninas: ad Adam a Eva - jedná se pochopitelně o podobenství, ALE na základě výzkumu mitochondriální DNA je víceméně prokázáno, že veškerá současná populace na zemi vzešla tuším z šesti žen.

    superkarma: 0 29.01.2009, 19:41:29
  22. [100] Leidy [*]

    Míšo: je to velmi zajímavej článek
    Jinak já na to věřím jeden pán mi řekl že jsem v minulém životě byla francouzka a žila v Paříži.A je zajímavé že můj sen je Jet se podívat do Paříže.Aby si někdo nemyslel že je to proto že mi to řekl tak to nee. Já o Paříži sním už od dětství. A to že jsem byla kdysi Francouzka jsem se dověděla jen před pár lety. Ale neví proč jsem teď z dvojčat.U nás v rodině ani od matky ani od otce dvojčata nejsou.A bylo to přirozenou cestou- jemi 32 let
    A taky jsem slyšela názor že když si v nynějším životě někdo dobrovolně a sám vezme život tak v tom dalším se narodí třeba jako postižený -tělesně. To jako že si nevážil života. zajímavé že?

    superkarma: 0 29.01.2009, 19:21:51
  23. [98] a.... [*]

    Ťapina: Tak to je zajímavá myšlenka. Vysvětlovala by ty věčné stesky, proř kvalita lidstva tak klesá

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:43:57
  24. avatar
    [97] Ťapina [*]

    Rikina: A proč lidí na planetě přibývá takřka odpovídajícím způsobem, jakým ubývá zvířat. Akorát pochybuju, že to tak bylo myšleno

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:37:05
  25. [96] Rikina [*]

    átéčko: to je tak odvážná myšlenka, až se bojím, že je to možné. Rozhodně by to vysvětlovalo, proč se část jedinců od pohledu vypadajících jako lidi chová jako zvěř.

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:35:45
  26. avatar
    [95] Lukáš Čejka [*]

    átéčko: u buddhistu se muze klidne i do cerva

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:33:40
  27. avatar
    [94] átéčko [*]

    Rikina: Nemůže se stát, že by se lidská duše inkarnovala do zvířete. Opačně ano.

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:29:01
  28. [93] Rikina [*]

    átéčko: prve tu někdo říkal opak - že zvířat se reinkarnace netýká.

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:19:01
  29. avatar
    [92] Lukáš Čejka [*]

    átéčko:
    Nevyzpytatelná Temná strana je. Její vábení podlehnout mnohý může.
    Mistr Yodo

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:15:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [91] univerzální uklízečka [*]

    Elišběta: šak já vim já spíš čekala odpověď typu: To ale bylo v minulém životě

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:14:11
  2. avatar
    [90] Elišběta [*]

    univerzální uklízečka: Psala snad shb, že i ve stejný rok?

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:11:07
  3. [89] univerzální uklízečka [*]

    aninas: a protože ti zavraždění géniové chtěli příště žít dlouho, rozhodli se raději k dalšímu životu v roli blbce

    shb: na svůj věk vypadáš dobře.
    Jinak ano, v údivu se zastavuju teměř denně a téměř denně zůstávám stát ve vytržení. Ovšem o tom, zda se zastavuji s posvátnou úctou, silně pochybuji. Definovala bych to spíše jako zděšení

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:07:38
  4. avatar
    [88] átéčko [*]

    Rikina: Víš, ony mají i zvířátka duše. A tak se někdy stane, že se takovéto duše zrodí člověk, který je tu poprvé.
    Není vůbec nesmělý, naopak. Ničeho se nebojí, ničemu nevěří a doknce prý prvozrozenci umí čarovat a zaklínat.
    A on teprve začíná svou karmu. S někým se setká,například jej zabije a provede si skvrnu na své karmě. A v dalším zrození, nebo v některém z dalších sa ti dva narodí poblíž sebe. A třeba se stanou manželi. Nebo otravní sousedé.
    A teprve až pochopí, že nemá smysl zlé oplácet zlým, začne se mu karma čistit.

    Karmické zatížení se dá dokonce vypočítat z data narození.

    superkarma: 0 29.01.2009, 17:06:46
  5. avatar
    [87] shb [*]

    to si musím zítra přečít, nemám čas, ale jen jsem přelítla citát- hmmm pana Einsteina jsem vždy obdivovala narodil se ve stejnej den

    superkarma: 0 29.01.2009, 16:54:43
  6. [86] Rikina [*]

    aninas: tak dívat se na něco matematicky není zas tak špatný úhel pohledu, neboť matematika se lidstvu v posledních několika tisících letech docela osvědčuje. Ovšem tohle jsou prosté kupecké počty, počet duší a těl prostě nikdy souhlasit nebude. A proč by měly nějaké ztracené duše ze zaniklého světa čekat, až se pro ně vytvoří nový, když dle OlgyMarie je vesmír plný světů s inteligentními bytostmi? To se mohly dávno přesunout jinam. Ne, v tom bude nějaký jiný háček.

    superkarma: 0 29.01.2009, 16:39:45
  7. avatar
    [85] aninas [*]

    univerzální uklízečka: ano, davy geniu pobihali, ale na tu dobu to bylo tak neobvykle, ze byli nedobrovolne odstraneni z tohoto zivota[ zavrazdenim, upalenim ...]

    superkarma: 0 29.01.2009, 16:22:19
  8. avatar
    [84] Michaela Kudláčková [*]

    Nestyda: 79 ..jj Fakt, že si to nematuji, ještě neznamená, že jem to neudělala. Proto jsem tak vděčná, že se mi věci vrací obratem, tedy ještě ve chvíli, když jsem schopna vyhodnotit, proč se mi děje, to, co se mi děje.

    superkarma: 0 29.01.2009, 16:21:16
  9. [83] Nestyda [*]

    univerzální uklízečka: jsem čechopuťka

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:58:09
  10. [82] univerzální uklízečka [*]

    Nestyda: Ty asi moc za hranice nejezdíš, co?

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:56:47
  11. [81] Nestyda [*]

    univerzální uklízečka: V souvislosti s touto teorií dnes vychází najevo, že v minulosti po světě pobíhaly davy géniů nevážících si svého rozumu - a sakra, na tom něco musí být... ale proč se soustředili do Čech a teď dělají politiku?

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:55:31
  12. [80] univerzální uklízečka [*]

    nebudu dočítat diskuzi, jestli někoho opakuju omlouvám se. Nebyl ten váhový úbytek náhodou způsobem tím, že po smrti taky došlo k uvolnění jistých svěračů?

    Někde jsem slyšela teorii, že pokud je člověk v tomhle životě pracháč a peněz si neváží, bude v příštím životě žebrákem. V souvislosti s touto teorií dnes vychází najevo, že v minulosti po světě pobíhaly davy géniů nevážících si svého rozumu

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:53:14
  13. [79] Nestyda [*]

    A víte, co je snad ten nejhorší trest? Když si odžíváme prohřešky z minulých životů, ale už si je nepamatujeme. To je trest, protože pak se ptáme: "Proč zrovna já?" Odpověď je v podvědomí, ale dolujte ji. Někde jsem četla, že dozvědět se, čím jsme byli, by nemuselo být tak docela únosné... S tím souhlasím. A dost chytrolínování.

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:53:08
  14. [78] Nestyda [*]

    aninas: s tím soudem, já vždycky říkám: "Nesuď, dokud nejsi v jeho botách!" Rozuměj, dokud člověk není v kůži toho druhého, nemůže říkat, že by jednal jinak. Nikdo totiž nevíme, jak bychom se zachovali být ve stejné situaci... Takže naprosto souhlasím. Zjistila jsem sice, že má shovívavost má za výsledek, že mne lidé využívají pro své zdánlivé dobro, ale kdo ví, jaká jsem byla a já budu. Třebas jednou já budu sát z něčí lásky a dobroty, až ho dostanu na kolena. A budu soudit, až se mi bude od huby prášit. Ale třeba je má duše dál... (Samochvála smrdí )

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:50:17
  15. avatar
    [77] aninas [*]

    gira: i v kazdem pevnem radu nekdy dochazi k "chybe", treba jsi se sem v tomle case zatoulala nejak omylem, ale je dost mozne, ze prave TAK to ma byt a ty se v tom, pro tebe nepochopitelnem svete, proste nejak musis zorientovat a nabrat smer. Treba prave o to tady jde

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:43:45
  16. avatar
    [76] aninas [*]

    átéčko: 15. naprosto s tebou souhlasim. Proto jsou znama rceni - "Na kazdeho jednou dojde", "Vse, co ted delas, se ti jednou vrati" ...atd.
    Rikina: 57. Adam a Eva je jine tema. Proste na zacatku sveta nemohli existovat 2 lide a ti se mnozit mezi sebou. Pred vznikem tohoto "naseho" sveta klidne mohl existovat jiny, ktery zanikl, ale ty "duse" byly v nektere dimenzi a cekaly na moznost se znovu vratit.
    Nekoukej na to matematicky. A nejde aby si duse v kazdem tele rikala - aha, ja jsem v minulem zivote byla a delala tohle a tohle. To proste nejde, od toho je intuice, ktera nam neco rika a ruzne naznaky v zivote, ktere kolikrat nechceme [at uz umyslne ci neumyslne] videt. Kolikrat se kazdemu z nas stalo, ze jsme se rozhodli pro neco - to treba nedopadlo dobre - a az pak jsme si uvedomili, ze nam "cosi" rikalo, abychom to nedelali prave tak, ale my jsme se vedome rozhodli pro opak a proto vse dopadlo, jak dopadlo. Mnohokrat nenaslouchame svym vnitrnim pocitum, odsouvame je na vedlejsi kolej a to jsou pro nas carky minus.
    Domnivam se, ze reikarnace ma svuj rad a v pozemskem zivote si kazdy zazije vsechno a je jenom na kazdem jednom jednotlivci, jak dalece bude vedome ocistovat vsechno to, s cim mu bylo souzeno prijit na tento svet. Proto se taky rika, ze "muzes zmenit svuj osud"
    Kdysi jsem byla zastancem trestu smrti, dnes uz o nem nejsem tak presvedcena. Ten, kdo je dnes z naseho pohledu vrahem, mohl byt kdysi obeti a naopak. Proto je velice tezke SOUDIT. A jedine, co skutecne dela divy je ODPUSTENI. Skutecne a uprimne.

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:37:19
  17. [75] Nestyda [*]

    gira: tak to jsme na stejné potápějící se lodičce. Také jsem se již několikrát za život ocitla na stejné křižovatce (v tarotu 0-Blázen) a představ si, že jsem šla zase tou blbou cestou. Protože já k té své citlivosti jsem ještě pořád hodně naivní a tudíž věřím, že se lidé mohou měnit a stát se lepšími. Vždycky dostanu přes palici, jen se mi před očima zajiskří. A nejhorší je, že jdu zase tou samou cestou, tou špatnou. To už je snad o blbosti... Tomu už se nemůže ani říkat naivita.

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:17:40
  18. avatar
    [74] Lukáš Čejka [*]

    Rikina: podle me si o nic neprisla

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:17:03
  19. [73] Rikina [*]

    lukas.cejka: to budu asi ještě přízemnější, nikdy jsem neletěla žádnýma aerolinkama. Ani komerčníma, ani jinýma.

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:11:05
  20. avatar
    [72] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie: ja se jen ptal v jakem rozmeru je vesmir nekonecny
    jinak ja jsem prizemni clovek, ja letam komercnima aerolinkama

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:06:19
  21. avatar
    [71] OlgaMarie [*]

    lukas.cejka: Čas pro život je pouze jeden. V něm s sebou vlečeme svou minulost a připravujeme si budoucnost. Takto jsem zde již kdysi reagovala. Ve vesmíru je tolik forem iteligentního života, že člověk ve své ješitnosti a pýše si to nedokáže představit. Naučte se pracovat s astrálním tělem a zaleťte se někam podívat. Je to báječný relax s poučením.

    superkarma: 0 29.01.2009, 15:03:53
  22. avatar
    [70] gira [*]

    Nestyda: Ten pocit, ze jsem se narodit nechtela, ale musela, mam taky. A taky mam nekdy pocit, ze sem nejak nepatrim, ze tady tomu nerozumim a ze nikdo nerozumi mne. Ale mozna je to taky jen nejaka prehnana citlivost, co ja vim :). Na reinkarnaci ale rozhodne verim, i na to, ze se musime v kazdem novem zivote neco "doucit", co jsme minule nepochopili nebo delali nejak blbe.. A proto se treba stava, ze clovek i v tom jednom zivote udela nekolikrat za sebou tu samou chybu, nez mu to holt dojde... No me to zatim bohuzel moc asi nedochazi.
    A Mise diky za dalsi krasny clanek, uz se tesim na dalsi :).

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:57:30
  23. [69] Nestyda [*]

    Rikina: Víru si musí utvořit každý svojí. Já si také nedám žádnou vnucovat, mám vlastní mozek, utvořím si vlastní názor. Vyhledávám to, co mi vyhovuje, také jsem volnomyšlenkář, takže nějaké MUSÍŠ jít s davem není mojí parketou. Já většinou mířím proti a nebo jdu naprosto jinam.
    To o těch životech je na každém, stejně na to přijdeme jedině tehdy, až nebudeme žít... A zase to nemůžeme nikomu potvrdit, co je nebo není pravda. A není to právě na tom to krásné? Tajemno... Můžeme jenom hádat a stejně se ničeho nedopátráme...

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:56:04
  24. [68] Rikina [*]

    Nestyda: tady se vesměs zabýváme povrchně, a za tím účelem tady ty články a diskuze k nim bývají. Nějak se neočekává nějaké zásadní řešení.

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:55:53
  25. [67] Nestyda [*]

    Rikina: Ono to řešení, které OlgaMarie zvolila, je nejjednodušší. Proč se tím zabývat hlouběji, když to stejně nevyřeší. Já holt se ve všem patlám a proto nedovedu nikoho tak striktně odmítnout. A v prdeli už několik let jsem, jsem na to už zvyklá

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:51:33
  26. [66] Rikina [*]

    Nestyda: áha, takže duše bude navelena. To by ovšem znamenalo, že jsme něčími otroky. Děkuji pěkně, zas nemusím mít všechno, to je docela nepříjemná víra, tohleto. No ale jestli se to někomu tak líbí...

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:49:54
  27. avatar
    [65] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie: Vesmír je nekonečný - prostorove nebo v case?

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:49:51
  28. [64] Rikina [*]

    OlgaMarie: aneb jak někoho elegantně poslat do ...

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:45:12
  29. [63] Nestyda [*]

    Rikina: mluvila jsem s pánem, který dělá regresní terapii a vyprávěl mi příběh chlapíka, který prý měl nesmírně tragický život a tak provedli regresní terapii a dostali se do fáze, kde chlapík byl kdesi před tímto zlým životem a prý dostal na výběr ze tří hnusných životů a on odmítl všechny tři, ale musel tam prý stát, dokud jeden život nepřijal, nehnul by se z místa. Prostě ty své hnusné skutky z kdysi musí odčinit. Se svým dosavadním životem, který prý není procházkou v růžové zahradě, se pere na výsost dobře. Takže i takoví existují. Já mám taky takový pocit, že jsem se narodit nechtěla, ale MUSELA!!! Vždycky to tak ze mě spontánně vyletí, když je mi hrozně. Jakoby výčitka, že jsem prostě musela. Ale musela bych stejně. Zase tak zle na tom nejsem, jen mám nevýhodu nesmírné citlivosti a to v tomto světě loktů a bezohlednosti není právě to pravé ořechové.

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:44:54
  30. avatar
    [62] Lukáš Čejka [*]

    Prece to neni jen neco nechutne hmotneho a prizemniho -> ale je

    superkarma: 0 29.01.2009, 14:37:49

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme