.

REDAKČNÍ DUEL, Michaela: Telepatie je stejně reálná jako chleba s máslem!

Magie

REDAKČNÍ DUEL, Michaela: Telepatie je stejně reálná jako chleba s máslem!

Osobně možnost lidského mozku pojmout myšlenku nebo vzkaz jiného lidského vědomí pokládám za něco tak skutečného a reálného, jako je chleba s máslem. Poznala jsem nejen na vlastní kůži, jak přejmutí myšlenky druhého funguje, ale navíc jsem byla přítomna mnoha událostem, které tuhle skutečnost potvrzují.

telepatie

Je zajímavé, že lidé v posledních letech mají spíše tendenci nebýt tak skeptičtí jako například v osmdesátých letech. Tuhle informaci jsem si přečetla nedávno v magazínu 21. století.

Osobně jsem z toho vyvodila, že vývojem a sledováním technického pokroku, a tím i stíráním toho, co je možné a nemožné, čím dál více připouštíme a méně se k věcem stavíme radikálně. Myslím, že je to dobře, protože jen tehdy, když něco připustíme, můžeme později prokázat, že je to možné. Jinak bychom se tím logicky na vědecké úrovni vůbec nezabývali.

Jde o energii, a ta je měřitelná

Jestliže mluvíme ústy vědců, je lidská myšlenka důsledkem složitých procesů v mozku, a hlavně je jakýmsi malým elektrickým výbojem, kterých lidský mozek vysílá miliardy. Pakliže hovoříme o myšlence jako o formě elektrické energie, pak také asi víme, že je-li jeden mozek vysílačem, pak musí současně umět fungovat logicky i jako přijímač.

Pokud se zamyslíme jen nad tímto, musí nám být problém kolem momentu, kdy je mozek schopen pojmout elektrické vlnění – tedy myšlenku –  naprosto jasný, a dokonce i poměrně jednoduše průhledný.

Termín „náhoda“ pokládám za alibismus

Svádět věci na náhody je myslím důsledek nechuti se nad něčím zamyslet a přísně racionálně hledat souvztažnost mezi jednotlivými událostmi či ději a najít v nich smysl. Jde o alibismus.

Celý vesmír má řád a smysl, lidský život má bezesporu smysl a fakt, že v mnoha případech ještě netušíme jaký, neznamená, že tomu tak není.

Zaplať Bůh za ty, kterým termín „NEVYSVĚTLITELNÁ NÁHODA“ nestačí! Díky Bohu za vědecké týmy, které nepřestávají hledat. A fakt, že hledají jen dokazuje, že připouští.

Za model „náhoda“ se totiž dá hlavně bezvadně schovat skutečnost, že: Nevím, nemám dost informací, neumím to vysvětlit nebo nechci se tím zabývat, případně klidně i  TO JSEM NEPOCHOPIL.“

Jde vlastně o lenost hledat, dokazovat a snažit se prohlédnout. Není ostudou něčemu nerozumět, ale nesnažit se o to nebádat a neposunovat mantinely lidského poznání už ano. Kdybychom to nedělali, pořád bychom seděli na stromech a možnost létat vzduchem by pro nás byla jen výplodem lidské fantazie, odporující našim momentálním možnostem.

A slovem „momentální“ byt to uzavřela.

To, co dnes, tedy momentálně ne dost dobře chápeme na to, abychom to pojali jako možné, může být zítra pro nás stejnou realitou jako fotoaparát, mobilní telefon, kamera, letadlo, myčka na nádobí, operace pomocí laseru, rychlost zvuku, urychlovač částic...

...rychlost světla, stroj času, cílená neverbální komunikace... :-)

Opačný názor redaktorky Evy Soukupové si můžete přečíst ZDE.

Telepatie: Je vám bližší názor...

Možnost%
Evy Soukupové: Telepatie nefuguje!27
Michaely Kudláčkové: Telepatie funguje!73

 

   
02.12.2010 - Záhady současnosti - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [56] sdrawa [*]

    Kdyby existovala telepatie, nemusela by být ani telekomunikace, ale to by byla škoda. Já hodně využívám služeb telekomunikace.

    superkarma: 0 13.06.2013, 11:45:19
  2. avatar
    [55] řeřicha [*]

    Přeji všem hezký silvestr a šťastný nový rok Sml54

    Všimla jsem se že tu píšeta o telepatii, musím řici jedno funguje to. Když jsem se vdávala dostala jsem od kmotřičky zlatý řetízek s přívěškem, jelikož nevěsta má dostat něco darovanáho. Jednou po letech se mě stala s oním přívěskem hodne zvláštní věc. V tan den jsem ho měla na krku a najednou z ničeho nic mě ten přívěsek sklouzl z řetízku na zem a cimkl tak že jsem to zaslechla. Dost jsem se lekla, jelikož řetízek i přívěsek najevil známku poškození, okamžitě jsem obvolala rodiče a ptala se zda je vše v pořádku, kmotřička už nežila tak jsem ještě volale stredovi (manžel kmotřičky) a ten mě nebral telefon, dostala jsem strch a volala bratranci (jeho syn) který bydlel vedle něho. Ten mě za chvilku volal nazpět, že tátu přepadla slabost a už volal záchranku. Byla to mozková mrtvička, která se díky přívězku se včas zastihla. A pak že není něco nadpřirozeného.

    Tak přeji do nového roku hodně štastných příběhů jako se stal nám.

    superkarma: 0 31.12.2010, 10:34:01
  3. [54] Giny [*]

    Zdravim vsechny!

    preji krasny silvestr, prozity podle prani.

    U nas bude v tichu, bez petard.Pejsci se raduji uz ted.Ohnostroj uvidime v dalce nad mestem.O pulnoci vyjdem na kopec a pripijem si na vse dobre Sml59

    Vecer donesu na zname misto - liskam, srnkam,neco na zub a kdyz se dobrodim zpatky snehem k domku, budu pripravovat neco dobreho na grilovacku.

    takze redakci i ctenarum- slunicko na tvari i v dusi, nejen v roce novem!Sml22

    superkarma: 0 31.12.2010, 09:45:14
  4. avatar
    [53] Hanice [*]

    Na telepatii věřím a myslím, že rozhodně každý z nás se s ní setkal, akorát si to neuvědomujeme.

    superkarma: 0 17.12.2010, 12:43:10
  5. [52] orangutan [*]

    já akorát kolikrát myslím na některou osobu a ona mi za chvíli zavolá ,ale není to pokaždéSml23

    superkarma: 1 12.12.2010, 21:10:07
  6. avatar
    [51] babicka11 [*]

    takovou telepatii mám s dcerou, stává se dost často, že si píšeme SMS ve stejný čas (každý den jindy), aniž bychom se na tom domluvily ...Sml59

    superkarma: 1 07.12.2010, 19:40:34
  7. avatar
    [50] SNÍŽEK [*]

    Kaylie — #49 to je naše chyba,k duchovnu by jsme se měli naopak vracet.Sml22

    superkarma: 0 04.12.2010, 20:34:19
  8. avatar
    [49] Kaylie [*]

    rak177 — #45 Přesně tak, nic nadpřirozeného, ale neumíme to.

    A jak tak koukám kolem sebe co se děje, vzdalujeme se od poznání duchovna čím dál více!

    1. na komentář reaguje SNÍŽEK — #50
    superkarma: 0 04.12.2010, 11:53:57
  9. avatar
    [48] Kaylie [*]

    Míšo, souhlas! Jak indiáni v pralese vědí, že k nim odkudsi z druhého konce jde přítel a připravují se na návštěvu? My na to máme mobilní telefon, oni ho mají v hlavě.

    Ale my taky, jen jsme se ho odnaučili používat, tak musíme vymýšlet složitosti.

    Naše tělo je dokonalá chemická továrna, kde není nic zbytečného.

    Proč máme tedy tak veliký mozek, když hoi používáme jen malou část, nevím přesně kolik, všude tvrdí něco jiného 1/6, dokonce 1/10! to se mi nezdá, no ale něco tu nehraje....

    To nemluvím o úrazech apod. kdy se zapojí další část  a člověk získá schopnosti, které druzí nemají.

    superkarma: 0 04.12.2010, 11:52:17
  10. avatar
    [47] Suzanne [*]

    Altamora — #9 Rikina — #2 Ale vždyť je spousa věcí, kterou lidé ještě nezkoumají, popř.ještě neumějí používat. Nenapadlo je to, znejisťuje je to... Lidská historie je poměrně krátká a naše věda zdaleka nezná a nedokáže vysvětlit vše. Zeptejte se jaderných fyziků, řeknou vám, že existují částice, o kterých laická veřejnost nemá ponětí. Zajímavé je, že tito pánové velmi často docházejí k víře v Boha, protože, a teď cituji jednoho jaderného fyzika, "čím menší částice zkoumáme, tím je jasnější, že existuje nějaký vyšší řád, kterému ještě nerozumíme. Je zřejmé, že se lidé dočkají mnohých překvapení". Vždycky se ale najdou lidé, kteří mají pocit, že vše již bylo objeveno, co věda neumí vysvětlit, to neexistuje, protože vše známé již vysvětleno bylo.

    superkarma: 0 03.12.2010, 12:54:01
  11. avatar
    [46] SNÍŽEK [*]

    vnímavým lidem telepatie fungujeSml67

    superkarma: 0 02.12.2010, 18:21:21
  12. [45] rak177 [*]

    Vnímavější,citlivější lidé to prostě vnímají více,lépe.Telepatie,předtucha apod. fungují.Stalo se mi to několikrát také.Nevidím v tom však nic nadpřirozeného.

    1. na komentář reaguje Kaylie — #49
    superkarma: 1 02.12.2010, 18:02:08
  13. [44] xyjmeno [*]

    nezažiju, neuvěřim...

    superkarma: 0 02.12.2010, 17:38:15
  14. avatar
    [43] vladka006 [*]

    No ale takovou telepatii na povel, že bych řekla telepatie, pojď ke mě, to bych brala. Aspoň bych se nemusela trapně všech vyptávat, co chtějí pod stromeček.

    superkarma: 0 02.12.2010, 14:52:31
  15. avatar
    [42] vladka006 [*]

    malvina — #38 Brečet smíchy. Ty jo, jsem váhala, že to myslíš vážně.

    superkarma: 0 02.12.2010, 14:51:51
  16. avatar
    [41] malvina [*]

    sara.l — #39 přiznávam  se  bez  mučení,  jsi perfektní. Odhalila  jsi mně..... díky

    superkarma: 0 02.12.2010, 14:33:55
  17. avatar
    [40] Makova_panenka [*]

    Telepatie nemusí být nadpřirozená, třeba jde jen o nějakou schopnost mozku, kterou jsme zatím neodhalili (na tuhle mylenku mě přivedl přítel). Nicméně se přikláním k názoru, že nadpřirozená je :) Já totiž dost nerada připouštím, že něco nadpřirozeného nadpřirozené není.

    Je ale pravdou, že lidský mozek pracuje jen na pár procent z celkových možností.

    Stejně jako věřím v karmu, věřím v to, že pokud něco chci opravdu hodně, stane se to, pokud něco potřebuji, přijde to ke mně samo (spíše v duchovní rovině tím myslím, že materiální). A samozřejmě věřím, že nic se neděje náhodně, náhody prostě neexistují Sml7

    superkarma: 0 02.12.2010, 14:21:55
  18. avatar
    [39] sara.l [*]

    malvina — #34malvi...ty jsi číslo, telepatie je schopnost číst myšlenky, děti jsou na čtení myšlenek dost dobré, leckdy se rodiče diví...s dospělákama je to horší, ale existují, jen se s tím nikde nechlubí a jejich práce je především pomáhat...ale ty si děláš prdelky s manželem vid a já ti na to skočilaSml30

    1. na komentář reaguje malvina — #41
    superkarma: 0 02.12.2010, 13:55:19
  19. avatar
    [38] malvina [*]

    vladka006 — #37 varianta A  je  správna. Smích  prodlužuje  život.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #42
    superkarma: 0 02.12.2010, 13:52:55
  20. avatar
    [37] vladka006 [*]

    malvina — #34 Tak nevím jestli se smát a nebo brečet.

    1. na komentář reaguje malvina — #38
    superkarma: 0 02.12.2010, 13:49:00
  21. avatar
    [36] vladka006 [*]

    malvina — #10 Telepatie jak prase.

    superkarma: 0 02.12.2010, 13:46:16
  22. avatar
    [35] Eva Soukupová [*]

    malvina — #34 takže se přesvědčil leda o tom, že telepatie nefunguje Sml80

    superkarma: 0 02.12.2010, 13:43:25
  23. avatar
    [34] malvina [*]

    Altamora — #13 právě  tak , že já byla  věrná a on cítil telepaticky že  jsem nevěrná. Pro jistotu   dorazil  na  kontrolu ,aby  se přesvědčil o síle  telepatie na   dálku.

    1. na komentář reaguje Eva Soukupová — #35
    2. na komentář reaguje vladka006 — #37
    3. na komentář reaguje sara.l — #39
    superkarma: 0 02.12.2010, 13:41:37
  24. avatar
    [33] sara.l [*]

    čau všem, Míšo díky za super článek, můj názor je chleba s máslem Sml26

    superkarma: 0 02.12.2010, 13:07:45
  25. avatar
    [32] Lukáš Čejka [*]

    Michaela Kudláčková — #31 Sml80 to mam spoustu casu Sml54

    superkarma: 0 02.12.2010, 13:03:03
  26. avatar
    [31] Michaela Kudláčková [*]

    Lukáš Čejka — #29 ...právě jsem Ti telepaticky podsunula, aby sis zcela vyluxoval disk C: - účinkuje to do dvou hodin.Sml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #32
    superkarma: 0 02.12.2010, 12:52:09

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #16 spisům  daleko starším ze Starověké Indie se této výsady nedostalo - mozna je to tim, jak dlouho jsou dostupne preklady Sml80

    superkarma: 0 02.12.2010, 12:40:48
  2. avatar
    [29] Lukáš Čejka [*]

    A jeste doplnim, i kdyz to asi vetsina ocekava, muj hlas dostala Eva Sml16

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #31
    superkarma: 0 02.12.2010, 12:31:09
  3. avatar
    [28] Michaela Kudláčková [*]

    Lukáš Čejka — #26 Sml30

    superkarma: 0 02.12.2010, 12:21:18
  4. avatar
    [27] Lukáš Čejka [*]

    Altamora — #25 Myslim, ze v tom je nejvetsi problem "vericich", ze se zbytecne do argumentace snazi zatahnout terminy z fyziky a to jeste z oblasti, ktere jsou dobre zmapovany. Maji lovit v teoriich strun apod.

    A nebo necht jejich rec je jasna:

    Je tu neco, nevime co,to neco nam siri nase myslenky, ale nevime jak a vlastne nevime ani jestli se myslenky siri jinak nez smyslovym vnimanim, ale verime, ze ano. Sml54

    Pak uz jde jen o viru a tu nema bezny clovek potrebu zpochybnovat. Sml80

    superkarma: 0 02.12.2010, 12:05:41
  5. avatar
    [26] Lukáš Čejka [*]

    Michaela Kudláčková — #24 Vysilat klidne muzes ja si tady zatim zadam bannery Sml54

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #28
    superkarma: 0 02.12.2010, 12:01:16
  6. avatar
    [25] Altamora [*]

    Lukáš Čejka — #23 Nic, ale zní to hezky vědeckySml54

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #27
    superkarma: 0 02.12.2010, 11:56:24
  7. avatar
    [24] Michaela Kudláčková [*]

    Lukáš Čejka — #23 Luki jdu na Tebe. Já budu vysílat a Ty přijímat. Pak si to prohodíme. Myslím, že to zvládneš. Je to má víra svatá Sml54

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #26
    superkarma: 0 02.12.2010, 11:56:01
  8. avatar
    [23] Lukáš Čejka [*]

    co je to elektrické vlnění ?Sml54

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #24
    2. na komentář reaguje Altamora — #25
    superkarma: 0 02.12.2010, 11:45:10
  9. avatar
    [22] Eva Soukupová [*]

    toman — #20 Ano. Je to můj názor a moje stanovisko k téhle věci. U duchách, různých bytostech a kouzlech píšu, to ano. Ale nepřekládám je (aspoň doufám) jako věci faktické a existující. Ke zhmotňování přání - je to jistá teorie, která se mi líbí a kterou bych uvítala jako funkční :) psala jsem o ní s lehkou nadsázkou. Aby bylo jasno, nejsem zarytý sisyfák. Svůj skepticismus považuju za zdravý, jsem agnostik.

    superkarma: 0 02.12.2010, 11:41:44
  10. avatar
    [21] Lukáš Čejka [*]

    pak také asi víme, že je-li jeden mozek vysílačem, pak musí současně umět fungovat logicky i jako přijímač. - tak to prosim dovysvetlit tu logiku - je to poprve co se setkavam s tvrzenim, ze vysilac musi byt nutne prijimac ( a to prehlizim fakt, ze netusim o jake schopnosti mozku vysilat je tu vlastne rec )

    superkarma: 0 02.12.2010, 11:38:52
  11. [20] toman [*]

    Já nechám telapatii a její objasnění na vědě. Mě přijde jen zajímavé, že paní/slečna Soukupová najednou vystupuje jako skeptik, když ještě nedávno psala o duchách a nadpřirozených jevech a také o tom, jak je možné  pomocí myšlenky zhmotňovat přání se stejnou vírou jako její oponentka Michaela.

    Tady jsem nedůvěřivý.

    Prozřela, nebo skáče jak je třeba? A je to vůbec její názor?

    1. na komentář reaguje Eva Soukupová — #22
    superkarma: 0 02.12.2010, 11:23:47
  12. avatar
    [19] gira [*]

    Altamora — #18 Naprosty souhlasSml22! Pokud jde o mne, ani naznakem me nenapadlo nekoho znevazovat, ja si naopak vazim kazdyho nazoru, i toho uplne protichudnyho... A i ta diskuse mi tu prijde uplne mirnoucka zatim...Sml58 Jak Te to ted napadlo s tim znevazovanim...? Nebo jsem neco prehledla? Sml80

    superkarma: 0 02.12.2010, 11:03:50
  13. avatar
    [18] Altamora [*]

    gira — #17 Každý smí věřit, na co chce. S tím souhlasím. Nesmí ale ostatní znevažovat za to, že oni na totéž nevěří.

    1. na komentář reaguje gira — #19
    superkarma: 0 02.12.2010, 10:36:21
  14. avatar
    [17] gira [*]

    Na telepatii verim, uz jsem to psala do diskuse vedle v duelu... Beru ji jako neco naprosto prirozeneho, co se snad nemusi demonstrovat nepretrzite, ale neco, co latentne jako bytosti mame dano do vinku... Nemyslim, ze je to neco, co si odporuje s telefonem, internetem a postou, ale ze je to proste neoddiskutovatelna cast nasi reality, kterou jeste nemame ani zdaleka zmapovanou... To se snad muze vsecko krasne doplnovat! Je to podle mne ze stejne "rodiny" jevu jako intuice nebo predtucha. Zrejme jsou opravdu nekteri jedinci na to citlivejsi a vnimavejsi, coz ale neznamena, ze se to s behem casu treba nezmeni a nebude to postupne vyuzivano vic. Ostatne to, co se trenuje a pestuje, se zdokonaluje, individualne i obecne. To neni zadna novinka prece. Samozrejme, ze ta sire univerzalnich zakonitosti a jejich projevu se vic otevira tomu, kdo tomu veri a proste tomu i nejak dopreje sluchu, nez skeptikovi. Ale ani na tom neni nic spatneho.... Kazdy si smi prece verit na co chce. Treba i na ty zminene ruzove slony s papirovou cepici :)... Ja kazdopadne hlasuju pro nazor Misy Sml67, protoze se s nim ztotoznuju.

    1. na komentář reaguje Altamora — #18
    superkarma: 0 02.12.2010, 10:20:25
  15. avatar
    [16] OlgaMarie [*]

    Altamora — #14 Bible svatá je kniha lidská, neboť lidé rozhodli, co v ní bude. Starý zákon prorokuje příchod Spasitele. A Spasitel dal lidem Nový zákon, kde zvláště v Evangeliu sv. Matouše jsou do duchovna přeneseny platné zákony z fyziky o akci a reakci.

    Jinak je docela podivuhodné, že příběhy ze Starého zákona jsou 2000 let let pokládány až demagogicky za pravdu pravdoucí, ale spisům  daleko starším ze Starověké Indie se této výsady nedostalo.

    Nevím, jakou odpověď jsi v Platónovi našla, ale rozhodně neustále nutí k přemýšlení a přemýšlení vede k poznání...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #30
    superkarma: 0 02.12.2010, 10:17:27
  16. [15] univerzální uklízečka [*]

    malvina — #10 Teď si ale dost odporuješ ne? Věříš na telepatii, protože Tvůj žárlivej přítel měl pocit, že jsi mu nevěřená, když jsi mu nevěrná nebyla? To je stejně nahlavu jako tvrdit, že křesťan je druhem ateisty

    superkarma: 0 02.12.2010, 09:27:18
  17. avatar
    [14] Altamora [*]

    OlgaMarie — #11 Já tam tu odpověď našla, ale jinou než ty. To máš jako s biblí - najdeš v ní podporu pro jakýkoliv názor a postoj, stačí najít správnou pasáž. Ve starém zákoně najdeš podporu i pro genocidu, i tu Bůh schvaloval, či spíš nařizoval.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #16
    superkarma: 0 02.12.2010, 09:20:32
  18. avatar
    [13] Altamora [*]

    malvina — #10 Takže telepatie funguje, protože tys byla nevěrná a on to cítil?

    1. na komentář reaguje malvina — #34
    superkarma: 0 02.12.2010, 09:17:36
  19. avatar
    [12] Eva Soukupová [*]

    malvina — #10 No tak to je spíš důkaz, že u něj to nefunguje ne? Sml57

    superkarma: 0 02.12.2010, 09:15:09
  20. avatar
    [11] OlgaMarie [*]

    Altamora — #9 V kulturní historii lidstva  najdeš  odpovědi na otázky, které pokládáš.

    1. na komentář reaguje Altamora — #14
    superkarma: 0 02.12.2010, 09:13:35
  21. avatar
    [10] malvina [*]

    Telepatie  určitě  funguje , zvláště u citlivých lidí. Můj  bývalý  partner měl  takové záchvaty  telepatie  ,že mně chodil ve 3 ráno  kontrolaovat  do práce. Cítil  údajně....... že  jsem mu nevěrná..... Tento telepatický, citlivý jedinec  byl   vlastně  žárlivec.

    Hlas  davam  Mise K.Sml60

    1. na komentář reaguje Eva Soukupová — #12
    2. na komentář reaguje Altamora — #13
    3. na komentář reaguje univerzální uklízečka — #15
    4. na komentář reaguje vladka006 — #36
    superkarma: 0 02.12.2010, 09:05:21
  22. avatar
    [9] Altamora [*]

    Se divím, proč lidé vynalezli telefon a internet. To od nich ale bylo krajně nezodpovědné. Teď musíme ničit přírodu, abychom získali energii na telekomunikace a při tom stačilo tak málo - rozvíjet telepatii.Sml57 Že na to nepřišli už před desátým stoletím a místo telepatie posílali kurýry s dopisy. Že by už tenkrát byli ti zlí skeptici, kteří bránili rozvoji okultních věd? V době, kdy lidé věřili na nadpřirozený původ blesku? Sml57

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #11
    2. na komentář reaguje Suzanne — #47
    superkarma: 2 02.12.2010, 08:53:03
  23. [8] schnaxy [*]

    Věřím na telepatii u mně funguje.Sml25Sml25Sml25

    superkarma: 0 02.12.2010, 08:48:12
  24. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    Jedním z témat rozprav Platóna (427 - 347) se Sókratem (469 - 399) bylo i o rozdílu mezi pravým poznáním a pouhým míněním.

    "Tělesnost a smyslnost brzdí poznání."

    "Tělo je hrobem poznání."

    Toto jsou 2 poznání právě Platóna.

    Hlasuju pro Míšu a věřím, že jsem svůj hlas podložila moudrostí uznávaného filosofa. Tento duel je právě duelem mezi poznáním a míněním.

    superkarma: 0 02.12.2010, 08:15:15
  25. avatar
    [6] maje [*]

    myslím si, že to funguje, ale jen u někoho. je to podle mě stejný dar jako např. nadání na opravdu dobrý výklad karet (nemyslím ty miliony inzerátů za nehorázné peníze), zpěv,... takže míšo, přikláním se k tobě. s drobnýmy výhradami, Sml24Sml24

    superkarma: 0 02.12.2010, 07:39:13
  26. avatar
    [5] selinka [*]

    Věrulinka — #4 mám na to úplně stejný názor. Taky si myslím, že ne u každého funguje Sml80

    superkarma: 0 02.12.2010, 07:24:48
  27. avatar
    [4] Věrulinka [*]

    Telepatie funguje, ale ne u všech jedinců. Můj názor, funguje u citlivých osobností, určitě ne i cyniků. Jsem s Míšou Sml67 za jedno.

    1. na komentář reaguje selinka — #5
    superkarma: 0 02.12.2010, 07:18:49
  28. avatar
    [3] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    Souhlasím s Míšou. Mám v tomto směru " spojení " s  paní, které si nesmírně vážím. Vím, že to i ona cítí stejně a má takové spojení i se svou sestrou. Tisíckrát se mi stalo, že jsem sahala po telefonu, abych jí něco sdělila, ale odkládala jsem tu chvilku k zavolání kvůli zaneprázdněnosti a pak mne ona předběhne a zavolá Sml16

    superkarma: 0 02.12.2010, 06:16:02
  29. [2] Rikina [*]

    Sml80 Kdyby šlo o reálný, ověřitelný a měřitelný jev, jako o chleba s máslem Sml57 dávno by to někdo prozkoumal, změřil, výsledky ověřil, publikoval a byl slavnej. Následně by to došlo komerčního využití a mobilní operátoři by se šli hromadně utopit, neb by přišli o kšefty. Jelikož se tak dosud nestalo, a to přitom například umíme právě v těch obřích urychlovačích působením mamutích energií "vyrobit" naprosto neuvěřitelné mrňavé částice, registrovat jejich vznik, zánik, pohyb a vlastnosti (týž zdroj - magazín 21.století Sml57 ), pravděpodobně není co měřit, ověřovat a publikovat. Sml80 

    1. na komentář reaguje Suzanne — #47
    superkarma: 0 02.12.2010, 01:57:03
  30. avatar
    [1] Introvertka [*]

    Podle mě telepatie funguje a proto se přikláním k Míšek K. Nejčastěji se mi stává, že na někoho myslím a v nejbližší době se s ním setkám.

    superkarma: 0 02.12.2010, 01:31:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme