Bulvár

Reakce na článek


 

Do redakce nám paní Dana zaslala svůj názor na článek „Matura? Na tu zapomeň, ty smažko!“, který jsme před nedávnem uveřejnili :http://www.zena-in.cz/rubrika.asp?idc=22269&id=5

 

Paní Dana je učitelka a zde je její názor:

Jednoznačně vyloučit, drogy, ať "lehké nebo tvrdé" do školy ani nikam jinam nepatří.Všechny ty příspěvky, které víceméně schvalují, omlouvají,...jejich užívání(drog) jsou kecy. Ať si tito "moralisté" nechají pustit nějaký dokument jak to končí a pak se zamyslí, zda by chtěli, aby jejich děti dopadly stejně.

Začíná to opičí láskou a často končí drogami.Dětičky se nudí, nebo si potřebují zvýšit sebevědomí, vytáhnout se před kamarády, ...,chtějí se podobat hejskům ze "Západu" a být "Nekdo", vytáhnout se nebo zaimponovat druhému pohlaví,...pak jim my všichni platíme protidrogové léčební pobyty nebo kontrolovaný přísun drog.

Ředitel a vedení školy udělali dobře.Navíc by měli mít problémy rodiče, že zanedbali výchovu. Kdyby ředitel chlapečka nevyloučil, pak by ho veřejnost kamenovala, že dle školního řádu ho měl vyloučit a tudíž že si neplní svoji povinnost a žádali by jeho potrestání, resp.odvolání. Ještě PS 1: Pobyt v odvykacích zařízeních a lékaře, to všechno by si měli platit pak sami nebo jejich drazí rodičové , případně i invaliditu s tím spojenou, tj.žádné invalidní důchody. PS 2:začíná to tam, že učitel je v současné době jen figurka a když si dovolí žáka jen napomenout (třeba ať neopisuje při písemce) a následně od toho "spratka" dostane "přes hubu" až upadne, tak místo toho, aby uvedený žák byl nekompromisně ze školy vyloučen, je naopak učitel potrestán a musí se ještě omluvit, že nezvládl situaci. (To je příklad, který se stal na škole, kde jsem učila).

 

 A jaký je váš názor?

Je možné zakázat žákům "kouřit trávu"?

Jste za legalizaci lehkých drog?

Jak přistupovat k dětem, které jsou závislé?   

   
24.05.2006 - Společnost - autor: Natálie Rolková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [75] blami [*]

    Já byla včera na konzultačkách, pravda, pouze zatím na základce, ale paní úča, jelikož jsem si dovolila stěžovat si na chování jistých žáků v její třídě vůči mé dceři,tak mi předložila její slohovku se slovy, vy si stěžujete a vaše dcerřa napsala takovou slohovku(dopis kamarádce, plný hrubek), a má špatné papuče, a nadává spolužákům blbečku, vole apod.To je přece vulgární!! mi řekla.A prostě samé hovadiny, pardon, blbosti.Do té doby, než jsem si szěžovala, jí tato oslovení, běžně žáky používaná, nevadila, stejně tak její obutí.Takže nejenom výchova, ale i přístup učitelů.Místo, aby řešila, že ji šikanujou(to skončilo až po zásahu ředitelky,které to úča vůbec netlumočila, až se to dověděla po mé urgenci u ní), tak se stará o to , aby měla dobrou obuv a a dobrou mluvu.Pokud je pro ni vulgární vole a blbečku(tohle, dejme si ruku na srdce, jsme už na základce říkali i my), tak co jsou pro ni oslovení typa p..a, k...a a pod.A dokud budou učitele řešit tohle a ne opravdu závažné problémy, tak budeme čítat takové články.

    superkarma: 0 25.05.2006, 09:12:49
  2. avatar
    [74] arjev [*]

    Asdareel: četla jsem to dnes,ale co stojí za tímto verdiktem? To není zveřejněné.Mohu projevit jen lítost rodičům,ale profesor na tom nebude po psychické stránce také dobře.S tím jak zareaguje student určitě nepočítal.

    superkarma: 0 25.05.2006, 08:59:31
  3. avatar
    [73] Jaštěrička [*]

    kiky: No přála bych ti děvče,aby si jednou se svými dětmi žádné takové problémy nikdy neměla-ony ty kecy o šaptném zázemí a nedostatečnému věnování s edítěti jsou často jen kecy.Někdy děláš,co můžeš a stejně máš s dětma problémy,výchova není všemocná.

    superkarma: 0 24.05.2006, 22:48:10
  4. avatar
    [72] Vivian [*]

    Já váš názor chápu a beru, ale nelíbí se mi, že si jako učitelka dovolíte označit jiné názory za "kecy"... Měla byste být dětem příkladem a zatím příkladně projevujete takovou neúctu k názorům jiných... Podle slovní zásoby (hejsci ze "Západu" ) ale tipuju, že jste většinu života prožila v totalitním režimu, takže vlastně chápu i to... Tenkrát se úcta k odlišným názorům moc nenosila.
    Užívání drog mezi dětmi samozřejmě neschvaluju, ale děcko, které začne fetovat, potřebuje podle mě spíš pomoc než trest .

    superkarma: 0 24.05.2006, 21:48:46
  5. avatar
    [71] kiky [*]

    omlouvám se za chyby,ale chvátala jsem

    superkarma: 0 24.05.2006, 20:50:47
  6. avatar
    [70] kiky [*]

    Stonožka1: já naprosto s Danou souhlasím, je mi 23 a všechny lidi,kteří berou drogy já odsuzuju,sami se do toho dostali tak at si sami pomůžou, u trávy to fakt začíná, vidím to kolem sebe a je mi z toho zle, když to chce kouřit tak at to dělá jinde,měl by něco respektovat, je vidět,že nemá nejlepší zázemí,kdyby ho měl tak by měl i nějaký respekt z toho čemu se říká pravidla, moje sestřenka je učitelka a zástupkyně ředitele takže vím jak moc můžou nebo nemůžou kárat děti,už jen když dá žákovi,který vyrušuje úkol za trest už je to šikana ze strany učitele, nemají to jednoduché,
    nechápu proč to tahal do školy?!?!?

    superkarma: 0 24.05.2006, 20:49:37
  7. avatar
    [69] Stonožka1 [*]

    Teda Dano, to je recese? Nebo to myslíte vážně? Udělala bych na něj bububu, maximálně třídní důtku. A vůbec, tráva škodí méně než cigarety a za ty byste ho jistě nevyloučila.

    superkarma: 0 24.05.2006, 20:18:01
  8. avatar
    [68] pajda [*]

    Bóbika: celkem přesně. Problém je v tom, že když ve školství děláš, všimneš si v první řadě takových nesrovnalostí.

    O tom klukovi s trávou jsem to jenom tak přeletěla očima, takže mi není jasné, JAK na to přišli. Buď se to o něm vědělo, nebo ho někdo "prásknul", nebo měl škraloupů víc a byl pod dohledem...někdy se na to přijde tak, že děcko vykládá na celou tramvaj, jak ON schová trávu tam a tam protože TI BLBEČCI na to NIKDY nepřijdou...a nevšimne si, že "blbeček" sedí na sedadle pod ním (Osobní zkušenost), ale určitě nikdo neustále neprohledává školu ani nestojí nad každým studentem extra, aby si byl jistý, že nedělá nic zakázaného. prostě tohle je podle mě zajímavější otázka, než vyhodit/nevyhodit, protože to je vysvětlení pozadí celého případu. Že by našli "náhodou" trávu a ještě "náhodou" zjistili, kdo si ji schoval, na to nevěřím.

    superkarma: 0 24.05.2006, 19:02:51
  9. avatar
    [67] pajda [*]

    Žížala: ani tak to nevychází, přesně takové student yučím. Musel by mít ještě dva nebo tři roky praxe mezitím.

    superkarma: 0 24.05.2006, 19:02:43
  10. avatar
    [66] Žížala [*]

    Co by, třeba si dělal maturitu až po učilišti

    superkarma: 0 24.05.2006, 18:58:23
  11. avatar
    [64] pajda [*]

    Bóbika: Asdareel: všimli jste si, kolik mu bylo? Ať počítám, jak počítám, tak bez přerušení nebo opakování ročníku by dělal maturitu v podstatně nižším věku. A jaký měl důvod k tomu, že ji dělal až ve 23 letech tam nepíšou - klidně to mohla být nemoc, doprovázená depresemi nebo taky vyloučení z předchozí školy kvůli problémům...prostě jen těžko se dá říct, jestli ten důvod byla opravdu maturita. Naváíc nikdo není nepřipuštěný jen tak - na většině škol platí, že už ve čtříčtvrtletí (děsný slovo, že?) se sděluje, že ten a ten nebude připuštěn k maturitě, pokud neudělá to a to. A když neudělá, jeho problém...pokud by tohle příslušná škola zanedbala, určitě by o tom v novinách psali, pak by to totiž byla zpráva na jiné úrovni.

    superkarma: 0 24.05.2006, 18:44:26
  12. avatar
    [63] Asdareel [*]

    Bóbika: IMO to byla zkratkovitá reakce, mohl zkusit nějaký opravný termín...

    superkarma: 0 24.05.2006, 18:03:02
  13. avatar
    [61] Asdareel [*]

    Kam až může vést nepřipuštění k maturitě: http://www.novinky.cz/krimi/86230-mladik-se-zabil-skokem-ze-skaly-kvuli-maturite.html

    superkarma: 0 24.05.2006, 17:55:44
  14. avatar
    [60] Meander [*]

    svetluszka: To jde samo
    Nás na SŠ taky odesílali převléknout a ostříhat. Dokázali jediné - jakmile jsme vypadli z ústavu, chodili jsme jak dezoláti.

    superkarma: 0 24.05.2006, 17:16:13
  15. avatar
    [58] svetluszka [*]

    damanka: Meander: ...když má člověk "za zadkem" takovou sóudružku, skoro se fakt chce být ten zlej...

    superkarma: 0 24.05.2006, 17:08:21
  16. avatar
    [57] Meander [*]

    damanka: Tak tak.
    Netvrdím ani náhodou, že ten týpek s trávou je hrdina. Podle mě to je hlupák. Ale reakce soušky učitelky Dany je jak vystřižená z nějakého školícího materiálu pro kádrováky.

    superkarma: 0 24.05.2006, 17:04:26
  17. avatar
    [55] svetluszka [*]

    ....asi tak, jako kdysi moji matku....

    superkarma: 0 24.05.2006, 17:01:07
  18. avatar
    [54] svetluszka [*]

    Meander: ...když někdy mluvím s dcerou, napadá mě, že by jim měl být vlastní názor zakázanej...do doby, než se odstěhujou.....

    superkarma: 0 24.05.2006, 17:00:10
  19. avatar
    [51] Meander [*]

    svetluszka: Já zase snesu děti ve věku, když už normálně komunikují, ale ještě nemají vlastní názor

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:54:27
  20. [48] Matelka [*]

    Žížala: Jsem si vzpomněla na seriál "My všichni školou povinní" a na učitelku Hajskou.

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:46:04
  21. avatar
    [47] Žížala [*]

    Jako paní Danu si představuju velkou většinu českých učitelek

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:40:51

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [46] gwen [*]

    Šárkaa: Obávám se, že v den odjezdu k Nyo bys je viděla naposledy.

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:39:50
  2. avatar
    [44] svetluszka [*]

    Nyotaimori: to už se tě přestávaj bát, že jo?...

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:35:13
  3. [43] xenie [*]

    To už si umím představit jako učitelku Nyo, dal aby dětem jointa jen aby neotravovaly a byl by klid

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:35:04
  4. [42] xenie [*]

    "Všechny ty příspěvky, které víceméně schvalují, "omlouvají,...jejich užívání(drog) jsou kecy" + hejskové ze západu... panebože, tohle dnes nechají dělat učitele ?!

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:33:10
  5. [39] Matelka [*]

    Nyotaimori: To asi ne, Heisy tvrdí, že je jí 30 let, souška učitelka z článku bude spíš stará struktura.

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:28:48
  6. avatar
    [38] Aktij [*]

    Fuj, ještě jsem nečetla reakce, ale ta paní že je učitelka? Ať už názory, nebo slovním projevem

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:28:22
  7. avatar
    [37] svetluszka [*]

    podlě mě by se to snad mělo posuzovat případ od případu...

    Tenhle článek psal někdo, komu děti..ať už jakoli starý, vadí ... ....

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:27:40
  8. avatar
    [35] Heisy [*]

    Teda nevím.... myslím si že byste neměli někoho urážet aniž by jte ho znali, každý máme jiné zkušenosti, jiný věk... JINÝ NÁZOR, každý holt reaguje jinak. Máte říci názor, né někoho urážet, třeba je bezdětná , ale do toho vám je tady hovno!, a nevím kdo je tady větší utečenec! Sbohem...

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:20:05
  9. avatar
    [34] gwen [*]

    Paní učitelko, z jaké psychiatrické kliniky vás právě propustili?

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:14:58
  10. avatar
    [33] Asdareel [*]

    Žehrat na "dnešní mládež" je evergreenem posledních nějakých 2000 let Objektivně vzato nejsou dnešní adolescenti o nic horší, než jsme byli my, naopak mi přijdou v mnoha ohledech lepší. Díky větší informovanosti a otevřenosti mají například podstatně odpovědnější přístup k sexu, o čemž svědčí i stále klesající křivka počtu potratů.

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:10:51
  11. avatar
    [32] brůča [*]

    tipuji že paní Dana je bezdětná, nebo že její děti jsou

    superkarma: 0 24.05.2006, 16:04:29
  12. avatar
    [29] Maši [*]

    Mně zaráží styl, jakým je dopis napsaný...Žádná snaha o porozumění, pochopení, žádná tolerance, žádná láska k dětem...Proboha, jak může učit děti někdo, kdo na ně má takový názor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:53:24
  13. avatar
    [28] Heisy [*]

    S paní profesorkou plně souhlasím..., dneska aby se člověk bál napomenout jakékoliv dítě (adolescenta)aby mu náhodou jednu nenapálil. Když už totiž řeknete cizímu "frackovi" aby nemaloval na zastávce zdi tak vás v lepším případě pošle do prd..., všechno platíme my, občané měst, obcí..., daňoví poplatníci. Místo toho aby se udělalo pěkné dětské hřiště tak se obnovují již zmíněné zastávky. Ať rodiče nebrání za každou cenu své dítě. Když jim protijdoucí babička řekne "chlapečku to neházej po zemi" a maminka odpoví " co je ti do toho babizno", vlepším případě "starej se o sebe", tak jakej má to dítě mít vzor k chování a přístup k jiným lidem...

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:52:10
  14. avatar
    [27] Meander [*]

    Jaký má paní Dana nick?

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:49:11
  15. [24] Matelka [*]

    A názor, že by si měli sami platit pobyt v odvykacích zařízeních, je dost ubohej (navíc od kantora). To by si pak měli léčbu platit i lidé, kteří onemocněli v důsledku kouření, přejídání, bulimie atd.... A co třeba řidič, který jel nepovolenou rychlostí a havaroval? Ten si má léčbu taky platit celou sám? Fakt, s v.u. pí. učitelkou nemůžu souhlasit snad v ničem.

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:43:14
  16. avatar
    [23] Meander [*]

    slonbidlo 5: Od tebe se ovšem nic jiného taktéž čekat nedalo

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:41:59
  17. avatar
    [21] Z_U_Z_U [*]

    uznávám že jsou dnešní děti občas na zabití, že se jim rodiče nevěnují a dávají jim pocit že si můžou dovolit všechno... ale změnili se i učitelé...kdy jste naposled narazili na učitele, který by bral každé dítě jako osobnost, který by přemýšlel nad tím co k tomu dítko asi vedlo a jestli by nešlo motivovat ho tak aby se něco změnilo??? tihle pedagogové už vyhynuli....dneska je to ve školách samá paní Dana která k dětem už předem přistupuje jako ke spratkům, učitelé kteří káží morálku a pak kouří před školou dětem na očích a páni ředitelé, kteří rozhodují o životech mladých bez kousku přemýšlení... jsou dokonalí a nikdy neudělali chybu? umí mluvit jen o tom co zanedbali rodiče ale sami se nesnaží najít si cestu blíž ke svým svěřencům??? to je rovnou může učit stroj a nadělá méně škody!!!

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:40:37
  18. avatar
    [19] Asdareel [*]

    Gwen: Aneb "Quod licet Iovi, non licet bovi."

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:36:55
  19. avatar
    [18] gwen [*]

    U nás na základce chlastal každej druhej učitel. Mně jednou ožralá učitelka v záchvatu zuřivosti vyrvala hromadu vlasů. Potrestaná nebyla. Když načapali holky jak hulí na WC, dostaly 3 z chování.

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:35:36
  20. [17] Matelka [*]

    Jestli tohle psala učitelka, kam to naše školství spěje?

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:32:17
  21. avatar
    [14] Z_U_Z_U [*]

    slonbidlo: zajímalo by mne která škola ho po tomhle humbuku vezme a bude hodnotit nezaujatě... ale vzhledem k tomu že znám uvažování mladých, nediila bych se kdyby se na maturu po tomhle vykašlal... pan ředitel se ukázal jako prvotřídní bachař, ale naprosto neschopný pedagog...neříkám že ho měl poplácat po rameni a poradit at si k tomu sedne, ale co já vím, kluk to ve škole jen schovával na maturák, ani to nekouřil. Je spousta trestů které by vedly k tomu že by mladej uznal ž je vůl... ale pan ředitel si vybral ten jedinej kterým dokázal že je jím on a to korunovaným

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:26:29
  22. [12] a.... [*]

    paní Dano, jen doufám, že neučíte moji dceru ...chudáci děti

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:19:53
  23. avatar
    [11] jiti [*]

    Ach jo, život je krátkej ale každej má povoleno někdy šlápnout vedle. Vyhazov je tvrdej trest kvůli trávě, je to jako by ji rozdával prvňákům. Hold pan ředitel i tady paní učitelka byli vždy vzorní a nikdy vedle nestoupli

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:19:45
  24. avatar
    [10] Z_U_Z_U [*]

    brůča: já bych pány kantory za tohle vyházela!!!! cigaretza je droga a oni kteří mají jít dětem příkladem z nich takto dělají fetáky... jsou dost dospělí na to aby si nesli následky toho co dělají...takže vyhodit do jednoho, pokud by kouřil i ředitel školy, rovnou popravit

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:16:52
  25. avatar
    [9] Z_U_Z_U [*]

    Meander: nezbývá mi než souhlasit o osmnácti je to ještě tele a kdo by to měl chápat líp než učitel??? ano, sníženou známku z chování, podmínečné vyloučení, cokoli, ale to že kluk bude mít pokaženej celej život je maličko extrém.... ti co tak tvrdě odsuzují jistě neudělali jako mladí nic co by se nemělo, že?

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:15:05
  26. avatar
    [8] brůča [*]

    hm, vždy když jsme šli po vyučování ze školy, tak partička učitelů postávala před školou a kouřili , takže jak paní Dana píše, že by jednoznačně vyloučila drogy, ať "lehké nebo tvrdé" , protože do školy ani nikam jinam nepatří, tak co s pány kantory? protože podle mě cigarety jsou taky droga

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:12:08
  27. [7] Kytara [*]

    A ještě bych brala ohled na to, jaký ten student je. Jestli je za celé 4 roky normální, pilný, má dobrý prospěch atd.

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:11:27
  28. [6] Kytara [*]

    Alkohol a cigarety jsou taky drogy, učitelé nechávájí žáky normálně kouřit a snad každý na lyžáku pil, ne? Přijde mi to docela tvrdé. Jasně, potrestat, ale důtkou nebo sníženou známkou z chování, ale vyhazov?

    superkarma: 0 24.05.2006, 15:10:54
  29. [4] Mončí [*]

    Citace:Navíc by měli mít problémy rodiče,6e zanedbali výchovu.

    A co škola? Ta také vychovává, nebo ne?! Kluk je před maturou,
    tzn., že ve škole je už 15 let, ne?! Co dělala škola, že její žák hulí trávu na WC?
    .... se mi snad zdá!!!!

    superkarma: 0 24.05.2006, 14:59:57
  30. avatar
    [1] Meander [*]

    Starý fór: Jaký je rozdíl mezi učitelem a pedofilem? Pedofil má děti rád

    superkarma: 0 24.05.2006, 14:52:41

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme