Bulvár

Rady pro tvůrce reklam na čokoládu

Musí to být báječné, když do reklamní agentury přijde nějaká ta potravinářská korporace a objedná si zbrusu novou reklamu na čokoládu. Fajn, vykřikne hlavní kreativec, jdeme na to a uděláme něco, co ještě nikoho nenapadlo! Natočíme nějaký strhující záběr, jak se na sušenku shora lije čokoláda, a pak to celé zakryje fantastický karamelový krém!!!

Celý jeden žánr moderní kinematografie je postaven na detailním záběru, na němž se z výšky lije čokoláda a v ní elegantně tonou oříšky. Sleduji čokoládové vodopády každý den už 13 let a za tu dobu se stále nemůžu rozhodnout, kde tu gravitaci zvládají lépe – jestli v Orionu nebo na všech těch alpských loukách.

Svěžesti tohoto reklamního motivu nepomohlo ani to, že se do klubu vertikálních proudičů přidali i výrobci jogurtů. Ti pravda mají své čůrky bílé a místo ořechů nechávají nořit jahody, ale to je skoro stejná nuda. Zkrátka a dobře, reklamy s lijící se čokoládou už nejsou, co bývaly, a potřebují nové impulsy.

Jestli chcete reklamu na čokoládu oživit, ale přesto zůstat v mainstreamu, zapojte do akce Veroniku Žilkovou. Této báječné ženy si velmi vážím, protože v mých očích zajistila jednu pozitivní vlastnost dokonce i Petru Novotnému. Ptáte se jakou? No alespoň ještě nevzal tolik reklam jako Veronika Žilková! Novodobá česká madona vám k čokoládě zachraptí srdceryvné poselství, které už každou zodpovědnou mámu dovede k tomu správnému regálu.

Pomalou čokoládovou lavinu je dále potřeba podmalovat nějakou tou yuppie hudbou, která v člověku budí pocit, že má na sobě bílou košili, kravatu a že běží s květinami v ruce ohromnou prosklenou budovou, aby na ulici zadýchán, ale stále s voňavým podpažím vskočil do hráškově zeleného Citroënu C3, s nímž přijela jeho úspěšná přítelkyně. Protože moderní člověk prostě musí věřit, že je free, cool a in a že má svůj život pod kontrolou, i když je po krk v čokoládě.

A když už děláte reklamu na čokoládu, bylo by hloupé tam nedat nějakou tu modrookou doktorku z Klatov, která vám potvrdí, že v čokoládě je přesně tolik silanizovaného vitakalcia, že vaše děti budou ještě v devadesáti běhat jako střečkové. Někdy si až říkám, jaká klika, že na všechny tyhle minerály nepřišli už staří dinosauři před 65 miliony let. Kdyby ke své síle měli ještě megapružné klouby narvané vitamíny, byli by bývali odpinkli ten meteorit zpátky do vesmíru a kde by dneska byl člověk?

Lidé z reklamních agentur bojují (zřejmě) za nějakou jinou civilizaci.

Další postřehy čtěte na www.vosanajazyku.com

   
08.04.2003 - Společnost - autor: Vosanajazyku

Komentáře:

  1. avatar
    [2] Olka [*]

    Nemělo by se zapomenout, že po mléčné dostanete taky ten, jak se tomu v reklamě říká, "rytmus". A hořká ho zase zastaví.

    superkarma: 0 08.04.2003, 09:56:11

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme