Bulvár

Radek John vedl dvojí život! A teď to prasklo!

Dnešní média vřou jako přetékající hrnec. A kdo se v něm vaří? Publicista Radek John a jeho sedm let utajovaná nemanželská dcera Tereza. To je bomba. Radek John vedl dvojí život a nikdo o tom nevěděl. Hlavně ne jeho manželka Zlata Adamovská. A teď to prasklo!

Na tenhle průšvih přišel deník Aha  ZDE a vzápětí jeho informaci doplnil Blesk ZDE a iDnes ZDE. Herečka Zlata Adamovská je v šoku, do telefonu dokázala sotva promluvit, teď už ho nebere vůbec. „Není mi vůbec dobře. Bože.  Sedm let tam dojíždí a já o tom nic nevím. Připadám si jako blázen,“ řekla zcela otřesená Adamovská. „Je to opravdu výjimečný talent, to jo. Žít dva životy. Je to neuvěřitelné, to dokáže málokdo,“ dodala.

Nejde totiž jen o existenci tohoto plodu nevěry, ale i fakt, že Radek John byl tajně celou dobu se svou druhou rodinou v kontaktu, o dceru se staral a pravidelně ji navštěvoval.

„Budu se o ni starat stejně jako o dvě děti, které vychováváme společně s manželkou Zlatou,“ řekl při svém přiznání,

„Kdyby se Zlata dozvěděla o nemanželském dítěti, tak by se jí to nelíbilo velmi dramaticky. Chtěl jsem být se svými dětmi Petrem a Bárou a chtěl je vychovávat, takže jsem se jí nepřiznal. Řekl jsem jí to teď, až když jsem se rozhodl věci zveřejnit. Skončil tím tlak, který jsem měl v hlavě sedm let,“ řekl listu Aha.

Rozhodl se zveřejnit? Vždyť je to další nesmysl! Kdyby ho nenačapali novináři, ani by necekl!

Co si o tom myslíte vy? Dokázala byste svému muži nemanželského potomka odpustit?

   
08.01.2010 - Společnost - autor: Simona Škodáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [84] Suzanne [*]

    Nevidím žádnou souvislost mezi partnerským životem a politickou prací. Je mnoho lidí, kteří mají vzorný partnerský život, a přesto bych za jejich politické názory nedala pěťák. Neměla jsem v úmyslu tohohle pána volit, ale kvůli počtu milenek nebo nemanželských dětí to fakt není.

    superkarma: 0 18.01.2010, 13:47:49
  2. avatar
    [83] Ajisa [*]

    a k otázkám u článku? Radej John je jen a pouze člověk.

    a zda odpustit partnerovi? přijde na to, pokud už je manželství prakticky v troskách,  žijeme píše vedle sebe, tak je to vcelku pohopitelné,že je povyražení jinde. V harmonickém manželství by se to asi ani stát nemělo.

    K dobru Radkovi je to, že se stará o všechny děti bez rozdíluSml80

    superkarma: 0 11.01.2010, 14:21:56
  3. [82] Kameika [*]

    Není to tak dávno když psali, že se budou John a Adamovská rozvádět. Oni nakonec jeli někam na dovolenou jako, že to není pravda. Jenže zřejmě už tenkrát to někdo věděl a chtěl to na něj vytáhnout a ututlal to dovolenou. Tady je vidět, že na každým šprochu je pravdy trochu.

    superkarma: 0 11.01.2010, 12:22:43
  4. avatar
    [81] Ajisa [*]

    Julča — #80 takže třeba Čunkovi teď zbejvá už jen vojet někomu manžeku, protože když podvádí v politice je jen otázkou času, kdy podvede i svou partnerku. Aspoň to mi vyplyne z toho co je zde napsáno.Prostě měl chuť jinde,, to ještě neznamená podvody a čachry v politice. nevěra jsou pud přírody a podvod vychází z hamižnosti a vypočítavosti

    superkarma: 0 11.01.2010, 11:13:25
  5. avatar
    [80] Julča [*]

    Ajisa — #79 To není vůbec přitažený za vlasy. POkud podvádí jakkoliv, bude podvádět i v politice. On to bere jako přirozenou věc. Kdyby nelezl do politiky, by mi to bylo šumák, ale tímto se mi obrázek na něj upravil. To je lhaní všem. Nevěřila bych mu ani pozdrav Sml23.

    1. na komentář reaguje Ajisa — #81
    superkarma: 0 11.01.2010, 08:22:00
  6. avatar
    [79] Ajisa [*]

    femme — #77 to mi přijde trochu přitažený za vlasy, že kdo podvede manželku je hnedle podvodník a pro další hrůzy nejde daleko.Já bych z toho nedělala zas takovou trágu. Krom toho s touto zprávou se vybesl deník AHA! což mluví samo za sebe.

    1. na komentář reaguje Julča — #80
    superkarma: 0 10.01.2010, 21:45:59
  7. [78] Rikina [*]

    femme — #73 no, mě jako voliče zajímá hlavně konkrétní volební program. A na stránkách Johnovy politické strany jsou sice nějaké vize, co hodlají prosazovat, a čeho míní dosáhnout, ale jasnou koncepci, jak to chtějí udělat, kdyby se k válu dostali, to tam nevidím. Sml80 Na čem přesně se ušetří konkrétně kolik, a kam se to zainvestuje, a co se teda udělá pro to, aby se tento stát postupně začal dostávat z dluhů. Tudíž nevidím důvod, proč ty lidi volit, že. Mlhavé sliby umí dávat každej, be ohledu na počet milenek. Sml57

    superkarma: 0 10.01.2010, 20:49:56
  8. avatar
    [77] femme [*]

    Ajisa — #75  zmetek, který podvedl svou manželku, nejde pro další podvod daleko Sml58 

    1. na komentář reaguje Ajisa — #79
    superkarma: 0 10.01.2010, 20:44:07
  9. avatar
    [76] femme [*]

    Ajisa — #75  však já taky ty dva a další takové kretény vůbec neobhajuju Sml80 Sml58 ale on teprve do toho edenu naskakuje, nebo se o to aspoň snaží Sml58

    superkarma: 0 10.01.2010, 20:42:27
  10. avatar
    [75] Ajisa [*]

    femme — #73 když chce do politiky? Topolánek volezl jinou,Paroubek se taky tahal s jinou a o prezidentovi nemluvim. na kterýhokoli tam člověk ukáže, tak je navrch huj a vespod fuj. To, že má robátko s někým jinym mi mezi politiky vadí úplně nejmíň. určitě to nebudu pokládat za konec světa. A lidi co si řeknou "tak a už tě volit nebudu" zrovna z toho důvodu si myslím svoje

    1. na komentář reaguje femme — #76
    2. na komentář reaguje femme — #77
    superkarma: 1 10.01.2010, 20:18:25
  11. [74] ZDENAM [*]

    Sml15 Sml68

    superkarma: 0 10.01.2010, 20:07:02
  12. avatar
    [73] femme [*]

    Ajisa — #72  Sml80 jestliže chce John do politiky, tak by jeho potencionální voliči měli vědět co je zač a tahle nechutná kauza mu hlasy určitě nepřidá Sml68 

    1. na komentář reaguje Ajisa — #75
    2. na komentář reaguje Rikina — #78
    superkarma: 0 10.01.2010, 19:20:58
  13. avatar
    [72] Ajisa [*]

    je to akorát hnusnej bulvár, kdos bez viny hoď kamenem. Zlata o tom prý věděla a i kdyby nevěděla, tak je to jejich život, jejich věc a je nechutný, že lidi čekaj na nějaký prohřešek nějaké osobnosti

    1. na komentář reaguje femme — #73
    superkarma: 0 10.01.2010, 19:13:09
  14. avatar
    [71] femme [*]

    Rikina — #70  nemyslela jsem přímo Johna Sml23 myslela jsem politiky všeobecně Sml58

    superkarma: 0 10.01.2010, 17:58:17
  15. [70] Rikina [*]

    femme — #66 vím já? A je mi to jedno. Sml24 Volit ho nebudu za prvé proto, že u nás nebude kandidovatSml57, a za druhé hlavně proto, že si nemyslím, že by byl dobrým politikem, a že program strany VV by byl reálně splnitelný. Jeho milenky mě celkem nezajímají. On v té straně samozřejmě není sám, že, jistě je tam i řada lidí, co milenky nemají a tudíž by volitelní byli, ale to už si musí rozmyslet každý volič sám za sebe. Sml80 

    1. na komentář reaguje femme — #71
    superkarma: 0 10.01.2010, 16:59:01
  16. avatar
    [69] malvina [*]

    Rikina — #65 T. Dnes otevřeně RJ , přiznal, že tech milenek  měl víc. Že by ? "národní hrdina",? Každý  rozumný člověk , si o  celé situaci  udělá   svůj  obraz. někomu to bude hodně  vadit, a někdo , ho  zas   bude vyzdvihovat.

    superkarma: 0 10.01.2010, 16:00:43
  17. avatar
    [68] Dante Alighieri [*]

    OlgaMarie — #62 V tom máš pravdu. 7 let klamal vlastní ženu... Sml68 Nevím, koho chce teď přesvědčit, že se mu dá věřit. Já však taky neřekla, že budu volit zrovna jeho. Ještě po pravdě nevím koho. Ale velké strany, co jsou teď u válu, mají u mě "smůlu".

    superkarma: 0 10.01.2010, 15:43:02
  18. avatar
    [67] femme [*]

    voličům Sml24

    superkarma: 0 10.01.2010, 15:39:08
  19. avatar
    [66] femme [*]

    Rikina — #65  podvádí manželku, bude ke svým voličův upřímný? Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #70
    superkarma: 0 10.01.2010, 15:38:46
  20. [65] Rikina [*]

    malvina — #64 Tak určité části voličů to může být přímo sympatické. Sml57 Jak to, že měl milenky, tak to, že se před volbama přiznal a nečekal, jestli to na něj vytáhne konkurence. A potom, řekněme si otevřeně, něco jiného je lhát doma manželce, a něco jiného je volební program. To se přece nedá srovnávat. Ostatně pohlédneme-li do Itálie, Francie, Anglie a dalších zemí, pro politika je dnes mít milenku téměř standard. Sml32 

    1. na komentář reaguje femme — #66
    2. na komentář reaguje malvina — #69
    superkarma: 0 10.01.2010, 14:51:28
  21. avatar
    [64] malvina [*]

    Sml16ted  to prasklo, sám se  RJ přiznal, že měl těch milenek více. No bude  volit, takového lháře, co  lže  doma manželce, tak  co by  dělal pak s náma..... lidumil  jeden.

    1. na komentář reaguje Rikina — #65
    superkarma: 0 10.01.2010, 14:37:52
  22. [63] neggy [*]

    Tak tak...A to jsem si myslela, že budu p.Johna volit...Ani omylem, je stejný, jako ti, co už tam jsou Sml15

    superkarma: 0 10.01.2010, 12:05:27
  23. avatar
    [62] OlgaMarie [*]

    Dante Alighieri — #54 Radek John vstupuje do politiky s nálepkou podvodníka svých nejbližších. Jak se bude chovat k těm vzdálenějším, tedy k voličům?

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #68
    superkarma: 0 10.01.2010, 11:31:02
  24. avatar
    [61] Julča [*]

    Dante Alighieri — #54 Ona nemusí být jeho milenka 7 let. R.J. myslím nikde neřekl, že jsou stále milenci.

    superkarma: 0 09.01.2010, 19:37:17

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] mmarianne [*]

    malvina — #59 Sml60

    superkarma: 0 09.01.2010, 18:44:53
  2. avatar
    [59] malvina [*]

    mmarianne — #58 stejný  názor, až identický je  ten můj. Když  vim, že to je  proutník a obejda, tak  napolezu s ním do postele.

    1. na komentář reaguje mmarianne — #60
    superkarma: 0 09.01.2010, 18:36:16
  3. avatar
    [58] mmarianne [*]

    malvina — #56 Ty žensky, co s ním otěhotněly byly dost na budku. On je dáreček, to je bez komentáře, ale ty slepice mu nemusely držet.

    1. na komentář reaguje malvina — #59
    superkarma: 0 09.01.2010, 18:29:54
  4. [57] ovenka [*]

    Kamarádka se dozvěděla po 19ti letech manželství, že manžel má "někde" syna, který je stejně starý jako jejich mladší dítě- 16let. Bývalá milenka byla odstěhovaná, na dítě neplatil. Byl to pro ni tehdy šok, žili v pohodě,měli pěkné manželství. Plakala, nadávala...ale odpustila mu. Jsou stále spolu a v pohodě, letos 35 let.

    superkarma: 0 09.01.2010, 18:26:22
  5. avatar
    [56] malvina [*]

    xenie — #53 pravda. Jsou chlapi, kterí  plodí děti, jako na běžícím pásu, a matko ,starej se. Je  to v podstatě nepostižitelné. Znám i takové haj.... kteří  chodili s prosíkem  do mzdovky, aby jim  účetní napsali   nižši plat,  a aby pak platili  co nejnižší  výživné.   Když jsem bydlela před pár lety na  vesnici ,kousek za Prahou, tam bydlela  rodina, a  "típek" měl 3 vlastní  děti a 2 nemanželské děti.A  na ty nemanželské nechtěl  platit."

    1. na komentář reaguje mmarianne — #58
    superkarma: 0 09.01.2010, 18:21:37
  6. avatar
    [55] Věrulinka [*]

    Dante Alighieri — #54 Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 09.01.2010, 15:29:29
  7. avatar
    [54] Dante Alighieri [*]

    Tak se rozvedou no..! A co má jako bejt? Vždyť v ČR se rozvádí 50% párů. Sml28 A co se týče chování dnešních žen a mužů - ne, nepřekvapí mě ani taková věc, jakože chlap má 7 let tajnou milenku a tajné dítě. A noviny to uvádí jako nějakou senzaci! Sml14

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #55
    2. na komentář reaguje Julča — #61
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #62
    superkarma: 0 09.01.2010, 15:21:57
  8. [53] xenie [*]

    je to samozrejme jejich vec, ale zverejnili to a tak musi cekat reakce... a po letech vztahu se z medii dozvedet, ze ma partner nekde decko, o jehoz existenci jsem netusila, asi bych take nebyla nadsena a povazovala bych to za podraz... na stranu druhou, Radka J. slechti ze na to decko alespon platil a stykal se s nim, coz se spousta chlapu po rozvodue nenamaha ani kvuli legalnim detem...

    1. na komentář reaguje malvina — #56
    superkarma: 0 09.01.2010, 11:03:47
  9. avatar
    [52] malvina [*]

    Budou  volby, a stějně  by to  někdo z novinářu našel. Radek John je   určitě dobrý  novinář. Má rád lidi, ženy a  dobré víno,jak pravil. To  zvlášte.Tato  sportovní  disciplína, zůstavá mnohdy  i s  následkama. Mně však zaráží ty pitomé výroky o tom, že "kdyby se  to ZLATA   dověděla, tak by se jí to nelíbilo".Drááma.

    A Radkovi by se  líbilo???? kdyby" ZLATA přišla  domů s tím že má děcko s někým jiným". Divné stoleti...

    superkarma: 0 09.01.2010, 10:37:38
  10. [51] Rikina [*]

    Eva_Fl — #49 Pan John založil novou politickou stranu a rozjel celkem nepřehlédnutelnou volební kampaň, takže ano, chce být v politice.

    superkarma: 0 09.01.2010, 09:50:31
  11. avatar
    [50] Aktij [*]

    malvina — #36 ráda bych viděla, zda-li bys tak plamenně o přijetí nemanželského dítěte a vysokých alimentech mluvila, jednalo-li by se o tvého manžela Sml57

    superkarma: 0 09.01.2010, 08:02:48
  12. avatar
    [49] Eva_CZ [*]

    Rikina — #48 on je v politice? Nebo chce bejt?

    Ja nevim, osobne neznam ani jednoho a jsou mi oba u paty, ale tuhle se mi dostal do ruky nejakej starej ceskej casopis a tam psali, ze si tihle dva zahybaji vesele navzajem a drzi je spolu jen prachy v nemovitostech. Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #51
    superkarma: 0 09.01.2010, 01:15:23
  13. [48] Rikina [*]

    Altamora — #34 souhlas. Ono to zas takové tajemství sice nebylo, ale pro volební kampaň se to stejně nehodilo. Kandidovat se holt musí s "čistým" štítem, kdyby hrom bil a trakaře padaly. Mně je pan John velmi nesympatický už dávno, ze zcela jiných důvodů, a nevolila bych ho ani za guláš. Sml57 Ale jelikož nebydlím v Praze, tak se mě to celkem netýká, u nás jsou na výběr jinačí kofři do voleb. Například Paroubek a Zeman. Severní Čechy holt mají kliku. Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #49
    superkarma: 0 09.01.2010, 00:08:01
  14. avatar
    [47] mio [*]

    já jako mladší sestra svých 2 o dost starších bratrů se nedivím vůbec ničemu..čeho jsou chlapi schopní ( sestra vrbička) ..Já osobně bych to ale asi nepřekousla..Sml23

    superkarma: 0 08.01.2010, 23:07:00
  15. [46] Pálivka [*]

    Nevím, jestli bych dokázala nemanželského potomka odpustit, snad, kdyby se mi manžel hned přiznal a netajil to tak dlouho. Lituji Zlatu Adamovskou, myslím si, že je to výborná ženská.

    superkarma: 0 08.01.2010, 22:01:32
  16. avatar
    [45] Radka27 [*]

    To je nepříjemná situace. Sml15 A zase se mi potvrdila teorie, že partneři opakují své sklony. Radek, pokud vím, se Zlatou začal podvádět svou první ženu, která byla nejlepší kamarádkou Zlaty. Toto pravidlo, jak sleduji, se tak nějak opakuje u nevyzrálých lidí, vidím to v okolí často. Kdo nepochopí vývoj každého vztahu, ten je obětí zamilovanosti a vzrušení, je to jako droga. Pořád ji chceš a uděláš pro ni cokoliv. Vzrušení a zamilovanost vždy ochladne, a kdo je na tom závislý, vymění partnera, nebo si vzrušení dopřeje jinde nevěrou. Co třeba najít si jiné hobby než sex stále s novými partnery - jinou drogu - sport, studium, cokoliv co naplní čas a přivede na jiné myšlenky, když zamilovanost a vzrušení zmizí?

    superkarma: 1 08.01.2010, 21:42:25
  17. avatar
    [44] cristy.crow [*]

    Ne, ne , ne. Jestliže jsou to mediálně známé tváře, pak je bohužel jejich život propírán veřejně. Takže jakýpak copak.

    Slavný John nevím co je pěkné prase. Že má nemanželské dítě? Fain, kdo ho dnes nemá . I když né že bych tomu trendu tleskala.

    Ale tajit to sedm let v pravděpodobně docela fungujícím vztahu.. to za prasárnu považuju.

    Docela protimluv.. máme volný vztah.. ale na druhé straně tají dítě. Charakter každým coulem.

    Škoda jen, že to paní Zlata neví už sedm let, mohla teď  být s někým, kdo si neplete důvěru s půjčovnou na city.

    superkarma: 0 08.01.2010, 20:28:51
  18. avatar
    [43] femme [*]

    nedivím se, je to přece jen chlap Sml80 Sml24

    superkarma: 0 08.01.2010, 19:47:48
  19. [42] ILONESA [*]

    To muselo být docela na bednu, žít 7 let dvojím životem, to by asi každý nedokázal. A že to čmuchalové nevyčmuchali, to je na tom to nejdivnější. Vždycky se najdou nějaké dobré duše co rádi žvaní pro bulvár Sml22.

    superkarma: 0 08.01.2010, 18:58:01
  20. avatar
    [41] dobrouchuť [*]

    malvina — #39 Kdo bez viny hoď kamenem,ale 7 let žít dvojí život.Tak sem to myslelaSml30

    superkarma: 0 08.01.2010, 18:07:19
  21. avatar
    [40] Myskdalen [*]

    No, já jsem o tom slyšela již před rokem,ale nevěřila jsem.

    Manžel kamarádky je z Lochkova a ona říkala,tam to všichni vědí,vidí ho jak tam jezdí a kdo hlídá dítě atd. a kamarádka podotkla,je divné,že se to ještě neprovalilo.

    A to mi právě bylo divné, myslela jsem,že už by to dávno někdo vypátral,tak jsem nevěřila a vida.

    Jak dopadají páry volené v anketách za nejsympatičtější pár roku apod.

    superkarma: 0 08.01.2010, 17:50:21
  22. avatar
    [39] malvina [*]

    dobrouchuť — #37 pěkně, vtipné a hlavně  ze  života,. Nevěru odpustit, ale lhaní ne,,Sml59Sml59Sml59

    1. na komentář reaguje dobrouchuť — #41
    superkarma: 0 08.01.2010, 17:31:12
  23. avatar
    [38] Dante Alighieri [*]

    Snad kdyby to dítě bylo počato ještě než mě poznal, pak snad bych odpustila... Nevím. Je to docela zásadní informace. Sml15

    superkarma: 0 08.01.2010, 16:47:13
  24. avatar
    [37] dobrouchuť [*]

    Odpustit nevěru?Ano, ale 7 let lhaní,ne.Sml68

    1. na komentář reaguje malvina — #39
    superkarma: 0 08.01.2010, 16:18:44
  25. avatar
    [36] malvina [*]

    Sml16 Každý  člověk  si musí  srovnat v hlavě priority. Pokud  vede  dvojí život, musí počítat,  s tím, že   všechno  v životě  vyplave jednou  na povrch. Žít   dvojí  život, je vlastně počátek  schizofrenie. A  to je duševní choroba.Znám případy, kdy člověk z toho zblázní a skončí většinou na psychiatrii. Na  závěr. Vždy je nejlepší nalít  čístého vína.Nemaželkého potomka  by jsem  zcela jistě odpustila,a alimenty  at  platí  co nejvyšíí.Nemanželké dítě předce nemůže za  "debilitu " tech, kteří ho zplodili.

    1. na komentář reaguje Aktij — #50
    superkarma: 0 08.01.2010, 16:11:24
  26. [35] sludka [*]

    Nejsem si jistá.Sml23

    superkarma: 0 08.01.2010, 16:01:51
  27. avatar
    [34] Altamora [*]

    John chce vést stranu do voleb, tak s tím musel ven teď, aby se to neprofláklo ve vrcholící volební kampani. Do voleb mu Zlata odpustí a bude ho podporovat, pak teprve se rozhodne. Tedy tak to vidím já.

    1. na komentář reaguje Rikina — #48
    superkarma: 0 08.01.2010, 15:42:31
  28. [33] Klára Křížová [*]

    OlgaMarie — #29 Každopádně to dítě zplodil, takže je to taky o něm.... pokud se tedy nespoléhal na antikoncepci, kterou například pani nebrala... je to hrozně sporný. Každopádně je mi ale tý Zlaty líto, fakt. Sml15

    superkarma: 0 08.01.2010, 15:37:47
  29. avatar
    [32] Ditulin [*]

    No tak to je pro mě novinka. Nechtěla bych být v kůži Zlaty...

    superkarma: 0 08.01.2010, 15:33:43
  30. [31] Králíček4 [*]

    Je to hrozný,ale ti chlapy jsou nevypočitatelní a ještě takovou dobu to tajit.Hanba mu.

    superkarma: 0 08.01.2010, 15:29:02

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme