Novinky

Půl roku trvalo, než dali vše do pořádku

Vážená redakce, milé čtenářky a čtenáři , nejsem žádný spisovatel, nicméně téma ,,pojišťovny“ ve mně znovu vyburcovalo značnou porci adrenalinu, jehož vysoké hodnoty ze mne od ledna tohoto roku až do minulého pátku, udělaly člověka zoceleného, který se jen tak ničeho nezalekne. Vyjímaje Českou pojišťovnu. Kam se hrabou kaskadéři a různé adrenalinové aktivity......

Jakožto rodič zodpovědný, mající studující dítě na VŠ, rozhodl jsem se po zralé úvaze zřídit si úrazovou pojistku. Copak kdyby náhodou nějaký ten šťouchanec v autě, nebo moje nepozornost způsobily onu nepříjemnost zvanou úraz a tím pádem nemožnost výdělečné činnosti a z toho vyplývající strádání rodiny.

Dobře, Českou pojišťovnu mám při cestě, zašel jsem tedy tam. U přepážky na mne mladá usmívající se slečna vychrlila během pěti minut spoustu informací, zaškrtala kolonky a už na mně žádala podpis.

Vykulil jsem oči na to mládě, které mi v podstatě nevysvětlilo vůbec nic a tvrdilo, jaká že pojistka je výhodná a jedinečná. Upsal jsem se tedy čertu a po cestě domů jsem teprve četl, cože jsem to podepsal za výhody. O pojištění autohavárie ani slovo, denní odškodnění 200, za dobu hospitalizace totéž.

píše o svých zkušenostech s lehce popletenou slečnou z pojišťovny, která patrně nevěděla, která bije, zato dokázala svého klienta, našeho čtenáře s nickem fulfy, rozlítit do nepříčetnosti. Až si přečtete tento příspěvek, pochopíte

Rozleželo se mi to v hlavě, zrudnul jsem jako zralé rajče, dal otočku a běžel za onou slečnou, aby tuto pro mne nevýhodnou pojistku ihned stornovala. Chci prostě vyšší plnění a více výhod, samozřejmě za vyšší měsíční částky.
Slečna za stolem zrudla více nežli já. Cosi koktala o tom, že už vše odeslala na centrálu, ale pak se prořekla, že to ještě nestihla a že ji tedy stornuje a sepíšeme druhou smlouvu podle mých přání. Ale tvářila se kysele, jakoby pozřela šťovík.

I sepsali jsme tedy druhou smlouvu, se kterou jsem byl spokojen. Čas plynul a v březnu mi přišel výhrůžný dopis od pojišťovny, že mám nezaplacenu částku tu a tu za první pojistku. Zrudl jsem nanovo a pospíchal opět za onou milou slečnou. Ta se opět netvářila mile a dívala se na mne skrze silné brýle, jako by mne chtěla  přinejmenším něčím vzít po hlavě. Vida její výraz, nasadil jsem tedy i já výraz tvrďáka.

Vykoktala, že první smlouvu zapomněla stornovat a mně jely paralelně obě. Drze špitla, že to ale musím zaplatit. Teď jsem ji sežehl pohledem já. Pod mírnou pohrůžkou návštěvy a referencí u jejích nadřízených slíbila, že dá vše do pořádku.

I tak jsem já , naiva, uvěřil tomu, že teď už vše plyne tak, jak má. Chyba lávky. Opět dopis od pojišťovny - o stornu smlouvy. A o platbách a sankcích s tím spojenými. Ale ne té první, nýbrž té pro mne výhodné a zaplacené.

To už mi srdce bušilo až v krku, když jsem bral schody po třech a rychle ke přepážce za dotyčnou pracovnicí. Koukala na mne nechápajíc, co ji opět otravuju a chrlím na ni svoje požadavky. Poté koukla do počítače. Tentokrát zbledla. Stornovala prý omylem tu druhou smlouvu. Ale ať se nebojím, že naváže na tu první nevýhodnou a pojištění mi půjde dál.

Držel jsem se, abych na ni nezačal řvát nebo ji nezvedl z její židle a neodvedl ji okamžitě za ředitelem pobočky. Nicméně temné pudy jsem ovládl a dal jsem jí ultimátum. Prostě smlouva bude tak, jako před tím, nebo už si to zařídím jinak.

Dokonce hodila i slzičku, která pod jejími silnýni brýlemi vypadala jako pořádná kapka. Zda byla upřímná, netuším. Když jsem druhý den dorazil pro novou smlouvu, opět koukala divně .Já četl, rudl a zuřil. Ta s prominutím kačena, to napsala opět špatně !!!

To už jsem vážně nedal v klidu. Přiběhla vedoucí a najednou všechno šlo. Uznali svoje ,,nedostatky“, smlouvu se mnou sepsala podle mého přání a ode dneška by měla být v platnosti. Platby navíc, které vznikly jejich chybami a nedopatřeními, samozřejmě platí také oni.

Půl roku trvalo, než dali vše do stavu, jaký měl být již v lednu. Ale kdo ví? Je to již konečná????????
fulfy

Milý fulfy, jak se říká, práce kvapná, málo platná. Kdybyste byl býval tu smlouvu dobře přečetl napoprvé....ale chybami se člověk učí, a vaše rozhořčení nad přešlapy zaměstnankyně pojišťovny plně chápu

Text nebyl redačně upraven

   
11.06.2013 - Čtenářské příspěvky - autor: Dana Haklová

Komentáře:

  1. avatar
    [8] ekleinovka [*]

    Asi bych to řešila rázněji, tohle je fakt výsměch pojišťovněSml31Sml31Sml31

    superkarma: 0 11.06.2013, 19:37:53
  2. [7] janaf [*]

    To je teda síla, raděj a nerozumněj tomu, pak na to doplatí obyčejný člověk

    superkarma: 0 11.06.2013, 18:48:01
  3. avatar
    [6] Claire [*]

    Úděsné, já bych byla razantnější,tohle je tedy pracovnice a odbornice Sml68Sml68Sml68Sml68Sml68

    superkarma: 0 11.06.2013, 17:55:39
  4. avatar
    [5] marde [*]

    Nechala bych si zavolat nadřízeného hnedSml22

    superkarma: 0 11.06.2013, 17:36:16
  5. avatar
    [4] daska59 [*]

    Já bych tak trpělivá rozhodně nebyla Sml23

    superkarma: 0 11.06.2013, 15:42:32
  6. avatar
    [3] peetrax [*]

    Hanula — #2 no právě, někdy se to vyplatí, i když člověka nebaví někde "otravovat" a dožadovat se toho, co by mělo být automatické.

    superkarma: 0 11.06.2013, 15:13:08
  7. avatar
    [2] Hanula [*]

    peetrax — #1 Sml16i já, kdybych viděla, že slečna tomu moc nerozumi. Takhle jsem u spořky byla také nedobytná a na potřetí mi jedna paní pomohla....

    1. na komentář reaguje peetrax — #3
    superkarma: 0 11.06.2013, 15:11:31
  8. avatar
    [1] peetrax [*]

    Šla bych za vedoucím hned, jak bych se dozvěděla o tom, že zapomněla první smlouvu stornovat. Proč to čekání? Sml80 Jsou to přece jeho (pochopila jsem, že pisatel je muž) peníze.

    1. na komentář reaguje Hanula — #2
    superkarma: 0 11.06.2013, 15:05:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme