Bulvár

Půjdete na „Kajínka“? Myslíte, že je nevinný?

kajinek

Jiří Kajínek byl odsouzen k doživotnímu vězení za dvojnásobnou vraždu a pokus o vraždu. Svou vinu za tyto činy nikdy nepřiznal. A co víc, policii obvinil z vykonstruovaného procesu a soud z předpojatosti.

Věříte mu?

Mezi námi, kdyby to bylo o tom, že je v případu namočená policie, asi bych se vůbec nedivila, že by se musel jít rychle někdo „posadit“.

Kdo mohl tušit, že se kolem toho začnou točit „Na vlastní oči“ a další a další a hlavně velice schopná a neméně urputná JUDr. Slámová…

Již tři ministři spravedlnosti podali stížnost na chyby při vyšetřování.

Sám pan Kajínek žádá o obnovení procesu, zatímco jiní svědkové ho obviňují z manipulace veřejným míněním a ze zastrašování.

Na čí straně jste?

Může vám pomoci se zorientovat právě dnešní  premiéra filmu.!

  • Premiéra se uskuteční ve Slovanském domě v Praze.
  • Film je inspirován právě případem Jiřího Kajínka.
  • Filmaři mají zájem, aby se premiéry snímku zúčastnil také sám odsouzený.
  • Podle vedení věznice, kde si odpykává trest, je však jeho účast vyloučena.

Ředitel karvinské věznice Ján Lázar žádosti o propuštění Kajínka na promítání premiéry filmu v žádném případě nedovolí.

Filmaři se mohou se svou žádostí ještě obrátit na generálního ředitele Vězeňské služby ČR nebo ministra spravedlnosti.


Pan Jiří Kajínek v roce 2000 uprchl z přísně střežené vězeňské pevnosti Mírov a rázem se stal nejhledanějším člověkem v zemi.

Pět týdnů pak byl na svobodě.

Film zobrazí pohled tvůrců na to, jak se celý případ mohl podle dostupných informací odehrát.

kajinek

Připravovali ho pět let!

Scenárista Marek Dobeš prostudoval soudní spisy a vše konzultoval s novináři Josefem Klímou a Jankem Kroupou, který podle něj tvrdí, že za každým větším zločinem v téhle zemi je policie.


Titulní postavu ztvárnil ruský herec Konstantin Lavroněnko, držitel herecké ceny z festivalu v Cannes, který se také zúčastní premiéry.

Obhájkyni Slámovou hraje Tatiana Vilhelmová.

V dalších rolích se představí polská herecká hvězda Boguslaw Linda, Michal Dlouhý, německý herec Werner Daehn, Václav Noid Bárta, Ken Duken i nedávno zesnulý Vladimír Dlouhý.

Obsazení je tedy skvostné.


Dnes se koná slavnostní premiéra a do kin snímek vstoupí hned zítra ve čtyřiceti kopiích.

Co si myslíte vy?

Jiří Kajínek je dvojnásobnou vraždou

Možnost%
Vinen6,3
Nevinen47,7
Nevim45,9

 

fotky zdroj: mfdnes.cz

   
04.08.2010 - Kultura - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [88] aiša [*]

    Kájínek nejni žádné neviňátko , nevím možná v tom jednom případě je nevinný , ale jinak -vždyť to je protřelí kriminálník , ten film mě vůbec nezajímá , všude mu dělají takovou reklamu - co se to děje , v této zemi se budou obdivovat kriminálníci ?????Sml23Sml23Sml23

    superkarma: 1 17.08.2010, 11:31:23
  2. avatar
    [87] Myskdalen [*]

    Nemám názor, když o tom nic nevím, i ti zasvěcenější váhaji.

    Možná je vinen, možná ne.

    Naštěstí o tom nerozhoduju.

    superkarma: 0 13.08.2010, 14:24:15
  3. avatar
    [86] syrrit [*]

    Alka1 — #81 Z tvých argumentů na mě jde hrůza, jak rychle lidi zapomínají a co všechno jsou schopni zapomenout.

    Komunisti jsou  zloději a vrazi, nikdy jim nešlo o "prostého člověka", vždycky jen o prachy o moc, o gauče a módní výstřelky a kurvy a hlavně o moc. Aby se zbavili svých protivníků vraždili je všemi způsoby.  Zkus si někde najít materiály o stalinských čistkách, o likvidaci inteligence v 30 letech, o likvidaci elity armády,  všechno několikrát po sobě.

    První co tady udělali v roce 1945, že sem poslali a špiony- důstojníky NKVD kteří zatýkali emigranty, zde usazené a odvlékali je bez soudu na Sibiř. A druhá důležitá věc, je že po  únoru 1948 sem  poslali proškolené poradce, aby nám radili jak na to.

    Dokážu pochopit, že tenkrát někteří méně informovaní podlehli propagandě, ale dneska si každý myslící člověk musí být schopen najít na internetu dostatek informací, aby si udělal vlastní názor a ne jen papouškovat komunistický tisk.

    superkarma: 0 09.08.2010, 15:45:48
  4. avatar
    [85] Lukáš Čejka [*]

    Alka1 — #78A abys nerekla, ze se ti jen smeju, tak tady mas seznam vsech z jejich skupiny, kteri si chteli jen nakrast a delali to podle tebe jen pro penize

    Ctirad Mašín - probil se do Západního Berlína

    Josef Mašín - probil se do Západního Berlína

    Milan Paumer - probil se do Západního Berlína

    Zdena Mašínová st. - odsouzena k 25 letům vězení

    Zdena Mašínová ml. - vyšetřovací vazba

    Václav Švéda - odsouzen trestu smrti

    Zbyněk Janata - odsouzen k trestu smrti

    Ctibor Novák - odsouzen k trestu smrti

    Zbyněk Roušar - odsouzen na doživotí

    Ludmila Švédová - odsouzena k 18 letům vězení

    Vladimír Hradec - odsouzen k 22 letům vězení

    Josef Hradec - odsouzen k 18 letům vězení

    Jiří Hradec - odsouzen k 16 letům vězení

    Milada Hradcová - odsouzená k 18 letům vězení

    Vratislav Švéda - odsouzen k 20 letům vězení

    Zdeněk Švéda - odsouzen k 20 letům vězení

    František Švéda - odsouzen k 15 letům vězení

    Ladislav Horáček - odsouzen k 17 letům vězení

    Egon Plech - odsouzen k 17 letům vězení

    František Mňuk - odsouzen k 15 letům vězení

    Jaroslav Cukr - odsouzen k 16 letům vězení

    Božena Cukrová - odsouzena ke 4 letům vězení

    Mimo jine je tam jejich matka - shodou okolnosti spoluvezenkyne Milady Horakove z Terezina

    superkarma: 0 09.08.2010, 00:23:32
  5. avatar
    [84] Lukáš Čejka [*]

    Popravde se vam nedivim, ze je mate za vrahy, kdyz si nazor delate na zaklade takovych clanku. To uz si ho muzete delat rovnou na zaklade serialu Tricet pripadu majora Zemana Sml24

    A tim s tematem koncim, neb takovym blbostem na ktere odkazujete se skutecne neda celit.

    superkarma: 0 08.08.2010, 23:11:03
  6. avatar
    [83] Lukáš Čejka [*]

    Alka1 — #81 Ted jsem si to jeste precet - ten chlap tam lze jak kdyz tiskne - jejich stryc nedostal dozivoti ale provaz  

    kdyz chcete diskutovat, pls vybirejte aspon trochu duveryhodne zdroje a informace Sml24

    superkarma: 0 08.08.2010, 23:05:44
  7. avatar
    [82] Lukáš Čejka [*]

    Alka1 — #81Jezis - blij listySml52, tak ted uz tu chybi jen Halo noviny Sml54

     mimo jine tam odkazuji na ten clanek co psala Haluska - http://blisty.cz/2010/8/6/art53872.html Sml32

    superkarma: 0 08.08.2010, 23:00:13
  8. avatar
    [81] Alka1 [*]

    Lukáš Čejka — #79 Ne, nemíním o tom debatovat, máš pravdu, je to zbytečné...Sml24

    http://www.blisty.cz/2010/8/6/art53836.html 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #82
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #83
    3. na komentář reaguje syrrit — #86
    superkarma: 0 08.08.2010, 22:49:21
  9. avatar
    [80] Lukáš Čejka [*]

    Alka1 — #77http://img.ihned.cz/attachment.php/700/26523700/aou8BF7HIKMNOjlPdfghpqxy1SUw29Vm/brat_i_ma__nov_2.jpg Sml16

    superkarma: 0 08.08.2010, 21:43:41
  10. avatar
    [79] Lukáš Čejka [*]

    Alka1 — #78oni ho omamili chloroformem, ale probudil se driv Sml80

    ale se mnou je v tomdle zbytecna debata, ja jsem v tomdle nepouzitelnej, ja se stejne spis ptam, co by delal normalni slusnej clovek u policie v roce 52/53  

    Jinak k tomu proc to delali - ono v te dobe zbrane meli jen soudruzi, lidove milice, policie a vojska ministerstva vnitra a armada - takze si je nekde museli opatrit - proto se snazili taky dostat napr. k dynamitu v lomu ap.

    Zapalovani stohu - to je normalni sabotaz - jejich otec zase vyhazoval vlaky - myslim, ze snad oni taky neco takoveho delali - proste muzes delat to na, co mas prostredky, pokud chces delat vic, musis mit vic prostredku a v zemi, kde ty prostredky kontroluje stat a branna moc, je muzes vzit zase jen statu a te branne moci   Sml80

      Alka1 — #77 myslim ze vstoupili do Special Forces - s tema se snad Paumer dostal do Koree - ale to uz bylo po podepsani primeri - ale ve Vietnamu myslim nikdy nebyl - v armade skoncil v 59 - takze mam skutecne pocit, ze autor toho clanku od Halusky si cinta pentli a ve skutecnosti s nikym nemluvil. Oni do Berlina sli s tim ze tam vstoupi do armady se kterou budou bojovat a se kterou se vrati, za tech pet let se situace ve svete zmenila a ta moznost padla.Sml80

    1. na komentář reaguje Alka1 — #81
    superkarma: 0 08.08.2010, 21:41:53
  11. avatar
    [78] Alka1 [*]

    Lukáš Čejka — #76 Co bylo hrdinného na sprostém zabíjení bez jakéhokoliv efektu na bývalý režim? Zapalovali stohy, vraždili obyčejné strážníky, zavraždili pokladníka ne z politických důvodů, ale pro peníze, za které si nakoupili motocykly, gauče a módní oblečení. To měl být boj proti komunismu? Kecy o tom, že chystali jiné velké akce je lež a pouze má propagandisticky snížit jejich vinu jako vrahů. To, že Nečas a ostatní šli na pohřeb je skandál. Sml31

    Proč svázanému policistovi nezavázali i oči a museli ho rovnou podříznout, to byli opravdu takoví idioti nebo jen chtěli vraždit? Sml80 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #79
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #85
    superkarma: 0 08.08.2010, 21:09:00
  12. avatar
    [77] Alka1 [*]

    Taky by mě zajímalo, jak "slavní" bratři po emigraci vedli odboj proti komunistům, jaké další "záslužné" činy mají za sebou? Šlo jim jen o sebe samé, chtěli na západ, proto vraždili a loupili, všechny ty vznešené kecy o odboji byly jen zástěrka, když byli venku, tak jim celé komunistické Československo bylo u Sml64ele... 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #79
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #80
    superkarma: 0 08.08.2010, 20:19:57
  13. avatar
    [76] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #73 Ano a nejenom jeho, byly tu i dalsi skupiny, ktere bojovaly zbranema a i tam umirali komunisticti poicajti.

    viz http://zpravy.idnes.cz/s-puskou-proti-komunismu-nebojovali-jen-masinove-a-paumer-pnv-/kavarna.asp?c=A080305_111929_kavarna_bos

    Buh jim za to zehnej, byt takovych vic, nemusel tu bolsevik smrdet dalsich 40 let.Sml57

    Jinak autora toho clanku neznam ani nevim kde vzal ten svuj "zaznam rozhovoru", ale az do precteni toho clanku jsem zil v domneni, ze pokladnik byl zastrelen - nikoliv probodnut.  S tim strycem - to byl jeden z jejich skupiny - mel zkusenosti z boje s jinou spinou - s nacisty, pomahal Masinum akce planovat ap. Takze pokud se ho ten autor na to ptal, tak mu neodpovedel vubec necitlive, ale naprosto pravdive, vsichni vedeli do ceho jdou. Jinak otec autora se mohl v tech jachymovskych dolech setkat s jinym muklem - a to prave s Ctiradem Masinem Sml16

    Policistu pak zabili ciste proto, ze se probiral a prohledl si je, takze by je mohl popsat.

    k tomu pokladinkovi hezky popis toho co se zrejme stalo na http://www.valka.cz/clanek_11587.html

    + dalsi jejich krtizovane akce

    Jak je videt, tak ze 4 osob zemrela nakonec jedna - takze zrejme neslo o planovanou vrazdu, ale improvizovane hrdinstvi nejakeho pokladnika

    Jinak ten clanek na ktery tu odkazujes je skutecne podivny, kdyz se ten novinar ani nepozastavi nad tim, ze vsude je uvaden zastreleny pokladnik a tady mu udajne nekdo vypravi, ze ho probodnul Sml80

    1. na komentář reaguje Alka1 — #78
    superkarma: 0 08.08.2010, 20:16:16
  14. avatar
    [75] Alka1 [*]

    Na Západ utekly po roce 1948 tisíce lidí. Důvody k tomu byly různé - politické, ekonomické až po útěk před spravedlností (neplatiči alimentů, pachatelé kriminálních činů). Všem půjdou naši vládní představitelé na pohřeb? Nebo jen těm, kteří někoho při útěku zavraždili? Sml80

    superkarma: 0 08.08.2010, 12:50:16
  15. avatar
    [74] Alka1 [*]

    haluška — #73 Historik a publicista Tomáš Zahradníček (MfD 28.7.): Sml67

    "Když teď pár dní po Paumerově smrti čtu oslavné články o ozbrojeném odboji jejich skupinky, cítím potřebu prostestovat. K povinnostem bojovníka, který bere spravedlnost do svých rukou, což tehdy učinili, patří správně vyhodnotit situaci, zvolit protivníka a prostředky k boji. V tom všem úplně selhali. Nevidím za nimi jiný výsledek než mrtvoly lidí, kteří se jejich představám o třetím odboji připletli do cesty. 

    Další světová válka, s níž ve svých plánech počítali, by pro Československo znamenala hrozný osud. Že by letecké bombardování českých zemí bylo spravedlivým trestem za volební vítězství komunistů v roce 1946?

    Příklad bratří Mašínů je pro mě příkladem odstrašujícím. Vidím v nich pomýlenou skupinu, která se na osudové křižovatce vydala špatným směrem a za ohromného nasazení napáchala mnoho zbytečného utrpení nevinným, aniž čemukoli pomohla."

     

     

    superkarma: 0 08.08.2010, 12:39:47
  16. avatar
    [73] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #51 Lukáš Čejka — #53 tohoto človeka obdivuješ?

    http://kapal.blog.idnes.cz/c/149925/Jak-jsem-poznal-Milana-Paumera-ja.html

    Nepochopím.Sml68

    1. na komentář reaguje Alka1 — #74
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #76
    superkarma: 0 08.08.2010, 00:27:47
  17. avatar
    [72] Alenka0010 [*]

    kofronka — #59 S policií ČR mám osobní zkušenost...po napadení dcery našimi sousedy mi v botech prolezli celej barák včetně ložnice, nakonec stejně prohlásili, že je to tvrzení proti tvrzení, a na moje výtky mi arogantně odpověděl jeden z nich, že oni nemají povinnost se při prohlídce zouvat Sml28.

    superkarma: 0 06.08.2010, 07:06:18
  18. [71] Rikina [*]

    Kajínek je gauner a nebezpečný recidivista, pro takové je vězení velmi správné místo, a není správné z podobných dělat romantické hrdiny. Sml80 Druhá věc je, že ve sporném případu, o kterém je řeč, došlo k mnoha pochybením, a celé to znova prošetřit by se mělo, pro pořádek. Ovšem ne na základě toho, že někoho příběh dojmul a natočil o tom film. Buď jsou nějaká fakta naznačující spojení některých policistů s organizovaným zločinem, pak je na místě to dořešit, nebo jsou to všechno jen pusté dohady, a aspoň se to bude moct uzavřít. Ale podle mého tahle medializace neprospívá ani jednomu. Sml80 

    superkarma: 1 05.08.2010, 22:38:49
  19. avatar
    [70] kapkamore [*]

    pravda je někde uvnitř...Sml80

    superkarma: 0 05.08.2010, 13:02:21
  20. [69] xenie [*]

    http://www.novinky.cz/krimi/207195-kajinkuv-pripad-znovu-otevren-z-odposlechu-ma-vyplyvat-ze-nevrazdil.html

    superkarma: 0 04.08.2010, 22:23:17
  21. [68] fionora [*]

    Na Kájínka nepůjdu, nevím proč. Ať ho pustí, u nás jsou tresty směšné a po propuštění vraždí a znásilňují znovu.

    superkarma: 0 04.08.2010, 21:15:51
  22. avatar
    [67] Pimpa M [*]

    Lukáš Čejka — #61 Myslím, že apolitické to už bylo dost a nevyřešilo se nic ani za vlády různých barev. Policajti opravdu mají velmi podivné metody vyšetřování, nedej bože, aby se na ně něco provalilo! Naopak - já si Johna vážím, že má odvahu do toho říznout! A doufám, že se to vyšetří konečně pořádně a potrestají pravého vraha, ať už to bude kdokoli!

    superkarma: 0 04.08.2010, 18:27:18
  23. avatar
    [66] Barbora10 [*]

    dadma — #44 To je pravda. Ať je to, jak chce jednou zavraždily tak co z toho dělat hrdinstvíSml68.Mašínové jsou pro mě taky jenom vrazi!!

    superkarma: 0 04.08.2010, 18:25:31
  24. avatar
    [65] Barbora10 [*]

    Při všem tom rámusu okolo tohoto případusi nejsem jista. Je až s podivem,že  je v tom policie zapletena. Komu tedy mám věřit."Ubohému" zlodějíčkovi, nebo zkorumpované policii???

    Proto nemohu na 100% říct, komu vlastně čemu věřímSml80

    superkarma: 0 04.08.2010, 18:21:40
  25. avatar
    [64] Alka1 [*]

    haluška — #48 Jenom aby tady někoho nenapadlo o nich napsat článek. Sml68 

    superkarma: 0 04.08.2010, 17:51:38
  26. avatar
    [63] Vlastka [*]

    kofronka:jako by jsi by mluvila z duše.Sml30

    superkarma: 0 04.08.2010, 16:59:14
  27. avatar
    [62] Dante Alighieri [*]

    Lukáš Čejka — #61 A ještě takové pochybné pověsti jako je "pan ministr" John.

    superkarma: 0 04.08.2010, 15:10:51
  28. avatar
    [61] Lukáš Čejka [*]

    kofronka — #59 uplne nejhorsi co se muze stat je, kdyz do vysetrovani a soudu zacnou zasahovat politici Sml3

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #62
    2. na komentář reaguje Pimpa M — #67
    superkarma: 0 04.08.2010, 14:56:44

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] delfi.na [*]

    Na film chci jít, a jestli je vinen Sml80 ... to ví jen on.

    superkarma: 0 04.08.2010, 14:34:48
  2. [59] kofronka [*]

    Rozhodně jsem přesvědčena, že Kájínek není vrah je to jennoum justiční záležitost, a hlavně policistů,kteří v tom mají prsty,bohužel v našem státě neexistuje spravedlnost policisté vyšetřují jen co se jim hodí,vždyť každý den to vidíme v televizi,někdy rozum zůstává stát nad tím co se zde děje. Jsem ráda, že se toho ujal pan ministr John, protože on celou záležitost zná a doufám, že to povede ku prospěchu pana Kajínka.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #61
    2. na komentář reaguje Alenka0010 — #72
    superkarma: 0 04.08.2010, 14:33:33
  3. avatar
    [58] haluška [*]

    syrrit — #54 nevytrhávaj to z kontextu. Ale odpoviem. Pre mňa je každý kto inému zoberie život, je vrahom. Aj ten, kto to urobí v sebaobrane.Je potrebné sa na to pozerať z rôznych uhlov pohľadu a preto si myslím, že ak žijeme v právnom štáte, tak naša justícia by mala posudzovať spravodlivo, nezaujato a práve prihliadať na tie uhly pohľadu. Určite mali dosť dôkazov pre a proti a museli zdôvodniť prečo sa rozhodli tak, ako sa rozhodli.

    Dobre, nech otvoria proces, nech uvedú nové dôkazy a skutočnosti, nech ho oslobodia  a potom sa uvidí, čo bude. Bude žiadať niekoľko miliónové odškodné. Ak je nevinný, tak mu patrí. Ale po toľkých rokoch vo väzení by bol zázrak, keby sa na ňom doterajší záhaľčivý život nepodpísal.

    superkarma: 0 04.08.2010, 12:58:33
  4. avatar
    [57] Lukáš Čejka [*]

    maje — #56 ublizuje Sml22 - prace Sml54

    superkarma: 0 04.08.2010, 12:40:46
  5. avatar
    [56] maje [*]

    Lukáš Čejka — #53 co se děje? dneska jsi nějak skoupý na slovo? takhle málomluvného tě neznámSml58 že on ti zase někdo ubližuje?Sml58

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #57
    superkarma: 0 04.08.2010, 12:38:56
  6. avatar
    [55] peetrax [*]

    haluška — #42 v tomto s tebou souhlasím. Sml22

    superkarma: 0 04.08.2010, 12:37:25
  7. avatar
    [54] syrrit [*]

    haluška — #52 A stateční partyzáni a bojovníci Slovenského národního povstání jsou hrdinové nebo vrazi?

    Justiční vražda - nic jiného to není, je v právním státě v pořádku, protože je to beztak lotr?

    1. na komentář reaguje haluška — #58
    superkarma: 0 04.08.2010, 12:32:51
  8. avatar
    [53] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #52 Ano Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #56
    2. na komentář reaguje haluška — #73
    superkarma: 0 04.08.2010, 12:30:10
  9. avatar
    [52] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #51 Ešte raz Paumer a bratia Mašínovci sú pre teba hrdinami?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #53
    2. na komentář reaguje syrrit — #54
    superkarma: 0 04.08.2010, 12:27:56
  10. avatar
    [51] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #48 Ano

    1. na komentář reaguje haluška — #52
    2. na komentář reaguje haluška — #73
    superkarma: 0 04.08.2010, 12:23:24
  11. [50] yesica [*]

    Sml80 Je to zlodějíček, ale určitě ne vrah!!!Sml80

    superkarma: 0 04.08.2010, 12:20:32
  12. [49] FAXÍK [*]

    myslím si, že je Kajínek nevinný

    a ještě mě v tom podpořil bachař, který v té době dělal na Borech a řekl mi, že je opravdu Kajínek nevinný

    superkarma: 0 04.08.2010, 12:19:30
  13. avatar
    [48] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #47 v čom nesúhlasíš. Že má pohreb Paumer viem. Venovať mu pozornosť? Prečo?Bol pre teba hrdinom?Ak áno, tak si musím prehodnotiť názory na niektorých jedincov.Sml24

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #51
    2. na komentář reaguje Alka1 — #64
    superkarma: 1 04.08.2010, 12:15:52
  14. avatar
    [47] Lukáš Čejka [*]

    Dante Alighieri — #33 souhlasim

    haluška — #42 nesouhlasim - ostatne dnes ma pohreb Paumer, skoda ze se mu venuje min pozornosti nez kriminalnikovi Kajinkovi

    1. na komentář reaguje haluška — #48
    superkarma: -1 04.08.2010, 12:01:52
  15. avatar
    [46] haluška [*]

    enka1 — #45

    superkarma: 0 04.08.2010, 11:57:02
  16. avatar
    [45] enka1 [*]

    haluška — #42 jak náš ředitelSml57Sml31

    1. na komentář reaguje haluška — #46
    superkarma: 0 04.08.2010, 11:54:47
  17. [44] dadma [*]

    haluška — #42 Bohužel na rozdíl od Kajínka,který chce obnovení procesu, bud ho nepovolí a nebo se stále soudí v Plzni,tak vrahům Mašínům náš Senát stále navrhuje státní vyznamenání.Doufám, že to nikdy žádný prezident nepodepíše.

    1. na komentář reaguje Barbora10 — #66
    superkarma: 1 04.08.2010, 11:47:44
  18. [43] Andrea2509 [*]

    teď jsem zrovna četla na Aktualně.cz rozhovor s panem Klímou a ten mi jen potvrdil to co jsem tady prezentovala.Překopírovala jsem 2 otázky a odpovědi pro názornost:

    Otázka: proč se česká justice tolik brání revizi procesu a připuštění některých "nových" skutečností?

    Josef Klíma: je to otázka justiční ješitnosti. Oni by třeba museli přiznat, že se mýlili. Proto si myslím, že dokud případ zůstane v Plzni, nikdy se neotevře.

    Otázka: Dobrý den, myslíte si že je případ Kájínka opravdu komplotem policie a soudů?

    Josef Klíma: Myslím si, že je produktem 90. let, kdy policisté běžně spolupracovali se zločinci a ještě se jim k tomu udělovala výjimka na podnikání. Soud tehdy royhodl podle otho, jaké měl podklady. V další fázi ale podle mě soud převzal tuhle "štafetu" a dnes to brzdí z čiré arogance a ješirtnosrti.

    superkarma: 0 04.08.2010, 11:47:38
  19. avatar
    [42] haluška [*]

    Hm, ani Mašínovci sa ku vražde nepriznali, boli odbojári a predsa sú pre mňa sprostí vrahovia a nie hrdinovia. Kam speje naša spoločnosť, ak sa vrahovia vynášajú na piedestále a točia sa o nich filmy? Uznajme ich ako hrdinov, dajme im vyznamenania, ale potom sa nedivme.

    1. na komentář reaguje dadma — #44
    2. na komentář reaguje enka1 — #45
    3. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #47
    4. na komentář reaguje peetrax — #55
    superkarma: 1 04.08.2010, 11:01:00
  20. avatar
    [41] peetrax [*]

    A příště se natočí něco o Roubalovi. Ten taky tvrdí, že nic neudělal. Sml28

    superkarma: 0 04.08.2010, 10:51:27
  21. [40] pavlas76 [*]

    Na film určitě půjdu je skvěle obsazenej moc se těším.Věřím v Kajínkovu nevinu.

    superkarma: 0 04.08.2010, 10:50:14
  22. avatar
    [39] mandzarik [*]

    Ta kauza tak smrdí, až se divím, že Kájínek ještě žije. Řekla bych, nebýt toho, že TAK upozorňuje, už mu někdo pomohl jinam a nemyslím na svobodu.

    superkarma: 0 04.08.2010, 10:26:52
  23. [38] orangutan [*]

    JE NEVINNÝ SI MYSLÍMSml15

    superkarma: 0 04.08.2010, 10:24:23
  24. avatar
    [37] Věrulinka [*]

    Kájínek nebude žádný svatoušek, ale věřím, že je to jinak, odnesl to jiný Sml22

    superkarma: 0 04.08.2010, 10:22:52
  25. [36] Bébina [*]

    Na film bych chtela jit a jsem presvedcena o tom, ze nikoho nezabil. Jiste udelal spoustu jinych trestnych cinu, ale nikoliv to, za co nyni sedi. Je tam prilis mnoho nejasnosti, aby to byla pravda. Rika se ze dokonala vrazda neexistuje, vzdy se najde nejaky dukaz. Ale on byl odsouzen na zaklade neprimych dukazu a nebyly provedeny ani zakladni vysetrovaci zkousky.

    superkarma: 0 04.08.2010, 10:19:06
  26. [35] Bébina [*]

    Na film bych chtela jit a jsem presvedcena o tom, ze nikoho nezabil. Jiste udelal spoustu jinych trestnych cinu, ale nikoliv to, za co nyni sedi. Je tam prilis mnoho nejasnosti, aby to byla pravda. Rika se ze dokonala vrazda neexistuje, vzdy se najde nejaky dukaz. Ale on byl odsouzen na zaklade neprimych dukazu a nebyly provedeny ani zakladni vysetrovaci zkousky.

    superkarma: 0 04.08.2010, 10:19:05
  27. avatar
    [34] lenoška [*]

    já na film půjdu ..máme to v plánu Sml22

    superkarma: 0 04.08.2010, 09:54:32
  28. avatar
    [33] Dante Alighieri [*]

    Nejsem na ničí straně. PROTOŽE O TOM NIC NEVÍM! A nikdo z nás neví... Ví to jen Kajínek. Takže nikdo nemůže být na něčí straně. Ledaže by se k některé přiklonil na základě svých nepodložených domněnek. Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #47
    superkarma: 0 04.08.2010, 09:54:26
  29. avatar
    [32] jiti [*]

    Věřila bych tomu že je nevinen. V tomto státě je tolik bowdelu a korupce takže toto bude jedna z nich. Přála bych aby vše vyplavalo na světlo a pravý viník byl potrestán.

    superkarma: 0 04.08.2010, 09:44:20
  30. [31] Anai [*]

    Jo a myslela jsem, že Kájínka hraje Michal Dlouhý, je mu trošku podobný a určitě by se toho hostil skvěle, ale chápu, že není dobré obsadit do tak kontroverzní role známého tuzemského herce.

    superkarma: 0 04.08.2010, 09:43:27

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme