Dlouho jsem přemýšlela, jak na to. Po jablečné či bramborové dietě jsem sice nějaké to kilíčko shodila, ale za pár dní to šlo pomalu zase nahoru. A tak jsem zkusila jinou dietu.
Záhy se však dostavil ten samý známý „JOJO EFEKT“.

A pak jsem si vzpomněla na knihu, kterou jsem si kdysi koupila. Bylo to asi tak dva roky předtím, než jsem se pustila do boje s kily. Hned jsem se do ní začetla.
Popisovalo se v ní co, jak a kdy jíst, jak jíst zdravě a hlavně, a to je důležité, proč jsem se pro toto rozhodla, se v ní psalo o počítání kalorií.
Dlouho jsem nad tím přemýšlela. Zdálo se to být složité, při pomyšlení, že si každé jídlo budu muset vážit, že si budu muset počítat kalorie. Ze začátku to sice trochu těžké bylo, ale postupem času, když jsem se do toho dostala, jsem už váhu ani nepotřebovala, jelikož jsem to měla tzv. „ve voku“.

Nyní vás určitě zajímá, jak na to. Jak dosáhnout toho kýženého výsledku. Jak být štíhlá, na dlouho. Ono to není pouze v počítání kalorií. Je to také především o pohybu a o pevné vůli.

1. Stanovte si nějaké datum, od kterého začnete hubnout. Nejlépe začátek měsíce. To    se začíná nejlépe.
2. V den, kdy začnete s hubnutím, se ráno probuďte s myšlenkou, že ode dneška začínáte jinak žít. A to zdravě!
3. Pro následujících pár měsíců budete potřebovat jak kuchyňskou, tak i osobní váhu, tužku a sešit, do kterého si budete pravidelně zapisovat veškeré údaje. Veškeré potraviny, které jste za ten den snědla. Poctivě si musíte vše zapisovat. Od bonbonu počínaje po pečenou kachnu konče. :-) Ale kachna je pro příštích pár měsíců vyloučena. A nejen kachna, ale i další takovéto potraviny.
Prioritou je zdravý styl. To znamená, že pro následujících pár měsíců bude vaším jídelníčkem zelenina, ovoce, celozrnné výrobky (müsli, cornflakes, celozrnné pečivo), mléčné výrobky pouze light, atd.
Žádné tuky, sladkosti, slané pochoutky, jako jsou chipsy, tyčinky, to je naprosto vyloučené. Vařit pouze bez tuku nebo s minimálním množstvím, ale pouze z rostlinných tuků.
Přísun kalorií by neměl překročit více než 1 200kcal/den.
Zní to sice hrozně, ale pokud stojíte o změnu, musíte se s tím na nějakou dobu smířit.

Toto je první část mého návodu na zhubnutí.
Pokračování příště…  

        
Reklama