Bulvár

Prvním VyVoleným je...


Po více než sto dnech strávených v izolaci ve vile VyVolených se stal novým českým milionářem.

Byly jste napnuté? Já ano. Svého favorita jsem v tomhle souboji Kačky, Vlada a Jindry neměla, ale i tak jsem byla moc zvědavá, kdo dostane nejvíce hlasů od diváků oblíbené reality show.

VyVolení v neděli až do posledního okamžiku netušili, že velké finále, na které všichni už čekají, je za dveřmi. Odpoledne dostali dopis, ve kterém se měli všichni připravit na večerní návštěvu opery. Oblekli si společenské šaty a všichni se moc těšili. Jaké bylo však jejich překvapení, když se na televizní obrazovce ukázala Tereza a oznámila českým VyVoleným, že namísto kulturního zážitku je čeká nervy drásající finále.

Na finálovou show byla pozvána spousta hostů. Nechyběl nikdo z exVyVolených, ředitelé televize Joj i Prima, Šárka Kašpárková, Tomáš Savka a Marcela Březinová (tři patroni finálových VyVolených), rodiče a další příbuzní. Atmosféra ve studiu byla skvělá, publikum vřelo a všechno opět skvěle kočírovala Tereza Pergnerová.

Mezitím, co diváci mohli stále ještě hlasovat, jsme zhlédli poslední rekapitulaci, rozhovory s exVyVolenými, ankety mezi lidmi. Průběžně nás Tereza seznamovala s grafem, na kterém byly od začátku vidět velké rozdíly. Fanoušci ovšem mohli jen odhadovat, jak na tom je jejich favorit, a posílat další a další hlasy. Komu jste svůj hlas poslaly vy?

Nakonec si Tereza postupně přivedla všechny VyVolené z vily do studia

Po kulturní vložce Dana Nekonečného a tanečním vystoupení všech VyVolených, definitivně skončila soutěž pro Katku. Měla nejméně hlasů, a to 108 127. Tenhle výsledek tipovali všichni exVyVolení (kromě Petra Zvěřiny, který vtipně tipnul Vladka).
Katka se snažila všechny přesvědčit, že jí prohra vůbec nevadí.

Vladko a Jindra se překvapivě ještě jednou vrátili zpátky do vily. Slovenští soutěžící pro tuto chvíli vilu opustili, aby oba dva finalisté měli prostor se rozloučit s vilou a vstřebat své pocity. Mohli také napsat svůj vzkaz pro slovenské VyVolené.

S celkovým počtem hlasů 525 778 výhra utekla úplně těsně Jindrovi

VyVoleným se tak stal jasný favorit celé reality show VLADKO. Celkový počet hlasů 630 506 mluví za všechno. Vlado svou výhru přijal, jak jinak než srdceryvným pláčem, a to na toaletě :-) Odtud ho vytáhla Tereza zpátky do obývacího pokoje, kde Vlado dál pokračoval ve svém radování :-).
Ve studiu byl přivítán, jak jinak, jako vítěz. Všichni jej objímali, gratulovali, líbali, předávali ceny a zase objímali, gratulovali a líbali...

První česká reality show je za námi. Bohužel, nebo bohudík? Vyhrál váš favorit? Budete sledovat další řadu VyVolených?

   
12.12.2005 - Společnost - autor: elly

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [136] Pupu [*]

    Gratuluji Vladkovi a jsem ráda, že vyhrál. Každý jsme nějaký a máme své mouchy.Obdivuji všechny lidičky, kteří šli do toho.Za dobu, strávenou na stejném místě se stejnými lidmi a bez možnosti se kamkoli na chviličku schovat,aniž bych věděla,že mne kdokoli sleduje a pustí to celému národu, si všichni zaslouží aspoň trochu obdivu.Bylo to zajímavé i když sem to sledovala minimálně.Prostě změna a přiznám se,že vícekrát bych to nemusela.

    superkarma: 0 12.12.2005, 18:41:12
  2. avatar
    [135] lenagirl [*]

    Vladkovi jsem fandila jsem ráda že mu to vyšlo myslím si že byl dost úpřimný i když se to někomu nelíbilo měl i svoje nálady ale kdo je nemá? taky tam tak dlouho vydržet odříznutý od světa musí být samo sebou na hlavu / to je můj názor / ráda jsem to sledovala jinak je obdivuji všechny

    superkarma: 0 12.12.2005, 18:05:32
  3. avatar
    [134] Suzanne [*]

    Aktij: však já rozumím A odhaduju, že polovina těch lidí, co přesně vědí, že Vladko je blázen a hysterik a zblázní se z peněz a skončí v blázinci, by se ve vile chovala tak, že by se po návratu ani nechtěla podívat na tv záznam Pro mě je Vladkův typ čitelný, umím s ním vyjít v míru. Holt někdo rád rybníček, já moře s velkými vlnami.

    superkarma: 0 12.12.2005, 17:43:14
  4. avatar
    [133] Smetanová [*]

    Luciš: Jo jo ,už běží další vyběr a začátkem příštího roku bude další VV ,dokonce se už budou co nejdříve stavět novou vilu

    superkarma: 0 12.12.2005, 17:41:56
  5. avatar
    [132] Ťapina [*]

    Aja: Však ale nevolíme přítele, ale vítěze Já mám třema kromě lidí oblíbených a lidí neoblíbených zvláštní škatulku na lidi, které mám hrozně ráda, ale domů bych je nechtěla

    superkarma: 0 12.12.2005, 17:25:40
  6. avatar
    [131] Aktij [*]

    Suzanne: no ale mě fakt překvapilo, jak se tady fundovaně stanovují diagnozy . A jednoho takového "Vladka" považuji za výborného kamaráda už několik let

    superkarma: 0 12.12.2005, 17:05:32
  7. avatar
    [130] Suzanne [*]

    Aktij: všichni jsou

    superkarma: 0 12.12.2005, 16:52:43
  8. avatar
    [129] Suzanne [*]

    sarume: věř mi, že mám raději hysterky. On není hysterik, on je hysterka. Mám je kolem sebe, mám kolem sebe umělce a gaye. A neznám horší věc, než je studený čumák. Každá jsme jiná, každá umíme vycházet s někým jiným. Jinak, nechci tě urazit, ale mohla bys jít psát články do Blesku

    Jenka2: tak to jsem asi taky gay, můj muž je taky a pár známých...škoda mluvit

    superkarma: 0 12.12.2005, 16:52:22
  9. avatar
    [128] Aktij [*]

    sarume: ty jsi psycholog nebo psychiatr? Ostatně, asi nejen ty, jak jsem tak pročítala reakce...

    superkarma: 0 12.12.2005, 16:50:50
  10. avatar
    [126] k@tchabinka [*]

    sarume: tvoje problemy bych chtela mit defcico nestastna !!!!!

    superkarma: 0 12.12.2005, 16:02:20
  11. [124] Jenka2 [*]

    Vladko vyhrál proto, že se všichni gayové české kotliny spojili. Nevadí mi na něm, že je na kluky, ale že je hysterka, se kterou poslední týdny nedalo mluvit. Jenom doufám, že mu z těch peněz, které dostane na hotovosti nehrábne docela.

    superkarma: 0 12.12.2005, 15:35:28
  12. avatar
    [123] Suzanne [*]

    sarume: ta je bezproblémová, že jo

    superkarma: 0 12.12.2005, 15:32:47
  13. avatar
    [120] k@tchabinka [*]

    ja mu to preju klukovi jednomu chlupatymu :))) jen at si to hezky uzije :)

    superkarma: 0 12.12.2005, 15:23:17
  14. avatar
    [119] Luciš [*]

    jo a ještě jak PRVNÍ? Ono jich bude víc???

    superkarma: 0 12.12.2005, 15:05:58
  15. avatar
    [118] Yanina [*]

    Koldice: Já si nemyslím, že někdo Rosťovi neposlal hlas jen proto, že měl být údajně bohatý! Byl v duelu s Vladem a prostě to neustál, bylo tady asi málo pubertálních holčiček (nic proti). Ani Hans by to nikdy nemohl vyhrát, i kdyby řval tisíckrát ve zpovědnici, jak se chce polepšit, byl to rapl a jeho chování v TV bylo úplně stejné, jak popisovala média!

    superkarma: 0 12.12.2005, 14:46:57
  16. avatar
    [117] Suzanne [*]

    Koldice: myslím, že z toho zbytečně děláš vědu. Já nečtu noviny, nevím, že Rosťa měl být milionářský synek. Mně připadl jako spící panna, takže jsem volila jeho soupeře. O Hansových alimentech jsem se dozvěděla až po duelu. Hádej, proč jsem mu neposlala hlas? Protože se tam choval jako blb. Mám raději hysterky než blby či spící panny

    superkarma: 0 12.12.2005, 14:40:56
  17. avatar
    [115] Suzanne [*]

    Kačka byla jako hladina rybníčka. Možná by dokázala protrhnout hráze, ale to už by muselo být. Jindříšek jako šplouchající vana, samá pohodička. Vlado byl jako rozbouřené moře. Já moře obdivuju a láká mě. Proto mi tak přirostl k srdci a moc se mi jako člověk líbí, vědoma si toho, že to s ním vůbec není jednoduché. Ale já nepotřebuju k životu jednoduchost

    superkarma: 0 12.12.2005, 14:12:08
  18. avatar
    [114] gwen [*]

    Pana ex-premiera Miloše Zemana moc nemusím, ale líbí se mi co řekl o reality show. Cituji: "Tato soutěž je pro idioty, na kterou se dívají další idioti". Já jsem se vydržela dívat necelé dva měsíce....

    superkarma: 0 12.12.2005, 14:04:03
  19. avatar
    [113] Laliari [*]

    abadon: proč se "musí" většina stádně shodnout? A když už musí, proč jde rozum stranou? To je otázka pro sociologa. Teď se zachovám jako Vladko a odcházím středem. Zatleskejte Ale já fakt musím

    superkarma: 0 12.12.2005, 14:00:32
  20. avatar
    [108] Laliari [*]

    abadon: Já jsem vyvolené zezačátku nesledovala vůbec a později jen občas. Takže většinu konfliktů, které jsem viděla, vyvolal Vladko. Mně je to jedno, že vyhrál, je mi i jedno, že je takový, jaký je, jen se zkrátka pozastavuji nad tím, že takové množství lidí se stádně ztotožní s osobností, která je charizmatická, bez ohledu na její charakter

    superkarma: 0 12.12.2005, 13:43:53
  21. avatar
    [104] zonan [*]

    Koldice:
    Violleta: bohužel, takových lidí je spousta a možná právě proto jim byl Vladko tak sympatický. Nadšeně si pojmenovali jako "upřímnost".

    Jinak mi je opravdu jedno, kdo vyhrál a ve skutečnosti bych cenu přála opravdu každému (i těm, které jsme vůbec neviděli). Pozastavuji se pouze nad udanými důvody, proč ten a ten je lepší než jiný a zaslouží si cenu více.

    superkarma: 0 12.12.2005, 13:19:36
  22. avatar
    [103] Laliari [*]

    abadon: to myslíš vážně, že se začal měnit? Tak rychle se charakter nezmění, to má v sobě, jen to vyplulo na povrch. A někdo níže tu psal, že jeho šéf ze zaměstnání o něm řekl, že se takhle chová i v práci...

    superkarma: 0 12.12.2005, 13:13:46
  23. avatar
    [102] Kathinde [*]

    liva 99: Opravdu, taky jsme na to čekali a "děsně zábavný" Mareš řekl do vily "... a pro tento večer vypadl ...". V domě najednou tma, Lena trochu zmatkovala, Mareš se bavil.

    superkarma: 0 12.12.2005, 13:06:38
  24. avatar
    [101] kemy [*]

    liva99: Kathinde: to je pravda??

    superkarma: 0 12.12.2005, 13:04:10
  25. avatar
    [99] liva99 [*]

    v BB? nikdo...vypadl proud...

    superkarma: 0 12.12.2005, 13:01:11
  26. avatar
    [98] Kathinde [*]

    V BB vypadl proud.

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:59:22
  27. avatar
    [97] kemy [*]

    na jednu stranu sem to čekala, že vlado vyhraje. na druhou stranu to moc nechápu. v pátek sem skoro ani nemluvila, když ukázali, že michal s nim vypadne. nechápu to. vladko k němu byl nespravedlivej a lidi ho tam stejně pošlou? zajímalo by mě, jestli bude tak paranoidní i dál a když by se s nim třeba michal chtěl eště vidět, jesi si třeba bude myslet, že kuli penězum. je dobře, že když už nic, tak to bylo s jindrou celkem vyrovnaný a hlavně semr áda, že ta dylina byla třetí. večer se mi moc líbil. měla sem akorát strach, že to s valdkem sekne. on tam, chudák, fakt asi nechal nervy. kdyby pár posledních tejdnů nešel proti míšovi, byl by včera můj favorit.

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:58:04
  28. avatar
    [96] kemy [*]

    nevíte, prosim vás, někdo, kdo včra vypat v BB?

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:52:56

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [95] Laliari [*]

    ffly: Mně osobně nejde o to, že Vlado vyhrál, já mu to přeju, ale musím se pozastavit nad tím, jak a čím ho jeho fanoušci brání. Jestli se tolik lidí ztotožňuje s Vladkovým hulvátstvím, které považují za upřímnost, s jeho nevyspělostí a sebestředností, tak mi to připadá smutné. Fakt bys chtěla, aby takových lidí bylo víc? Ale vlastně on má přece Pravdu, že?

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:46:56
  2. avatar
    [94] peguša [*]

    Zuzanicka: Svůj názor samozřejmě mít můžeš, to jsem ti už napsala. Ale uvědom si, že lidi se nezajímají o konkrétní typ Vlada, ale o výraznou osobnost. A tou bezesporu byl a je v podstatě jedno, jestli v pozitivním nebo negativním smyslu slova. Dokážeš si představit, že by ve vile byly samé "Kačenky"? Já teda ne. To by byla nuda k uzoufání. Lidi chtějí vidět hádky, emoce..... Taková osoba ti utkví v paměti, ať chceš nebo ne. Za pár měsíců po Kačce nikdo ani nevzdechne, byť to byla milá holčina, ale na "toho rapla" Vladka si spousta lidí vzpomene ještě za hodně dlouho. Jestli je to dobře nebo ne, to už je jiná otázka.

    sarume: Máš pravdu, že to asi moc dobrý příklad na mladé lidi nemá, ale s tím se moc dělat nedá. Televize je prostě silné médium a je jen na nás, na rodičích, abychom se její negativní dopady snažili korigovat. Jak dalece se nám to podaří, toť otázka......

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:39:01
  3. avatar
    [93] Meander [*]

    Ach jo. Nepochopila jsem, jak může někdo duševní chorobu považovat za upřímnost. Ale evidentně může

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:36:48
  4. avatar
    [91] zonan [*]

    Koldice:
    Violleta: bohužel, takových lidí je spousta a možná právě proto jim byl Vladko tak sympatický. Nadšeně si pojmenovali jako "upřímnost".

    Jinak mi je opravdu jedno, kdo vyhrál a ve skutečnosti bych cenu přála opravdu každému (i těm, které jsme vůbec neviděli). Pozastavuji se pouze nad udanými důvody, proč ten a ten je lepší než jiný a zaslouží si cenu více.

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:10:17
  5. avatar
    [90] Yanina [*]

    Koldice: Nevím, jestli je Rosťa opravdu lenoch, ale podle toho co tam dělal tak vypadá A neumět ani umýt nádobí a ani vyčistit odpad, tak to je fakt síla! Ve dvaceti letech by se to měl naučit. Kačka opravdu neumí dějepis, nepřipadaly vám ty otázky taky nějak moc lehké na to, aby je nevěděla? Já taky nejsem žádný histrok a všecny jsem věděla . S Hansem máš pravdu, lezl mi na nervy od začátku a teď ho nemůžu ani vidět! On je opravdu špína, pro mě ano! Zapomněla jsi na Petra, to je taky chudinka díky nám?!

    superkarma: 0 12.12.2005, 12:02:47
  6. avatar
    [87] ffly [*]

    Koldice: samozřejmě, že kdo to sledoval pravidelně - musí být do toho emocionálně vtažen. Ale princip soutěže byl asi jiný, než dobro a zlo. A lidi většinou dají hlas tomu, kdo je lidský - tím nemyslím "sociální", myslím tím, že má lidské chyby, který se dají snadno pojmenovat, ale i dobrý vlastnosti. Připomíná jim to je samotné. Je jim to bližší než čistý odvar dobra.

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:38:29
  7. avatar
    [84] Midsummer [*]

    Moc jsem to nesledovala, ale souhlasím s názorem, že to nebylo o tom zvolit nejslušnějšího a nejvalitnějšího a nejčestnějšího - ale nejvýraznějšího. A i z těch pár kousků co jsem viděla mám pocit, že kdyby tam nebyl Vladko, tak by nás to asi občas "unudilo k smrti".

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:28:32
  8. avatar
    [82] ffly [*]

    violetta: To ti nechci a ani nikomu jinému vnucovat, že se máš chovat jako on. Byl nejvýraznější a vyhrál. Proč nejsi tolerantní a neřekneš si - ano, vyhrál, měl největší podporu a přeju mu to.

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:17:44
  9. [81] Zuzanicka [*]

    peguša: no tak jestli lidi v Čechách zaujímají lidi typu Vlado,tak to je teda dost ubohé ale to je pouze můj názor,můžu ho mít že?i přez to,že ta soutěž nebyla o nejslušnějším,nejcharakternějším a nejnekonfliktejním člověku a je pravda,že Vlado není ani trochu slušný,je sprostý jak zedník,je bezcharakterný protože vidí jenom sebe,velice konfliktní typ a o inteligenci kterou se ve vile oháněl se taky moc nedá mluvit.

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:16:43
  10. avatar
    [80] peguša [*]

    Zuzanicka: Přečti si, co napsala ffly. Myslím, že to vyjádřila trefně. nevolil se ten nejslušnější, nejcharakternejší či nejnekonfliktnější nebo ten, co se nejlíp ovládá, ale ten, kdo nejvíce zaujal.
    Co se týká Kačky, byla sise hodná a slušná, ale tím pádem taky nemastná a neslaná a to mě teda nezaujalo. Tý holce rohzodně chyběl šmrnc.
    Ale uznávám, že můžeš mít jinej názor.

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:10:29
  11. [78] Martix [*]

    Yanina: přesné :)

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:05:36
  12. avatar
    [77] breberka [*]

    Taky si myslím, že si to Vladko zasloužil.
    A taky se mi nezdálo fér, aby vyhrál Jindřich, který tam byl kratší dobu.-viz.Martix

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:05:34
  13. avatar
    [76] Yanina [*]

    Martix: Mně by to připadalo taky nefér! Jsem ráda, že to vyhrál Vlado!

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:03:01
  14. avatar
    [75] RenataP [*]

    Koldice:
    ffly:

    Musím ale pochválit finálový večer. Mělo to atmosféru, hudba k celým VV byla bombastická a dokázala pohltit... A Tereza ať je jakákoliv, tak je výborná moderátorka. A držím ji pěsti, ať zase nesklouzne........
    Primě se tohle stopr povedlo..

    superkarma: 0 12.12.2005, 11:01:43
  15. [74] Martix [*]

    Nic proti, ale přišlo by vám fér dát výhru někomu, kdo tam byl cca o měsíc kratší dobu?...

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:59:54
  16. avatar
    [73] Yanina [*]

    Včera jsem seděla u televize a ani jsem skoro nedýchala, když vyhlašovali výherce! Když řekla Terka Vladka, skoro jsem vyskočila, že mi málem praskly stehy po operaci ! Měla jsem upřímnou radost, že vyhrál! Dokonce jsem mu poslala hlas a že to nikdy nedělám! Bylo mi ho líto, jak začal plakat a nemohl uvěřit, že je to fakt on! Nevím, jestli ve pak byl přítomný duchem nebo jenom tělem, ale radost dokázal vyjádřit opravdu moc hezky!! Já jsem fandila Vladovi od začátku, abych se přiznala, asi bych byla ve vile úplně stejná jako on Jediné co se mi včera nelíbilo, byla Regina, Petr, Hans a Monika. Všichni exVV stáli a jedině oni si nestoupli! Zavistivci! Jo a chudák Vladko, těšil se na Reginu a ona nebyla schopna skoro ani vstát!

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:59:47
  17. [71] Zuzanicka [*]

    Taky jsem výhru přála Jindrovi,díky tomu,že je v pohodě a život si užívá uplně jiným stylem než Vyvolený Vlado.Vlado je podle mně psychicky nemocný člověk a měl by se léčit,protože jinak skončí v blázinci.Nevím co je na něm tak zázarčné,že si ho zvolilo tolik lidí za vítěze?jeho hysterické výlevy?jeho sprosté nadávky na všechny kolem?jenom ON a nikdo jiný?každý je podle něj křivák,blbec,ubožák,vypatlanec,jenom on je ten nej?No tak díky za takového nej člověka,já osobně mám o nej člověku jinou představu A byl mi 100x sympatičtejší Michal,který se uměl ovládat,Kačka která byla slušná a Jindra,který byl v pohodě a neviděl problém i tam kde není

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:58:52
  18. avatar
    [70] Dašenka [*]

    ffly: BINGO!!!!!

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:56:03
  19. [69] Martix [*]

    ffly:

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:51:59
  20. avatar
    [68] ffly [*]

    Musím k tomu taky něco napsat. To přeci nebyla soutěž o nejlepšího a nejkvalitnějšího člověka. To byla soutěž o to, kdo nejvíc lidi zaujme a nejvíc zaujal Vlado. Proč tu polemizovat o tom, jestli je takový nebo makový. Někomu se to líbí, někomu ne. A těm, kterým se to nelíbí...asi jste zapomněli poslat hlas Jindrovi...

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:49:55
  21. avatar
    [66] Aja [*]

    Vladko se stydí za svou matku, uráží kde koho a svádí to na srdce nebo rozum. Vlastně si nikdo nemůže být jistý tím, když mu řekne NE...klidně mu vpálí ANO, a hezky si to okecá. Když ho něco nebaví, tak to s velikým křikem a urážkami odmítá dělat...Není někde chyba? Chtěl byste ho někdo za "přítele"?
    S Koldicí souhlasím

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:44:20
  22. avatar
    [65] Daruma [*]

    Já jsem výhru přála Jindrovi - teda z těch co tam zbyli. Je tak trošku buran, ale jinak docela fajn. Vladko je PSYCHO, to co předváděl celou dobu ve vile i při včerejším finále, to byl děs . Jinak jsem taky ráda že už to skončilo a třeba bude zase v telce normální program.

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:44:03
  23. avatar
    [64] Veroniké [*]

    Tak mam dojem, ze Vlado dostal nalepku "Uprimny, ktery rika pravdu" a Jindra nalepku "špindíra".
    Ale uz se nebere v potaz, jak se tyto osoby vyvijeli. Jindra mi - podle toho, co sem videla - nepripada jako spindira, v tomhle ho zivot ve Vile myslim zmenil dost k lepsimu.
    A Vlado - to, ze vyrve to, co si on mysli a nestiti se ani druhe urazet, to je uprimnost a pravda?
    Uprimnost je podle me to, kdyz reknu svuj nazor, co si myslim, ale _zaroven_ si vyslechnu i nazor druheho, bez toho, abych ho urazela! A osocovat nekoho, ze se na me "smeje ocima", je "falesny" atp., bez toho, abych to podlozila jedinym dukazem, to je dost slabota.

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:38:57
  24. [62] Martix [*]

    Vicki: tak tak

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:29:03
  25. avatar
    [61] Vicki [*]

    Vladko je možná hysterickej, ale aspoň byl upřímnej a nebál se projevit svůj názor! Zato Kačka, ta se jen vezla! Proti Jindrovi nic nemám, ale nejvíc jsem to přála Vladkovi Chtěla bych vidět, jak by reagovaly ty z vás, které ho kritizují, po 3 měsících v uzavřeném prostoru. Emoce prostě musely ven!

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:24:21
  26. avatar
    [60] Veroniké [*]

    violetta (12.12. 2005 10:11:53): Souhlas!

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:16:45
  27. [59] Martix [*]

    Pro Vlada to bylo těžké v tom, že je hodně citlivý. Jindřišek byl oproti němu očividně "ve výhodě" díky tomu, že je naprostý flegmatik. To byl ale samozřejmě záměr těch, kteří je vybírali. Aby byl každý jiný. My to s manželem Vladkovi moc přejeme. Uvidíme, zda ho výhra změní.. A jestli dostane pořad na Primě týkající se vaření, moc se na něj těšíme

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:16:32
  28. avatar
    [58] peguša [*]

    Ač jsem VV nesledovala nijak úporně, tak včerejší finále jsem si ujít nedala. Tedy přesněji asi poslední hodinu. Před tím jsem dala přednost "Polepšovně". Už dlouho jsem si říkala, že nejspíš vyhraje Vladko a stalo se. Nikdy by mě nenapadlo, že se mnou budou tolik cloumat emoce. Věřte nebo ne, ale brečela jsem spolu s Vladkem jako želva. Tak mě ta atmosféra pohltila. Ač byl Vladko poměrně slušný hysterik (pan Dr.Cimický ve včerejším Blesku ale tvrdí, že hysterik není), moc mu výhru přeju.
    Sama bych do takovéhleho projektu v životě nešla.

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:14:27
  29. avatar
    [57] Veroniké [*]

    alko (12.12. 2005 9:34:24): Katka uz nemela na koho vsadit, tak proc by dostavala navrch 10.000,- jako drivejsi exVyvoleni? Oni ty penize dostali, aby je vlozili na svuj tip. Takze mi to pride spravedlivy. Holt Michal mel stesti, ze vypadl pred finalem...

    Vyhru sem prala Jindrovi, skoda, ze nevyhral.
    Vladovi sem fandila prvni mesic, dokavad byl ve vile Hanz a JPZ. Po jejich odchodu se postupne zacal chovat jako oni, zacal napadat bezduvodne ostatni a tim u me pomalu koncil. Pote, co jeho vybuchy vygradovaly do nebeskych vysin, tak se mojesympatie k jeho osobe obratily v antipatie.
    A bylo mi lito ostatnich VV, ze musi byt zavreni na jednom miste s takovym clovekem, ktery dokaze jen ostatni napadat, zabavu najde jen v uchylnych ukolech, v diskusi dokaze vykricet jen svoje "pocity" a "ja, ja, jenom ja" a ostatnim neda prostor a demonstrativne odejde trucovat do loznice. Takovyhle chovani se mi vubec nelibilo a jak rikam: Lituju ostatni VV, keri s nim museli toto vse pretrpet! Ja bych na nej teda nervy nemela, snaset takovyho cloveka permanentne ve sve blizkosti...
    Tez jeho matka - po vystupu v jednom z jeho Duelu se predvedla, takze neni divu, ze Vlado je jaky je.
    Z cele "Vladovy trojky" mi byl sympaticky akorat Robert.

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:14:16
  30. avatar
    [55] christee [*]

    A pokud jsem si všimla, Vladko se za svou matku spíš styděl... Odpovědnost za jeho rekace bych hledala spíš v její výchově. Není divu, že je radši na chlapy. Robert vypadal dost sympaticky. Howgh.

    superkarma: 0 12.12.2005, 10:03:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme