Novinky

První kočičí útulek na Vysočině žádá o pomoc

Do redakce nám dorazil e-mail, který jsme se rozhodly, jakožto milovnice zvířátek, zveřejnit. Pokud i vám není život kočiček lhostejný, zbystřete.

„Moc vás prosíme o pomoc. Jsme jedním z největších útulků a vozí k nám nalezené a zbídačené kočičky z různých míst. Je až neuvěřitelné, jak se lidé zvířat dokáží zbavit. Zcela nemilosrdně. Kapacita našeho zařízení je pro 250 takto opuštěných kočiček. Často nám však pod rouškou tmy majitelé uvazují u plotu i pejsky. V tomto období, kdy je sezóna mláďat, máme příjmy zbídačených tvorečků takřka denně. Pomáháme ze všech sil, ale situace je velmi zlá. Nedokážeme to bez vaší pomoci. Dlužíme nyní za faktury lékaři, a pokud je neuhradíme, nebudou naše nalezenečky již léčit. Moc vás tímto prosíme o pomoc, i sebemenší. Pokud nemůžete pomoci jako firma, pomozte za sebe, jako člověk. I s málem dokážete zachránit zvířecí život.“

1. kočičí útulek

Více o útulku na Www.facebook.com/kociciutuleknavysocine a www.navysocine.cz

   
29.08.2016 - Redakční novinky - autor: Markéta Škaldová

Komentáře:

  1. avatar
    [29] Motty [*]

    ilča7 — #28 pajda — #27 Díky za vaše komentáře Sml67Sml67

    superkarma: 0 30.08.2016, 19:28:09
  2. avatar
    [28] ilča7 [*]

    Do tohoto útulku už jsem nějaké peníze posílala, znám paní, která si odsud brala už 2 kocoury, oba ve výborné kondici. O kočky se v útulku starají moc hezky.

    Kočky máme, co pamatují. Většinou jsme je brali od známých a v drtivé většině případů mělo kotě blechy, případně i ušní svrab.Sestra měla mainku od nějaké chovatelsky a celá rodina se nakazila kočičím svrabem. No s moje současná kočka je z útulku, přebírala jsem ji bez jediné blechy, odčervenou s naočkovanou.

    U nás je taky útulek, který o peníze moc nežádá, ale ten patří pod neziskovku Opuštěné kočičí tlapky, která peníze získává taky od různých dárců.

    Útulek Na Vysočině je bohužel v hledáčku jakýchsi primitivních blběnek, které na něj plivou, kde můžou. Neustále tam posílají kontroly a znepříjemňují život těm, které se snaží zlepšit život kočkám. A těm kočkám ublížil zase jenom člověk.

    Takže poslat sem- tam stovku nebo dvě na útulek , je dle mě to nejmenší, co může člověk pro opuštěné kočky udělat.

    1. na komentář reaguje Motty — #29
    superkarma: 4 30.08.2016, 14:18:40
  3. avatar
    [27] pajda [*]

    paníliška — #25takových mailů mi z různých útulků chodí několik denně. Rozesílají je všechny. Možná jenom ne vám... Co říct na útulek, který mi odmítne vydat mou vlastní kočku, po které už rok pátrám? Odůvodnění jsem si musela najít sama: kočka má nemocné oko a na fotku nemocné kočičky se tak dobře tahají peníze z cizích kapes...přitom stačí pravidelně kapat ATB, aby normálně viděla. A co říct na to, když z útulku sbalí výtvarné věci za několik tisíc a mají výhradyk tomu, že je to ve staré tašce, takže ta nepůjde prodat? Tolik zkušenosti s útulky v mém okolí. Takže spíš pošlu někam, kde to ověřili alespoň mí známí (nejen ti, kteří píší pod článekm), než do jiného útulku, o kterém jsem jenom nesehnala dost informací.

    1. na komentář reaguje Motty — #29
    superkarma: 3 30.08.2016, 10:11:48
  4. avatar
    [26] Motty [*]

    Dudlajlama — #24 No vždyť, diagnózy určovaly s fotek a byly chytřejší než všichni vystudovaní veterináři. Tolik koncentrovaný zloby se jen tak jinde nevidí.

    Nepřijde mi, že tohle zveřejnění článku útulku nějak pomůže, naopak to začne rozdmýchávat emoce i tady. Byla bych pro to, aby to redakce smázla. Kdo chce pomáhat, tak ví kam a je zbytečný, aby se ještě na dalším místě začaly shromažďovat lži a pomluvy.

    superkarma: 0 30.08.2016, 08:33:36
  5. avatar
    [25] paníliška [*]

    Výše uvedený mail ve stejném znění z tohoto útulku mi chodí opakovaně. Ačkoli neznám podrobnosti a nevím, kdo se s kým hádá, nebudí to ve mě důvěru. Tento útulek jistě není jediný v republice a s problémy se jich potýká většina, přesto maily nerozesílají. Takže ani já jim nepošlu nic, raději donesu třeba pytel granulí útulku v mé blézkosti.

    1. na komentář reaguje pajda — #27
    superkarma: 1 30.08.2016, 08:18:43
  6. avatar
    [24] Dudlajlama [*]

    Motty — #22 Plus napadaly a zpochybnovaly praci veterinaru, proste hnus. Jasne, neni tam vsechno naprosto dokonale, to ani snad v takovem mnozstvi nejde, ale ta pani, co utulek vede, podrizuje zivot kockam, vcetne zdravi, pac ma nemocne srdce a astma. A fakt koncim, protoze si kazdy stejne vybere to sve a tim to hasne.

    1. na komentář reaguje Motty — #26
    superkarma: 0 30.08.2016, 08:17:24
  7. avatar
    [23] Dudlajlama [*]

    Rikina — #21 Ja myslela, tedy pochopila z tveho prispevku dole, ze jsi sve rekla a uz nemas potrebu se vracet. No, asi blbeSml80.

    superkarma: 0 30.08.2016, 08:11:27
  8. avatar
    [22] Motty [*]

    gerda — #15 Skvěle napsáno Sml67Sml67

    Já už k tomu dodám jen to, že naprostá většina těch, co útulku pomluvami ubližují, tam nikdy nebyla a veškeré informace mají načerpané jen z toho, co se dočtou. Mě třeba úplně nadzvedává, když se dočtu, jak útulek používá zaslané peníze k reknostrukci vily. No, tak kdyby se tam někdo z nich podíval, tak by viděl, že do vily má ten dům opravdu hodně daleko a především to, co se rekonstruuje, se dělá pro kočky. Nebyla jsem v soukromých prostorách, ale i kdyby byly celé ze zlata, pravdou je, že dům je prostě koček. A ještě k těm pomluvám - tohle šíří ty, které tam byly, vědí, že to tak není, ale přesto to s chutí píšou, protože ví, že na tohle se spousta lidí chytí. A jak napsala Gerda, dělají to proto, že můžou, většina z nich jsou už ženský v důchodu, které svůj současný život zasvěcují tomu, že si hrají na slečny Marplové, celé dny jen screenují, co se kde napíše, vedou si archivy a ano, jak napsala Dudla, pak screeny s komentáři osob, které s nimi nejsou v klubu, posílají udavačsky do zaměstnání. Tohle opravdu nemá s jejich údajnou pomocí tamním kočkám nic společnýho.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #24
    superkarma: 1 30.08.2016, 08:10:24
  9. [21] Rikina [*]

    Dudlajlama — #18 Já nevím, jestli je tam s penězi naloženo dobře nebo špatně. A protože to nevím, tak tam žádné nepošlu. Ani do těch jiných útulků, které se s tímhle hádají. Ty to asi víš nebo máš jiné důvody, tak jim posíláš. To je samozřejmě v pořádku. Každý máme jiná měřítka a jiné priority. Sml80 No a nevím, proč bych nesměla gerdě odpovědět - na komentář přímo určený mně... Sml80

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #23
    superkarma: 1 30.08.2016, 08:03:11
  10. avatar
    [20] Dudlajlama [*]

    Alka1 — #19 Tys tam byla?

    superkarma: 0 30.08.2016, 08:02:36
  11. avatar
    [19] Alka1 [*]

    Útulku ve Skrýšově (a v Měcholupech) bych nikdy nesvěřila žádnou nalezenou kočku...

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #20
    superkarma: 0 30.08.2016, 07:58:18
  12. avatar
    [18] Dudlajlama [*]

    No vidis, ja jim penize posilam pravidelne a rada. Muzes mi rici, jak vis, ze je s penezi spatne nalozeno? A vubec, nerekla jsi sama, ze u tohoto clanku mas jasno a koncis?

    1. na komentář reaguje Rikina — #21
    superkarma: 0 30.08.2016, 07:55:42
  13. [17] Rikina [*]

    gerda — #15 Jenže když někdo chce, aby mu lidi dali svoje peníze, které si netisknou, ale dost tvrdě vydělávají, tak by měl přinejmenším nabízet jistotu, že s nimi bude rozumně naloženo. A to bohužel v tomto případě není splněno. Sml15 Oni si škodí především sami sobě, tím mediálním obrazem, co za ty roky vytvořili. Všichni zúčastnění. Sml80

    superkarma: 0 30.08.2016, 07:44:37
  14. avatar
    [16] Dudlajlama [*]

    gerda — #15 Asi tak nejakSml67, howgh.

    superkarma: 0 30.08.2016, 07:24:26
  15. avatar
    [15] gerda [*]

    Rikina — #13Víš, pro lidi, kteří s vypětím sil pečují a zachraňují zvířata, je už i tak dost práce s běžným provozem útulku. Dělají tam hlavně ženy, které mají vždycky ke kočkám blíž. Umím si představit, co to s člověkem udělá, když k té vší práci se ještě najdou pochybovači a kazisvěti. Virtuálně se dá ubližovat velice snadno. Velmi souhlasím s návrhem, že aby si redakce udělala výjezdní den a situaci nám víc přiblížila. Pomluvou se dá ublížit fatálně, ona teda mrzí vždycky, ale tady je především o životy zvířat, která se o sebe sama postarat nemůžou, pomoc potřebují a bez té naší by jim bylo daleko hůř. Lidi jsou děsné svině, někdy škodí i jen z toho důvodu, že prostě můžou...

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #16
    2. na komentář reaguje Rikina — #17
    3. na komentář reaguje Motty — #22
    superkarma: 2 30.08.2016, 06:53:56
  16. avatar
    [14] Dudlajlama [*]

    No, vsak te nikdo nenuti, abys prispivala nebo...? Tohle neni o tom, za jaky klub kdo kope, ale snaha pomoci nakrmit smecku hladovych krku a zajistit jim alespon kastraci a zakladni osetreni.

    superkarma: 0 30.08.2016, 00:35:55
  17. [13] Rikina [*]

    Dudlajlama — #12 Nepochybuji o malebnosti Vysočiny, ale nebudu si hrát ani na detektiva, ani na soudce. Obě strany v tomto letitém sporu (nejméně od r.2011) už předvedly svoje horší kvality, lidově řečeno hádají se jak báby na trhu, a to jsem zcela určitě nečetla a neslyšela všechno. Přičemž to, co snad bylo uděláno přínosného, v tomto světle zaniká, a rozhodně takové tahanice ničemu neprospívají, vůbec ne kočkám. Sml80 Informace se ke mně donesly napřed spíš náhodou, pak jsem si tu a tam něco přečetla, a dospěla jsem k názoru, že ani jedna strana nemá moje sympatie. A pustila to z hlavy. Článek výše mi to připomněl, a z čiré zvědavosti jsem se koukla, zda jde skutečně o ten útulek, co vzbuzuje ty vášně, a je to on. Tím to pro mě končí.

    1. na komentář reaguje gerda — #15
    superkarma: 0 29.08.2016, 23:38:44
  18. avatar
    [12] Dudlajlama [*]

    Rikina — #7Je to krasny vylet, Vysocina je malebnaSml58. Nedavno jim udelala prepadovku moje kamaradka z Kanady, ktera se chtela presvedcit na vlastni oci. Dorazila neohlasena a jsem ji vdecna za uderny komentar, ktery napsala na FB smerem k tem "zlucovodum."

    1. na komentář reaguje Rikina — #13
    superkarma: 3 29.08.2016, 21:06:42
  19. avatar
    [11] Dudlajlama [*]

    Pokud by se redakce nedala, neobavala by se napadajicich reakci a udelala z utulku reportaz, tak ji odpustim i ty gramaticke chyby v clancich. Tohle je zasluzna cinnost a situace v utulku je casto zalostna. Svazeji k nim nalezena kotata a vyhozene kocky z cele republiky, kdyz je v jinych utulcich odmitnou.

    superkarma: 5 29.08.2016, 20:58:11
  20. avatar
    [10] Dudlajlama [*]

    Pimpa M — #6Jelikoz tento utulek podporuji dlouhodobe a vim, o co se tam jedna(vcetne velice zakerne a neobjektivni reportaze pana Klimy), tak si nemyslim, ze je stastne ho davat takto verejne. Lidi, kteri utulek podporuji , se dockali udavani na pracovisti, vyhrozovani jim i clenum rodiny atd. Vzdycky se najdou pochybovaci, kteri ho smetou ze stolu a navic si prisadi dalsi "moudro." Tento utulek v tom nejede sam, napadany jsou i dalsi utulky, hlavne Denisa Tlapka, ktera dela neuveritelnou praci se socializaci psu a dalsiho. Holt jsou lidi a lidi. Ti, kteri maji opravdu zajem pomoci, se nejspis pojedou presvedcit osobne. To jedine ma vypovedni hodnotu. Ty druhe nekomentuju. Kdyz uz ale nechci pomoci, tak alespon neskodimSml57. Mimochodem, diky pravidelnemu udavani, je utulek nejkontrolovanejsim v republice a zadna kontrola nenasla zavazne problemy.

    superkarma: 2 29.08.2016, 20:54:04
  21. avatar
    [9] Motty [*]

    Rikina — #5 Je každýho věc, jestli dá na to, co čte na různých sociálních sítích anebo se spolehne na vlastní rozum. Nikdo nikoho nenutí, aby na útulek přispíval, ale já sama jsem tam osobně byla několikrát a tak vím, o čem píšu. A taky vím, že té druhé straně nejde o kočky ani v nejmenším.

    Ale nápad, že by se tam redakce mohla vypravit, není špatný.

    superkarma: 4 29.08.2016, 20:22:35
  22. [8] Rikina [*]

    ... a když jsou v redakci takové milovnice zvířátek, mohly by si tam udělat výlet, a pak sem dát reportáž, nejlépe i s fotkama, aby se teda vidělo, jak že to doopravdy je. Jenže to by nebezpečně zavánělo novinářskou prací, a ještě by musely slečny redaktorky opusit Prahu, to neklapne. Sml57 Ony jsou zvyklé jenom kopírovat cizí práci, na vlastní se nezmůžou. Sml80

    superkarma: 6 29.08.2016, 20:05:11
  23. [7] Rikina [*]

    Pimpa M — #6 To jistě ano, pokud někdo chce, proč by tam nejel. Já nechci, a nezajímá mě, kdo z těch rozhádaných má "větší pravdu". Je spousta jiných útulků, kolem kterých takový humbuk není a nikdy nebyl, takže je pro mě jednodušší přispět jim, než absolvovat mnohahodinovou cestu kamsi přes půl Čech. Sml80

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #12
    superkarma: 2 29.08.2016, 19:50:33
  24. avatar
    [6] Pimpa M [*]

    Rikina — #5Na to je nejlepší se zajet podívat osobně a přesvědčit se "na vlastní bulvy".Sml16

    1. na komentář reaguje Rikina — #7
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #10
    superkarma: 2 29.08.2016, 18:50:18
  25. [5] Rikina [*]

    Vzhledem k tomu, že kolem tohoto útulku kolují nejen po internetu velmi kontroverzní informace, a celkem dost lidí uvádí přinejmenším povážlivé zkušenosti, tak nic. Útulek, který již několikrát vyšetřovala policie i veterinární správa, a který vzbuzuje dlouhodobě tolik emocí, že se několik znepřátelených táborů hádá a navzájem uráží na sociálních sítích měsíce a roky, to není moc dobré doporučení, aby tam člověk něco posílal, ať už peníze, nebo tam chtěl dát zvíře. Sml80

    1. na komentář reaguje Pimpa M — #6
    2. na komentář reaguje Motty — #9
    superkarma: 2 29.08.2016, 18:05:07
  26. avatar
    [4] Motty [*]

    Pimpa M — #3 Sml67Sml16

    superkarma: 0 29.08.2016, 17:57:22
  27. avatar
    [3] Pimpa M [*]

    Motty — #2Naprosto ve všem s Tebou souhlasím!Sml16

    1. na komentář reaguje Motty — #4
    superkarma: 0 29.08.2016, 17:39:19
  28. avatar
    [2] Motty [*]

    Tenhle útulek dobře znám a snažím se pomáhat ať už finančně, nebo přivezením potřebných věcí pro kočičky. Vždycky se mi odtud odjíždí s těžkým srdcem, nejradši bych si pokaždé sebou nějakou odvezla, ale už mám doba svoji bandu a tak to prostě nejde. Ale je tam o ně krásně postaráno a opravdu tam nikoho neodmítnou.

    1. na komentář reaguje Pimpa M — #3
    superkarma: 3 29.08.2016, 17:04:00
  29. [1] dadma [*]

    Tvorečků je mi líto něco pošlu.Poílám útulku u nás ,kam jsem sama dala jednou nalezenou kočičku.A také občas psímu útulku,protože na lidi již nepřispěji nic. Když má stát peníze pro občany cizích zemí,tak musí v první řadě najít peníze pro občany ČR.

    superkarma: 4 29.08.2016, 16:58:03

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme