KLM Royal Dutch Airline přináší prostřednictvím aplikace Messenger novou službu emoji, která vám pomůže najít správnou cestu v neznámém městě nebo zemi. Hledáte nedaleký bankomat nebo nádraží? Stačí poslat odpovídající obrázek emoji, sdílet svou polohu a KLM vám ve chvilce zašle nejbližší adresu. A co třeba italská restaurace? Emoji trojúhelníku pizzy a vaše poloha stačí, aby vám KLM pomohla při vašem hledání.

KLM

„KLM dopravuje lidi do všech koutů světa a ví, jak obtížné je najít rychle tu správnou cestu na neznámém místě. Nabídka nové služby emoji, je tedy logickým krokem poté, co jsme před rokem zahájili spolupráci mezi s FB Messengerem. Věříme, že bychom měli být tam, kde jsou naši zákazníci, proto od března loňského roku nabízíme našim zákazníkům možnost získat veškerou letovou dokumentaci a informace prostřednictvím aplikace Messenger.“

KLM

Tjalling Smit, viceprezident pro digitální aktivity Air France-KLM

Společnost KLM je jednou z prvních společností na světě, která nabízí služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu prostřednictvím sociálních médií. Chatovací aplikace jsou pro KLM vedle klm.com a aplikace KLM třetím hlavním „vstupním bodem“ pro zákazníky.

KLM

Více informací naleznete v následujícím videu https://emoji-messenger.klm.com.

Reklama