Procter & Gamble představuje globální kampaň „Děkuji, maminko“ u příležitosti 100 dnů zbývajících do zahájení Letních olympijských her v Londýně 2012...

mami

Procter & Gamble (P&G), globální partner olympijského hnutí dnes představil celosvětovou kampaň „Děkuji, maminko“, a to u příležitosti 100 dnů zbývajících do oficiálního zahájení Letních olympijských her v Londýně 2012. Tato kampaň oceňuje a oslavuje maminky olympioniků za vše, co pro ně dělají a je součástí celosvětového partnerství P&G s Mezinárodním olympijským výborem (MOV). Jedná se o největší kampaň v 174leté historii P&G, která bude probíhat od nynějška až do skončení Olympijských her.

Do zahájení Olympijských her zbývá pouhých 100 dní a sportovci na celém světě se snaží o splnění kvalifikačních limitů, aby mohli reprezentovat své země,“ říká Marc Pritchard z oddělení P&G pro globální propagaci značek. „V P&G víme, že snaha účastnit se Olympijských her začíná už v dětství, a že za každým z těchto sportovců na jeho cestě do Londýna 2012 stála jedna osoba, která ho podporuje hlasitěji, než kdokoliv jiný - jeho maminka. P&G dodává výrobky, které pomáhají maminkám, nejen maminkám olympioniků, ale všem maminkám na celém světě. Tak použijeme náš hlas během Olympijských her k tomu, abychom maminkám na celém světě poděkovali.

Tato průlomová kampaň byla zahájena současně na celém světě dnes společně s digitálním projektem „Nejlepší práce na světě“. Jedná se o krátký film, který oslavuje roli, kterou hrají maminky ve výchově budoucích olympioniků a skvělých dětí.

Pokus de vám video nepřehrává, klikněte zde a podívejte se http://www.facebook.com/photo.php?v=324386654295746. Společnost P&G angažovala Alejandra Gonzáleze Iñárritu, režiséra ověnčeného mnoha cenami, aby natočil film, který bude základem celé kampaně. Točilo se celkem na čtyřech kontinentech a vystupují v něm místní herci i sportovci z každé dané lokality - Londýna, Rio de Janeira, Los Angeles a Pekingu. Reklamní kampaň bude probíhat on-line, v sociálních médiích, v televizi a tisku.

Jsem velmi poctěna, že mohu být součástí této kampaně, protože vím, že bych nebyla tam, kde jsem dnes nebýt bezvýhradné podpory mojí maminky a rodiny,“ říká olympionička a světová maratonská běžkyně, Paula Radcliffová. „Děkuji, maminko!

Kampaň bude probíhat prostřednictvím různých mediálních kanálů a v rámci celosvětového maloobchodního programu, který bude probíhat od dubna do srpna 2012. Výrobky P&G, označené logem s olympijskou tématikou se objeví v milionech obchodů po celém světě. Jako součást propagační akce „Děkuji, maminko“ se společnost P&G zavázala získat 5 mil. USD na podporu místních dětských a mládežnických sportovních programů v mnoha zemích, a to prostřednictvím prodeje a darů od vedoucích značek společnosti včetně Pampers®, Tide®, Gillette® a Pantene®.

Chtěli jsme udělat něco, co by znamenalo významnou změnu pro maminky na celém světě,“ říká Pritchard. „Proto jsme se zeptali maminek v několika zemích, jak bychom je mohli ocenit za vše to, co pro své děti dělají. Řekly nám, že neexistuje lepší způsob, jak pomáhat maminkám, než podporováním místních dětských a mládežnických sportovních organizací.

Pro všechny, kdo se budou chtít zapojit do kampaně „Děkuji, maminko“, společnost připravuje P&G aplikaci „Děkuji, maminko“, která umožní uživatelům poděkovat svým maminkám nahráním osobního příběhu ve formě videa, fotografie s titulkem nebo textové zprávy. Tato aplikace bude k dispozici v průběhu dubna.

 

Reklama