Vaření

Prostřeno - závist, taktika a mizerné vaření?

Kuchařská show Prostřeno se u nás vysílá od roku 2010. Fromát tohoto pořadu převzala televize Prima z britského originálu Come Dine With Me. Smysl pořadu je jednoduchý. Pět soutěžících se v jednom týdnu utká o odměnu ve výši 50 tisíc korun. A kdo vyhraje? Ten, kdo nejlépe vaří, je sympatický všem ostatním soutěžícím a připraví ten nejhezčí večer ze všech.

Tak by to mělo být. Ale je to tak opravdu?

V českém Prostřeno se hraje na taktiku. Do soutěže se hlásí lidé, kterým není hloupé na kameru pronést kouzelné věty. „No tak tohle je naše kuchyně. Je to manželčino království, já se tady vyskytuju zřídka, moc nevařím.“ A pak si boreček, který se snaží hrát na hanácké nářečí, bez kousky studu vytáhne do podrobna napsané návody na vybraný pokrm a vaří. „Tohle zkouším vařit poprvé, tak snad se mi to povede...“

Neměla by soutěž být o vaření? O pěkném prostírání? Slušném oblečení, když jdeme k někomu na slavnostní večeři?

Přece není možné, že si pozvu domů pět hostů, a ti mi vrací upatlané skleničky a příbory se zaschnutými kusy jídel. Chápu, že televizní reality nemusí vždy odpovídat realitě skutečné a že řada situací, které na obrazovce vyzní ne příliš pozitivním způsobem, ve skutečnosti nejsou tak vyhrocené. Ale opravdu nejde úlohu hostitele brát trochu více vážně?

Poprosila jsem svou kamarádku, Dagmar Derré, aby se vyjádřila k pořadu Prostřeno. Dagmar je vynikající kuchařka. Její specialitou je francouzská kuchyně, možná to bude i tím, že její manžel je Francouz. Vydala už dvě zajímavé kuchařky a nesleduje jen českou verzi, ale také německou a francouzskou.

„Nesleduji pouze české Prostřeno, ale i některá zahraniční. Například německé a hlavně francouzské.
Ač jde o pořad na stejné bázi, nemají mnoho společného. Tedy, ta dvě zahraniční mají.
Zahraniční Prostřeno sleduji proto, abych se inspirovala zajímavými kulinářskými nápady, pokochala se pečlivě připravenými menu a nápaditým servírováním, vkusně upraveným prostředím a v neposlední řadě strávila fajn hodinku ve společnosti příjemných lidí, s pozitivním vztahem ke gastronomii, kteří se snaží spolustolovníky nadchnout svojí kreativitou a pokusit se tak vyhrát.“

To zní dobře, že ano? Příliš to nepřipomíná pořad, který začíná šmejděním po obydlí hostitele a posuzováním, jestli vůbec ta milá paní, která se do soutěže přihlásila, vůbec výhru potřebuje. S takovým barákem!! K čemu jí ty peníze budou?

Proč vlastně Dagmar sleduje i českou verzi?

„České Prostřeno sleduji z nepochopitelných důvodů, možná jsem masochistka. Ano, kritizuji, a ne málo. Ano, mohu TV vypnout, s tím souhlasím, ale nedá mi to. Asi stále očekávám, že jednou bude i tento pořad o vaření a slušném chování, že bude mít aspoň zlomek úrovně z té zahraniční. Rozum mi zůstává stát nad nepromyšlenými pokrmy, navíc podávanými tak, jak mají ve zvyku je kydnout na talíř ve středu k obědu. V dnešní době, kdy není problém si najít recepty a inspiraci k servírování v krásných kuchařkách, časopisech nebo i na internetu, to prostě nepochopím!
V zahraničních pořadech jde hlavně o vaření, bohužel v tom našem jde pouze o show, o peníze, i za cenu celonárodní ostudy.“

Nepromyšlenost celého menu. To je přesně to, co nedokáže pochopit více lidí. Pokrmy, které k sobě naprosto neladí, nemají nic společného a jejich příprava je často odfláknutá. A když se potom přihlásí někdo, kdo vaří jinak - rozumějte promyšleně, zajímavě, z kvalitních surovin a nebojí se to ukázat a mluvit o tom, rázem je za snoba a v očích ostatních soutěžících za někoho, kdo se povyšuje.

Dagmar znám delší dobu a vím, že už při pohledu na fotky jejích jídel se mi sbíhají sliny. Můžu se někdy těšit, že své umění předvede a zasoutěží si v Prostřeno?

„Francouzského Prostřeno bych se zúčastnila s radostí, do českého bych se nikdy nepřihlásila.
Neumím si představit strávit dobrovolně 5 večerů s náhodně vybranými lidmi, v podstatě bez zájmu o vaření, neustále kritizujícími to či ono (ať už máte opravdu výborně uvařeno i naservírováno), neznajícími základní společenská pravidla, oblečenými ve vytahaném tílku, a nedej bože, jestli žijete a bydlíte trochu jinak, to se ozve i ta česká závist. Většinu soutěžících bych u mého stolu prostě nerozdýchala.“

Osobně mi hodně vadí, že v každém díle se najde někdo, kdo téměř na každé druhé jídlo říká oblíbenou větičku: „Je tam cibule, tak to mi bohužel vadí, já cibuli nejím. Nezlob se, to nebudu. Nejím vajíčka. Nejím rajčata. Nechutná mi olivový olej.“ A to stejné si myslí i Dagmar.

„Málokdo se bojí vyzkoušet nové chutě, většina nejí mnoho základních surovin a exotické nemají rádi, aniž by je někdy ochutnali.
I v zahraničních verzích občas někomu něco nechutná nebo jíst nemůže. Stává se to ale sporadicky, většina lidí se do pořadu raději nepřihlásí. U nás je to naopak pravidlem.
I v zahraničí se občas nějaký pokrm nepovede nebo soutěžící nenadchne. Vyříkají si to ovšem v klidu bez pomlouvání a zloby.
I v našem Prostřenu se občas objeví světlá výjimka, bývá ale sražena na kolena nepřejícími spolustolovníky.
V zahraničních verzích se také nedočkáte tzv. „šmejdění“, lezení hostiteli do šuplíků, válení se ve vaně či v posteli.
Prostě zahraniční Prostřena jsou civilizovaná a mají úroveň, to naše české má úroveň, pouze když je natáčeno v cizině, nebo s VIP osobnostmi.
Čímpak to si bude?“

Přihlásila jsem se taky. Těším se, že mě vyberou, a já ukážu, jak dobře umím vařit. Dagmar mě nechápe, ale já vím, že se dokážu postavit čelem i lidem, kteří se do soutěže přihlásili jen kvůli výhře. Já vyhrát nechci. Chci ukázat, co umím. A jestli dokážu rozdýchat nimrání se v jídle a hloupé řeči lidí, kteří považují za vrchol kulinářského umění řízek s bramborovým salátem? Nevím, ale zkusím to. :-)

Elly

   
31.01.2014 - Sezona - autor: elly

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [45] libuno [*]

    Na tento pořad nekoukám, mám jiné priority. Je to stále dokola. Není to o vaření, ale hloupá kritika jedna horší než druhá. Myslím si, že by pořad měla hodnotit nějaká odborná porota, která má jasně daná kriteria.

    Jeden "reje" do druhého, myslí si, že je lepší, hlavně jde o výhru. Pryč s takovýmto pořadem. Výchovný a vzdělávací smysl žádný.

    superkarma: 0 03.03.2014, 16:20:03
  2. [44] hellen138 [*]

    ToraToraTora -

    tleskám za komentář k Prostřeno. Sml59

    superkarma: 0 18.02.2014, 05:14:24
  3. avatar
    [43] wich [*]

    gerda — #42 Ále, prosím tě, lidi o tom budou chvíli kecat a za chvíli si najdou zase něco jiného, to se neboj...

    superkarma: 0 04.02.2014, 12:50:01
  4. avatar
    [42] gerda [*]

    wich — #40 pokud tam jdou lidé z nejbližšího okolí - pokud je znáš osobně - tak pevně věřím, že to s nimi půjde nadosmrti.

    1. na komentář reaguje wich — #43
    superkarma: 2 02.02.2014, 08:21:29
  5. avatar
    [41] Julča [*]

    gerda — #37 Jsou lidé, kteří věří, že je to tak, jak vidí v TV. V práci to rozebírají pořád, stále řeší, kdo komu dal kolik bodů. Nechápu, že takový pořad dokáže někoho rozhodit. Stejně jako seriály. Kdybych to neslyšela, tak neuvěřím.

    superkarma: 0 01.02.2014, 19:55:57
  6. avatar
    [40] wich [*]

    Gerda: ale jakapak ostuda nadosmrti? Vzdyt tech poradu je v tv tolik, ze za tyden si nikdo po nicem ani nevzpomene...

    1. na komentář reaguje gerda — #42
    superkarma: 0 01.02.2014, 17:26:56
  7. avatar
    [39] chanahd [*]

    gerda — #32 Jinak A-Z kvíz mám také ráda.

    Před lety jsem se ještě dívávala na Riskuj, když do dávala Nova. Teď už jen ten A-Z. Ale i tak celkově sleduju, že tv zapínám čím dál méně. No, zase je víc času na čtení:-)

    superkarma: 0 01.02.2014, 10:38:51
  8. avatar
    [38] chanahd [*]

    gerda — #37 Na to člověk musí být fakt hodně zvláštní povaha.

    Jinak tady mě překvapila ta zmínka o francouzském Prostřeno. Škoda, že to u nás nejde také takSml15

    superkarma: 0 01.02.2014, 10:37:04
  9. avatar
    [37] gerda [*]

    chanahd — #35 ano, já dokonce vím, že je všechno narežírované, a o to víc mě takové pořady odpuzují. Lidi se chovají jak cvičené opice. Mě by uráželo v tom vystupovat.Sml80

    1. na komentář reaguje chanahd — #38
    2. na komentář reaguje Julča — #41
    superkarma: 2 01.02.2014, 05:13:27
  10. avatar
    [36] peetrax [*]

    Sledovala jsem ten pořad jen jeden týden, a to tehdy, když tam byla známá z vedlejší vesnice. Když pročítám diskusi, tak vidím, že ta jejich "parta" byla ještě nadprůměrně kultivovaná. Ale i tam při hodnocení nějaká ženská říkala, že jí to sice chutnalo, ale bude taktizovat, tak dá málo bodů. Sml28 A to hrabání se ve skříních - no comment. Sml15

    superkarma: 0 31.01.2014, 22:44:47
  11. avatar
    [35] chanahd [*]

    gerda — #32 S tím, že lidi jsou pro peníze schopni čehokoliv, s tím naprosto souhlasím.

    Ale napadlo tě někdy, že ty lidi mají pokyny o tom, jak se mají v těch pořadech chovat? :-) Pomalu mám pocit, že tisícovku by i zaštěkali a zapanáčkovali, tak proč ze sebe neudělat hov**a, že.

    1. na komentář reaguje gerda — #37
    superkarma: 0 31.01.2014, 20:07:17
  12. avatar
    [34] chanahd [*]

    cilani — #29 Já koukala, když tam byli lidi od nás ( ve Výměně), co je každý znal. Ne přátelé. Ale prostě, co tam kecali... to jsme se tady fakt nasmáli. Pravdivá byla jen jména.

    Ale co by kdo neudělal za show za prachy, že. Většina je za pár tisícovek ze sebe ochotná udělat pitomce.

    Též jsem přišla o iluze o show o vaření s Pohlreichem, když se tam hlásila rodinná známá.

    Takže o těhle všech pořadech si myslím všechno možné, ale dobré rozhodně ne.

    superkarma: 0 31.01.2014, 20:02:25
  13. avatar
    [33] ifulinkaa [*]

    elly — #25 dlouho jsem to neviděla.

    nejraději se dívám na díl, kde vaří mladý muž. ti většinou experimentují a já se podívám i na potraviny, které jsem nikdy neviděla.

    superkarma: 0 31.01.2014, 19:21:41
  14. avatar
    [32] gerda [*]

    Prostě trapas na druhou. Čeho všeho jsou lidé pro peníze schopniSml15 To je nenapadne, že za chvilku budou opět bez peněz, ale ostudu za své chování mají přišitou nadosmrti?Sml80 Jediný slušný pořad, kde rozhodují znalosti, je A-Z kvíz, ale ten je bohužel většinou už jen pro seniory. Mladé to neláká, protože k té soutěži skutečně potřebují mít načteno či nastudováno - a nejsou to rychlý prachy. (taky jich ani moc neníSml30)

    1. na komentář reaguje chanahd — #35
    2. na komentář reaguje chanahd — #39
    superkarma: 1 31.01.2014, 13:14:53
  15. [31] macamala [*]

    wich — #14 že by souvislost s mírou (ne)zaměstnanosti?

    Při té příležitosti jsem vzpomněla na ujetou reality show "Hledá se máma, táta", kdy tam dominantní matka adeptky dirigovala celou rodinu, včetně nápadníků, navíc vše komentovala svým jednoduchým rozumem. Ale je fakt, že se pak objevila i v Prostřeno a v pořadu Ženy na cestách. Takže i možná tihle adepti čekají, že udělají díru do světa.

    superkarma: 0 31.01.2014, 13:04:18

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] ToraToraTora [*]

    Napřed zkouknou bejvák, vyválí se v posteli, prolezou šuplata a pomluví hostitele, pak se jde jíst . jeden nežere cibuli, druhý houby, smetanu, slaninu, olivy, mrkev, hovězí, vepřový a šnitlik. Třetí řekne, že jídlo je na ní moc jednoduché, čtvrtý, že zbytečně machruje se složitým pokrmem. výjimečně někdo prohlásí, že neví, co to je pyré nebo že "čískejk" bude asi něco na způsob pizzy. No a pak se na kameru zhodnotí, že to bylo všechno super a že moc chutnalo a tudíž dává čtyři body.

    Vlastně je to lepší než silvestr na čété.  Sice nic moc, ale víte, co máte čekat a známí komici nikdy nezklamou

    superkarma: 3 31.01.2014, 12:46:59
  2. [29] cilani [*]

    chanahd — #28 pravdou je, že to nesleduju (ani Prostřeno ani Výměnu), ale troufnu si říct, že mezi mýma známýma není nikdo, kdo by byl ochotný si takhle veřejně dělat ostudu za prachy..

    Mně je za ty lidi obvykle trapně, tak se řídím tím, že když se mi to nelíbí, nebudu tomu zvyšovat sledovanost.

    1. na komentář reaguje chanahd — #34
    superkarma: 2 31.01.2014, 12:26:44
  3. avatar
    [28] chanahd [*]

    Víte, ony u nás tyhle "reality pořady"  - ať už se jedná o vaření či cokoli jiného - mají s realitou pramálo společného. Takže bych se klidně vsadila, že lidi mají být co nejvíce hnusní a protivní, aby se na to někdo díval.

    A není to jen u Prostřeno. Co třeba Výměna manželek? Nestalo se vám, že některou rodinu znáte a dobře víte, že ve skutečnosti je všechno jinak než v tv?

    1. na komentář reaguje cilani — #29
    superkarma: 0 31.01.2014, 12:13:15
  4. avatar
    [27] kobližka [*]

    wich — #5 Ano,ten díl,o kterém píšeš, jsem viděla a čišela z něj doslova tak nádherná pohoda a radost těch lidí,že se mohli sejít u jednoho stolu,až to bylo i dojemné.

    superkarma: 1 31.01.2014, 12:01:55
  5. avatar
    [26] kobližka [*]

    Já jsem se občas na Prostřeno podívala.Zajímaly mě pokrmy,prostírání a celková úprava.Jenže už se nedívám.Nedokážu pochopit tu hamižnost některých soutěžících,kdy dokáží všechno zkritizovat,i to,co jim chutná,jen aby mohli dát málo bodů.Ubohost prní třídy! Nebo se tam hlásí takoví,kteří nejí maso,zeleninu,houby,nemají rádi sladké,kyselé....chápu,když má někdo alergii na některou potravinu,ale tak nelezu do soutěží,kde se má především ochutnávat jídlo.Za chování některých soutěžích jsem se doslova styděla,takže už se na to vůbec nedívám a jsem v klidu Sml16

    superkarma: 0 31.01.2014, 11:59:28
  6. avatar
    [25] elly [*]

    ifulinkaa — #24 kéž by aspoň jeden z pěti. Většinou umí vařit tak jeden za měsíc :-D

    1. na komentář reaguje ifulinkaa — #33
    superkarma: 0 31.01.2014, 11:41:13
  7. avatar
    [24] ifulinkaa [*]

    wich — #6 na doporučení ten masochismus spáchám. ti lidi jsou tak protivní už po 20 minutách pondělního dílu Sml80

    mě nebaví, jak jsou lidé nuceni do šmejdění, to bych nerozdýchala.

    o tom, že většinou umí vařit jeden z pěti, ale je nedoceněn, protože lidé chtějí jen svíčkovou, zelí a vývar. je to škoda, u většiny se doma objevuje deset jídel stále dokola, protože se "nebudou pouštět do něčeho nového".

    1. na komentář reaguje elly — #25
    superkarma: 0 31.01.2014, 11:29:21
  8. [23] marienka-m1 [*]

    wich — #6 Neviděla, ale až se budu chtít pobavit, tak si díl pustím ze záznamu, zatím mě rozjařily komentáře pod jednotlivými účastníky a kdyby synek nespal, řvu tu smíchy, takhle tu jen bublám nad monitorem pc, dusím se a tečou mi slzy Sml52Sml52Sml52Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 31.01.2014, 11:24:40
  9. avatar
    [22] Odemětobě [*]

    Prostřeno nestíhám, ale minulý týden jsem byla doma a tak jsem si to pustila.I proto,že vařili lidi z okolí. Byli na sebe pěkně hnusní, zvlášť jeden z Hodonína. Vytočila mě jednak kritika zábavy jedné účastnice-přece do pizzerie kde si můžeme sami vytočit a naplnit pizzu chodíme každý den, takže zábava prý byla o ničem.Sml57 Podruhé bylo špatně to, že nebyly čerstvé jahody-paní by musela jet asi 20 km do marketu,aby je koupila, tak sáhla po kompotovaných. A potřetí kritika na to, že čerstvý losos chutná jako ryba. Manžel tento pořad viděl poprvé a jen kroutil hlavou, co jsme to za lidi.

    Jsem zastáncem vaření z čerstvých surovin, raději menší množství,ale kvalitních. Taky držím tradici-svíčková jedině z hovězího, když vývar tak vývar a ne v kostce. Zásmažku umím,nepotřebuji granulovanou atd.atd.

    superkarma: 0 31.01.2014, 11:19:15
  10. [21] marienka-m1 [*]

    Altamora — #19 jo, tenkrát jim to paní nandala, polévka byla z pytlíku, guláš z konzervy, jediné, co bylo její vlastní výroby byla buchta. Moc jí to chválili a kdyby na konci večera neřekla, co jedli a z čeho že to uvařila, tak to nepoznají. A přesně, byli to všici "páni znalci"  Sml30Sml30Sml30

    už se na Prostřeno nedívám, je to smutné, jak se k sobě lidé chovají, přijít mi taková cháska do bytu a celý večer mě štvát jako hostitelku, asi bych jim provedla nějaký psí kousek Sml58

    superkarma: 1 31.01.2014, 11:11:51
  11. [20] Klára Křížová [*]

    Viděla jsem mnoho dílů, některé povedené, jiné šílené. Naposledy se v něm ženský hádaly, říkaly, že se těší, jak se nikdy neuvidí. Bylo to dost hnusný. Překvapuje mě kolikrát, že jídla, se kterými se soutěžící chtějí blýsknout jsou opravdu někdy jak když kočička a pejsek vařili dort. Hrozné kombinace, výběr jídel, který dopředu vědí, že je problematický nahrávají kritice ostatních. Také mi přijde hrozné, že se tam hlásí někdo, kdo třeba nejí maso, nejí polívky, nejí zeleninu a tím pádem je pro něj všechno špatně. Ma druhou stranu ale viděla jsem i povedené díly.

    Líbily se mi díly, kde vaří osobnosti - VIP Prostřeno

    superkarma: 0 31.01.2014, 10:27:03
  12. avatar
    [19] Altamora [*]

    Pár dílů jsem zahlédla při návštěvě u maminky. Hrůza. To šmejdění a pomlouvání není nic pro mě. Maminka vzpomíná na jakýsi dávný díl, kde se lidi tvářili jako labužníci a pak nepoznali, že jedí polévku z pytlíku. Když tyhle pořady vidím, je mi trapně za ty lidi. A k tomu ještě ten otřesný komentář manželů VydrovýchSml68 Víc než jeden díl měsíčně mi připadá toxické.

    1. na komentář reaguje marienka-m1 — #21
    superkarma: 2 31.01.2014, 09:31:37
  13. avatar
    [18] Markýza [*]

    no, Elly, držím ti palce, aby výběr tvých spoluhostitelů byl aspoň přijatelný Sml67

    superkarma: 0 31.01.2014, 09:24:29
  14. avatar
    [17] elly [*]

    wich — #14 náš olomoucký bohužel taky stojí zato :-/

    superkarma: 0 31.01.2014, 09:12:41
  15. avatar
    [16] enka1 [*]

    Elly, držím pěsti.

    Masochismus mě u mne taky napadl, protože na to dost často koukám a zuřím, asi nemám jinou možnost k vybití adrenalinuSml54.

    Ale dvě až tři party se sešly dobře

    superkarma: 0 31.01.2014, 09:09:16
  16. avatar
    [15] elly [*]

    margot — #13 Já považuju všechen čas prosezený u TV za ztracený. Proto vždycky něco dělám :-) Prostřeno často vychází na dobu kdy chystám večeři a když ne, tak u tv háčkuju, upravuju fotky nebo dělám cokoliv užitečného :-)

    superkarma: 1 31.01.2014, 08:52:24
  17. avatar
    [14] wich [*]

    macamala — #8 No ten náš Moravskoslezský, to jsou vždycky největší perly Sml30

    1. na komentář reaguje elly — #17
    2. na komentář reaguje macamala — #31
    superkarma: 0 31.01.2014, 08:51:59
  18. avatar
    [13] margot [*]

    elly — #12 a není jen samotný důvod "doufání" trochu málo na takovou přehlídku ztraceného času? bych radši mrkla místo toho na pořad, kde fakt vaření za něco stojí. no, bohužel, dokud na tohle lidi budou koukat a bude sledovanost, budou vznikat další a další řady Prostřeno - a aby si účinkující nechali víc líbit, bude to o čím dál větší peníze a obsah bude čím dál děsnějšíSml80

    1. na komentář reaguje elly — #15
    superkarma: 1 31.01.2014, 08:30:29
  19. avatar
    [12] elly [*]

    margot — #9 Já pokaždé doufám a doufám a doufám, že tentokrát přijdou lidi, kteří umí vařit. Tento týden třeba to holkám celkem jde. Dokonce, až na chytrou učitelku Kláru, která neumí ani mluvit, si říkají své názory otevřeně u stolu a ne až pokoutně za zády na kameru...

    1. na komentář reaguje margot — #13
    superkarma: 0 31.01.2014, 08:24:56
  20. [11] lidicka [*]

    Dívala jsem se na to do minulého jara (2013), teď už se na to nedívám, je to čím dál horší, předtím se jakžtakž na to dalo dívat ale teď už absolutně ne!!!!!!!!!!!!!!!Sml30

    superkarma: 0 31.01.2014, 08:24:19
  21. avatar
    [10] elly [*]

    wich — #6 tak ti byli obzvláště vypečení Sml15

    superkarma: 0 31.01.2014, 08:23:57
  22. avatar
    [9] margot [*]

    na Prostřeno se snad nikdo doopravdy kvůli samotnému vaření nekouká. to musí sledovat jen lidi, co by rovnostářsky porovnávali a šmejdili i v reálu. nejvíc ze všeho je pak zajímá, z koho se vyklube největší svině a jestli pak zvládne i vyhrát - a maskuje tu svoji diváckou úchylku "zájmem o vaření"

    a exkurz do Prostřeno? jestli umíte vařit, budou s největší pravděpodobností posuzovat 4 ignoranti, těm u telky to bude víceméně jedno (to se střetává právě s cílovou skupinou, co na to čumí) - ono stejně půjde o tu výzvu/výhru, zviditelnění se a tím pádem reklamu. no, držím palec, možná na to kouknu pak ze streamu.

    1. na komentář reaguje elly — #12
    superkarma: 0 31.01.2014, 08:13:09
  23. [8] macamala [*]

    Je take obcas zajimave sledovat, z jakych kraju se vari. Plzensky je tam malokdy, o duvodu se s mami porad dohadujem

    1. na komentář reaguje wich — #14
    superkarma: 0 31.01.2014, 08:12:47
  24. avatar
    [7] Judo [*]

    gerda — #1 Naprosto s tebou souhlasímSml16

    superkarma: 0 31.01.2014, 08:05:43
  25. avatar
    [6] wich [*]

    Pro zpestření - viděla jste některá tuhle sestavu? To jsem po dlouhé době viděla Prostřeno a fakt jsem se musela dívat celý týden, to byl masakr http://zena-in.cz/images/smiles/sml57.gi...

    http://www.iprima.cz/prostreno/ucastnici/alena-turkova

    1. na komentář reaguje elly — #10
    2. na komentář reaguje marienka-m1 — #23
    3. na komentář reaguje ifulinkaa — #24
    superkarma: 0 31.01.2014, 08:04:37
  26. avatar
    [5] wich [*]

    Pamatujete Prostřeno s Čechy a Slováky z Austrálie tuším minulé Vánoce? Sml67

    Prostřeno = hnusná česká povaha v celé své kráse. Srandovní je, jak do těch svých dotazníků na netu píší, že se do Prostřeno přihlásili, protože chtějí objevit nová jídla a pak mrchtají, že to neznají, takže jim to chutnat nebude. Cokoli je jiné, odsuzují už předem. Nedejbože, když někdo vyznává zdravý životní styl, to se vždycky najde nějaká stará krabice, co se vytasí s argumentem "počej, až budete mít děti, to budete muset začít vařit nezdravě". No děs.

    Ideální menu pro výhru: Vývar na sto způsobů, nějaká česká kejda třeba svíčková a jako dezert jakákoli buchta. Servírovat prosím v co nejobyčejnějším prostředí, povečeřet v tom, v čem jsem celý den vařila a sem tam prohodit nějaký trapný dvojsmyslný vtip. Výhra zaručena.

    1. na komentář reaguje kobližka — #27
    superkarma: 1 31.01.2014, 07:59:54
  27. [4] macamala [*]

    Mami na to kouka. Obcas,kdyz se zdrzim na navsteve,koukni s ni. Dokonce jsem par veci i zaradila do sveho "kucharskeho portfolia". Na druhou stranu to ukazuje,jak nekteri jedinci kvuli vyhre jsou primo odporni.

    superkarma: 0 31.01.2014, 07:58:38
  28. avatar
    [3] Pajinka [*]

    jé, tak to pak prosím o zprávu, až se bude díl s vámi vysílat, určitě se ráda podívám, budu držet pěsti, abyste narazila na milé lidi a užila si to Sml67 většinou bývají všichni z okolí a ve vašem kraji jsou milí lidé Sml22 výborný nápad, těším se Sml59

    superkarma: 0 31.01.2014, 07:11:47
  29. avatar
    [2] DanaD [*]

    Ze zacatku jsem na to  koukala, mam rada porady o vareni... ale brzo jsem to vzdalaSml16

    superkarma: 1 31.01.2014, 06:22:50
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    Taky se mi naše Prostřeno hrubě nelíbí a proto, když jsem dva díly uviděla, jsem se na to víckrát nepodívala. To není pořad o vaření. Znechutilo mě slídění po bytě, hledání chyb kde nejsou a především nimrání se v pokrmech, na které jsme byli pozváni do soukromí hostitele. A zúčastnit se soutěže ve vaření a vybírat si, co "nejím" je stejně chytré, jakoby hokejista nenastoupil do soutěže kvůli tomu, že mu vadí led.Sml57 Nevím, proč je režie našeho Vaření tak hloupě nastavená - já se domnívala, že u licenčního pořadu to tak patrně být musí když je to zkopírované ze zahraničí.Sml80 Stolovat s cizími lidmi, kteří nedovedou slušně soutěžit a jen vymýšlejí jak mě podrazit, bych nemohla. Navíc není hodnocení objektivní - soutěžící se snaží hlavně nepoškodit sebe, tak nebodují správně.

    1. na komentář reaguje Judo — #7
    superkarma: 2 31.01.2014, 05:43:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme