Rodina

Prostě krávy jsme byly, o tom žádná :)

Čtenářka PBD zavzpomínala s chutí na své dětství s o dva roky mladší sestrou. A nevypadalo to jako dětství, ale jako horor…

Dobrý den:)

Mám o dva roky mladší sestru.Když jsme byli malé,tak jsme na sebe nedaly dopustit a dokonce jsme žádaly i přepulení bombonu,jen aby jsme mohly schovat té druhé...ale pak se to nějak zvrtlo :D

Mely jsme klasický sesterský vztah-plný naschválu,hádek,rvaní atd...:)

Když jsem byli na zš,tak jsme se rvali jak koně...ale kolikrat ségra mazala za našima s tím,že jsem ji bouchla,i když to nebyla pravda-a naši po mě hned šli a nebylo jim možné vysvětlit,že si to vymýšlí..tohle dělala hodně dlouhou,až jednou mi vyhrožovala,že pujde říct našim že jí biju,a že budu mít zaracha-ale něvěděla že mezi futrama stojí táta,a všechno slyší. A ségra měla pravdu v tom,že trest bylo domácí vězení,ale mýlila se v tom,kdo ho dostal...

Jednou mě probudila kýblem vody..a tak jsem ji za odměnu přivazala za vlasy ke klice a abych měla jistotu,že to bude držez,zajistila jsem ty uzle žvýkačkama,pro jistotu dvouma-a ségra šla na krátko...

Jindy mi zas ségra prohodila jednu brusli za svou a já na bruslení ze školou trpěla jak pes..ono to přece jen poznat témeř nebylo,že je jedna brusle menší..Hodně velkej problém byl ségřina záhadné nemoc-byla to bolest.Ta bolest přicházela obden po 18 hodině-to měla zrovna mýt nadobí :D A kolikrát jí to i prošlo a místo ní myl někdo z našich..a i přes mé stížnosti a řev mi naši řekli,že někdy ví,že simuluje..ale někdy si nejsou jistý,tak raději jednaj jako kdyby nesimulovala..ale tahle nemoc se časem vytratila sama:)

Pak jsme přešli do puberty a začaly jsme se tak nějak nenávidět..zjištovaly jsme si,kdy ta druhá jde ven,aby jsme si mohly užívat samoty v pokojíku:) Obvyklou větou bylo „Ty už si tady? neříkala jsi,že přijdeš v až v tolik a tolik..“ a nebo „Jdeš dneska ven? jestli ano,já zůstanu doma“ a podbně :D

Prostě krávy jsme byli,o tom žádná :)

Jednou,to jsme byli u babí,segra nechtěla jít hned utírat nadobí,a tak jsem jí začala honit a ona předemnou praskal dveřma a já nějak netrefila kliku a prošla dveřma..To bylo krve..ale nic važného,jen šitá noha a ruka:)

Jindy jsme se zas pospolitě rozhodly,když jsme byli u babí sami,že půjdem trénovat střílení vzduchovkou na pohyblivej terč.Samozřejmě,že jsem to měli bez dozoro zakázané,ale víte jak to chodí :) Tak jsme šli pro vzduchovky.Ségra ji natáhla..přitom mířila na mě..teda ne chtěně nebo tak-ale prostě stála proti mě,natáhla ji a vyšla rána...Sesunula jsem se k zemi,ségra řekla,že doběhne pro strejdu,že mě nechtěla zastřelit..Po chvilce jsem zjistila,že mám jen propálené triko a popálenou kůži..Nestřelila mě..tak sem vylítla na ves a zařvala,že sem ok..:) 

Občas jsme si vykoledovaly obě zákaz televize.Takže to začínal náš velký plan...Přisunuly jsme křeslo k sedačce,aby opěrky k sobě přistrčené vytvořily pod sebou takový tunel :)) Nechaly jsme si otevřené druhé dveře v obývaku a jakmila měla začinat Vega nebo Magion-tak jsme se jak myšky plížily po schodech-po čtyřech jsme lezli do obývaku zadnima dveřma a zalizali do připraveného tunelu a dívaly se na Vegu :)) Vůbec nám tenkrát nebylo divné,že se na ni naši dívají..fakt jsmne si mysleli,že jsme strašně tajný :))) Ale pravdou samozřejmě bylo,že naši se na Vegu nedívali,že byla puštená kvůli nám,..a že jsme tajný vůůbec nebyly,protože se celá sedačka otřásala naším spiklenechký chichotem :))) 

Bylo ješte spousta a spousta další naschválu co jsme si dělaly..jedna horší jak druhá..nic si opravdu vyčitat nemužem,teda ani nechcem:) Třeba jsme si drobily sušenky do postelí, nastražovaly na sebe připínáčky,lezli té druhé do věcí jen aby jsme ji naštvaly..Prostě toho bylo nejvíc...

Ale jakmile byli naši na tu druhou naštvané,tak ta druhá chodila můrovat,at toho nechaj..Prostě my jsme valčily proti sobě..ale pokud bylo utočeno na jednu z nás zvenčí,tak jsme se semkly a byli jsme jak jeden člověk proti všem příkořím a nechápaní rodičovské výchovy:))) A taky je pravda,že i když „kula“ na segru různé lsti a naschvály,stejně jako ona na mě....tak stačilo,aby za mnou ve škole přišla a řekla,že jí ten či onen zlobí a hned jsem to šla řešit..Protože jestli může ségře někdo dělat naschvály,tak sem to pouze já a basta. Ostatní si dovolovat nebudou :)))

A dneska..už jsme obě kozy velké,máme vlastní životy a můžu s radostí napsat,žew jsem nejlepší přítelkyně:) V kontaktu jsem skoro pořád..jedná o druhé ví všechno a jedna druhé se snaží poradit,když je to třeba..atd..Mám kolem sebe 4 lidi,které bych nevyměnila za nic na světě,které miluju,kterých si Vážim..Je to mamka,taťka,partner a samozřejmě moje sestra:)

Redakce,moc Vám děkuju za toto téma:) Krásně sem si zavzpomínala:) A to ne sama:) I ze ségrou po telefonu:)

Hezký den.

PBD
Tento text nebyl redakčně upraven


Díky PBD, koukám, že i u vás to byl v podstatě boj o přežití. Babička moje vždy říkala: „Co se hašteřívá, to se rádo má!“ A když se dívám na svého bratra dnes s odstupem mnoha let, mám dojem, že babička viděla něco, co my tehdy ne.

A i od vás ostatních čekám vážné i nevážné příběhy na téma:

  • Co vám nejhoršího provedl váš bratr, nebo sestra.
  • Co nejhoršího jste jim na oplátku provedla vy?

Na vaše příběhy i úvahy se těším na e-mailu

redakce@zena-in.cz

A jednu z vás odměním překvapením. Které snad zahřeje…

   
02.02.2012 - Příběhy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [109] monkee [*]

    honzik101 — #107 Nesouhlasím s tebou a důkladně si přečti v.poho — #108 !!! Je to o úctě k češtině.

    superkarma: 0 07.02.2012, 16:53:25
  2. avatar
    [108] v.poho [*]

    honzik101 — #107 V dávných dobách jsem si češtinu osvojila nejvíc tím, že jsem hodně četla. Dneska si pamatuji minimum vyjmenovaných slov, ale mám to nakoukané.

    A co mají děti dneska?

    Budou-li číst - i v knížkách jsou chyby, natož v časopisech, na internetu.....

    O chybách je to hodně. A jak píšeš, já taky když začnu psát, mám tam spoustu chyb a překlepů a jiných nedostatků. Právě proto si to po sobě přečtu a opravím, aby se v balastu neztratila myšlenka. A taky mám úctu ke čtenáři.

    1. na komentář reaguje monkee — #109
    superkarma: 2 07.02.2012, 14:08:09
  3. avatar
    [107] honzik101 [*]

    já také někdy začnu psát spontánně s chybama. o chybách to určitě není, obsah je důležitý, jeden pan inženýr, který možná chyby nedělá, klepe doma popel z cigaret na zem, protože žena je na mateřské ( hovado ), pišme a čtěme a na chyby nehleďme

    1. na komentář reaguje v.poho — #108
    2. na komentář reaguje monkee — #109
    superkarma: 0 07.02.2012, 11:20:43
  4. avatar
    [106] monkee [*]

    risina — #103 Nekritizovala gramatické chyby ani sloh.Sml15

    superkarma: 0 03.02.2012, 19:02:11
  5. avatar
    [105] átéčko [*]

    Vidím, že ti hodně z dětské povahy zůstalo...Sml15

    superkarma: 1 03.02.2012, 13:08:49
  6. avatar
    [104] PBD [*]

    Díky za reakce:) Některých si vážím,jiných méně,některých vůbec..Některé si vezmu k srdci,některé jsou k zamyšlení a jiné k ignoraci..Ale poděkovaní patří všem:)

    superkarma: 2 03.02.2012, 11:01:20
  7. avatar
    [103] risina [*]

    monkee — #97 Ono je přeci jen něco jiného, když jsou chyby ve čtenářském příspěvku, který neprošel jazykvou korekturou, a v redakčním článku. Tam by prostě být neměly, a když je nevychytá redaktor/ka, měl by svou práci odvést korektor.

    1. na komentář reaguje monkee — #106
    superkarma: 0 03.02.2012, 01:04:08
  8. avatar
    [102] peetrax [*]

    Nějak nechápu, co je na tom článku tak strašného. Sml80 Chyby tam jsou, ale co jako? Já se spíš bavím tím, jak se vždycky objeví pár jedinců, kteří musejí pyskovat a prožívají to, jako by šlo o něco šíleně závažného a světoborného, ne jen článek v internetovém časopise... Sml24 A vyznačují se tím, že do vlastních řad zásadně nestřílejí. Za co jiné ukrkají, u své kámošky velkoryse přehlídnou. Nad tím nelze nic jiného než se shovívavě pousmát a myslet si svoje.

    superkarma: 3 02.02.2012, 22:51:45
  9. [101] free [*]

    To jsou smajlíci?  hi hi

    superkarma: 0 02.02.2012, 22:20:54
  10. [100] Rikina [*]

    Ach jo. NENÍ pravda, že záleží na obsahu, a na formě nikoli, nebo méně. Sml80 Sebekrásnější a geniální myšlenka úplně zanikne, pokud je podaná nepřehledným způsobem v textu zahlceném pravopisnými chybami, nesrozumitelném díky špatné nebo vůbec chybějící interpunkci, a "vyšperkovaném" přebytky smajlíků, které k pochopení textu nejsou ani nutné. Obsah i forma sdělení by měly být vyvážené tak, aby se čtenář dozvěděl, co se dozvědět má, a veškerou jeho pozornost nestrhávaly na sebe právě ty nedostatky. Jistě, všichni děláme chyby a překlepy. Ale jen někteří či některé se ohánějí jakýmsi podivným "právem" dělat chyby, a snad jsou na to i pyšné... čemuž naprosto nerozumím. Mě zamlada učili, že něco neumět není důvod se tím chlubit. Sml80 

    superkarma: 5 02.02.2012, 21:50:00
  11. avatar
    [99] Linde [*]

    článek, hezký, poutavý, ale ty haldy smajlíků v textu šíleně vyrušují, příště prosím decentněji s těmi znaky Sml79

    superkarma: 0 02.02.2012, 20:49:19
  12. avatar
    [98] v.poho [*]

    Ach jo. Já si třeba filmy a knížky vybírám podle recenzí. A teď se tu dozvídám, že kritizovat si slušný člověk nedovolí.Sml80 Tak nevím.

    Mně se to taky špatně četlo a jenom z toho důvodu jsem to nezvládla až do konce.

    superkarma: 2 02.02.2012, 20:19:36
  13. avatar
    [97] monkee [*]

    PBD — #59 Nauč se používat vyhledávací políčko nahoře v záhlaví. Dohledáš příspěvky těch, jejichž kritika ti tak vadí. A text, který předkládáš redakci KE ZVEŘEJNĚNÍ, máme právo ohodnotit jak kladně tak záporně.

    Kdyby sis svůj příspěvek před odesláním v klidu přečetla, určitě bys spoustu chyb vychytala a nemusela se teď ohánět tím obehraným klišé "komu se to nelíbí, ať to nečte". Dokud si to nepřečtu, nepoznám, jestli se mi to líbit bude nebo nebude.

    A pokud nekritizuješ příspěvky čtenářek, neměla bys kritizovat ani D.S., má toho v redakci za sebou podstatně víc než ty za tu éru, co sem přispíváš.

    A teď ten SPRÁVNÝ výraz: Howgh! Nazdar!!!

    1. na komentář reaguje risina — #103
    superkarma: 5 02.02.2012, 19:13:02
  14. [96] hu hu [*]

    PBD — #95 Je to hezky napsané, taky vzpomínám na naše bitky Sml30Sml67

    superkarma: 0 02.02.2012, 19:00:22
  15. avatar
    [95] PBD [*]

    Danulka K. — #93Mě se sice nelíbí kritika za chyby,ale je opodstatněná...Ostatní mi přijde jen alibistické žvejkaní rádoby znalkyníSml30

    1. na komentář reaguje hu hu — #96
    superkarma: 1 02.02.2012, 17:41:42
  16. avatar
    [94] PBD [*]

    kuty — #92 Víš,já vážne beru jen tu kritiku za pravopis.To je objektivní krtika,o tom žádná.A ostatní se mě nijak nedotýká,ale ať si samozvané znalkyně psaní příspěvku posloužíSml30 Mě to žíly nerve:) 

    A děkuji za pochvalu:)

    superkarma: 2 02.02.2012, 17:40:39
  17. [93] Danulka K. [*]

    Tak jsem sei přečetla kritiky a nestačím se divit. Mě se článek celkem líbil, myslím,že jsme tady pro pobavení, pro předání zkušeností, pro vylití srdíček,když je třeba. Nikdo z nás není spisovatel a bez chyb. Nelíbí se mi tato kritika.

    1. na komentář reaguje PBD — #95
    superkarma: 3 02.02.2012, 17:13:54
  18. avatar
    [92] kuty [*]

    PBD — #91 Napsala jsi to hezkySml16. U tvého článku jsem si vzpoměla na svoje bitky s bratry.

    Komando kritiček bych nebrala až tak vážně, možná se dnes jen špatně vyhajinkalySml54

    1. na komentář reaguje PBD — #94
    superkarma: 3 02.02.2012, 17:11:05
  19. avatar
    [91] PBD [*]

    SStream — #90 Ahoj,já kritiku za pravopis naprosto chápu.Jsem si vědoma chyb,které jsem nasekala.A i toho,jak je to ostudné atd.. Jestli budu někdy ješte psát příspěvek sem,budu méně zbrklá.Ale tak trochu prostě nepobírám,trochu víc,když nějaký samozvaný odborník krityzuje obsah a styl mého psaní..Libit se to všem nemusí,ale prostě třeba já bych si kritiku vůči jiné píšící čtenářce nedovolila..

    1. na komentář reaguje kuty — #92
    superkarma: 1 02.02.2012, 17:01:42

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] SStream [*]

    Ahoj PBD, ty komenty týkající se pravopisu se neobjevují kvůli tomu, aby Ti chtěl někdo dokázat, že neumíš psát či pravidla neovládáš. Je to proto, že se takto napsaný článek špatně čte a některé věty se i hůře chápou. Jako autorka toto nevidíš - význam vět znáš, proto ti drobná pochybení nečiní problém v pochopení významu a také Tě tak "nebijí do očí" jako čtenářky. Tvůj příspěvek byl zajímavý, veselý, překvapivý - jen se mi špatně četl. Podívej se na svůj článek očima čtenářky, čti jej jako článek cizí a hledej logiku mezi slovy a spojeními. Pak bude Tvůj článek absolutně dokonalý Sml16

    1. na komentář reaguje PBD — #91
    superkarma: 5 02.02.2012, 16:41:08
  2. avatar
    [89] PBD [*]

    sludka — #84 Já je také obdivuju,že nás zvládali a ješte nás stačily vychovávat:) takže jsme ani jedna neskončila špatně:) 

    Máme prostě užasné rodiče:) Ale v určitém věku to pro mě byly nechápající osoby a já si často říkala,že naa své děti nikdy taková nebudu..ale z pubertální debility jsem (doufám už uplně:) vyrostla a teď bych naopak chtěla,aby jednou měli naši potomci stejně užasné,trpělivé a milující rodiče jako já a ségruša:)

    superkarma: 1 02.02.2012, 15:17:12
  3. [88] sludka [*]

    Sice../../../images/smiles/sml16.gif musí zvládnout hodně situací a někdy dost vážných, ale bez dětí by to nebyl život. Starost i radost patří k sobě.Sml16

    superkarma: 0 02.02.2012, 15:14:22
  4. avatar
    [87] LudPa [*]

    My jsme zase na zakázanou telku koukaly se ségrou z balkonu.Balkon byl u pokojíku a z jeho druhého konce se přes obývákové okno dalo koukat a aby jsme i slyšely, tak jsme strašně nutně musely v obýváku vyvětrat.Procházelo nám to dost dlouho.

    superkarma: 0 02.02.2012, 15:14:21
  5. avatar
    [86] PBD [*]

    maje — #85 No my stíhaly všechno:) myslím,že je to i tím,že jsme k sobě měly věkově blíž než Vy.U dospěláku to je jedno,ale u dětí je 7 let dost,víš jak to myslím..

    Jinak máš rech,kdyby rodiče věděli,co je čeká,tak vymřeme už před xyz lety:)

    A upřímě musím napsat,že tajně doufám,aby naše dítě(snad děti,chtěla bych dvě:) nebyly po mě,ale po parnerovi :) tak a teď už to moc tajné neníSml30

    superkarma: 0 02.02.2012, 15:13:58
  6. avatar
    [85] maje [*]

    sludka — #84 rodiče musí zvládnout tolik náročných situací, že kdyby jim někdo dopředu řekl, co je čeká, tak nikdy děti mít nebudou.Sml30Sml30Sml30 ale to k tomu všemu patří.

    PBD: trošku jsem záviděla. já s mojí (o 7 let starší) sestrou chvilky spiklenectví nezažila. my se jen řezaly jako koněSml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje PBD — #86
    superkarma: 0 02.02.2012, 15:08:43
  7. [84] sludka [*]

    Kritizovat články  na žena-in bychom neměly.  M?nophdy si přečtětě článek v novinách a budou Vám stávat vlasy na hlavě.

    Obdivuji rodiče těchto děvčat, ža to přežili.

    Já mám dva bratry, ale protože máme od sebe větší věkový rozdíl, tak k ničemu takovému nedocházelo, naopak čím starší tím více mame k sobě blíž.

    1. na komentář reaguje maje — #85
    2. na komentář reaguje PBD — #89
    superkarma: 0 02.02.2012, 15:04:58
  8. avatar
    [83] PBD [*]

    enie — #82 Děkuji a za chyby se omlouvám...

    superkarma: 0 02.02.2012, 15:03:27
  9. [82] enie [*]

    I když příspěvek obsahuje pár hrubek, tak je to příběh pěkný. Vzpoměla jsem si jak jsme se za mlada škubali s bráchou.

    1. na komentář reaguje PBD — #83
    superkarma: 2 02.02.2012, 14:59:09
  10. avatar
    [81] PBD [*]

    Krupová — #72 Děkuju:)

    Ani se nedivím,že jste na tom ze ségrou podobně:) Prostě ženský no:)

    superkarma: 0 02.02.2012, 14:30:13
  11. avatar
    [80] PBD [*]

    Marbulka — #79Děkuju:)

    superkarma: 0 02.02.2012, 14:20:59
  12. avatar
    [79] Marbulka [*]

    mě se článek líbil Sml22Sml67

    1. na komentář reaguje PBD — #80
    superkarma: 3 02.02.2012, 14:11:47
  13. avatar
    [78] PBD [*]

    Aprilka1 — #76Děkuji:)

    superkarma: 0 02.02.2012, 14:10:39
  14. avatar
    [77] PBD [*]

    Dante Alighieri — #75 Když si myslíš,že jsem mimo já,prosím,brát názor Ti fakt nehodlám..respektuji ho..Ale naprosto s Tebou souhlasím v tom,že další diskuze s Tebou opravdu nemá žádný smysl. Takže tímto se loučím a přeji hezký den podle představ.

    superkarma: 0 02.02.2012, 14:10:24
  15. avatar
    [76] Aprilka1 [*]

     mě se článek líbil, vzpomněla jsem na svoje dětství se ségrou, měly jsme to podobně

    1. na komentář reaguje PBD — #78
    superkarma: 2 02.02.2012, 14:02:33
  16. avatar
    [75] Dante Alighieri [*]

    PBD — #74 Musim ocenit, že jsi napsala tak dlouhej koment jen s jedním smajlíkem. Ale jinak jsi mimo (nebo si na to hraješ), takže další diskuze nemá smysl, když já mluvim o voze a ty o koze.

    1. na komentář reaguje PBD — #77
    superkarma: 2 02.02.2012, 14:00:06
  17. avatar
    [74] PBD [*]

    Dante Alighieri — #67 Psát umím,Ty snad ne? Ale k věci: Nikde jsem netvrdila,a ani bych si to nedovolila,že jsem nějaká spisovatelka,fejetonistka nebo tak něco:) tak co to tu proboha meleš? Já jsem jen konstatovala,že kritizovat umí každej,a to je nepopíratelný fakt.A to,že jistě Vy umíte psat na jedničku,když máte plno kritiky a víte,jak by to mělo správně vypadat...a ifulinkaa — #73 se velmi mylně domnívá,že jsem to napsala proto,že jsem dříve nemohla příspěvky kritizovat,protože já bych si nedovolila kritizovat příspěvek žádné s čtenářek tohoto webu.Příspěvek se mi líbit může,a nebo taky nemusí..ale kritizovat něčí styl psaní,kritizovat formu a obsah, Proč? to co se mě libí,se jinému líbit nemusí a naopak.Nikdo tady nikoho nenutí bic číst,je to každého věc.Ale to jak si tady některé hrají na samozvané odborné kritičky,kteří mají patent na pravdu,to je fakt k smíchu.

    Já dokonalá zdaleka nejsem,nebyla jsem a nebudu.Ale kritizovat něčí příspěvek? to fakt ne..Je hezké,že tu spousta lidí píše své příběhy na dané téma.Je to někdy hezké,někdy veselé,někdy to člověka donutí k zamyšení,někdy je to smutné....atd.. prostě ze života.

    A já opravdu nemám tu drzost kritizovat někoho,kdo se otevřeně podělí o své zážitky,zkušenosti a podobně. Já si nevyžaduju respekt za to,že jsem napsala přispěvek,ale ostatní za to můj respek mají.

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #75
    superkarma: 3 02.02.2012, 13:40:27
  18. avatar
    [73] ifulinkaa [*]

    v.poho — #66 jenže ona nám tam nestihla komentovat, proto chce, abychom vytvořily něco nového

    1. na komentář reaguje PBD — #74
    superkarma: 0 02.02.2012, 13:26:08
  19. avatar
    [72] Krupová [*]

    Povedený článek. U nás doma se sestrama to vypadalo podobně Sml57

    1. na komentář reaguje PBD — #81
    superkarma: 1 02.02.2012, 13:23:45
  20. avatar
    [71] Krupová [*]

    Povedený článek. U nás doma se sestrama to vypadalo podobně Sml57

    superkarma: 1 02.02.2012, 13:21:24
  21. avatar
    [70] Dante Alighieri [*]

    řinka — #68 To je kdo? Sml30

    superkarma: 0 02.02.2012, 12:43:03
  22. avatar
    [69] gaba23 [*]

    řinka — #68 Nech ji žít Sml79

    superkarma: 0 02.02.2012, 12:42:57
  23. avatar
    [68] řinka [*]

    Teda ženský Sml31 tady to zase jedeSml57 a to ještě nepřišla ta praváSml52Sml64

    1. na komentář reaguje gaba23 — #69
    2. na komentář reaguje Dante Alighieri — #70
    superkarma: 0 02.02.2012, 12:40:18
  24. avatar
    [67] Dante Alighieri [*]

    enka1 — #60 Tak ty nejsi tou, které by PBD potřebovala něco vysvětlovat, přesto ti vysvětluje, že Danu nesrážela, přestože jí srážela. To je bordel.

    PBD — #59 Tohle fakt miluju. Neumim psát, no a co, vy snad umíte? Tady se ale nebavíme o tom, jestli umíme psát my, ale jestli umíš psát ty (a nemám na mysli hrubky, hernajs Sml28), tak od toho neodváděj pozornost.

    1. na komentář reaguje PBD — #74
    superkarma: 3 02.02.2012, 12:26:51
  25. avatar
    [66] v.poho [*]

    Většina jsem napsala proto, že si nejsem jistá, jestli jsem nějakého kritika nepřehlédla. Abys mě nemohla chytat za slovíčko.Což jak vidím, byla zbytečná obava.Sml80

    Takže O.K.: všichni kritici, které jsem zaregistrovala, tu články měli.Sml57

    1. na komentář reaguje ifulinkaa — #73
    superkarma: 5 02.02.2012, 12:22:42
  26. avatar
    [65] PBD [*]

    enka1 — #60Sml16Sml16Sml16Sml16

    superkarma: 0 02.02.2012, 12:17:56
  27. avatar
    [64] PBD [*]

    v.poho — #62 většina..sama jsi si odpověděla,většina..

    superkarma: 0 02.02.2012, 12:16:54
  28. avatar
    [63] PBD [*]

    saruz — #61 to jo,je fajn,že spolu skvěle vycházíme:)

    superkarma: 0 02.02.2012, 12:15:50
  29. avatar
    [62] v.poho [*]

    PBD — #59 Většina lidí, kteří tě kritizovali, tady několik příspěvků měla. K jiným tématům. Takže nechápu, k čemu je tady vyzýváš. Sml80

    Holky už ti přece psaly, jak si máš jejich příspěvky najít.

    Tak to udělej.Sml79

    1. na komentář reaguje PBD — #64
    superkarma: 0 02.02.2012, 12:14:29
  30. avatar
    [61] saruz [*]

    Teda,vy jste vyváděly Sml30.Tak ještě dobře,že coby dospělé spolu vycházíte. Sml16

    1. na komentář reaguje PBD — #63
    superkarma: 0 02.02.2012, 12:09:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme