Koho už nudí trampolínky, běhání ho nebaví, nebojí se zkusit něco nového, nebo trochu dynamičtějšího a touží mít vysportovanou postavu, Bungee Workout je pro něj jako stvořený. Je totiž něčím zcela jiným a já byla po první lekci nadšená a zpocená doslova až za ušima.

Nevěděla jsem, co mě čeká, do čeho jdu ani jak moc toto cvičení bude. A víte, co? Bylo to fakt náročné, ale zábavné zároveň. Zkrátka sport pro akční lidi, jako jsem já.
Sama majitelka studia Veronika, kde jsem si svoje první „hopsání“ vyzkoušela, o tomto cvičení hovoří následovně: „Bungee je vhodné téměř pro kohokoli, snažím se, aby také všem vyhovovalo. Lidé, kteří se chtějí na lekcích zapotit, se zaručeně zapotí. Kdo nerad cvičí, ale potřebuje shodit nějaké to kilo, se u nás vydovádí a dřina se změní v zábavu. Samozřejmě vždy dbám na správné nastavení těla, protože bez toho se rozhodně neobejde žádné cvičení.“



Bungee Workout je téměř pro každého!

Bungee Workout je inspirovaný cirkusovými technikami kombinovanými s fitness a tancem. Bungee Workout je cvičení, při němž skáčete, odrážíte se, vyskakujete, dřepujete, a to všechno zavěšení v sedáku a připevnění na gumových lanech. Rozhodně si při 90minutové lekci zacvičíte, pobavíte se a doslova si i zalétáte.
Během mé lekce byl sál úplně plný. Pustili jsme se do jednoduché choreografie, učili se, jak se odrážet, jak s lany pracovat a jak se nebát vyskočit výš nebo skočit šipku k zemi. Je to totiž pěkný fofr! Během celé hodiny opravdu zapojíte všechny svaly v těle a na konci budete zpocené jako myši. Věk nehraje roli. Jen si stačí vybrat obtížnost lekce. Lekce Bungee Workout je poměrně náročná. Pokud si nejste jisti svou kondičkou, případně máte vyšší věk či váhu, zvolíte si lekci pro začátečníky. Díky závěsnému systému a odpružené podlaze je cvičení vhodné i pro lidi s problémy například s bederní páteří či kolenními klouby, které je jinak omezují v běžných sportovních aktivitách. A ti se mohou přihlásit na cvičení zaměřené na zdravotní indispozice.

Bungee Workout na vlastní kůži

Neskutečně mě to bavilo! Šla jsem na cvičení bez jasné představy toho, co mě čeká a jak moc to bude náročné. O to víc jsem byla mile překvapená a odcházela jsem s pocitem, že jsem pro své tělo opravdu něco udělala.


Vám všem, které byste toto skákací cvičení chtěly zkusit, doporučuji pár věcí: oblékněte se pohodlně, ideálně do upnutého oblečení, aby vás nikde nic netlačilo. Hodně pijte. Jak před lekcí, tak i během ní. Cítila jsem u konce bolest hlavy a trochu „mořskou nemoc“ z těch prudkých změn a skoků nahoru a dolů. Odhoďte strach a nebojte se dát do toho maximum!

Mohlo by vás také zajímat:

Reklama