Domácnost

Prosím, neviděli jste mého syna?

Je mu 14 let, má černé vlasy, hnědé oči... Viděli jsme ho naposledy 2. března 2007... měl na sobě… Fotka. Prosím pomozte. Kdybyste ho viděli, zavolejte na toto číslo. V každém větším obchodě v Antverpách naleznete u vchodu desítky takových oznámení. Zoufalí rodiče hledají už jakoukoliv cestu, jak nalézt své děti.

Ve Velké Británii je ročně

140.000 případů ztracených dětí.

Jak rychle nalézt ztracené nebo unesené děti?
Dnes představila organizace Missing Children Europe – Evropská federace pro pohřešované a sexuálně zneužívané děti projekty, které více ochrání děti. Jedním z nich je vybudování národních výstražných systémů pro náhlé případy pohřešovaných dětí, neboli dětských alarmovacích systémů.

Jeho fungování představila Zuzana Baudyšová, ředitelka Nadace Naše dítě: „V případě dítěte v životním ohrožení bude přerušeno vysílání rozhlasu a televize krátkou informací. Stejně tak na návěstích na silnicích a komunikacích bude umístěna krátká výzva.“
Že je tento způsob účinný, ukázal loni v srpnu případ pětiletého francouzského chlapce, který byl zachráněn po několika hodinách od únosu.
V Řecku vybudování tohoto systému získalo velkou podporu až po tragické smrti chlapce, kde při jeho hledání udělala řadu chyb jak policie, tak i další orgány. Nyní se díky němu dokonce podařilo najít už dvanáct dlouhodobě pohřešovaných dětí a v Řecku mají 99% úspěšnost při nalezení dětí.

A jaká je situace u nás? Případ Honzíka Rokose, pohřešovaného více než půl roku a poté zavražděného matkou a jejím druhem, ukázal, že pokud by takový systém fungoval, tak by možná tento chlapec mohl žít. V současné době ministr Langer podpořil vytvoření tohoto systému u nás, ale v jaké podobě a kdy by tento systém mohl začít fungovat, zatím není jasné.

Další velkou pomocí bude zavedení jednotného telefonní čísla horké linky pro pohřešované děti 116 000, které by mělo platit ve všech zemích EU. 

Zablokované platby za dětskou pornografii
Většina ztracených nebo unesených dětí skončí v pornografickým průmyslu, ve kterém se točí miliardy. Odhady před šesti lety hovořily o více než 100 000 stránkách s dětskou pornografií. Další z projektů organizace Missing Children Europe chce narušit tuto síť. Jde především o to, aby nebylo umožněno placení on-line za dětskou pornografii. Do tohoto projektu se zapojí banky, poskytovatelé finančních a internetových služeb i soudní orgány a nevládní organizace.

2 miliony dětí ročně jsou celosvětově zneužívané v pornoprůmyslu.
Odhad Unicef

Upozorněte na stránky s dětskou pornografií 
Už jsme vás v článku Zahájení trvalého provozu Internet Hotline Nadace Naše dítě informovali o stránkách, kde můžete upozornit i anonymně na podezřelé stránky s dětskou pornografií či jiným nelegálním obsahem. Takže ji jenom znovu připomínám: www.internethotline.cz. Není důležité, zda je česká nebo zahraniční. Nadace Naše dítě spolupracuje s dalšími 27 mezinárodními organizacemi zřizující podobné stránky. A že jsou účinné, prokázala například belgická organizace, kde se jim podařilo takto odhalit několik pedofilů.
A u nás za minulý rok bylo nahlášeno 207 podezřelých stránek a téměř polovinu nadace Naše dítě předala k prošetření policii.  

Během posledních deseti let byl zaznamenán 1500% nárůst dětské pornografie.
Podle Internet Watch Foundation

Myslíte si, že zablokování provádění plateb on-line za dětskou pornografii může pomoci? Upozornili byste na podezřelé stránky?

Zdroje:  Internet Hotline, Missing Children Europe 

   
23.01.2008 - Dům a byt - autor: Eva Bedrníčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [61] renčí [*]

    na takové stránky bych určitě upozornila

    superkarma: 0 24.01.2008, 13:41:45
  2. avatar
    [60] biancab [*]

    Určitě bych upozornila na takové stránky.

    superkarma: 0 24.01.2008, 09:39:40
  3. avatar
    [55] koryna [*]

    určitě bych na takové stánky upozornila a to zablokování těch plateb je vynikající nápad

    superkarma: 0 23.01.2008, 20:53:54
  4. [54] KIJARA [*]

    jistě že bych to hned oznámila, je to dobré, znát tu adresu, je to pro mě novinka, díky.

    superkarma: 0 23.01.2008, 20:44:46
  5. avatar
    [53] Solei [*]

    Aelin: zrovna dnes ráno jsem si říkala, že s tím hubnutím už musím začít. Takže za dort velice děkuji a taky posílám. Musím se na svůj úkol řádně posilnit.

    superkarma: 0 23.01.2008, 15:45:58
  6. avatar
    [52] Aelin [*]

    Solei: hele nebudem to řešit, hlavně že je sranda a zábava posílám ti dorta na usmířenou

    superkarma: 0 23.01.2008, 15:43:17
  7. avatar
    [51] Solei [*]

    Aelin: Ty sis začla
    Ale samozřejmě, že máš pravdu.

    superkarma: 0 23.01.2008, 15:33:28
  8. avatar
    [50] Aelin [*]

    Solei: wow, ty jsi ale nějaká drsná samozřejmě reagovat můžeš, od toho jsem to napsala a nemyslíš si, že pokud by měli všichni stejné názory, byla by to tak trochu nuda? je dobré diskutovat, chytrý člověk je vždy ochoten změnit svůj názor

    superkarma: 0 23.01.2008, 15:29:11
  9. avatar
    [49] Solei [*]

    Aelin: všimla, ale bohužel jsi nikde nenapsala, že je to Tvoje soukromá zpráva na kterou nesmí nikdo jiný reagovat.
    Svou reakcí jsem Ti chtěla řici, že s Tvou myšlenkou naprosto nesouhlasím a to ani v případě, že tam uvádíš slovíčko "třeba". Ono světe div se, právě výše vzdělání o něčem takovém nerozhoduje a snad kromě policejní školy a studia práv a sociologie se v žádných VŠ osnovách o tom jestli se může nebo ne nepíše.
    Dokonce je mezi vysokoškoláky víc sociopatů. A také lidí, kteří věří, že jsou tak vysoko postavení, že se jim nemůže nic stát.

    superkarma: 0 23.01.2008, 15:19:07
  10. avatar
    [48] Aelin [*]

    fialinka:

    superkarma: 0 23.01.2008, 15:09:59
  11. avatar
    [47] Aelin [*]

    Solei: odpovídala jsem fialince a jestli sis všimla napsala jsem tam slovo "třeba", které mělo v kontextu znamenat "například"

    superkarma: 0 23.01.2008, 15:09:35
  12. avatar
    [46] Solei [*]

    Aelin: proč jenom vysokoškolsky - to přece musí platit všeobecně. Vystudovat vysokou školu je často o příležitosti né o inteligenci. A navíc bych řekla, že takový vysokoškolák musí být schopen určitého stupně regulace svých pudů. Mnoho lidí dá před vystudováním školy přednost založení rodiny.
    To, že ubližuje chápe každý člověk a dokonce i mnoho z těch, kteří jsou mentálně postižení.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:57:21
  13. avatar
    [45] fialinka [*]

    Aelin: nevymlouvám, to s tebou souhlasím. Ale říkám, že "většinou" a navíc nechci paušalizovat. Ale vyšší tresty opravdu "většinou" z hlediska statistik neznamenají prevenci, no nicméně represivní význam mají, ten člověk bude škodit míň, když bude dlouho v kriminále, to je jasné.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:55:27
  14. [44] mindulinka [*]

    Mafaf: , v Americe vězni kopou aspoň zbytečný strouhy u silnic, aby si to vodmakali.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:23:27
  15. avatar
    [43] Mafaf [*]

    Pokud bych na něco takového narazila, tak určitě dám vědět (to by snad ale udělal každý).
    Jen chci ještě říct, že souhlasím se zpřísněním trestů - žádných pár let, ale doživotí a do LOMU - tvrdě makat a ne si ve vězení "válet šunky" a odcházet s dluhem, který stejně nikdy nezaplatí.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:10:39
  16. avatar
    [42] Aelin [*]

    fialinka: Pokud třeba vysokoškolsky vzdělaný člověk zneužívá dítě, tak si určitě musí uvědomovat, že dělá něco špatného, to mi nevymluvíš

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:09:16
  17. avatar
    [41] fialinka [*]

    mindulinka: Aelin: já bych spíš řekla, že jsou to většinou typy lidí (většinou, ne vždy), kteří nad tím neuvažují vůbec, jim to není ani jedno, oni to prostě udělají... nějaký strach vůbec nehrozí. Nechci ale paušalizovat, a hlavně je typový rozdíl mezi pachateli jednotlivých tr. činů..
    mindulinka: máš pravdu, je to tak a je to dost málo. Ale neboj, ona ta krádeš se zase nějak tak moc netrestá, pokud srovnáš tr. sazby :-)

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:06:34
  18. [40] mindulinka [*]

    Za vraždu klidně doživotí - proč mu dát 15 let a druhou šanci na život??? Vždyť on oběti šanci kolikrát nejen nedal, ale ještě jí k tomu mučil a týral.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:04:16
  19. [39] mindulinka [*]

    Oprava: doma se nemá ani jako ve vězení.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:02:07
  20. [38] mindulinka [*]

    Pokud je násilníkům jedno jaký trest dostanou, tak na vině jsou naše zákony a snaha dávat někomu ještě jednu šanci. Je mu 20 znásilní a zavraždí 2-3 ženy - dostane 15 let, 10 let si odsedí a 5 mu prominou za dobré chování. Ve 30ti vyjde z vězení (ve kterém se nemá ani jako doma) a pokračuje v trestní činnosti. Ale pokud někdo okradne stát o peníze a chytěj ho (pokud ho vůbec chytej), tak dostane 30 let. Jo krádež peněz ta se trestá.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:01:14
  21. avatar
    [37] Solei [*]

    Juana: vidíš ty desinformace novinářské?
    11 napadl všechny nezemřely to je pravda. Ale s tou kastrací jsem někde četla, že ji odmítl.

    superkarma: 0 23.01.2008, 14:00:08
  22. avatar
    [36] Aelin [*]

    Bellana: Pokud by byla pravda to, co říkáš, tak ti chytřejší by si to rozmysleli zneužít dítě (a i kdyby to mělo být malé procento co trest odradí, určitě by to stálo za záchranu pár dětských duší). Ten kdo páchá trestný čin musí počítat i s tím, že ho možná chytnou.

    fialinka: To je jasné, vždy se najdou ti, kterým to je jedno, tak jim pak ani nebude vadit, když je vykastrují....

    superkarma: 0 23.01.2008, 13:42:55
  23. avatar
    [35] Juana [*]

    Solei: Jiří Straka zavraždil méně než 11 žena a pokud si pamatuju, tak kastrovaný je. Aspoň o tom mluvil sám ve své zpovědi. Jeho případ mi zajímal, protože bydlel na stejném sídlišti a sestra chodila s jeho sourozencem do třídy.

    superkarma: 0 23.01.2008, 13:32:33
  24. avatar
    [34] Lotka [*]

    http://www.novinky.cz/clanek/131419-polovina-deti-pristoupi-na-nabidku-schuzky-pres-internet.html

    superkarma: 0 23.01.2008, 13:01:41
  25. [33] Bellana [*]

    Aelin: Jak se obecně traduje, ve středověku při veřejných popravách zloději okrádali přihlížející. Ani vysoký trest je neodradil. Kdo páchá trestný čin, nedělá ho s tím, že trest bude malý, ale s tím, že se na to nepřijde a žádný trest nebude.
    Šiřitele jiné než kreslené dětské pornografie bych trestala velmi tvrdě a hlavně citelným finančním postihem. Prohibice nezastavila alkoholismus, tak nevěřím, že jen sankce jsou schopny tento problém řešit. Práva pachatelů jsou u nás nadřazena právům obětí. Takový pranýř a hromada šutříků poblíž by se občas šiknul.

    superkarma: 0 23.01.2008, 12:37:17
  26. avatar
    [32] fialinka [*]

    Aelin: ale jo, to máš pravdu, já jen že pro ty typy lidí není prý rozhodující znát výši trestní sazby, resp. trestu, je jim to prostě šumák, prostě to udělají...
    Solei: jj, to máš pravdu, strašně moc se toho neví a nedostane ven. Ale musím trvat na tom, že pachatel znásilnění nemusí být úchylný a nemusí být předpoklad, že něco podobného zopakuje, i když - může.

    superkarma: 0 23.01.2008, 12:33:02

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [31] Lotka [*]

    závislá na čokoládě: od minulého roku to trestné je

    superkarma: 0 23.01.2008, 12:30:29
  2. avatar
    [30] závislá na čokoládě [*]

    Nejsem si jistá, ale u nás není trestné držení dětské pornografie a to bych změnila okamžitě. Jen ať se pěkně bojí s takové 2 cihly nejsou špatný nápad.

    superkarma: 0 23.01.2008, 12:28:15
  3. avatar
    [29] Krustýna [*]

    ať děláte cokoli proti dětské pornografii, stějně se někde objeví.
    Určitě bych tyto lidi ci to provozují trestala mnohem přísněji a na podezřelé stránky bych určitě upozornila.

    superkarma: 0 23.01.2008, 12:12:22
  4. avatar
    [28] Solei [*]

    fialinka: takovéto útoky se bohužel málo kdy dostanou na veřejnost protože rodina často nemůže uvěřit a podobně. Dokonce jsem už i viděla jak dívka po takovém útoku svého partnera opustila. Bohužel její rodiče byli na jeho straně, takže jí nadávali a nutili ji aby s ním zůstávala, telefonovali jí a podobně.
    Ale já bych ani v tomto případě svůj názor neměnila. Pokud by na mne sahal úchylný strýček, mohu předpokládat, že to zkusí i na jinou členku rodiny .....

    superkarma: 0 23.01.2008, 11:08:10
  5. avatar
    [27] Aelin [*]

    fialinka: Pokud by i za takových okolností zákon porušili, trest by byl proveden - věděli dopředu do čeho jdou.

    superkarma: 0 23.01.2008, 11:01:17
  6. avatar
    [26] fialinka [*]

    Aelin: Bohužel je poměrně dobře vyzkoumáno, že tyhle typy pachatelů pohrůžka vysokého trestu nezastaví...

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:48:10
  7. avatar
    [25] fialinka [*]

    gobi: a jak přesně jsou podle tebe ty zákony nedokonalé, co bys změnila? Jak bys upravila svěřování do péče rodičů?
    Solei: zajímalo by mne, jestli máš třeba představu o pachatelích tr. činu znásilnění. Máš pocit, že převažují ti, kteří hupnou na svou oběť v parku a odtáhnou ji do keře a zneužijou? Omyl, většina jsou známí, manželé, bývalí sex. partneři, a ty děvčata taky nejsou vždy světice. To jen tak, kdybys je chtěla kastrovat... ale samozřejmě, nemluvím o deviacích, zneužívání dětí, apod, to je trošku jiný ranek.

    Každopádně, vzhledem k tomu, že pracuju v oboru, doporučuji nevěřit jakýmkoliv mediálním výkřikům, ale to asi nemusím zdůrazňovat. Jenže když vidím, kolik lidí si udělá zcela jasný názor na základě článků v novinách či zpráv v televizi, mne děsí.

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:46:30
  8. avatar
    [24] Aelin [*]

    Solei: Naprosto s tebou souhlasím. Musí být zkrátka zaveden takový trest, aby on samotný je od činu už předem odrazoval. Prevence je nejlepší.

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:45:57
  9. avatar
    [23] Solei [*]

    Lotka: nebo tu ve které všichni rodiče začnou najednou poctivě doprovázet děti ze školy a do školy protože se v tv Nova oběví zpráva, že tam byl viděn podezřelý muž?
    Nebo tu jak se všechny ženy začnou doma zamykat a dožadovat se aby jim muž přišel naproti do práce protože támhle o ulici dál někoho přepadli?
    Myslíš si snad, že taková úchylka je léčitelná? Takový člověk k tomu má sklony a stejně jako se nedá léčit homosexualita, nedá se léčit chuť někomu ublížit - člověk se může naučit tu chuť potlačit, ale jsou lidé kteří to nedokážou a takovým by měla společnost pomoci chirurgickým zákrokem (ať už s jejich souhlasem nebo bez).

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:43:23
  10. avatar
    [22] Solei [*]

    Solei: kterou myšlenku máš na mysli? Tu ve kterého myslím na Jiřího Straku a 11 žen které brutálně zavraždil a který přestože trpí agresivní sexuální deviací odmítl kastraci a běhá si dál po svobodě?

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:36:57
  11. avatar
    [21] Solei [*]

    gentiana: máš pravdu, míra snahy není daná. Ale Honzíkův případ známe jen z televize a tam řekli, že policistka, která přijímala hlášení nebyla dostatečně empatická.
    Prostě udělaly z nějaké ženy na telefonu obětního beránka. Nedozvíme se co se stalo doopravdy. Holka co sedí celý den u telefonu s sbírá telefonáty nemůže vyselektovat z těch deseti stejných zpráv jednu která bude podezřelá. Ona sepíše hlášení a může maximálně poslat na místo vyšetřovatele s hlídkou.
    Není vůbec vyloučeno, že by Honzík zemřel i kdyby holka zvedla zadek a jela tam sama. Málo kdo si dovede představit co tihle lidé za den vidí a slyší.
    Lotka: věř mi, že mnoho z těch sociálních pracovníků a podobně tu práci dělá protože se snaží pomoct. Proč by jinak tu práci brali když můžou pracovat někde v kanclu bez kontaktu s lidmi a brát možná i vyšší plat?

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:33:55
  12. avatar
    [20] Lotka [*]

    Solei: a tuhle myšlenku máš podloženou čím? Nebo jen předpokládáš

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:27:42
  13. avatar
    [19] Solei [*]

    Aelin: takhle nějak jsem to myslela. Není potřeba dělat nějakou studii, ale pokud se někdo neudrží a zneužije dítě nebo spáchá znásilnění na dospělé osobě je velká pravděpodobnost, že to zopakuje. Dřív takové lidi popravovali. Dokonce popravovali i homosexuály kde docházelo ke styku dobrovolně - to bylo nespravedlivé - ale rozhodně mi nepřipadá nespravedlivé omezit pudy někoho kdo je neudržel na uzdě. A protože se v mnoha případech nedá spolehnout na to, že tito lidé budou brát léky, které je zbaví chuti zatáhnout někoho do křoví tak mi kastrace připadá jako dost dobré řešení. Společnost se před zloději chrání tím, že je pošle do vězení a to klidně na 20 let, ale násilníka po pár letech pustí a dá se předpokládat, že z vězení vyjde stejný a možná i horší člověk než který tam vešel.

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:25:25
  14. avatar
    [18] Lotka [*]

    gobi: možná by někdy taky hodně pomohlo, kdyby lidi nebrali svou práci, jako nutné zaměstnání a dělali ji dobře. Včetně soc. pracovnic, policie apod.

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:22:58
  15. [17] gentiana [*]

    gobi: v případě toho Honzíka je bohužel problém jinde. Instituce postupovaly přesně podle regulí. To, že se někdo málo snažil nebo že mohl něco udělat, je sice pravda, ale míra snahy v regulích stanovena není a všecky papíry jsou v pořádku. Nejen ti nahoře, ale i ti dole by měli něco dělat.

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:22:18
  16. [16] gobi [*]

    Mě to tak strašně s...! Za všechno tohle můžou zákonodárci. Nedokonalost zákonů a postupů v případech svěřování do péče bije do očí, zoufalý rodič nemá nikde zastání ani v případě, kdy hledá ztracené dítě. To musel zemřít Honzík aby všichni ti "tam nahoře" začali něco dělat? Najednou si sedají na zadky, když slyší, že funguje a mohl by moc pomoct Hotline systém a bijí se do hrudníku s tím, že by se "mělo něco udělat"?!!!

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:15:09
  17. avatar
    [15] Aelin [*]

    Lotka: malou holčičku s modrejma vláskama a s culíčkama

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:09:59
  18. avatar
    [14] Lotka [*]

    Aelin: co ty si představuješ při sexu?

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:08:00
  19. avatar
    [13] Aelin [*]

    Lotka: si piš

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:05:36
  20. avatar
    [12] Lotka [*]

    tyrkys: byla by tady nuda

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:04:07
  21. avatar
    [11] tyrkys [*]

    Lotka: mně by prozatím stačilo, kdyby vymřely ploštěnky

    superkarma: 0 23.01.2008, 10:03:08
  22. avatar
    [10] Lotka [*]

    Bellana: no to je ještě dobré, si představit modela z fitka, bývají horší představy
    A když budou existovat představy, je jasné, že budou i lidé na těchto věcech chtít vydělávat - porno, drogy, sex se zvířaty, pornografie s dětmi...

    superkarma: 0 23.01.2008, 09:56:08
  23. avatar
    [9] Aelin [*]

    Bellana: To chápu, zas tak hloupá nejsem a vím, že se s tím člověk narodí, ale nevím, proč by se to dělat nemělo - pedofil co dítě zneužil by měl být preventivně vykastrován už ve vlastním zájmu (pokud selhal jednou, může selhat opakovaně). A taky pokud by jim takováhle sankce hrozila, dali by si setsakramentskýho majzla, aby na děcko sáhli.

    superkarma: 0 23.01.2008, 09:55:03
  24. avatar
    [8] Lotka [*]

    Kdyby to bylo na ženách-in, tak by nechaly povraždit 90% lidstva za jejich úchylky, deviace a veškeré chování mimo normu

    superkarma: 0 23.01.2008, 09:53:57
  25. [7] Bellana [*]

    Aelin: Tak, jako nevyléčíš homosexualitu, nevyléčíš pedofilii. Lze jen korigovat chování.

    superkarma: 0 23.01.2008, 09:51:30
  26. [6] Bellana [*]

    Aelin: Solei: Pedofilie není trestná, trestný je sex s nezletilci. Nepleťte si pojmy. Pokud se pedofil udrží a nezneužije dítě, je nám do jeho sexuálních preferencí houbelec. Jako je houbelec vašim partnerům do toho, že při sexu s nimi myslíte na toho vymakaného modela z fitka.

    superkarma: 0 23.01.2008, 09:50:19
  27. avatar
    [5] Aelin [*]

    Jsou to dobytkové. Výrobce bych popravovala jak za středověku a vůbec bych se s nima nemazlila. Pedofily bych kastrovala a poslala na léčení.

    superkarma: 0 23.01.2008, 09:33:56
  28. [4] gentiana [*]

    Solei: Nemluvě o tom, že to jaksi nezjistíš, pokud nezačneš celou populaci testovat na sexuální preference, což je drahé, pravděpodobně technicky neproveditelné, páč nejsou lidi a zjistíš co? Zjistíš, že tvůj strýček, otec tří dětí, vzorný manžel a milovaný učitel je pedofil, který dítěti nikdy vlásku nezkřivil. Nebo že ho sice násilí vzrušuje, ale nikdy nikomu vlásku nezkřivil. (nebo si doplň nějakou dámu, což o to). Oni lidi nejsou zas až tak půlně zviřátka, co s nima lomcujou hormony.

    Já bych kastrovala, nejlépe dvěma cihlama, spíš ty, co se živí obchodem s prostitucí, ať už dětskou nebo nedětskou. Tohle jsou hajzlové - on když někdo neovládne ty hormony a má mozek v pořádku, tak to může být spíš chudák.

    superkarma: 0 23.01.2008, 09:12:49
  29. avatar
    [2] Solei [*]

    pedofily a sexuální násilníky jako takové bych nechávala kastrovat. Ze zákone, néééé jenom v případě když s tím dotyčný souhlasí, ale vždy.

    superkarma: 0 23.01.2008, 08:56:10
  30. avatar
    [1] janasev [*]

    nejvíce by pomohlo okamžitě zavřít a potrestat všechny pedofili, pokud jsou takto nemocní,tak ať se léčí, nechápu jak někdo může ublížit dítěti, vždyť má pak život zničený,zůstává mi rozum stát nad zákony, které se vůbec uplatňují a hlavně na tom, jak se mohou točit peníze za takovéhle věci,nechala bych monitorovat přístupy na takovéto servery a okamžitě za to dala trest

    superkarma: 0 23.01.2008, 08:25:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme