Vztahy

Promiň, musela jsem zůstat v práci

Kdo z nás kdy tuto větu nevyslovil. Pan Jiří ji však slýchá od své manželky čím dál častěji, a už mu doslova leze na nervy. Jenže ona za to nemůže, na vině je někdo jiný. Zaměstnavatel.

night

Manželka pana Jiřího, Milena, pracuje jako prodavačka v malé soukromé firmě, zabývající se automobilovými součástkami a doplňky. V polovině loňského roku se majitel firmy rozhodl snížit stavy a dvě zaměstnankyně propustil. Milena byla ráda, že není mezi nimi, neboť sehnat dnes práci, není nijak jednoduché.

Jenže to ještě netušila, že práci oněch dvou propuštěných zaměstnankyň bude muset i s druhou kolegyní zastat sama. Včetně objednávek, prodeje, úklidu prodejny a dalších věcí patřících k chodu firmy. A za ty samé peníze, co doposud.

„Nelíbí se Ti? Nikdo Tě tu nedrží,“ byla slova jejího zaměstnavatele, když nesměle zažádala o zvýšení platu, protože pracuje prakticky za dvě.

V práci zůstává přinejmenším o hodinu až dvě déle než dřív, cesta domů přes celé město, a doma naštvaný manžel s pětiletým synem.
„Proč tam děláš pořád vola a nenajdeš si něco jiného?“ napadá ji manžel při příchodu z práce.
„A co jiného? Myslíš si, že kdybych o něčem věděla, tak už jsem dávno neodešla? Jsem vyučená prodavačka, těch je všude plno a ještě za menší plat, než mám já,“ odpoví paní Milena.  

Hádky jsou u manželů na denním pořádku. Jiří pracuje ve státním sektoru, má pravidelnou pracovní dobu, je to on, kdo vyzvedává syna ze školky, pak přijde domů, nachystá něco k jídlu... a čeká. Čím dál naštvaněji.

Jak tuto situaci vyřešit? Jak manželovi vysvětlit, že ona bohužel není ta, která je pánem svého času? Dodržování pracovní doby funguje málokde. U soukromých firem se pracuje, dokud je potřeba a dokud šéf benevolentně nepovolí: můžeš jít.

Milena může být ráda, že se Jiří alespoň dokáže postarat o syna, uvaří něco k večeři, ale ta jeho věčně naštvaná tvář u příchodu z práce ji už vážně nebaví.

Čtěte také:

   
10.01.2012 - Ona s ním - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [38] Roland [*]

    Ono to s hledáním práce je vážně těžké, pokud už máte věk. Člověk si vážně nemůže vybírat a pokud se něco naskytne vzít i to, co mu nevyhovuje příp. nebaví. Musí dnes prostě držet krok a pusu.

    superkarma: 0 01.03.2012, 09:00:28
  2. [37] free [*]

    Mě živil manžel a já byla posluhovačka, kucharka, pradlena, vychovávatelka, nákupší, švadlena, dietní poradkyně.... bylo to na vzájemné dohodě.  Než jsem zůstala doma kvůli zdraví syna a posléze i manželovo, měla jsem dřív skvělou práci.... manžel umřel a co dál?  Kdo zaměstná padesátku?

    superkarma: 0 05.02.2012, 00:33:41
  3. avatar
    [36] SStream [*]

    Pán tvorstva očividně velmi trpí tím, že se jeho posluhovačka nevěnuje svým povinnostem. Mám návrh naprosto skvělého řešení - ať pán tvorstva sevře půlky a sám vydělá momentální měsíční příjem jejich rodiny. Pak bude posluhovačka opět plnit své povinnosti.

    superkarma: 1 12.01.2012, 12:45:38
  4. [35] macamala [*]

    wich — #34 Ještě před "krizí", kdy nabírala kdejaká fabrika do provozu, mi jedna sestřička vykládala, že největší nával na ambulanci je mezi 9. -10. hodinou. Lidi se vyspí, pak celé dopoledne a poledne prosedí v čekárně a ve finále už do práce nejdou. Dnes si každý hledí toho, aby moc nezameškal.

    superkarma: 0 12.01.2012, 08:40:03
  5. avatar
    [34] wich [*]

    prece ja — #33 Taky si myslím, že realita z komunistických filmů, kdy si paní úřednice zašla ke kadeřnici, nakoupit v pracovní době, už je dávno ta tam a že i v té státní správě lidi bohužel dělají přesčasy. Tím, že politici se potřebují blejsknout, jak šetří, povyhazují se i ti zaměstnanci, kteří byli do počtu potřeba, takže jeden dělá práci za tři...

    1. na komentář reaguje macamala — #35
    superkarma: 0 12.01.2012, 08:32:02
  6. avatar
    [33] prece ja [*]

    Barbucháč — #12 zlatý oči

    Záleží , kde pracuje.

    1. na komentář reaguje wich — #34
    superkarma: 0 11.01.2012, 12:15:58
  7. avatar
    [32] wich [*]

    Šmárja, to jsem zase spustila debatu nářků, aniž bych to tak myslela Sml30 To jsem jen chtěla říct, že všude je něco a že kdybych se JÁ věnovala tomu, co jsem dlouhá léta studovala, měla bych to možná jednodušší co do pracovní doby, volna a jisté výplaty, ne, že učitelky si válí šunky Sml52Sml52

    superkarma: 0 11.01.2012, 09:54:55
  8. avatar
    [31] risina [*]

    A k článku - jakou  může mít taková soukromá firma/prodejna otvírací dobu? Od 9 do 18? Do 19? A musí tam být obě koelgyně celou orvírací dobu? Nemůžou si nějak rozděli směny na ranní/odpolední nebo krátký/dlouhý týden? Tak by Milena chodila domů večer jen ob týden a mel by to s manželem hezky rozdělené. Nevidím v tom problém - prodavačky přeci vždy pracovaly do večera a jejich manželé se museli angažovat v péči o děti, vaření večeře atd.

    Není to jen příznak dnešní doby  a práce manžela ve státní správě, vzpomnám na sousedkou - prodavčku v obuvi, která se po mateřské vrátlia k původní práci  a její manžel - údržbář v průmylsovém podniku s pracovní dobou od 6 do 14.30, si najednou musel zvyknout, že když má žena odpolední, musí děti vyzvednout ze školky a do večera fungovat jako jediný rodič.

    superkarma: 1 10.01.2012, 18:29:10

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] femme [*]

    peetrax — #25  přesně Sml22 Sml67 tohle mě vždycky dokáže pořádně nasroutit Sml31

    superkarma: 0 10.01.2012, 18:28:11
  2. avatar
    [29] risina [*]

    pajda — #21 U nás si na lyže nebo zájezdy mimo prázdniny musíme vzít neplacené volno a dovolená kvůl nemoci by asi taky neprošla - protože v době, kdy nejsi ve škole, za tebe musí někdo učit, a tomu někomu je potřeba zaplatit přesčasy... Fungují výměny  a přesuny hodin, když člověk potřebuje odjeít na jeden den nebo na část dne.

    superkarma: 0 10.01.2012, 17:52:02
  3. avatar
    [28] Suzanne [*]

    peetrax — #24 Ále... na nějaké "ti učitelé si žijí" stačí odpovědět - i vy jste měli možnost udělat si vysokou školu a jít učit. Jestli na to nemáte, tak dělejte něco jiného a nezáviďte. Sml24 Tohle stačilo říct a bylo po ptákách Sml57

    superkarma: 0 10.01.2012, 17:49:05
  4. avatar
    [27] risina [*]

    wich — #18 Je fakt, že trávím ve škole míň hodin než někde, kde jsou píchačky a pravidelná 8hodinová pracovní doba, ale ve 2 doma rozhodně nebývám. Odhaduju, že ve škole jsem každý týden cca 35 hodin a k tomu tak 15 pracuju doma. Ale nestěžuju si, líbí se mi, že si můžu spoustu práce udělat doma a ve chvíli, kdy na to mám chuť.

    superkarma: 1 10.01.2012, 17:48:07
  5. avatar
    [26] wich [*]

    macamala — #23 Klasika. Kdy mají chodit k lékaři pacienti, kteří pracují na stálou ranní, je ve hvězdách Sml57

    superkarma: 0 10.01.2012, 16:39:07
  6. avatar
    [25] peetrax [*]

    "Milena může být ráda, že se Jiří alespoň dokáže postarat o syna, uvaří něco k večeři..." - dítě i domácnost je snad obou... Sml80

    1. na komentář reaguje femme — #30
    superkarma: 0 10.01.2012, 16:35:48
  7. avatar
    [24] peetrax [*]

    pajda — #21 tak je to. Akorát to /skoro/ nikdo nevidí a myslí si, že učitelé se mají skvěle. Sml3

    1. na komentář reaguje Suzanne — #28
    superkarma: 0 10.01.2012, 16:34:55
  8. [23] macamala [*]

    pajda — #21 Ono to podobně funguje i v kancelářích. Když k lékaři potřebuji, protože má třeba ordinační hodiny jen dopoledne, tak to není problém. Každopádně to nikdo ve firmě nezneužívá. Vždy se snažíme chodit mimo pracovní dobu - třeba moje zubařka má jednou týdně do večera. Stejně bych tu práci někdy udělat musela.

    Trošku jiná příhoda - asi před půl rokem jsem potřebovala k lékaři, nebylo to akutní, šla jsem až po největším pracovním návalu, přesvědčená a informovaná, že ambulance v nemocnici mají i do 14:30. Navíc jsem byla smířená s tím, že kdyžtak zaplatím 90 Kč.  Sestra však na mě v čekárně ječela , že k doktoru se chodí zásadně ráno a že odpoledne nikdo nechodí. Patrně se zasekla v socialismu, kdy někteří lidé chodili po doktorech, jen aby se ulili z práce.

    1. na komentář reaguje wich — #26
    superkarma: 0 10.01.2012, 15:45:15
  9. avatar
    [22] Kuře [*]

    Něco mi to připomíná. Když jsem začala dělat na plný úvazek, tak manžel začal protestovat, že už nemá ten servis, co dřív. A když jsem začala dělat práci opravdu naplno a šéf mě začal posílat na služební cesty, tak to nemohl rozdejchat.

    No a po mé poslední cestě, kdy měl na starosti děti CELÉ čtyři dny (tj. v šest večer přišel domů, kde děti už čekaly), je ten čtvrtý den odeslal do školy a vzal si dovolenou. Protože "přijít z práce, zkouknout úkoly, udělat večeři a JEŠTĚ je celej večer poslouchat a odpovídat na otázky, to se prostě nedá ustát...".

    Paní má práci a zřejmě nevidí v dohledujinou. Pokud její muž chce, aby šla jinam, tak ať jí pomůže práci hledat. Pokud by ona chodila dřív a starala se o syna, tak by mu to zřejmě divný nepřišlo.

    superkarma: 1 10.01.2012, 15:27:33
  10. avatar
    [21] pajda [*]

    macamala — #20 domluva záleží na řediteli - u nás je to tak, že si můžeš vzít dovolenou kvůli nemoci (nejvýše dva dny), ale tu pak musíš naddělat právě o těch prázdninách - jsou to osmihodinové služby, takže klasických 8,5 hodiny jako sekterářka, žádnou svoji práci u toho většinou neuděláš. U nás to jde i jinak: můžeš si hodiny s kolegy vyměnit nebo přesunout. Zrovna příští týden dělám povinné zkoušky (rozšiřování kvalifikace) a jednu hodinu budu přesouvat ze 13:35 na 7:00, takže vstávat o půl šesté ráno a druhou se pokusím vyměnit s kolegyní - takže v pátek místo zubaře do práce, taky na sedmou...přesněji: na sedmou znamená, že mám odpovědnost za děcka od 6:45 a tedy tam musím být takhle brzy, i když tam není jediný student. To je ale jen tak na okraj...na lyže si neumím představit, že by někoho u nás pustili.

    1. na komentář reaguje macamala — #23
    2. na komentář reaguje peetrax — #24
    3. na komentář reaguje risina — #29
    superkarma: 1 10.01.2012, 15:15:06
  11. [20] macamala [*]

    pajda — #19 Mám také známou (dobrou známou), která je učitelka na střední. Domů chodívá i déle, nejen ve 2 odpoledne. Na středních školách se učívá i déle zejména tam, kde mají dálkové studium. Doma pak ale musí ještě dělat další a další věci. Po vzájemné domluvě (nevím, jak intenzivní) si pár dnů dovči během roku může vzít, např. teď v zimě na lyže. Pak ale chybějící dovolenou nadělá o letních prázdninách.

    1. na komentář reaguje pajda — #21
    superkarma: 0 10.01.2012, 15:06:32
  12. avatar
    [19] pajda [*]

    wich — #18 ono těch 40 dní dovolené, kterou musíš vybrat v přesně určeném termínu, není žádná výhra...a ve dvě doma jsem nebyla nikdy a to dělám ve školství 25 let. Kdysi se aspoň mohla proplácet léčba zničených hlasivek nebo žaludeční vředy (typicky "učitelské" nemoci), ale dneska se nesmí ani to.

    1. na komentář reaguje macamala — #20
    superkarma: 1 10.01.2012, 14:54:55
  13. avatar
    [18] wich [*]

    Suzanne — #17 Sml22 Ono všude je něco. Taky sem tam nadávám, ne že ne. Že jako "úča" bych byla ve dvě doma, jistý stálý plat, prázdniny...Sml30 Prvních pár let jsem víkendy prakticky neznala, mám to, co si vydělám, takže je to boj... Ale zase si organizuju čas dle potřeby a hlavně ty peníze bych ve svém oboru bohužel nikdy nevydělala.

    1. na komentář reaguje pajda — #19
    2. na komentář reaguje risina — #27
    superkarma: 0 10.01.2012, 14:19:00
  14. avatar
    [17] Suzanne [*]

    Přijde mi, že když člověk dělá prodavačku, tak pracovní doba obvykle končí v 17 - 20 hodin, na to tam ani nemusí být "násilím" o dvě hodiny déle. V kolik se vlastně paní vrací domů? Možná té paní práce nevadí, baví ji a má ji ráda, jen musí dělat chuděru před manželem. Protože ona je "ten sobec", co je pořád v práci a on "ten chudák", co musí být doma s dítětem. A co je na tom vlastně špatného? Co kdyby to bylo opačně? Vydělá manžel tolik, aby eventuálně mohla práci pustit a hledat si nějakou dobu jinou?

    pajda — #15 wich — #16 Tak tak, všechno je relativní a vždycky záleží na tom, s čím to člověk srovnává.

    maje — #4 Souhlas. Na druhou stranu mě osobně přijde normální, že prodavačka objednává zboží, prodává a před odchodem vytře. Taky v málokterém obchodě je extra skladník. Na každou tuhle činnost může být extra zaměstnanec, ale na většině míst se to neuživí, někdo to musí zaplatit.

    1. na komentář reaguje wich — #18
    superkarma: 2 10.01.2012, 13:58:40
  15. avatar
    [16] wich [*]

    řinka — #9 To je bohužel záporná stránka práce prodavačky. Na druhou stranu pokud ze sebe budou lidé ochotní ty otroky dělat... Sml80 Pokud jí nevyhovuje tohle, může si najít práci třeba v oděvech, co já vím... Ale než ztrácet čas a nervy v blbé práci a jen si stěžovat, věnovala bych se aktivně hledání něčeho jiného. Poslat životopisy, případně obejít potencionální zaměstnavatele osobně. I tam, kde zrovna nikoho nehledají, můžou se ozvat později Sml22

    pajda — #15 Souhlasím s tebou Sml22 Člověk neví, dokud nemá srovnání Sml22 Kamarádka pracovala v neziskovce, a protože nebyly finance na pokračování projektu, odešla pracovat na úřad. Teď se slzou v oku vzpomíná na starosti okolo projektů a řízení svého centra, když srovnává pružnou pracovní dobu s úředními hodinami, fajn klientelu s nepříjemnými smraďochy, problematiku, které rozuměla s kvanty nových věcí... Teď si hledá něco zpět v NNO.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #17
    superkarma: 0 10.01.2012, 12:38:50
  16. avatar
    [15] pajda [*]

    Deja — #14 všechno je relativní. Mám kolegyni, která přišla ze soukormé firmy do školství. První rok se cítila "jako v ráji", kabinet se jí zdál přepychově velký, výuka jednoduchá, pracovní doba "úžasná"  - než se zapracovala a začala plnit normální povinnosti, jaké mají všichni ostatní. Najednou se jí cimra, kde sedí tři, zdála poněkud malá, protože na rozdíl od vyplňování svých papírů a vyřizování telefonů tam ještě kromě toho musí jednat se žáky a případně s jejich rodiči a totéž dělají její dva kolegové, takže občas si není kam sednout a musí čekat na chodbě, než se vůbec dostane ke svému stolu, jednoduchá výuka se proměnila na noční můru, protože začala učit předměty, které vyžadují každodenní přípravu do hodin (nastoupila na výuku psaní strojem, tam opravdu přípravy netřeba, pokročila ale na ekonomiku a právo) a pracovní doba od půl osmé do půl třetí se jí taky přestala zdát tak strašně príma, když zjistila, že musí ještě denně tři až čtyři hodiny makat doma. A k tomu všemu - chce-li zůstat v místě - si musí doplnit vzdělání, samozřejmě ve svém volném čase. Nevím proč, ale najednou vzpomíná na doby ve firmě jako na zlaté idylické časy a na všechny se utrhuje - údajně kvůli přepracování...takže je otázka, jestli to opravdu bylo v její původní práci tak strašné. Ještě když jsme se seznámili, tak tvrdila, že ano. Dneska už by takovou blbost, aby odtud odešla, neudělala...

    1. na komentář reaguje wich — #16
    2. na komentář reaguje Suzanne — #17
    superkarma: 0 10.01.2012, 11:50:07
  17. avatar
    [14] Deja [*]

    Moje skoro snacha pracuje ve firmě s podobným zaměřením a na klidné pití kafíčka skutečně nebá čas. Ono se nedá říci, že je prodavačka. Náhradních dílů jsou tisíce, je třeba je všechny do posledního šroubečku naskladnit, kontrovat stavy, objednávat další, mezitím prodat, vystavit doklady, převzít správně peníze nebo provést platbu přes terminál. Zároveň funguje jako sekretářka či osobní asistentka svého šéfa....

    Ano jsou prodavačky, které postávají a čekají jen na zákazníka, ale to zřejmě není tento případ.

    1. na komentář reaguje pajda — #15
    superkarma: 1 10.01.2012, 10:43:59
  18. [13] Rikina [*]

    maje — #4 kdysi jsem takhle taky pracovala v jedné soukromé firmě. Dle pracovní smlouvy jsem byla účetní, ve skutečnosti skladnice, prodavačka, uklízečka, personalistka, asistentka pana podnikatele, účetnictví v pauzách mezi tím, to celé od sedmi ráno do sedmi večer a za minimální mzdu. Pak přišel šéf s tím, že budu ještě dělat školení bezpečnosti práce dělníkům, a jeho paní obstarávat nákup podle lístečku. Sml57 Trochu jsme si popovídali, vyjasnili stanoviska, a protože to jeho bylo z mého úhlu pohledu neakceptovatelné, odešla jsem ve zkušební době, to jest dříve, než uplynuly tři měsíce. Pracovní smlouva je smlouva, tedy oboustranný akt, a i zaměstnavatel má nějaké ty povinnosti vůči svým lidem, nemůže se chovat jako otrokář. Sml80 

    superkarma: 1 10.01.2012, 10:01:24
  19. avatar
    [12] Barbucháč [*]

    hlavním kámen úrazu je manželova práce ve státní správě, nikde jinde totiž člověk po 8mi hodinách neodhodí propisku a nejde s čistou hlavou domůSml80, a protože je to chlap, chce mít ve tři doma i ženušku, aby pěkně obstarala jeho i synka, vymyslela program, uvařila večeři...Sml54

    1. na komentář reaguje prece ja — #33
    superkarma: 3 10.01.2012, 09:57:31
  20. [11] Rikina [*]

    luneta — #7 mám úplně normální práci, ve které jsem zhusta taky do večera. Sml80 

    superkarma: 0 10.01.2012, 09:49:21
  21. avatar
    [10] átéčko [*]

    wich — #8 Tak ti řeknu, že u nás visí cedule Přijmeme prodavačku pouze na obchodech Vietnamců, a to ještě hledají důchodkyni! Mají otevřeno i v soboty a neděle.

    A určitě tam prodávají spolu s alkoholem i drogy...

    U nás na žádném jiném obchodě cedule, že hledají prodavačku, nevisíSml23

    superkarma: 1 10.01.2012, 09:01:46
  22. avatar
    [9] řinka [*]

    wich — #8 Jenže nezřídka prodavačky dělají za 10000kč někdy méně někdy více,soboty, svátky,neděle a v potravinách se nezastaví.Tam jsou peníze vydřené,vím očem mluvím.A když chytíte špatné vedení a blba oblastního........Sml43

    1. na komentář reaguje wich — #16
    superkarma: 0 10.01.2012, 08:58:19
  23. avatar
    [8] wich [*]

    Vím, že v Česku je to asi ve všech krajích stejné s tou prací, ale třeba visačka "Hledáme vyučenou nebo zaučenou prodavačku" na obchodech visí ne zřídka a všude možně Sml22 Myslím, že zrovna v tomhle oboru fakt není o práci nouze. Má někdo přehled? A blbá pracovní doba je bohužel údělem všech pracovníků s lidmi od prodavaček po úřednice Sml15

    1. na komentář reaguje řinka — #9
    2. na komentář reaguje átéčko — #10
    superkarma: 0 10.01.2012, 08:41:50
  24. avatar
    [7] luneta [*]

    Rikina — #2 vy na každým hledáte jen to špatný,asi máte hodně dobrou práci

    1. na komentář reaguje Rikina — #11
    superkarma: 3 10.01.2012, 08:34:10
  25. avatar
    [6] pajda [*]

    maje — #4 a to tam mají neustále takovou frontu, že jsou obě celý den se zadky v kalupu? Nebo je to tak, že když v prodejně není zákazník, tak namísto dělání papírů si povídají, dají kafíčko, semotamo něco odkliknou, něco přečtou, přerovnají poličku...chápu, že nemůžou dělat přes den úklid, ale objednávku nebo fakturu si můžeš rozepsat a uložit, když někdo přijde. A opravdu není možné poukázat na úspory a dohodnout částečný home office? Sousedka taky brečela, ale teď se dohodla a fakturaci a logistiku dělá z domu a vrní blahem...

    Když jsem dělala v akciovce na účtárně, tak jsem si nudou hryzala nehty a upřímně - snem mého šéfa bylo mít oddělení o osmi lidech. Bylo nás tam pět a on. Když se povedlo a tři lidi onemocněli, tak jsme si hryzaly nehty dvě - práci těch zbývajících tří jsme totiž zvládaly bez problémů a mnohem líp, než když se neustále něco povídalo, probíralo a řešilo. I když šlo zdánlivě o pracovní věci...Ano, byly dny, kdy jsem tam musela být do večera, ale je rozdíl, když se zaseknu na výjezdu u zákazníka, který má atypickou závadu a musí ji mít odstraněnou (kromě účtování jsem dělala i konzultanta několika firmám) a rozdíl, jestli zůstávám v práci denně, protože nemám hotové papíry.

    superkarma: 0 10.01.2012, 08:18:56
  26. [5] Anime Otaku [*]

    Rikina — #2 Ono zvládnout šikanu od zaměstnavatele je hodně těžké. Třeba mojí sestře trvalo skoro rok, než se dokázala sebrat a z práce, kde byla pořád a házeli jí na hlavu i práci, kterou měl zajišťovat někdo jiný a ještě jí vynadali, že nestíhá a po 12 hodinách chce taky domů. Nakonec se načtvala a odešla, ale ti zaměstnavatelé jsou strašní hajzlové, protože aby jí neudělali problém u jiných firem v oboru musela jim poslední tři měsíce odpracovat skoro zadarmo.

    Půl roku pak hledala další práci a na pracáku si vyběhala kurz asertivity a teď je v novém zaměstnání. Kde za lepší peníze dělá jen 8 hodin a může s čistou hlavou domů.

    Je to o tom, že se musí chtít to řešit.

    superkarma: 0 10.01.2012, 08:08:43
  27. avatar
    [4] maje [*]

    Rikina — #2 jestli jsem to dobře pochopila, tak ráno dělají skladnice, přes den prodavačky, odpoledne uklízečku a navečer logistiky.

    na druhou stranu - když je to obráceně, tak se to bere jako naprosto samozřejmě, nebo ne?Sml80Sml80 kde je rozdíl, jesti posluhovačku dělá chlap nebo ženská?Sml80

    1. na komentář reaguje pajda — #6
    2. na komentář reaguje Rikina — #13
    3. na komentář reaguje Suzanne — #17
    superkarma: 4 10.01.2012, 08:04:43
  28. [3] lidicka [*]

    Dnes najít dobré zaměstnání je doslova zázrakSml22

    superkarma: 1 10.01.2012, 06:41:49
  29. [2] Rikina [*]

    Ona "firma, zabývající se automobilovými součástkami a doplňky" má takový fofr, že tam musí být prodavačky do večera? Sml80 A že prodavačky objednávají zboží, to teda slyším prvně. No ale třeba se časy změnily, a věci fungujou jinak... A zkusila vůbec Milena něco jiného hledat? Ve vlastním zájmu, když se jí tam nelíbí? Nebo jenom vykládá, jak nic jiného není, aniž by se pokusila? Sml80 

    1. na komentář reaguje maje — #4
    2. na komentář reaguje Anime Otaku — #5
    3. na komentář reaguje luneta — #7
    superkarma: 0 10.01.2012, 02:27:12
  30. avatar
    [1] řinka [*]

    Však ho neubude,ženská to dělá normálně.

    superkarma: 2 10.01.2012, 00:40:59

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme