Bulvár

Prohlášení Venduly Svobodové

V tuto dobu mi nezbývá nic jiného než reagovat na mediální hon a hyenismus, který je momentálně vyvíjen na moji osobu.

Jsem přesvědčena, že situaci jsem nijak nemohla zabránit a ani nijak uspíšit. To co se odehrávalo v jeho mysli, nikdo nikdy nezjistí. S tím Karel odešel. Touto cestou prosím i okolní mediální svět, aby nechali všech pomluv a závistí. Nikomu tím nepomohou, ublíží jen sami sobě. V každém, ve kterém ještě zůstal kousek cti a lidskosti, ať zváží další slova.

 

Ráda bych osobně poděkovala všem, kteří mi projevují podporu a zůstal v nich kousek cti v této nelehké době, kterou se synem Jakubem procházím. Slova útěchy mi vzdávají nejenom občané z České republiky, Slovenska, Německa a dalších zemí, ale také řada významných osobností jako například Dagmar Havlová, Karel Gott, Eva Urbanová, Josef Suk, Václav Hudeček,  Pavel Bém, Štefan Margita, Vítězslav Jandák, Boleslav Polívka, Ivana Chýlková, Petr Nárožný, Jan Kraus, Jiří Bartoška, Theodor Pištěk, Jiří Janeček, Miroslav Topolánek, Petr Bendl s chotí, Hana Zagorová, Pavel Šporcl, Eva Pilarová, Michal David, Michael Fleischmann s manželkou, Miss World Taťána Kuchařová, Monika Absolonová, Pavel Vítek, Petr Muk, Miloš Zapletal, Jan Cimický, Marek Vašut, Adéla Gondíková, Ondřej Soukup, Gábina Osvaldová, Martin Maxa, Zora Jandová s rodinou, Jitka Zelenková, Tomáš Krejčíř, Kateřina Hrachovcová a mnoho dalších.

 

Ještě jednou všem děkuji za podporu.

 

Vendula Svobodová


Co dodat? To, co Vendula Svobodová dostala od osudu naloženo, je na jednoho člověka skoro až moc. A když je navíc známá osobnost, to je bohužel spíš "přitěžující okolnost".

   
02.02.2007 - Společnost - autor: Eva Jedelská

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [353] Z cluster [*]

    btw. neříká vám náhodou něco rovnice E=m*c^2 ? moc se ve fyzice nevyznám, ale řekl bych, že tento vztah energie a hmoty /vulgo váš sw a hw/ celou věc elegantně řeší .. něco jako "prašť jak uhoď" .

    superkarma: 0 04.02.2007, 20:42:46
  2. avatar
    [352] Anouk [*]

    Vivian: To nebylo Jen jestli nejake vhodne prirovnani vubec existuje

    superkarma: 0 04.02.2007, 20:29:51
  3. avatar
    [351] Vivian [*]

    Anouk: vidím, že sw a hw nebylo dobrý přirovnání

    superkarma: 0 04.02.2007, 20:13:05
  4. avatar
    [350] Anouk [*]

    Vivian: A CD neni hardware Jo jo, software je na CD ci na pevnem disku porad mechanicky zaznamenan na materialnim nosici

    superkarma: 0 04.02.2007, 19:17:29
  5. avatar
    [348] Z cluster [*]

    rumcajs.tm: už Tě chytá ten myokard ?

    superkarma: 0 04.02.2007, 19:14:37
  6. avatar
    [347] rumcajs.tm [*]

    Ježíšmarjáááááááááá!

    superkarma: 0 04.02.2007, 19:00:31
  7. avatar
    [346] Z cluster [*]

    Nyotaimori: OMFG..polévá mě studený pot..tohle vypadá a zní jak Nostradamovo proroctví

    http://www.youtube.com/watch?v=c5pd2twBKh0

    superkarma: 0 04.02.2007, 18:46:13
  8. avatar
    [345] Vivian [*]

    Z cluster: Kája přece

    superkarma: 0 04.02.2007, 18:42:19
  9. avatar
    [342] Z cluster [*]

    a jestli pak víte kdo tohle zpíval ?
    Dám dělovou ránu,
    bum, bum, bum, bum,
    a rozbiju bránu, můj bude váš dům.
    V něm budu tě hýčkat,
    hej, hej, hej, hej,
    a svážu ti strýčka vím,
    že byl by na mě zlej,
    hmm, byl by zlej.

    superkarma: 0 04.02.2007, 18:28:28
  10. avatar
    [341] Vivian [*]

    Tobbi: abych to upřesnila, software samozřejmě může existovat i bez hardware, akorát holt nemůže pracovat... ty Windows se neobjeví na tom instalačním cédéčku teprve ve chvíli, kdy ho strčíš do počítače, ty tam jsou pořád...

    Anouk: souhlas...

    superkarma: 0 04.02.2007, 18:26:06
  11. avatar
    [340] Anouk [*]

    Vivian: Jsem prekvapena, kam az to Zakon zachovani energie (bez o prosim ) dotahl Jen bych rada dodala, ze casto se ta energie meni i ve formy, ktere se nekterym mohou zdat podradne. Perpetuum mobile, pokud je mi znamo, jeste nikdo nevymyslel.
    Presun energie bez hmoty nikdo nezpochybnuje mozna proto, ze ho lze zmerit

    superkarma: 0 04.02.2007, 17:19:44
  12. avatar
    [339] Z cluster [*]

    Tobbi: právě pokud jde o koma tak už se pár lidí "ptalo", jmenovitě Raymond Moody anebo Stanislav Grof /tam šlo ale tuším o experimentální podávání LSD 25 pacientům trpících posledními stádii rakoviny/ a vůbec se mi nezdálo, že odpověd většiny by zněla - "nic" .
    Samozřejmě to nemá cenu vysvětlovat lidem kteří fenomen "rozšířeného stavu" vědomí nezažili .. pro ně to budou stále jen bezvýznamné "halucinace".

    superkarma: 0 04.02.2007, 17:12:33
  13. avatar
    [338] rumcajs.tm [*]

    Vivian: A víš že se rozčiluješ zbytečně??Já ,,tuto válku nechtěl rozpoutat.Dnes je už známo,že v komatu vnímáš.A Ty,z toho že to někdo neakceptuje,chytneš,infarkt,třeba myokardu.stojí ti to zato??????

    superkarma: 0 04.02.2007, 17:05:41
  14. avatar
    [337] rumcajs.tm [*]

    Eventuelně,konkrétně de factum,nesmrtelnost chrousta.pokud už nechcíp.

    superkarma: 0 04.02.2007, 17:00:42
  15. avatar
    [336] Vivian [*]

    Tobbi: spousta typů přesunů energie probíhá bez hmoty a nikdo je nezpochybňuje...
    A odkud máš to info, že člověk v komatu nic nevnímá? Už na zdravce nám vštěpovali, že to je zásadní omyl.

    superkarma: 0 04.02.2007, 17:00:14
  16. avatar
    [335] rumcajs.tm [*]

    A proto,by bylo záhodno,se nato už vysrat,a raději řešit nesmrtelnost cikád.

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:48:00
  17. [334] Tobbi [*]

    Vivian: Jo. Přesně tak. Kdyby běželo vědomí bez hmoty, asi by nebyla hmota potřebná.
    Ale ten "posmrtný přesun" by musel proběhnout bez hmoty. A proto na něj nevěřím.

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:41:31
  18. [333] Tobbi [*]

    a....: Nevím, co tě učili na hodinách marxismu-leninismu. Mně je 24 let a nic takového mě nepostihlo

    O mrtvici tu nikdo nemluvil, mluvila jsem o komatu. A co cítil člověk v komatu (který se pobudil) víme celkem přesně, můžeme se ho totiž zeptat. Stejně jako budeš vědět, cos cítila, když by tě pořádně majznuli do hlavy. Nic!

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:38:53
  19. avatar
    [332] Vivian [*]

    Tobbi: no vidíš, že sama chápeš, že to nejde, že potřebuješ hardware. Tak PROTO se příroda "patlala" s živočichy .

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:38:06
  20. [331] Tobbi [*]

    Vivian: Hm, tak se pokus pustit si windows bez pc. Nebo je nainstalovat bez cédéčka.

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:35:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [330] monacha [*]

    Myslim, ze to, co se deje v novinach, neni jen chyba bezcitnych novinaru. Proste zakon nabidky a poptavky. Kdyz si to nikdo nekoupi, tak se o tom prestane psat... MMCH souhlasim s Nyo.. Kdyby me opravdu pokazde zasahl osud nekoho, komu nekdo umre, tak se z toho zblaznim.

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:32:26
  2. avatar
    [329] rumcajs.tm [*]

    Z cluster: No právě,to jsem nechtěl.ono se to zvrhlo,v osobní invektivy.to by člověk nevěřil,kam až zajde lidská ješitnost.Ale mám aspoň zkušenost,co tě nepálí,nehas.A osobní názory,si nech laskavě pro ssebe,a nikomu je neříkej.Najdou se totiž jedinci,kteří udělají z jasné zkušenosti,něco úplně opačného.

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:27:52
  3. avatar
    [328] Z cluster [*]

    rumcajs.tm: Debata se bohužel zvrhla z bouřlivé diskuse o K. Svobodovi na nudnou diskusi na nudné téma zda bylo dřív "vejce nebo slepice" :D

    superkarma: 0 04.02.2007, 16:06:53
  4. avatar
    [327] rumcajs.tm [*]

    Já si původně říkal,rumcajs drž hubu,,ale přeci jen vyhrálo kecadlo,a to jsem asi neměl dělat. Tolik kecadel,k jednomu nic,,to jsem nechtěl.

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:57:18
  5. avatar
    [326] sanvean [*]

    Vivian:

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:49:02
  6. avatar
    [325] Vivian [*]

    mirienka: třeba kouká

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:48:08
  7. avatar
    [324] sanvean [*]

    mirienka: třeba se kouká :)

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:47:23
  8. avatar
    [323] mirienka [*]

    Tak myslím, že by p. Svoboda asi koukal, kam se až zvrtla debata!

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:39:18
  9. [322] a.... [*]

    Tobbi: Ano, že je vědomí produktem mozku, to más učili v hodinách marxismu-leninismu . Vědomí má ovšem různé vrstvy...ty, které jsou přímo fyziologicky podmíněné a potom ty, které tím"selským rozumem" a logickým myšlení lze těžko postihnout. A tyto vrstvy vědomí jsou dány pouze člověku, co cítí a vnímá člověk po mozkové mtrvici nevíš, to co se jeví tobě není totožné s tím, co cítí on.

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:34:55
  10. avatar
    [321] Vivian [*]

    Tobbi: na tom není nic tajemnýho... A jestli máš doma počítač, tak víš, že software nikam nezmizí, ani když odpojíš zdroj
    A druhá věc - na co by ti asi tak byl software bez hardwaru (vědomí bez hmoty)?
    Ad poslední odstavec - nevím, kdy přesně se vědomí "přesouvá". Možný je ledacos.

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:29:50
  11. avatar
    [320] Z cluster [*]

    Vivian: Škoda..vidím, že jsem přišel s křížkem po funuse. Ale aspoń se tu nezablokovala diskuse jak na jiných serverech pojednávajících o Svobodovi .. tyhle diskuse jsou třeba pro takové psychiatry zdrojem velice užitečných informací :D

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:23:02
  12. [319] Tobbi [*]

    Vivian: Pro mne je vědomí produkt mozku. Když přestanou fungovat mechanismy udržující hardware v chodu, zmizí software. Věřím na ledacos, ale tajemné energie fungující bez zdroje mezi to nepatří. Říkám si, že kdyby příroda dokázala vytvořit vědomí bez hmoty, asi by se nepatlala s celou evolucí, vývojem, tak komplikovanými bytostmi, jako jsou vyšší živočichové...

    Lidé (no, vlastně žádný organismus) se přeci nereprodukuje tím, že zemře a někam se přesune v koloběhu energie. Všichni se reprodukujeme rozmnožováním.

    Mimochodem. Když je člověk po mozkové smrti (mozek už nefunguje), ale pomocí řízení z přístrojů všechno ostatní (plíce, játra, ledviny..) funguje. To už se "vědomí" přesunulo, nebo se čeká na úplnou smrt?

    superkarma: 0 04.02.2007, 15:17:04
  13. avatar
    [318] Vivian [*]

    Bóbika: asi jsou erupce na Slunci nebo co

    superkarma: 0 04.02.2007, 14:41:01
  14. avatar
    [316] Vivian [*]

    Bóbika: dyť tady se to nepere...

    superkarma: 0 04.02.2007, 14:15:18
  15. avatar
    [314] Vivian [*]

    Tobbi: "posmrtný život" je dost matoucí a nepřesný pojem. Řekněme spíš "věčný koloběh energie"... Neexistuje vznik ani zánik, narození a smrt jsou jen "změny stavu"...

    superkarma: 0 04.02.2007, 14:07:04
  16. avatar
    [313] Vivian [*]

    Tobbi: ale my se nebavíme o fungování lidského těla... to je jasné, že když umře, tak prostě umře ("jako když vypneš generátor")... Ale co to vědomí?

    superkarma: 0 04.02.2007, 14:04:24
  17. avatar
    [312] Z cluster [*]

    Nyotaimori: Přiletí Včelka Mája na pohřeb ? Čí popel to vlastně Popelka třídí ? Kdepak ty ptááčku hrůůůbek máš ? Co na to Kartinki. cz a její nechtěné siamské dvojče Kompost.cz ? A CO NA TO JAN TLESKAČ ???

    superkarma: 0 04.02.2007, 13:57:59
  18. avatar
    [311] Z cluster [*]

    Tobbi: obávám se, že diskuse na téma zda má hmyz vědomí či ne pod srdcervoucím článkem Venduly Svobodové je poněkud "off topic" ale budiž . Vidím, že na ženě in jsou docela zajímavé diskuse :D. ale k věci...O "posmrtném životě hmyzu" a jiné havěti opravdu nemám tušení :D. Spíš než ale nějaká "insektoidní metafyzika" mě třeba zajímá jak je schopna třeba taková včela mající mozkové ganglium velikosti špendlíkové hlavičky inteligentně zpracovávat neuvěřitelné množství informací, být schopno složitých manévrů v roji etc. Narážím na Tvé představy o striktní lokalizaci "vědomí" v mozku. Anebo si vem komára. Musí to být nesmírně inteligentní mrcha když přesně ví v jaké chvíli usínáš a kdy má na Tebe v noci zaútočit

    P.S. jo a jsem chlap :D

    superkarma: 0 04.02.2007, 13:48:10
  19. [310] a.... [*]

    Tobbi: Já osobně věřím v nesmrtelnost toho, čemu je zvykem říkat mezi obyčejnými lidmi duše , je to tedy něco o kvalitu výš než pouhé vědomí, to bychom potom museli hovořit o tom, jestli tou duší jsou nadáni jen lidé nebo i zvířata, opět věc názoru.

    superkarma: 0 04.02.2007, 13:29:55
  20. [309] Tobbi [*]

    a....: Já jsem přeci podrobně vysvětlila, proč si to myslím...

    Ale každý má právo věřit tomu, co je mu blízké.

    A odpoví mi konečně někdo ze zastánců posmrtného života, zda-li se týká pouze lidí, nebo i zvířat, rostlin, řas, baktérií...?

    superkarma: 0 04.02.2007, 13:01:59
  21. [308] Tobbi [*]

    Vivian: Zrovna zákon o zachování energie nemluví ve tvůj prospěch. Lidské tělo na nejjednodušší úrovni funguje na základě takzvané sodíko-draslíkové pumpy. Už si moc nepamatuju ty technické podrobmosti, ale v zásadě jde o to, že nerovnost napětí mezi prostředími vně a uvnitř buňky vytváří nějaký náboj (a nebo taky je to úplně jinak, já měla biologii už strašně dávno). A ve chvíli, kdy tohle přestane fungovat, je to jako kdybys vypla generátor.

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:57:41
  22. [307] a.... [*]

    rumcajs.tm: však si vy normální povídejte dál, to, na co jsem se zeptala vám v tom nijak nebrání

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:53:04
  23. [306] ami30 [*]

    rumcajs.tm: napiš, ač na většinu otázek ohledně Venduly jsem si odpověděla. Co se týče osoby pana Svobody, netřeba rozebírat, ať ho k činu přivedla deprese či ne, bylo to jeho rozhodnutí, které bychom měli respektovat.

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:49:25
  24. avatar
    [305] rumcajs.tm [*]

    a....: No,tak dovčil,to byla reakce v hiorizontu nás normálních,,,a co včil

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:38:29
  25. [304] a.... [*]

    Tobbi: Proč myslíš, že vědomí musí mít nějaký materiální základ, tedy mozek??? Tvoje přesdtavy se odvíjejí od materialistických představ světa, ale existují i jiné představy a nemusí to být jen ty náboženské.Odvíji se to od té prastaré otázky, co bylo první bytí nebo vědomí.

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:32:32
  26. avatar
    [303] rumcajs.tm [*]

    Vivian: Já s Tebou souhlasím,jen si myslím,,že zde,!!!!!to nemá cenu!!a co interpunkce?Na ty já seru

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:14:47
  27. avatar
    [302] rumcajs.tm [*]

    Tobbi: Respektuji,Ale pronic zanic ,to nebylo.Víš děvucho,hledat chyby,,je dobrá věc.jen aby se to nevrátilo,jak bumerang

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:11:24
  28. avatar
    [301] Vivian [*]

    Tobbi: s tím souhlasím, ale co přesně si představuješ pod pojmem "ztráta vědomí"? Jakože totálně zmizí, vypaří se v nenávratnu?
    A co na to Zákon o zachování energie? Všechno je přece energie, v určité formě...

    Tohle by bylo asi na dloouhou debatu, asi toho radši včas necháme...

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:09:30
  29. [300] Tobbi [*]

    rumcajs.tm: Ehm, interpunkce jsou vykřičníky, otazníky, čárky, tečky atd.

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:06:28
  30. [299] Tobbi [*]

    Vivian: Protože dyž se ti z mozkem něco stane, ztratíš vědomí... A bez mozku dosud nikdo při vědomí nebyl.

    superkarma: 0 04.02.2007, 12:05:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme