Vaření

Produkty Tesco finest* vyhledává stále více Čechů

Společnost Tesco eviduje za poslední období stále vyšší poptávku po produktech své prémiové řady Tesco finest*.Jen za poslední rok, kdy se sortiment této privátní značky rozrostl na téměř 300 produktů, stouply prodeje v řádu desítek procent a spotřebitelská základna stále vzrůstá. Zákazníci Tesco si navíc mohou až do 22. září pořídit vybrané produkty z řady finest* se slevou 30 %.

54854

Produkty Tesco finest* nachází zákazníci v prodejnách Tesco bezmála již dvacet let. Jde o řadu vyhledávanou zejména labužníky, kteří hledají inspiraci pro své kulinářské experimenty, ale
i pro ty, kteří si prostě jen chtějí vychutnat výrobky prémiové kvality s originálními recepturami z celého světa. V současné době jsou nejvyhledávanějšími produkty této řady například javorový sirup, tabulkové čokolády s vysokým procentem kakaa, pražená zrnková káva z oblastí Střední a Jižní Ameriky nebo bílá i červená vína.

Mezinárodní kuchyně na dosah

Řada Tesco finest* ale nabízí zákazníkům také pestrou škálu produktů dostupných často jen ve specializovaných obchodech. Za zmínku určitě stojí hotové omáčky inspirované indickou, asijskou nebo italskou kuchyní, olivy z řeckých oblastí Kalamáta a Chalkidiki nebo Brity milované bramborové lupínky s octovou příchutí. Pro ty, kdo neodolají sladkému, nabízí Tesco finest* delikatesy jako pralinky s náplní Marc de Champagne, slaný karamel nebo citronový a pomerančový krém, takzvaný lemon a orange curd.

Tesco připravilo pro své zákazníky speciální slevu 30 %, která potrvá až do 22. září a platí na vybrané produkty této prémiové řady.

„Kvalitu řady Tesco finest* v současnosti prokazují mimo jiné mnohé nezávislé testy, jimiž naše produkty procházejí. Například španělské jahody Tesco finest* nedávno jednoznačně zvítězily v testu pořadu A dost! internetové televize Stream.cz, říká Stanislava Mele, manažerka nákupu kategorie ovoce a zelenina společnosti Tesco. „Zároveň evidujeme stále se zvyšující poptávku po surovinách a produktech s garantovaným původem, což dokazuje, že zdravý životní styl a kvalita produktů začíná u českého spotřebitele hrát čím dál tím významnější roli,“ doplňuje Petra Kozová, nákupčí ve společnosti Tesco, která má značku finest*  na starosti.

Rozšířenou nabídku produktů Tesco finest* naleznou nově zákazníci také na Slovensku, v Maďarsku nebo Polsku. Jde o strategický krok společnosti Tesco sjednotit v rámci integrované strategie nabídku produktů napříč všemi středoevropskými zeměmi.

Poznejte vlastní značky Tesco

Tesco v současnosti nabízí tři kategorie produktů vlastní značky:

  • Tesco finest* - prémiové produkty, jejichž kvalita je srovnatelná se značkovým luxusním zbožím. Výrobky Tesco finest* mají přidanou hodnotu oproti standardním výrobkům, například původ surovin, způsob jejich zpracování  nebo originální/autentickou recepturu.
  • Tesco - výrobky, která jsou určeny pro ty, kteří mají rádi značkové zboží, ale chtějí ušetřit. Pod touto značkou naleznou zboží, které je přibližně o 15 – 20 % levnější než kvalitativně srovnatelný značkový výrobek.
  • Tesco Value - produkty, které jsou určeny pro cenově citlivé zákazníky. Sortiment pokrývá nejžádanější výrobky denní potřeby a je cenově srovnávána na nejlevnější výrobky na trhu.

Více na www.tescocr.cz

   
18.09.2015 - Vaření - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme