Jste nespokojená se svým mužem? Tak ho reklamujte. Jak to udělat vám poradí naše čtenářka s nickem Zdeničkaa ve svém příspěvku, za který děkujeme.

Jak dopadla moje reklamace?

I já jsem jednou z těch, které si zkrátka postěžují, když se jim něco nelíbí. Proč se mám spokojit s něčím, do čeho jsem investovala nemalé peníze, čas, námahu, city a lásku? Že Vás nenapadá nic, do čeho byste tohle všechno investovaly? Já Vás přesvědčím o opaku...

Když jsem si tento předmět „zakoupila", nevěděla jsem, co vše mě ještě čeká. Je to již spousta let... . A já byla v té době mladá a hloupá (ne, že by se teď něco změnilo, jen jsem zestárla, takže je to semnou ještě horší). Chtěla jsem od života hodně a především kvalitní zboží. Když si ho zakoupíte jednou, podruhé, potřetí... už nemáte chuť ani energii a čas ztrácet život s nekvalitními výrobky předních českých výrobců (na zahraničí jsem si netroufla) . A mě pomalu přecházel optimismus.

A co že jsem si to pořád „kupovala" a nebyla jsem spokojená? Mám na mysli produkt značky Muž! Všude ho vychvalují, reklamy jsou jich plné a hospody taky... A já jsem chtěla přesně takového jako z reklamy nebo seriálu Pobřežní hlídka. Časem jsem zjistila, že takové zboží je zbožím nedostatkovým, bohužel svalnatý produkt byl vykoupen a abych stála v řadě a čekala, jestli ho jiná slečna vyreklamuje... no to se mi moc nechtělo.

Dalším produktem, který mě upoutal, byl výrobek Muž s optimalizací pro domácí práce. Pracovní název zní Muž Kutil. Takového jsem našla. Byla jsem sice ráda, že vše je doma Tip Ťop, nicméně časem se Muž Kutil porouchal a já byla nucena ho jít zreklamovat ke svému výrobci. Ať si ho tam třeba nechá... a nechala. Prý byla vada způsobena nevhodným užíváním. Kecy...

No reklamovala jsem nějaký ten rok různé produkty, od Mužů Kutilů až po Romantiky, Sportovce i Pitomce a Nevěrníky. A pak jsem konečně narazila na kvalitní zboží. Našla jsem produkt Muž pro život, který je po mém boku již 20 let... Reklamace nebyla od té doby nutná, jen občas je potřeba doopravit modul uklízení a workoholismus. Ale já mám konečně to, co jsem chtěla.

Takže milé Ženy-in: Nebojte se reklamací, když se Vám něco nebude líbit, řekněte to a vraťte zpět výrobci - mamince. Ať si svého synáčka nechá, popřípadě ho prodá jiné. I v dnešní době narazíte na nekvalitní nebo použité zboží, ale od toho tu přeci máme REKLAMACE!

Krásný sluníčkový den bez reklamací přeje Zdeničkaa

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.

Co tomu říkáte, milé ženy-in? Nechala byste si poradit od Zdeničkyy? Co byste reklamovala na svém muži? Kterou součástku byste mu vyměnila? Nebo byste ho výrobci vrátila celého?

Napište nám také na dnešní téma REKLAMACE. Jak jste na tom? Reklamujete, nebo nad vadou mávnete rukou? Co jste naposledy reklamovala? Máte nějakou reklamační kuriozitu? Myslíte, že to s reklamacemi u nás není zas tak špatné? Jaké máte zkušenosti vy?

napiše nám na: redakce@zena-in.cz

 

 

 

Reklama