Ahoj redakce,

když nekdo zazvoní, tak se dveře nebojím otevřít, ale stejně se kouknu, kdo tam je. Moc se u nas nestává, že by někdo zazvonil a nabízel vysavač či něco jiného. Snad 2x nějaké prací prostředky, tak jsem jen slušně řekla, že nemám zájem :o)

Co mně ale vadí je ten prodej či průzkum přes telefon. Do práce nám jich volá spousta a člověk jim řekne jednou, že nemáme zájem, a oni si klidně zase volají další týden, to bych je škrtila :o).

Ja sice taky ve volném čase nabízím kosmetiku Oriflame, ale nejsem ten typ, co by zvonil u dveří u neznámých lidí a vnucoval jim výrobky. Mám raději, když je známí vyzkouší, a pak řeknou o tom i dalším známým, pokud jsou spokojeni. Je pravda, že teď už docela si pamatuju, co si kdo kdy objednal a používa a tak, když je výrobek v akci, tak na něj známeho jen upozorním a on si ho většinou objedná bez nuceni :o).

Někdy člověk ani nemusí nic nabízet a okolí se ho zeptá samo, co to používá. Když jsem nechávala stříhat psa, tak mě paní pořád tak očichávala, až mně to bylo divný, a ona jen zkoumala, co to mám za vůni, protože se jí moc líbíla a chtěla ji taky :o). A teď si Sagu porad objednává, takze moje prodávání je takové nevlezlé :o) - teda aspoň si to myslím.

Ani teďka nevím, zda to je vůbec k dnešnímu tématu. Ale pro jistotu, kdo má rád kosmetiku, může juknout na www.my.oriflame.cz/martinac, najde tam různe typy a další zajímavosti, ale více Vám neřeknu, co dalšího, musíte se tam kouknout, pokud to chcete vědět :o)

MartinaC



Děkujeme za zajímavý článeček, i když je to trošku reklama :).

Ale snad se ostatní ženy-in nebudou zlobit - konec konců, nikdo jim s ní nezvoní u dveří :).

Co se telefonních výzkumů týče - do teď nezapomenu na tu ubohou dívčinu, která mi volala s výzkumem mobilních telefonů a ptala se, jaké znám reklamy na mobilní sítě.
,,No, třeba stoprocentně pokryto na Pegas," vzpomněla jsem si tenkrát.
,,A na co si myslíte, že ta reklama poukazuje?" zajímala se slečna.
,,Asi že mají dobré plemenné býky," odpověděla jsem bezelstně.
Na druhém konci telefonu bylo dlouho ticho...

Co si Vy myslíte o prodeji přes telefon a o různých výzkumech? Podělte se s námi!

redakce@zena-in.cz

Reklama