Rodina

Proč mizí na poště cenné zásilky?

Pošta

Kontaktovala nás čtenářka Judithka, která vyhrála soutěž o poukázku FAnn v hodnotě 1000 korun. Neobdržet takovou cenu jistě zamrzí, tak nám Judithka napsala, jestli nevíme, co se s poukázkou stalo.

Neměli jsme nejmenší tušení, protože poukázku jsme odeslali s dalšími výhrami 30. října. A tak jsme Judithce poslali číslo zásilky opsané z archu a poprosili ji, zda by se neinformovala na své poště. Jak to dopadlo?

Žádná taková zásilka neexistuje

„Na poště bohužel zásilka není,“ napsala nám Judithka: „Navíc mne tam informovali, že toto číslo zásilky, které jste mi poslali, není patrně kompletní. Mělo by na konci obsahovat ještě jedno písmeno... nicméně jsem do internetového sledování zásilek na stránkách České pošty přidala k číslu střídavě všechna písmena abecedy a stejně mi vždy vyběhlo, že zásilka není v evidenci... Tak bohužel asi nezbývá než balíček reklamovat.

A tak se také stalo. Zašli jsme na pobočku České pošty, kde jsme zásilku podávali. Zástupce vedoucího nedělal s reklamací nejmenší obtíže. Když jsem mu vysvětlil, co se stalo, chytil se za hlavu a prohlásil: „To snad není možný, takový amatérizmus. Vždyť jsou ty kódy vždycky stejný.“ Zadal ve svém systému X na konci čísla a zjistil, že zásilka byla podána skutečně 30. října, což je ovšem vše.

Kam se zásilka poděla?

Máte-li pocit, že na České poště jsou nejen hodní, ale i zlí skřítci, asi se nemýlíte. „Od nás odešla do Michle,“ řekl nám pan poštmistr, „je možné, že třeba zůstala zachycená v pytli - to se občas stává - a někam se zatoulala.“

„A co teď s tím?“

„Napíšeme reklamaci a uvidíme, buď se zásilka najde, nebo dostanete zpátky pojistné 1000 korun a poštovné.“

„Jak dlouho to bude trvat?“

„Obvykle deset dní, ale je to celé záležitost Středních Čech, tak by to mohlo jít i rychleji. Každopádně vás vyrozumíme.“

Vypsali jsme reklamační list, na podací arch se zásilkou nám bylo vystaveno potvrzení, že byla zásilka reklamována, a rozloučili se.

Jak to tedy je?

Pocit z celé té události? Mírná zahořklost. Proč nám na jedné pobočce Pošty řeknou to a na druhé ono? Navíc zkušenosti naší sekretářky Kláry s podáváním cenných zásilek nejsou valné: „Často, když pojistím zásilku na nějakou větší sumu, tak se na poště ztratí,“ říká.

Prozkoušeli jsme i oficiální poštovní sledování zásilek na internetu, které nám ovšem řeklo totéž, co čtenářce Judithce; totiž, že zásilka tohoto podacího čísla není v evidenci...

Pošta

Tak uvidíme, jak se celá věc vyvrbí. Každopádně vás budeme informovat.

Jaké jsou vaše zkušenosti s poštovním šimlem?

   
25.11.2009 - Finance a práce - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [50] Terinka1984 [*]

    Teda drsne... Nastesti zkusenosti s tim nemam a snad nikdy mit nebudu.

    superkarma: 0 21.12.2009, 12:33:11
  2. avatar
    [49] Vivian [*]

    Jo a to pojištění je za pár korun...

    superkarma: 0 14.12.2009, 19:08:31
  3. avatar
    [48] Vivian [*]

    Když posílám věc, u které mi opravdu záleží na doručení a ztráta by byla průšvih, tak ji pojistím klidně na 10 000,- a pošlu jako cennou zásilku. Doporučených se mi už ztratilo dost, o obyčejných nemluvě, ale cenná ani jedna. Asi si dávají bacha nebo si rozmyslí ji ukrást, když vidí, že by museli vysolit 10 000, to už by se o takovou ztrátu (nebo "ztrátu") asi začalo zajímat vedení :-)

    Posílám takhle třeba knížky, které vracím nakladateli. Knížka sama o sobě má cenu pár stovek, ale kdyby se ztratila, tak by to byl problém, protože on má třeba jen jeden exemplář, a tak by si další musel nechat poslat ze zahraničí... Takže si pojistím, aby pravděpodobnost ztráty byla co nejnižší, a kdyby se nedejbože ztratila, tak alespoň dostaneme za ty problémy slušnou finanční náplast.

    superkarma: 0 14.12.2009, 19:06:33
  4. [47] ILONESA [*]

    S poštou máme věčné problémy-ztracené balíky,nedodané noviny,dopisy pro někoho jiného v naší schránce a naopak mi kolikrát někdo přinese dopis z druhého konce vesnice pro nás,dopis putuje po celé republice atd. A slogan DNES PODÁTE-ZÍTRA DODÁME to je bohapustá scifi,mě šel balík pro známou týden! Za hodně peněz málo muziky,jinak to neumím nazvat.

    superkarma: 0 14.12.2009, 17:57:02
  5. [46] Zdenča [*]

    Naštěstí se mi nic podobného nestalo,ale myslím si,že čím víc platíme-tím jsou služby horší-co vy na to??

    superkarma: 0 07.12.2009, 12:18:16
  6. avatar
    [45] Věrulinka [*]

    pajda — #42 Sml15 to je jednání Sml68Sml31, ach jo Sml68

    superkarma: 0 30.11.2009, 07:05:16
  7. [44] rae [*]

    pajda — #43 průšvih je, že klientem je odesílatel - i když to poškodí především tebe. Ale reklamovat to musí ten, kdo podával balík - jestli to šlo z ciziny, tak nevím, zkusím se ti zeptat.

    superkarma: 0 27.11.2009, 13:23:07
  8. avatar
    [43] pajda [*]

    Jinak podle informací z dnešního rána balík "vypadl ze systému" na české celnici a máme ho reklamovat. To si teda opravdu pomůžeme...jak je možné, že když pošta garantuje dodání zásilky do dvou dnů (samozřejmě řádné podložené vysokou cenou) a trasování po celou dobu, tak ani po týdnu od "vypadení ze systému" nikdo na poště nic nepodnikne a klient je musí složitě otravovat?

    1. na komentář reaguje rae — #44
    superkarma: 0 27.11.2009, 13:02:35
  9. avatar
    [42] pajda [*]

    rae — #39 tady se v sobotu nedělá, 8 hodin mají podle informací z jejich nadřízené pošty. Jsou u nás dvě . jedna za přepážkou, druhá má úvazek kratší a měla by roznášet poštu, ale nedělá to.

    Mimochodem jsem zkusila hledat balíček, který se ztratil teď - 19. 11. jej z holandské celnice poslali do ČR a od té doby o něm nevíme. Zatelefonovala jsem na EMS a první reakce byla "to není balík České pošty a nikdy nebyl!". Když jsem paní upozornila, že já jej vidím, v jejich systému, zavrčela "No tak je, ale stejně prd víte, kde se ztratil" a víc jsem z ní nedostala...

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #45
    superkarma: 0 26.11.2009, 18:50:32
  10. avatar
    [41] wich [*]

    Suzanne — #33 Na tohle existuje plná moc k převzetí pošty určené do vlastních rukou, která se dá vyřídit u notáře a pak na poště Sml22

    Lilly anne — #38 Mé kamarádce nechávala doručovatelka balíčky zaplacené převodem na sloupku plotu. Když takhle objevila balíček s nikovým parfémem v hodnotě 5.000 Kč, byla opravdu nadšená Sml31

    superkarma: 0 26.11.2009, 14:29:54
  11. [40] rae [*]

    Zdendula — #37 reklamační podmínky

    Reklamace poštovních zásilek

    Odesílatel nebo adresát může do jednoho roku

    od podání poštovní zásilky u kterékoliv pošty reklamovat její dodání.

    Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka

    dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu a

    nebo opisu podací stvrzenky.

    Pro reklamaci dodání

    poštovních zásilek adresovaných do zahraničí platí obdobné zásady s

    tím, že reklamace musí být uplatněna ve lhůtě do 6 měsíců od podání

    poštovní zásilky. Lhůty pro vyřízení reklamace nejsou závazně stanoveny.

    Zjistí-li

    se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka

    je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude

    reklamace projednána. Adresát může požadovat, aby poškozená poštovní

    zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah

    jejího poškození.

    Reklamovat poškození lze i dodatečně,

    ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná

    reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější

    je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však

    přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení

    poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to

    možné, tento stav hodnověrně doložit.

    Pro reklamace poštovních zásilek došlých ze zahraničí platí obdobné zásady.

    celé znění dodacích podmínek pošty zde

    superkarma: 0 26.11.2009, 14:11:50
  12. [39] rae [*]

    pajda — #36

    - na nedodané zásilky funguje reklamace - každý balík je automaticky pojištěný na 500,- a za malý příplatek - tuším 13,- ho lze pojistit na 5 tisíc

    na těch 8 hodin jsi přišla jak? tady začátkem roku zavedli polední dvouhodinovou pauzu - takže od 8 do 11 od 13 do 18  + sobota dopoledne - dvě pošťačky vyhodili úplně a ostatní mají úvazek 5,5 hodiny. Někde na malých poštách doručovatelka sedí těch pár hodin za přepážkou + má hodinu na odbavení toho, co přijme a má úvazek třeba 4 hodiny denně, jinde má o pár hodin víc - to roznáší po vsi. Prostě přijde nařízení, změna úvazku, a ber nebo jdi.

    1. na komentář reaguje pajda — #42
    superkarma: 0 26.11.2009, 14:05:47
  13. [38] Lilly anne [*]

    Jak vás tu tak čtu, u nás jsme na tom ještě dobře. Sice se jednou stalo, že nám jakýsi poštovní filuta zaklesl balík mezi šprušle plotu nad schránkou, kde ho mohl vzít kdokoliv, bydlíme u rušné ulice, a ani nezazvonil. Naštěstí jsme ho viděli z okna. Výjmečně že pošťačka nepřinese balíček co máme na poště, ale to je pak urgujem telefonem a další den v podstatě musí. Jinak v dosahu máme 2 pošty, na jedné je tradičně docela vylidněno, velmi dobrý dojem tam na mě nedávno udělala jedna paní, co se mnou ochotně pátrala po balíčku, co jsem čekala - i když měl přijít poštou kvůli ceně, poslali ho PPL (za tu samou částku jako poštou, nepochopila jsem) a já zrovna neměla v provozu telefon, ale nakonec přijeli i tak. Na druhé už zavedli vyvolávací systém, kde si člověk vezme papírek s číslem, to je fajn, člověk si sedne, když je lidí moc, zajde si něco koupit... Vždycky nám zatím přišlo co mělo v dobrém stavu, i když hodně objednáváme na netu. Jen před 2 týdny jsem něco brala z ebay a ještě není, ale zas budou Vánoce, tak to je asi ono. Ale co od vás čtu, to jsou horory.

    1. na komentář reaguje wich — #41
    superkarma: 0 26.11.2009, 13:30:20
  14. avatar
    [37] Zdendula [*]

    také mám s českou poštou ty nejhorší zkušennosti, reklamační řád u nich vůbec nenajdete, nedávno mi přišel balíček s porcelánem - pochopitelně rozbitý, bohužel jsem marodila a nemohla jít zásilku reklamovat tentýž den ( navenek při přebrání od doručovatele nejvila žádné známky poškození), reklamovala jsem ji tedy až za 2 dny kdy jsem šla k lékaři. Nejdříve mne vypoklonkovali že se reklamuje do 24 hodin. Šla jsem domů a hledala na netu nějaké informace - nalezeno celkem nic. Naštvaná jsem tam šla znovu a chtěla jsem vidět nějaký reklamační řád - neexistuje - jen nějaké pokyny, které sama úřednice hledala 1/4 hodiny ale našla a zjistila že reklamuji včas.

    Bohužel stejně mi reklamaci zamítli že bylíček nebyl dostatečně zabalen ( podle mne byl - odvolala jsem se).

    Dle jejich pokynů musíte křehké zboží zabalit tak aby vydrželo pád ze 120cm výšky - no to nechápu proč připlácím 30,-kč za nálepku křehký když s tím klidně třísknou o zem.

    1. na komentář reaguje rae — #40
    superkarma: 0 26.11.2009, 12:34:46
  15. avatar
    [36] pajda [*]

    rae — #31 asi tě nepotěším, ale v posledních týdnech se mi ztratila už třetí zásilka. Prostě "vypadnou" ze systému a kliente, nakašli si.

    Samozřejmě že to nejsou věci za pár korun, ale dražší záležitosti.

    A vykládat, jak je na poště frmol? Hmmm...úřední hodiny u nás mají od 8 do 10 a pak od 14 do 15. To se tedy opravdu přetrhnou, když uvážím, že by měly dělat 8 hodin denně...několikrát se stalo, že kabelu s dopisy pošťačka "zapoměla" u někoho na klice u dveří a prostě odešla domů. Míněno tím se všemi dopisy, pro celou vesnici. Doručila jen věci pro obec a pro starostu. A jak potom řvala, když kabelu našla na klice pošty s velkou cedulí "kdo tady má dopis, ať si ho vezme!"

    1. na komentář reaguje rae — #39
    superkarma: 0 26.11.2009, 11:23:35
  16. [35] FAXÍK [*]

    tak to je bordel!!! mě teď dorazil balíček s výhrou, zdál se mi takový divný, byly tam 2 věci z kosmetiky, ale být třeba 3 ? kdo ví?

    superkarma: 0 26.11.2009, 11:16:53
  17. [34] anita75 [*]

    titulek zněl,, naše pošta,,

    mi máme u nás na vesnici taky super poštačku,vyhoví-prostě bezva,ale do prčic-kde mám vstupenky co mi měli příjíd koncem září???kde se to seká????

    pak to vždy od..rou jen a jen doručovatelky...já té naší nevynadala.vím,že ta za to nemůže-tak kdepak má normální občan hledat toho červa::___--___?????

    tento problém není  na konečné poště,to vím stopro

    superkarma: 0 25.11.2009, 23:26:38
  18. avatar
    [33] Suzanne [*]

    wich — #32 To je taky běsSml30 Ta naše to dělá výhradně na naši žádost. A myslím, že tohle by mělo jít, prostě určím oficiálně člověka, který může převzít vše, i to, co je do vlastních rukou apod. A to nejde. Takže to řešíme obcházením. Nejhorší je, že na poště mi kupříkladu nedají  zásilku, když se prokážu řidičským průkazem, kde je fotografie a vše, co potřebují. To bych se vztekla. To je to tupé rigidní dodržování příkazů, které mě tak dráždí.

    rae — #31 Ono by možná stačilo, kdyby se zaměstnankyně (a obvykle je to problém žen, nikoli mužů, kteří tam pracují) chovaly k zákazníkům jako ke klientům, nikoli ke stádu, které je obtěžuje. Trochu konkurenčního tlaku by neuškodilo.

    1. na komentář reaguje wich — #41
    superkarma: 0 25.11.2009, 23:18:38
  19. avatar
    [32] wich [*]

    Suzanne — #29 Nám už takhle jednou problém vznikl a podávali jsme stížnost. A listonoška předává doporučená psaní do vlastních rukou tchánovi vesele dál Sml30Sml31 Tak jsme aspoň domluvení, že nám aspoň zavolá...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #33
    superkarma: 0 25.11.2009, 21:41:45
  20. [31] rae [*]

    Katy.. — #28 nechci nijak hájit chyby pošty - je jich spousta. Kdo jste ale neviděl provoz v zákulisí, těžko pochopíte - schránka + všechny dopisy z pošty se sbírají každou hodinu (v určených časech), všechny se musí orazítkovat a do určité hodiny (mezi 16-17) roztřídit na doporučené a obyčejné a navíc na ty v místě a mimo okres (každý pytel), stejně tak balíky a balíčky. Ve stejné době přiveze balíkář nedoručené balíky (na průměrné poště v téhle době 150-200 balíčků denně) - ty se musí zaevidovat, zapsat, uskladnit, zapsat datum, kdy mají být vráceny. Spočítat peníze, dát do trezorů. Mezi tím, co stojíme ve frontě je to "vzadu" pěknej fofr. Každá ta baba na přepážce za sebe, tak proto se střídavě zavírá - vždycky musí fungovat aspoň jedna poštovní a jedna peněžní. Po tý pátý přijede ještě jedno auto - po zavíračce a sesbírá zase roztříděnou poštu za poslední hodinu provozu. Nejsem pošťák, jen pozorovatel - v tý největší špičce, když jdou lidi z práce, dělá všechno co má ruce, aby byla pošta vypravená podle předpisů - protože se vhazujou kontrolní dopisy a kontroluje se jestli "došly" na místo určení a včas.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #33
    2. na komentář reaguje pajda — #36
    superkarma: 0 25.11.2009, 20:50:05

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] zdendulinekbudulinek [*]

    nám zase zapomínají dávat oznámení o uložení zásilky. když o nějaké vím, tak si to sama ohlídám. pak si říkám, o co všechno jsem už mohla přijít.

    superkarma: 0 25.11.2009, 20:25:14
  2. avatar
    [29] Suzanne [*]

    wich — #27 záleží, jak jsi domluvená. Když jí řekneš, že si to nepřeješ, tak to jistě bude respektovat. Kdyby naše pošťačka striktně dodržovala všechny postupy, byli by z nás neplatiči bezdomovci, protože prostě můj mužskej není schopen na tu poštu dojít díky svému pracovnímu nasazení. Už jsme takhle v průseru byli, takže já jsem ráda za lidský přístup naší pošťačky. Je to v domluvě.

    1. na komentář reaguje wich — #32
    superkarma: 0 25.11.2009, 20:00:32
  3. avatar
    [28] Katy.. [*]

    Včera jem stála na poště 45 minut!!!! čekala jsem na vydání balíčku. Pak ještě ho 10 minut hledala....

    Bylo to před zavíračkou, tam halda lidí a oni si ty přepážky zavírali, otevírali....děs....

    Nevím, kde je pořád chyba....

    1. na komentář reaguje rae — #31
    superkarma: 0 25.11.2009, 17:51:55
  4. avatar
    [27] wich [*]

    myše — #23 Tak zrovna na to předávání soukromých dopisů určených do vlastních rukou příbuzným podával stížnost můj partner. Pošťačka, ač jinak milá ženská, hřeší na rodiče bydlící vedle a když nejsme doma, předá dopis jim. Fajn, ušetřená cesta na poštu, ale co kdyby v úředním dopise byl nějaký kupř. příkaz k zaplacení a lhůta už ti běží ode dne podpisu, zatímco ty se můžeš vrátit z dovolené až za tři týdny Sml2 Jsem ze zásady pro, aby se tahle pravidla dodržovala naprosto striktně.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #29
    superkarma: 0 25.11.2009, 15:09:54
  5. avatar
    [26] Suzanne [*]

    OlgaMarie — #25 myše — #23 Jistěže je to o lidech, moje doručovatelka dělá víc, než je její povinností. Přinese mi po domluvě cokoli, přebírám poštu i za manžela, což oficiálně nemá být, že...Sml32 Jenže ví, že je to nejrychlejší a jsme tak domluvené. Má na mě telefon, já mám její, v případě komplikací zavolá. Je úžasná a dokonalá.

    To je jedna zlatá doručovatelka (ta před ní byla taky moc hodná). Jistě jich bude víc. Jenomže pak člověk přijde na poštu, tam sedí neochotná baba jaga, která ve všem vidí komplikace, je otrávená a nic neumí. Kdykoli jdu na poštu v Nuslích, sedí tam tahle nepříjemná piksla, tváří se, že klient vrcholně otravuje a všechno je pro ni problém. Když  jsem měnila jméno a přišlo mi něco ještě na staré, snažila se mě přesvědčit, že mi k vyzvednutí zásilky nestačí občanský průkaz a potvrzení o změně příjmení. Samozřejmě, že to stačí, nedala jsem se. Ale těch scének, co jsem tam viděla a těch zoufalých zákazníků... Kdyby to byl soukromý podnik, už by letěla. Ale co už takhle?Sml80

    superkarma: 0 25.11.2009, 14:55:22
  6. avatar
    [25] OlgaMarie [*]

    myše — #23 Sml22Přesně tak! Mně balíčky doručuje 3. rok mladý kluk a před chvílí zvonil dole a rovnou mi řekl, ať nehledám peněženku, že je to bez peněz a jede nahoru.Sml59 Já tu docela častoSml80, když čtu o poště. na velkých poštách jsou informační desky, kde lze nalézt veškeré podmínky a postupy. Na malých vám je dají na požádání. Stížnosti adresujte rovnou na www.cpost.cz. sice z toho bude mít dotyčná pošta malér, ale alespoň na vaše zásilky budou dávat obzvlášť majzla.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #26
    superkarma: 0 25.11.2009, 13:17:49
  7. avatar
    [24] Lukáš Čejka [*]

    myše — #23  Nnei to o lidech, je to placena sluzba.Sml24

    superkarma: 0 25.11.2009, 13:14:55
  8. avatar
    [23] myše [*]

    Tak abyste věděli, naše poštovní doručovatelka je hrozně hodná paní, chodí k nám do firmy, kdykoli ji poprosím, podá mi i soukromý dopis nebo přinese balíček. je to všechno o lidech, co si budeme povídat.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #24
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #25
    3. na komentář reaguje Suzanne — #26
    4. na komentář reaguje wich — #27
    superkarma: 0 25.11.2009, 13:03:50
  9. avatar
    [22] Deafina [*]

    Mně chodí neprůhledné balíčky s profesními katalogy vždy natržené, tedy prozkoumávané. Sml31

    Proto já posílání cenných věcí  poštou vždy odmítám.

    superkarma: 0 25.11.2009, 12:32:27
  10. avatar
    [21] Suzanne [*]

    Jakube, jelikož posíláme desítky zásilek měsíčně, tak... ani mi nemluvSml31

    superkarma: 0 25.11.2009, 12:25:11
  11. avatar
    [20] Lukáš Čejka [*]

    teda vy si tak vymyslite, takove veci se na ceske poste dit proste nemuzou Sml57

    superkarma: 0 25.11.2009, 12:22:50
  12. [19] anita75 [*]

    v září jsem vyhrála 2vstupenky na veletrh nábytku,do dnešního dne mi nic nepřišlo.Sml80.společnost mi potvrdila že lístky posílala...

    nemám vůbec dobré zkušenosti s poštou,vše zdražují a jejich reklamní věta,,Dnes podáte,zítra dodáme,,mi příjde k smíchu..Sml52

    superkarma: 0 25.11.2009, 12:15:20
  13. [18] stara blazkova [*]

    Čím větší město, tím větší anonymita. A tím i víc ztracených zásilek. Škoda mluvit. Taky čekám několik vařeček z AKlasy od Tescomy, ale už se asi nedočkám. Pošťačky nejspíš prokoukly, co je v obálkách. A jelikož se neposílají doporučeně...

    superkarma: 0 25.11.2009, 11:43:19
  14. avatar
    [17] wich [*]

    Dimsy — #15 Kdysi byla akce Nescafé, že za určitý počet čárových kódů poslali hrníček. Teta posílala a stále nic. Strejda se jen tak zmínil paní za přepážkou, která z takového hrníčku zrovna pila, že manželka už poslala několik kódů a stále nic, tak jestli vůbec něco Nescafé posílá. Paní vstala, řekla "pojďte se mnou" v kanclu pošťaček si pak mohl vybrat, jakou barvu hrníčku chtěl Sml80

    superkarma: 0 25.11.2009, 10:53:27
  15. avatar
    [16] wich [*]

    Své zkušenosti s ČP jsem tu už párkrát zmiňovala. Hojně využíváme PPL, ale i tam to není nic úžasného - zacházení s balíky ve skladech je otřesné Sml28 Službu sledování zásilek samozřejmě využívám, hlavně u zásilek z USA a UK. Rozbalené balíky nejsou výjimkou, což mě vytáčí až na půdu hlavně u věcí, které gramlaví zaměstnanci pošty můžou poškodit.

    superkarma: 0 25.11.2009, 10:50:03
  16. avatar
    [15] Dimsy [*]

    Proč mizí cenné zásilky? Protože jsou cenné! Obyčejný  nikdo neukradne. Co by kdo taky dělal s bezcenným balíkem?Sml15

    1. na komentář reaguje wich — #17
    superkarma: 0 25.11.2009, 10:43:14
  17. [14] glosa [*]

    Pokud mám zboží na dobírku,sleduji ho podle čísla a vím kdy jde na poštu i kdy mi ho přivezou.Jenže ne všechny firmy vám sledovací číslo pošlou.I když dobírka je něco jiného.Teď čekám na balíček od Vás tak doufám ,že dorazí.Jinak u nás se běžně stává ,že poštu máme na po celé vsi.Šeky na mateřskou rovněž.Bohužel nejsme sami a jméno s nikým podobné nemáme.

    superkarma: 0 25.11.2009, 10:38:41
  18. avatar
    [13] Zuzča [*]

    Já si na naše doručovatelky stěžovat nemůžu. Jak balíkovku, tak normální, která je i za přepážkou. Dokonce mi sama nabídla možnost přeposlání zásilky na jinou poštu, protože manžel bývá doma jen na víkendy. Velice ochotná i zásilku donést třeba i další denSml67

    superkarma: 0 25.11.2009, 10:36:02
  19. [12] Bébina [*]

    Posta je jedna velka hruza. Sluzby cim dal tim drazsi, fronty dlouhe, pretopeno ze je cloveku na omdleni, pracovni doba trapna a nejvic me dostava dorucovani zasilek. K cemu mi je, ze postak chodi dopoledne, kdyz to je vetsina lidi v praci? At to nosi jen firmam a na ostatni se vykaslou, usetri spoustu penez. Ja vsechno platim pres internet, soukromou postu temer neposilam, existuji maily, akorat ty balicky vyzvedavam. Ale abych jen nedrzkovala, tak se mi nikdy nic neztratilo.

    superkarma: 0 25.11.2009, 09:23:13
  20. avatar
    [11] vladka006 [*]

    S poštou mám špatné zkušenosti. Bydlím v malé vesnici, kde snad zná každý každého. Pošťačka za přepážkou je zároveň i doručovatelka. Jednou jsem si nechala objednat balíček, čekala na něj doma. Poštovní auto se ani nenamáhalo zastavit a jelo rovnou na poštu. Pošťačka za přepážkou šoférovi řekla, ať balíček vrátí zpátky odesílateli, protože jsem se odstěhovala. Když jsem po 14 dnech volala do firmy, kde jsem si zboží objednala, tak mi řekli, že jsem si balíček dle pošty odmítla převzít. Nechala jsem si ho zaslat znova a šla udělat bordel na poštu. Tam mi pošťačka řekla, že mě dlouho neviděla, proto balík poslala zpátky, si myslela, že už v naší vesnici nebydlím. Co na plat, že schránku mám dostatečně označenou...

    Před nedávnem se stalo něco podobného. Vdala jsem se a pro jistotu šla na poštu nahlásit změnu příjmení. Na schránku jsem vylepila staré i nové příjmení. Přišel mi balíček na nové příjmení. Vedle ve vchodě bydlí tchánovci. Já jsem křestním jménem Vladimíra, tchán Vladimír a tchýně Olga. Když po týdnu čekání balík nedorazil, zjistila jsem, že je na zpáteční cestě k odesílateli. Pošťačka mi řekla, že nevěděla komu má dát balíček, jestli Olze nebo Vladimírovi, že to jméno bylo nějak zkomolené, tak to poslala zpět.  Opět jsem si nechala balíček zaslat znova a požádala i o číslo zásilky. Na poště jsem ho měla 2 dny a oznámení o uložení zásilky vůbec nepřišlo.

    To, že manželovi a tchánovi běžně hází poštu do nesprávné schránky je jen maličkost. Na schránce máme napsáno kravskými písmeny PETR + příjmení a tchán VLADIMÍR + příjmení a navíc má každej jiný číslo popisné. Několikrát už jsem byla na poště reklamovat, ale když oni jsou furt tak ve stresu. Donést poštu do 50 baráků je hrozná fuška.

    superkarma: 0 25.11.2009, 09:16:23
  21. [10] Andrea2509 [*]

    esterlangrova — #9 přesně o tom jsem před chvilkou psala-taky jsem na mateřské-člověk je pořád doma a stejně na tu poštu zajít musíSml57

    superkarma: 0 25.11.2009, 09:04:26
  22. avatar
    [9] esterlangrova [*]

    Sml15Sml15 Česká pošta to je něco příšerného.Začala jsem nakupovat pro syna na internetu a jak mi chodí balíčky?Někdy se i stane,že má pan doručovatel dobrou náladu a zazvoní,ale než seběhnu dolů - bydlíme v druhém patře - tak už je někde v ......Většinou se ani neobtěžují napsat oznámení.Jelikož jsem na mateřské tak jsem vždy doma a stejně si pořád musím chodit na poštu a stát dlouhé fronty.Již jsem si několikrát stěžovala,ale je to k ničemu.Čím jsou dražší poplatky tím je to horší.Sml68Sml68Sml68

    1. na komentář reaguje Andrea2509 — #10
    superkarma: 0 25.11.2009, 08:48:23
  23. [8] Remek [*]

    S doručování balíků ale i peněz českou poštou mám špatné zkušenosti.

    když jde člověk reklamovat, tak zaplatí reklamační poplatek 50 Kč. Ale nejen to, paní tady u nás na reklamacích má pracovní dobu do 14:00 hod! Takže si člověk ještě musí vzít volno. Bordel nad bordel.

    superkarma: 0 25.11.2009, 08:47:00
  24. [7] Andrea2509 [*]

    a není to jen pošta, ale i celní úřad. Vždy před vánocemi mi chodí od příbuzných z USA balík s dárky pro dcerky a vždy (ani jednou se nestalo-že by přišlo všechno)chodí krabice v takovém stavu jako by ji přejel parní válec a polovina věcí chybí. Stěžovat si nemá cenu a o reklamaci ani nemá cenu mluvit.Sml31

    superkarma: 0 25.11.2009, 08:24:35
  25. [6] Andrea2509 [*]

    SENSITIVESKIN — #5 to je pravda,zrovna minulý týden jsem čekala na balíček, schválně jsem kvůli balíčku nevytáhla paty z domu(jak se říká) a co se nestalo-nejen že pošťačky nezazvonily,aby mi balíček předaly, ale ani nedaly oznámení do schránky a pak když jsem šla včera na místní poštu mi u přepážky pošťačka řekla,proč si nevyzvedávám balíček, že už tam leží týden..........

    co k tomu dodat?????? Je to bordel!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 25.11.2009, 08:20:51
  26. avatar
    [5] SENSITIVESKIN [*]

    u nás se vůbec nenamáhají dát do schránky oznámení o zásilce uložený na poště a já mám pak problém vysvětlovat odesilateli, proč jsem si to nevyzvedla; i předplacený časopisy mám vybrakovaný, pokud je v nich nějaký dárek a na schránku se vymlouvat nemůžou, protože je dost široká, aby se to tam vešlo....prostě bordel je všude a lidi jsou čím dál tím horší svině - je to tak

    1. na komentář reaguje Andrea2509 — #6
    superkarma: 1 25.11.2009, 08:16:02
  27. avatar
    [4] blesksoft [*]

    jo a na cpost.cz já zadávala vždy přesně číslo z podacího lístku - pokud velké písmeno tak musí být velké a pokaždé mi to našlo oni jsou to ty čárové kódy nalepené na obálce nebo balíku

    superkarma: 0 25.11.2009, 07:22:18
  28. avatar
    [3] blesksoft [*]

    Divím se, že jste nezaplatily 50,- za podání reklamace. Já často chodila na poštu, že mi něco nedošlo a vždycky mi řekli ať podám reklamaci za 50,-!Už tam nechodím a je mi líto když mi polovina zásilek nedojde. Samozřejmě výhry, kdy pošťáci už vědí co to je.  Máme problémy i s obchodníma balíkama - prej jeden den podáte druhý den doručíme - ha ha ha. Týden než mi to přišlo a na cpost.cz jsem sledovala jak mi balík každý den už vezou a nikdy nedovezli. Když můžu tak si připlatím a nechám si to dovézt PPl nebo DPD. Ty přijedou vždycky. Třeba včera v 19 mi volá jestli mi ještě může přivézt zásilku. To jsou služby a nikdy mi nepřivezli nic rozbitýho!

    superkarma: 0 25.11.2009, 07:20:03
  29. [2] Anime Otaku [*]

    Jeden můj kamarád dělal na balíkové poště v liberci a je zcela běžnou praxí, že z pojištěných zásilek mizí věci. Jen to chce mít poruce nějaký noižík a izolepu. Pak vyprávěl, že většina zaměstnanců jsou brigádníci, kterým je to jedno. Takže balíky označené křehké se na palety hází a podobně.

    Jednou jsem si z katalogu objednala dva šátky na vlasy a k tomu měl přijít dárek zdarma. Když se mi dostala krabice do rukou (bohužel jsem jí z pošty nevyzvedávala sama) byly v ohromném balíku jen ty šátečky, které byly na faktuře, dárek tam nebyl, ale odesílatel ho musel dát, proč by jinak šátky za 200korun byly pojištěné na 2000kč?

    Po prozkoumání jsem našla na krabici rozříznutou a opatrně znovu přilepenou izolepu. Na poště mi reklamaci nevzali s tím, že sem to měla rozbalit hned na poště. Dál jsem to neřešila, přece jen objednané zboží jsem dostala a ten dárek mě mrzí, ale co, obejdu se bez toho. Jinak od stejné firmy jsem už balíčky dostávala, takže pochybuji, že by dárek k balíčku nedali.

    Přítel mé sesty má s poštou taky "dobré" zkušenosti. Objednal si na internetu tiskárnu k počítači s možností velkoformátových tisků. Když mu přišla z pošty, pečlivě zabalená krabice, tak netušil nic zlého, ale jaké bylo překvapení, když v pečlivě zabalené neporušené krabici, našel ještě jednu, s logem výrobce, která byla úplně na šrot, tiskárna měla zohýbané ocelové součástky a z plastů zbyla drť s prosakujícím inkoustem. Naštěstí balík otevřel na poště. Bylo evidentní, že někdo původní balík zabalil do igelitu a dal do nové krabice, takže by se na první pohled nic nezistilo a pak jim to dokazujte. Měl štěstí a reklamaci vyřídil. Potom mu prodejce poslal nový kus přes přepravní firmu a bez problému s tiskárnou už několik let tiskne.

    superkarma: 0 25.11.2009, 06:27:46
  30. avatar
    [1] Věrulinka [*]

    Sml31 pošta je jeden velký binec, hlavně v Praze Sml68 a čím je to dražší, tím je to horší.

    On se taky musí ten pytel po vysypání prohlídnout a né říct, ono se to asi zachytilo v pytli Sml31, ale to je práce navíc.

    Tím nechci říci, že by se tam flákali, mají toho hodně, ale je to zase, jako všude, pouze o lidech Sml22, někdo ten pytel prohlídne, někdo ne.

    Držím palce, aby zásilku našli Sml67Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 25.11.2009, 05:53:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme