Milý Radku,

znáš velmi dobře moji mírnou povahu, někdo o mne říká, že jsem melancholik, který by občas potřeboval sekyrou mezi oči, aby se probudil.

Dnes ovšem se stalo něco, z čeho jsem paf ještě teď.

Stalo se nám před třemi týdny, že manžel zapomněl zaplatit inkaso - vzpomněl si 1/7, že ho jde zaplatit, tak jsem mu vysvětlila, že těžko :-)

Nedávno jsme doplatili dlužný účet za telefon, ovšem ke komu se tahle informace nedostala, je náš úžasný poskytovatel telefonních služeb XY. Od včera nám jednou denně do telefonu pouští hlášky o tom, že jsme nezaplatili a že jinak na nás přijde vymahačská firma. Vysvětlila jsem slečně, jak se věci mají a že manžel vše uhradil, tak jestli si to může zadat do systému, když je vše OK.

Dnes se mi podařilo poprvé Emu uspat a co se nestalo. CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, dobrý den, .... máte neuhrazenou....

Tak mne to vytočilo, protože mi tenhle skvělý a úchvatný automatický hovor vzbudil dceru. Vytočila jsem 800123456 a chudák operátor, na kterého jsem "spadla". Ještěže to byl chlap, dokázala jsem se vytočit až do nepříčetnosti, blesky ze mne lítaly, dštila jsem síru. Chudák, schytal to za svého zaměstnavatele, který nerozlišuje neplatiče a neplatiče. Možná si myslí, že jsem hysterka, ale má smůlu - nemá mi budit dceru a mají mít pořádek v systému.

Dneska se mne tedy bojí tam, tam, tam...

Ferdička
Reklama