Styl

Proč cvičit v kruhu?

Kdo necvičí, jako by v dnešní době ani neexistoval, a to nejen protože na každé titulní straně vidíme prototyp dokonalého těla. To že cvičením vyplňuje svůj volný čas stále více lidí nemusí být způsobeno ani tak honbou za dokonalými křivkami, jako spíše touhou po dobrém pocitu a sebevědomí. Možností sportovního vyžití je bezesporu nespočet, proč se nezaměřit třeba na kruhový trénink?

Expreska

Kruhový trénink nabízí motivující, efektivní, variabilní a intenzivní cvičení, které si může každý přizpůsobit vlastním možnostem a cílům. Kruhový trénink komplexně posiluje svaly a zpevňuje postavu. Díky tomuto programu dochází ke spalování tuků, zrychlení metabolismu i snížení váhy. V neposlední řadě zvyšuje vytrvalost a jako každý sport přináší pocit štěstí a spokojenosti.

Kruhový trénink je dnes populární a do své nabídky jej zařadilo mnoho fitness center v České republice. Vznikla také místa zaměřená výhradně na tuto formu cvičení. Jedním z takových míst je Expreska, fitness určené pouze ženám. Kruhový trénink, řízený zvukovým signálem, tu probíhá na osmi hydraulických strojích a osmi aerobních stanovištích. Trénink je navržený tak, že k posílení i protažení celého těla stačí třicet minut. Vždy je tu k dispozici zkušená trenérka, která ráda vysvětlí správné technické provedení jednotlivých cviků či je upraví dle možností každé klientky. 

Expreska

Co je kruhový trénink?

Kruhový trénink pochází z USA a jak sám jeho název napovídá, jedná se o cvičení v uzavřeném cyklu, které v sobě spojuje kardiovaskulární a silový trénink. Zájemcům tak poskytuje komplexní cvičební program, během kterého dojde k posílení všech hlavních svalových skupin. Obecně lze říci, že kruhový trénink tvoří minimálně šest a více stanovišť uspořádaných do kruhu, na nichž se různými způsoby posilují jednotlivé svalové partie. Tato stanoviště střídají místa pro aerobní cvičení. Cílem tréninku je po celou dobu jeho trvání zachovat maximální prokrvení celého těla a udržení stále stejné tepové frekvence.  Kompletního prokrvení se dosahuje posilováním různých částí těla. Nemělo by se tak stát že například první polovina tréninku je věnována posilování pouze horní polovině těla a druhá spodní. Stejná tepová frekvence se udržuje střídáním intenzity sportování. V rámci jednotlivých stanovišť lze samozřejmě zvyšovat intenzitu prováděných cviků dle vlastních možností, ale celý trénink by neměl mít průběh od nejlehčího k nejtěžšímu.

Expreska

Více informací o kruhovém tréninku naleznete na www.expreska.cz

logo

   
03.03.2016 - Sportem ke kráse - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme