Britská společnost vyvinula velmi specifickou vodu po holení. Náruživým sportovcům i fanouškům, potažmo i fanynkám fanoušků a sportovců, bude připomínat pach mužského potu, kožených bot a horkého těla.
Těm, kdo ji použijí, nebo k uživatelům přičichnou, by měla nejvíce evokovat „vůni" fotbalové šatny. Prodává se pod názvem Scent of Success (Vůně úspěchu).

Parfumér prý musel před započetím práce objet šatny nejúspěšnějších fotbalových týmů a nasát z nich různé pachy.
Náš parfém přináší vůni fotbalových šaten do domovů…“ uvedl mluvčí společnosti Sports Interactive Miles Jacobson pro britský Daily Telegraph.

Podle autora parfému jde o jedinečnou kompozici, která dokonce zvyšuje výkonnost a úspěch samotných fotbalistů.

Vlastní parfém dnes mají nejen herci, zpěváci a sportovci, ale také řetězec rychlého občerstvení, který vyvinul tělový sprej s vůní hovězího. Ten tedy opravdu asi není radno používat na výstavě psů.



Pro náruživé hypochondry doporučujeme parfém s vůní nemocniční čekárny. :-)

Reklama