Vztahy

„Pro kolegyně jsem naprostá socka!“ svěřuje se Milena

Zapadnout mezi kolegy je snem každého nováčka. I když nechodíme do práce kvůli hledání přátel, bez dobrých vztahů tam jen stěží vydržíme. O výpovědi přemýšlí i Milena (29). V kanceláři ji totiž považují za podřadný druh.

Jako asistentka nastoupila do právnické kanceláře před necelými čtyřmi měsíci. Doposud tu ale vydržela jen silou vůle. Práce ji baví, zato kolegyně jí ztrpčují život. „Jsem pro ně absolutní nicka. Pomlouvají mě, šuškají si a kromě pracovních povinností se mnou neprohodí ani slovo. I obědy už jsem si začala nosit z domova, protože mi bylo trapné chodit na ně do restaurace sama,“ svěřuje se Milena. Říkáte si, co jim udělala tak zlého? Nic. Jen pro ni není tak podstatné, co si ráno obléká.

obl

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

„Není to tak, že bych chodila oblékaná jako šmudla. Jen mám obyčejné sukně a halenky, často koupené jen u Vietnamců. Jenže právě tím moje kolegyně opovrhují. Chodí ve značkových hadříčcích a předhánějí se, která za ně utratila víc. To mi přijde úplně na hlavu postavené, já mám zcela jiné priority. Splácím byt, takže si takové rozmary rozhodně nemohu dovolit. A navíc za sebou nemám zazobaného papínka nebo manžela, který by mě dotoval. Všichni přátelé jsou na mé straně, prý se za svůj postoj rozhodně nemusím stydět. Jenže jim se to řekne, když je člověk v naprosté menšině a všichni ostatní se do něj strefují,“ stěžuje si Milena, která se ale kvůli ostatním měnit nehodlá.

„To raději odejdu jinam. A že k tomu nemám daleko, už pročítám inzeráty. Ono poslouchat denně jejich rádoby vtipné narážky, být terčem jejich posměšků a nemít tam žádnou „spřízněnou duši“, by také vydržel málokdo,“ dodává Milena.

Čtěte také:

   
23.06.2016 - Ona s ní - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [72] moravačka Aja [*]

    Nakupuji taky u vietnamců,dokonce občas navštívím sekáč a vůbec se za to nestydím.I v tom sekáči narazím na parádní kousky za pár korun.A možná byste se divili jaké dámy tam chodí nakupovat.Nemáte se za co stydětSml16Sml16

    superkarma: 0 06.02.2017, 04:20:14
  2. [71] Rikina [*]

    A dodala bych, že s tím se setkávám jako účetní naprosto běžně - musím své klienty doslova dokopávat k tomu, aby si oni laskavě aspoň občas zkontrolovali moji práci, a odsouhlasili mi výsledky, a to všechno včas, aby bylo možné případně věci ještě upravit, dodat, co chybělo atd. Oni nemusí umět účetnictví na to, aby to mohli kontrolovat. Stejně jako třeba rodič nemusí sám umět učit na to, aby si dokázal zkontrolovat výsledky práce učitele svých dětí. Sml57

    superkarma: 0 03.07.2016, 00:40:59
  3. [70] Rikina [*]

    gerda — #69 Když si najmeš kohokoliv, nejen právníka, tak je potřeba mu napřed jasně definovat, co se po něm chce, jak má vypadat výsledek, ke kterému se jako jeho zákazník chceš dostat. A on musí umět tobě jako svému zákazníkovi vysvětlit, jestli je ten cíl vůbec dosažitelný, a pokud ano, tak jakými prostředky a kolik to bude stát, případně jak dlouho to asi potrvá. Což ty jako zákazník odsouhlasíš, a pak je podle toho konáno, což si průběžně kontroluješ tím, že dostáváš zprávy o tom, co pro zdar věci už bylo uděláno, kolik z dohodnuté částky se už na to vyčerpalo, a případně jestli se to nekomplikuje, neprotahuje, neprodražuje atd. Přičemž samozřejmě ten právník to musí klientovi sdělovat srozumitelně, aniž by ten zákazník musel mít sám právní vzdělání. Jestliže to necháš na něm všechno, a nebudeš si kontrolovat, co se děje, tak se můžeš dočkat značného překvapení jak ohledně výsledku, tak při placení za službu. A přitom on celou dobu třeba pracoval jako včelka ve tvůj prospěch, jenom nedostal správné zadání nebo limit, kam až má jít, a neměl s kým to konzultovat, když o to neměl jeho klient zájem. Sml80

    superkarma: 0 03.07.2016, 00:34:25
  4. avatar
    [69] gerda [*]

    Mickey Mouse — #68Tak to teda nevímSml14 Když si najmu právníka a zaplatím mu ty strašné peníze, očekávám, že své starosti přehodím na jeho bedra a on bude pracovat pilně jako včelka v můj prospěch. Proč ho ještě kontrolovat? K čemu by mi potom byl?Sml80 Pokud jsem schopna ho kontrolovat, znamená to, že problematice dobře rozumím a v podstatě ho nepotřebuju, protože si stačím sama.

    1. na komentář reaguje Rikina — #70
    superkarma: 0 25.06.2016, 12:17:08
  5. avatar
    [68] Mickey Mouse [*]

    Mickey Mouse — #67 Vlastně ještě jeden dovětek. Jsem asi nějak jiný. Já očekávám, že když si najmu právníka, tak proto, aby plnil úkoly, které po něm chci a také si to plnění musím kontrolovat. Stejně jako každého, od koho něco chci.

    Možná je problém v tom, že běžně lidé očekávají, že ani nemusí přesně formulovat zadání a už vůbec kontrolovat, co dostanou. Že právník je člověk, který sám od sebe bude dělat to nejlepší, co od něj ostatní chtějí. Což je tedy úplně jasný nesmysl. Už jen proto, že každý chce něco jiného a každý měří morálku jinak.

    1. na komentář reaguje gerda — #69
    superkarma: 0 24.06.2016, 17:52:55
  6. avatar
    [67] Mickey Mouse [*]

    Suzanne — #66 Hmm, už tomu rozumím. Ano, ta očekávání jsou. Jen si myslím, že by se mělo nahlas mluvit o tom, že je to očekávání chybné, nesmyslné. Že tu spravedlnost zajišťuje systém, ve kterém se střetávají obyčejní více nebo méně morální lidé. A že právě proto je důležité trvat striktně (úplně slepě a důsledně) na dodržování pravidel systému, bez ohledu na to, zda je v systému vrah nebo pomýlený světec s dobrými úmysly. Tedy že advokát má hájit i vrahy dětí a soudce musí osvobodit i vraha, když nemá jasné důkazy, a není to v rozporu s jejich charakterem - jen dělají správně to, co dělat mají.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #68
    superkarma: 0 24.06.2016, 17:43:24
  7. avatar
    [66] Suzanne [*]

    Ještě jednou si to čtu, protože tě považuju za dost rozumného, přemýšlím, kde na sebe narážíme. Naprosto souhlasím s tím, jak by právo jako instituce mělo fungovat. To, že lidi mají pocit nespravedlnosti viz diskuse níže, chápu, ale s tím právní systém nemá moc co do činění. Mluvím ale o tom, že soudci, potažmo právníci, jsou lidé, kteří jsou historicky považování za někoho moudrého, morálního, jakéhosi arbitra spravedlnosti. Z toho plyne ten pocit, že by to měla být elita (a elita je jaksi automaticky považována za morální). V současnosti jsou to buď úředníci, kterým vládne litera zákona bez použití zdravého rozumu, nebo tvrdí byznysmeni, kteří jsou ochotni spor rozdmýchat, aby z toho měli co nejvíc. To není jedna paní povídala, to tak je. Všichni chtějí vydělat, ale tady to naráží na očekávání klientů, které je vlastně opačné. Ano, takové očekávání je volovina, ale prostě existuje. Z toho plyne ona bolestivost setkání s právníka. Pro mě osobně je jediný právník, které bych byla ochotna využít, notář nebo mediátor.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #67
    superkarma: 0 24.06.2016, 17:09:36
  8. avatar
    [65] Suzanne [*]

    Mickey Mouse — #63 Pokud mluvíme o tom samém, tak si nerozumíme. Nic z toho, o čem píšeš v příspěvku, tu nediskutuju. Já nepíšu o tom, že má právo posuzovat morálku, ale že se instituce práva má chovat morálně. Na tom trvám.

    Mám pocit, že to máš srovnané podle učebnic, tak nějak jednoduše a naivně. Ale to není problém, jak už jsem předeslala, jsme lidé různí Sml16

    superkarma: 1 24.06.2016, 16:12:17
  9. avatar
    [64] Mickey Mouse [*]

    Mickey Mouse — #63 Ještě doplním. Zákony mají platit pro každého, zatímco morálku má každý jinou. I na území ČR jsou rozdíly v morálce (pojetí dobra a zla) mezi různými regiony, profesními skupinami, sociálními vrstvami, národnostmi. Proto se zákon k morálce příliš vztahovat ani nemá.

    superkarma: 1 24.06.2016, 15:57:04
  10. avatar
    [63] Mickey Mouse [*]

    Suzanne — #61 Ne nemluvíme.

    Jenže právo jako systém jen nastavuje hranice. Nemůže definovat morálku a už vůbec ji nemůže soudit. Zákony nebo soudy prostě nemohou vynucovat, že se slušní lidé mají zdravit, že starší nechá sednout mladšího v tramvaji. A už vůbec nemůže zákon určovat, jaký zisk je ještě "slušný" a jaký už je "vdřidušství".

    V čechách panuje velký právní naivismus, že zákony a soudy mají určovat, co je spravedlivé. Tak to ale vůbec není. Soudit spravedlivě znamená uplatňovat zákony vždycky a pro každého stejně, ať se nám to líbí nebo nelíbí, bez ohledu na morálku.

    Ale zákony nikdy nekopírovaly nějakou (něčí) morálku. Vždy to byla jen ta vnější hranice, co už je moc podle většiny morálek v dané době a v okamžitém dosahu soudů. Nikdy zákon neměl vynucovat nebo nahrazovat morálku.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #64
    2. na komentář reaguje Suzanne — #65
    superkarma: 0 24.06.2016, 13:28:22
  11. avatar
    [62] catcat [*]

    na právníky nadávám, pokud patří protistraně. U svého právníku hrabu prstíčkemSml57

    superkarma: 0 24.06.2016, 13:16:28
  12. avatar
    [61] Suzanne [*]

    Mickey Mouse — #60 Mluvíme každý o něčem jiném. Kdybys do toho chtěl proniknout hlouběji, zjistíš, že ve filosofických i právnických kruzích je tohle téma hodně diskutované. Právo se stalo institucionalizovanou snahou o dosažení nejlepšího výsledku a s právem jako s morálním pojmem nemá mnoho společného. Já jsem o žádném trestání nemluvila, to necítím vůbec jako prioritu. Jde o posun celé kategorie. Ale respektuji, že to máš srovnané takhle - jsme lidé různí.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #63
    superkarma: 0 24.06.2016, 12:17:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Mickey Mouse [*]

    gerda — #47 Suzanne — #49 Právník vůbec nemá v popisu práce "hledat pravdu". Od toho jsou soudy. Právník má pomáhat klientovi, aby byla dodržována klientova práva, třeba právě před soudem. Právník vždy radí v souladu se zákony, jinak by totiž velmi rychle skončil. Dohlíží na to třeba advokátní komora a také státní zástupci a soudy.

    Fakt je problém, že se u nás nerespektuje zákon a právo a namísto toho lidi požadují potrestání každého, kdo se jim nelíbí. Jenže zákon platí tak, že co není zakázáno, je povoleno. Takže lidé se mohou chovat i tak, že vám to připadá nemorální, a přesto je soudy odsoudit NESMÍ! Což je dobře, protože za nemorální chování by bylo možné odsoudit úplně každého... Včetně vás. Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #61
    superkarma: 2 24.06.2016, 09:21:41
  2. avatar
    [59] peetrax [*]

    Rikina — #57 Sml67

    superkarma: 0 23.06.2016, 23:38:30
  3. [58] Rikina [*]

    No a k článku - ježiš, to jsou starosti... kdyby slečna věnovala méně pozornosti oblečení a řečem, a více své práci, třeba by byla v kolektivu oblíbená, nevěřím, že jediný a hlavní problém je to, co má na sobě, to bude spíš v tom, jak se chová a kdo ví, možná na začátku se tvářila povýšeně, jako že kolegyně mají povrchní zájmy o hadříky, zatímco ona vyznává ty lepší hodnoty... to pak jeden snadno narazí. Sml80

    superkarma: 1 23.06.2016, 22:29:03
  4. [57] Rikina [*]

    Ad právníci - to je velmi široký pojem. Je spousta právníků, kteří nemají nic do činění se soudy a zabývají se úplně jinými záležitostmi. Ano, je to obchod - právník prodává své služby a znalosti tomu, kdo mu za to zaplatí. Ale nikdo k tomu přece není nucen, kdo si myslí, že si dokáže své věci zařídit sám a že má dostatečné povědomí o zákonech, aby žádného právníka nepotřeboval, tak má tu možnost - i před tím soudem. Nicméně nejsou všichni takoví kofři, a současně každý, i nejhorší lump má právo být obhajován, a někdo to dělat musí. Takže já bych tuto profesi nezatracovala. On i právník musí ty zákony dodržovat, a když ne, tak obvykle na to dojede. Za spodinu já osobně pokládám úplně jiné - ani nemůžu říct profese, protože ti lidi nic neumějí - živly, které se živí tím, že důvěřivým namluví nesmysly a nechávají si za to draze platit. Nebudu jmenovat které, poněvadž by se zas někdo zaručeně urazil Sml57 maje někoho takového v příbuzenstvu, ale seznam by byl poměrně obsáhlý, a právníci na něm nejsou. Sml24

    1. na komentář reaguje peetrax — #59
    superkarma: 2 23.06.2016, 22:25:55
  5. [56] free [*]

    Udělala sem si průzkum a vietnamci už nepatří k nejlevnějsím prodejcům. Dají se nakoupit hezké věcicči a někdy i značkové a bez poštovného na různých slevových portálech. My nejsme majetní a dcera udělala přednost z vlatní tvorby. A jak jí kamarádky závidí a chodí za ní pro radu.

    superkarma: 3 23.06.2016, 20:15:47
  6. [55] Karo Líná [*]

    Co se týče oblečení si myslím, že i když člověk není zrovna při penězích, nemusí se oblékat jako nuzák Sml80 Ony třeba takové obchody jako Orsay, CaA, HM, New Yorker apod. nejsou vůbec drahé, je to spíš nízká cenová hladina a žádná značka, ale pořád to působí líp a je to o fous kvalitnější než vietnamská tržnice Sml80 Ta tržnice se prostě pozná. Nekvalitní materiály, hrozné vzory, umělé boty... tak určitě se tam dá občas koupit i něco slušného, ale za stejnou cenu se to koupí i ve výše zmíněných obchodech.

    superkarma: 6 23.06.2016, 19:09:21
  7. [54] Karo Líná [*]

    Celé se mi to nějak nezdá. Je si Milena opravdu jistá, že problémem je její oblečení? Jak to ví, ony jí to kolegyně řekly? Není to všechno třeba tak, že ji nemají rády z jiných důvodů a ona si sama (možná z nějaké ojedinělé poznámky) odvodila, že je to kvůli jejímu oblečení (což vypadá jako hodně velký nesmysl)? Sml80

    Milena tam dělá asistentku. Jsou dotyčné kolegyně taky asistentky, nebo se jedná o advokátky a koncipientky, čili její nadřízené? Pokud jsou to její nadřízené, nabízí se vysvětlení, že jim úplně nesedla kvalitou odváděné práce a tak se k ní nechovají zrovna přátelsky. To se ve firmách, kde dělá holka asistentku hromadě lidí a je úkolovaná ze všech stran, stává. Obvykle se totiž nemůže zavděčit všem, neb to ani nestíhá, a nepřátelství se rozrůstá. Tahle pracovní pozice je bohužel velmi nevděčná a zvládnou ji jen opravdu silné povahy. Všichni na vyšších pozicích mají pocit, že dotyčná pro ně musí udělat první poslední a podle toho s ní zacházejí. Mnohem lepší je dělat asistentku jenom jednomu šéfovi Sml22 Tak nezbývá než Mileně popřát, aby se časem vypracovala na lepší pozici, na které se k ní ostatní budou i líp chovat Sml67

    superkarma: 2 23.06.2016, 18:58:59
  8. avatar
    [53] Eva_CZ [*]

    A ta trpitelka z clanku - chovaji se k ni pouze tak, jak jim ona dovoli! Sml24 A vubec si nemyslim, ze je to o hadrech.

    superkarma: 3 23.06.2016, 18:55:50
  9. avatar
    [52] Eva_CZ [*]

    Holky, kdyz se ztotoznite s tim, ze nemate prachy a budete se celozivotne odivat v sekacich a ve vietnamskych trznicich a vase deti budou nosit obleceni po nekom, tak to tak FAKT dopadne. Zkuste zmenit mysleni.... Sml58Sml58Sml58Sml58Sml58

    Zaplatila jsem v zivote za pravniky fakt hodne. Bylo mi to k hovnu. Je to JEN byznys, nikoliv hledani spravedlnosti. Souhlasim se Suzkou.

    superkarma: 3 23.06.2016, 18:54:08
  10. avatar
    [51] gerda [*]

    Suzanne — #49Tohle lze pokládat za velice přesnou definiciSml67. Ano, s tím se naprosto ztotožňuji. Jsi mistr zkratky.

    superkarma: 0 23.06.2016, 17:34:15
  11. avatar
    [50] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #48 Sml67

    superkarma: 0 23.06.2016, 17:33:12
  12. avatar
    [49] Suzanne [*]

    gerda — #47 O to jde, že právník v současnosti (nevím, možná to bylo i v minulosti) nehledá pravdu, ale cestu, jak využít zákon pro určitý záměr.

    1. na komentář reaguje gerda — #51
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #60
    superkarma: 2 23.06.2016, 17:21:13
  13. avatar
    [48] Suzanne [*]

    Mickey Mouse — #46 Napsala jsem to ošklivě a tvrdě, já vím. Ale není to žádné "u nás". Všeobecně je dnes právo na úrovni vysokého byznysu. Je to tak i v Americe, v podstatě kdekoli v Evropě. Proto se skláním nad výjimkami, kterým jde o aplikaci lidskosti v "právu".

    Vím, že mezi právníky jsou velmi slušní lidé, všeobecně ale sleduji to samé, jako v politice. Jde o výhru.

    Tedy když to shrnu - cítím velký respekt ke spravedlnosti a právu, nikoli k právníkům. Zkrátka jen právníky nepovažuji za elitu společnosti, stejně tak to cítím i u politiků. Je to jen hra.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #50
    superkarma: 7 23.06.2016, 17:17:39
  14. avatar
    [47] gerda [*]

    Mickey Mouse — #45Nechci odvádět diskusi jiným směrem, má to být o oblečení. Jen naposledy zareaguji - takže právník svému klientovi radí, ano? No, pokud pro něj chce snížení trestu, pak samozřejmě radí moudře.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #49
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #60
    superkarma: 1 23.06.2016, 16:29:18
  15. avatar
    [46] Mickey Mouse [*]

    Suzanne — #42 To jen dokazuje, že neúcta k právu (a spravedlnosti) je u nás velmi hluboká. Veřejnost u nás dá více na "drby" a na dojem, že "všichni přece ví". Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #48
    superkarma: 0 23.06.2016, 16:24:17
  16. avatar
    [45] Mickey Mouse [*]

    gerda — #44 Pak vědomě lžete. Jistě nějací takoví právníci také jsou. Ale na vymahatelnost práva nemají žádný vliv. Právník totiž jen radí svému klientovi, jak argumentovat před soudem.

    Vymahatelnost práva je oblast, za kterou mají odpovědnost policie, státní zastupitelství a soudy. Pokud tedy policie namísto hledání důkazů konkrétních činů jen šmíruje lidi, nemohou za to právníci. Pokud státní zástupce předkládá u soudu domněnky, namísto aby si připravil důkazy, není to chyba obžalovaného a jeho advokáta.

    Advokát musí hájit zákonná práva svého klienta, i kdyby to byl vrah. Ono totiž nelze člověka odsoudit za to kdo je (nebo jak vám připadá), ale pouze za to, že prokazatelně spáchal konkrétní zákonem popsaný trestný čin. Jakékoliv jiné jednání není trestné, i když může připadat mnoha lidem nemorální.

    Raději brzděte s voláním po rychlých trestech. Soudce Lynč nikdy nebyl vzorem spravedlnosti. Nakonec totiž nespravedlivé soudy začnou nejvíce trestat ty nevinné, kteří se nemohou bránit.

    1. na komentář reaguje gerda — #47
    superkarma: 2 23.06.2016, 16:20:54
  17. avatar
    [44] gerda [*]

    hellen138 — #41Ono stačí se rozhlédnout kolem dokola, jaká u nás vymahatelnost práva vůbec je a jak dopadají velké "kauzy". Tam se hledají spíš kličky a mezery v zákonech kvůli tomu, aby se obviněný vyhnul trestu. Hledají je právníci. Jaké svědomí může takový právník mít, když ví, koho má před sebou, a přesto pak rozsudek tvrdí, že jde o slušného člověka bez vinySml14? Ano, může být i slušný právníkSml22, výjimky potvrzují pravidlo. Víc se o tom nechci šířit, ale můj věk i zkušenosti mě opravňují k tomu, co jsem napsala.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #45
    superkarma: 1 23.06.2016, 16:05:43
  18. [43] dadma [*]

    Takový blbky by mě asi nerozhodily. Já nikdy neřešila v čem ,která z kolegyň přišla do práce. Někdy ,když jsme si některá koupily něco nového ,tak jsme si to pochválily.Jenže jsme nepracovaly v právnické firmě ,nejspíše v Praze ,ale v lékárně v okresním městě.

    Určitě byt je pro mě priorita ,než nějaké značkové hadry.

    superkarma: 1 23.06.2016, 16:04:28
  19. avatar
    [42] Suzanne [*]

    gerda — #38 Hele, já pořád váhala, jestli mám něco takového napsat. Já vím, že mezi právníky je i početná skupina slušných lidí, ale všeobecně je považuju za movitou spodinu společnosti.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #46
    superkarma: 4 23.06.2016, 15:52:26
  20. [41] hellen138 [*]

    gerda — #38 Proč o lidech, co vystudovali práva tak soudíte? Sama mám v rodině 3 právníky, z toho i vnuka ( studovali na Karlově univerzitě v Praze) a vím, že jsou to slušní a chytří lidé. Přece plzeňská právnická fakulta, která takové názory podpořila dříve sloužila tomu, aby dostali titul pofiderní politici. V každém povolání najdeme lidi slušné i podrazáky. Tak je neházejme do jednoho pytle.

    1. na komentář reaguje gerda — #44
    superkarma: 0 23.06.2016, 15:51:08
  21. [40] slávenka [*]

    gerda — #38otázka je, "jak" se tam spíše někteří dostávají..ale to už jsme mimo téma.Sml16

    superkarma: 0 23.06.2016, 15:45:49
  22. avatar
    [39] phoebe24 [*]

    Otazníček — #32Jo, napadlo mě přesně totéž. Jedna bývalá kolegyně se oblékala naprosto příšerně. Nejraději kombinovala černou, hnědou a tmavě modrou. Plus evidentně laciné a nekvalitní boty, rádoby moderní účes a nulový makeup. Nikdo jí nic sežrat nedával i když byla všeobecně neoblíbená z jiných důvodů. Ale k tomu oblečení: ona si myslela, že je oblečená skvěle, moderně a vkusně a šminky prý nepotřebuje... Sml80

    superkarma: 0 23.06.2016, 15:34:13
  23. avatar
    [38] gerda [*]

    slávenka — #36No, na práva se vůbec dostává zvláštní sorta studentů.Sml32

    1. na komentář reaguje slávenka — #40
    2. na komentář reaguje hellen138 — #41
    3. na komentář reaguje Suzanne — #42
    superkarma: 0 23.06.2016, 14:57:39
  24. avatar
    [37] gerda [*]

    Ono by se to snáz hodnotilo, kdyby padla cifra, kolik tam bere. Možná by jí to na lepší oblečení vyšlo, možná ale dostává tak málo, že by vlastně chodila do práce jen kvůli tomu, aby si tam vydělala na to správné oblečeníSml52 A to se vyplatí!!Sml34

    superkarma: 0 23.06.2016, 14:56:50
  25. [36] slávenka [*]

    Mickey Mouse — #29přesně tak.Sml22 Myslím, že černé kalhoty, černá nebo tmavá sukně, bílá halenka..černé sáčko...atd...tím Milena nic nepokazí. A dají se sehnat i v sezonních slevách, třeba zrovna ve zmiňovaném orsay... Přece jen pracuje s klienty. Sml80A už na fakultě jsou studenti práv od jiných studujících trochu odíváním "odlišní." Bílá košile, černé kalhoty, naleštěné polobotky...,i když, jak kdo. Dokonce jsem slyšela, že si při zkoušce student nesmí sundat sako, i kdyby bylo vedro.Sml23

    1. na komentář reaguje gerda — #38
    superkarma: 2 23.06.2016, 14:27:58
  26. [35] iřka [*]

    To asi nezměníte,blb zůstane blbem. Také jsem to zažila,odešla,a zas bylo fain.

    superkarma: 0 23.06.2016, 13:53:07
  27. avatar
    [34] kareta [*]

    Gosi — #33tak já to teda nepoznám, do tržnice nechodímSml80. Mi to teda připadá všechno stejné, v podstatě záleží na tom, kdo to oblečení vynese. Já jsme ve všem jako v hadru na podlahhu bez ohledu na cenu, nejvíc mi sedí úplně jednoduchí věci, které se blbě shánějí, někdo ve všem vypadá jako ze žurnálu.

    superkarma: 0 23.06.2016, 13:41:57
  28. avatar
    [33] Gosi [*]

    gerda — #31stačí když trvá na kvalitě... holka pracuje s lidmi a reprezentuje kancelář, platí určitá psaná i nepsaná pravidla a pokud má takovej plat aby jí to vycházelo na obědy po restauracích nemyslím si, že je to uplně na spodní hranici... s tím oblečením to je stejně jako s tím režisérem co si loni, nebo předloni vzal na předání vyznamenání flísovou bundu a džíny, je to prostě nevhodné a co vídám výběr u vietnamců, buď má v okolí nějáké, co se specializují na kancelář(sice jsem nikde neviděla, ale kdoví), nebo kupuje u běžných vietnamců a to se divím, že jí ještě něco neřeklo i vedení... řeřicha — #23 kdyby nakupovala z druhé ruky, tak na votocvohoz a podobných serverech je celkem dobrej výběr kvalitního zboží za přijatelné ceny, že fakt nemusí bejt poznat jestli to má dva tejdny, nebo se to válelo ve škříni někomu před ní dva roky, ale obyčejná halenka od vietnamce (a i některé kolekce těch "značek") poznat jde v létě hlavně po čuchu...

    1. na komentář reaguje kareta — #34
    superkarma: 2 23.06.2016, 13:24:51
  29. [32] Otazníček [*]

    Mickey Mouse — #29 ono jde poznat na první pohled, jestli je oblečení od vietnamců? Pokud tedy neshledám, že tam chybí patřičná nášivka? I u nich jdou koupit pěkné kousky a kolikrát hezčí než v obchodech. Když jsem hledala šaty na letní svatbu, tak většina šatů z obchodu na sobě měla plastové kamínky, flitry... takovéto šaty mi připadaly jako ze stánku a to byly ne zrovna levné obchody. Po půlročním hledání šatů jsem zašla k vietamcům a oni měli pěkné šaty, bez zbytečných serepetiček hned v několika provedeních. Tak nevím, co by zaměstnavateli mělo vadit. Pokud slečna nemá vkus, tak ji nezachrání ani značkové oblečení. Takže spolupracovnice jsou buď slepice, které jedou pouze na značku, nebo se Milena neumí oblíkat, ono to není vždy o ceně. Sml80

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #39
    superkarma: 7 23.06.2016, 13:17:18
  30. avatar
    [31] gerda [*]

    Mickey Mouse — #29Pokud je zaměstnavatel náročný na oblečení zaměstnanců a trvá na kvalitě i značce (vyjádří se jasně, jak si to představuje přesně), jistě přidá ošatné. Pak nevím, v čem by měl být problém. Pokud dává zaměstnancům jenom základní a nejnutnější mzdu, ať je radši zticha.

    1. na komentář reaguje Gosi — #33
    superkarma: 2 23.06.2016, 12:46:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme