Novinky

Přítelovo vstávání mě vzbudí hned

Máme tu jeden z posledních příspěvků k dnešnímu tématu. Poslala nám ho čtenářka malinke-kote, kterou budí přítelovo vstávání, ale jinak nic.

To je zajímavé, co píšete, milé malinke-kote. Za příspěvek Vám děkuju a přeju hezký den, taky doufám, že už nebude pršet...


Přeji všem pěkný den bez deště,

já nějak budík ani nepotřebuji, protože mě vždy vzbudí přítel jeho vstáváním do práce. Takže s ním vstanu ve 4:30 a pak si jdu zase v 5:30 lehnout a spím do té doby, než se mi chce vstávat. Většinou ale moc dlouho už nespím, maximálně do té osmé hodiny. Když jsem chodívala do školy, tak mě budil můj mobilní telefon. Snad nikdy jsem normální budík neměla, který by mě měl budit. Hlavně já si musím na melodii zvyknout, musí být hlasitá a musím jí mít u hlavy jinak mě to nevzbudí a spím dál. Ono se to pak po nějaké době vypne samo. Takhle se mě už několikrát stalo že jsem zaspala do školy a mamka mě musela vzbudit. Ani to její volání, abych vstávala mě nevzbudilo. Já mám tvrdý spánek a mě jen tak nic nevzbudí.

Je ale zajímavé že i přesto, že mám tvrdý spánek tak přítelovo vstávání mě vzbudí hned, ale můj budík mě občas nevzbudí. Ani mě nevzbudí to, když mi dá přítel pusu na přivítanou a nebo když si jdu lehnout dříve než odejde do práce a on mi přijde dát pusu na rozloučenou, tak ani to mě nevzbudí. Bude to zajímavé až budu muset chodit do práce, aby mě to vůbec vzbudilo. Pokud ale budu chodit do práce na šestou hodinu tak to nebude žádný problém, neboť to vstává i přítel do práce :-)

Nějak si ani nevzpomínám, zda mám nějakou zajímavou historku se vstáváním. Je pravda že několikrát místo v půl sedmé ráno do školy jsem vstala v půl osmé do školy, kdy už v té době jsem dávno seděla v trolejbuse cestou do školy. Několikrát jsem přišla o hodinu později nebot mě neměl kdo do školy odvézt. Také se mě stalo, že jsem jela ráno na zkoušku do školy a místo v 9:15 jsem jela do školy už v 8:15, takže jsem zbytečně čekala na chodbě ve škole než pujdu na zkoušku. Alespoň jsem měla chvilku čas se ještě něco naučit.

Užijte si dnešní den, venku to vypadá že dnes už pršet nebude, tak snad už konečně ustálí záplavy ve větších městech. Nás se to naštěstí jako každý rok vyhlo i když je pravda že tu první povodńový stupen máme, ale to není taková tragedie jako třeba v Praze, v Kralupech nad Vltavou kde tam bydlí můj strejda a v dalších jiných městech. Už by nemusela do konce roku vůbec pršet, aby byl klid

malinke-kote

Pozn. red.: Text neprošel redakční korekturou

Téma dnešního dne: Co (nebo kdo) vás ráno budí?

  • Jak se vám vstává?
  • Máte klasický budík, nebo něco jiného?
  • Nebo vás budí partner? Třeba polibkem?
  • Jak vstávají vaše děti, budíte je vy, nebo samy?
  • Máte nějakou zajímavou historku se vstáváním?

Prosím, příspěvky už neposílejte. V 16 hodin vyhlásím, kdo vyhrál dnešní cenu, sušenky Bebe Dobré ráno od firmy Opavia.

bebe

   
04.06.2013 - Čtenářské příspěvky - autor: Lucie Paličková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [40] peetrax [*]

    gerda — #39 no tak tahle osoba je, pravda, poněkud specifický případ, to uznávám. Sml57 Sml30

    superkarma: 0 11.06.2013, 22:19:05
  2. avatar
    [39] gerda [*]

    peetrax — #38 autorka dnešního příspěvku opravdu život jednoduchý nemá! Jak jsem probíhala její diskusní příspěvky, má velké problémy s mateřským jazykem, a to je potom těžké. V dělnické profesi se těžko uplatňuje, poněvadž má fyzická omezení. V duševní oblasti...no...nechci jí křivdit, ale hrubky by skutečně dělat neměla, v písemném styku s klienty by zaměstnavatele znemožnila. Jako moje podřízená by mě uváděla minimálně do rozpaků. Přála bych jí místo, které by jí sedělo - ale ví ona sama, co hledá??  Bohužel mi připomíná jednu brigádnici na našem pracovišti, po které jsme měli co dělat, abychom její práci zpětně doopravovali.Sml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #40
    superkarma: 1 11.06.2013, 19:43:32
  3. avatar
    [38] peetrax [*]

    maje — #37 záleží na tom kdy. Protože z lidí v mém okolí, kteří si hledali práci - no, řekněme, před rokem 2007, ji do dvou měsíců měl každý. Opravdu vím, o čem mluvím.

    A jestli někdo bude argumentovat tím, že to není pravda nebo že krize je jen médii užívaný termín a žádná neexistuje, tak budu hodně nevrlá. Protože poslední roky je na trhu práce (a nejen tam) opravdu vyhrocená situace. Jenže to si ti, kteří ji nezažili, nedovedou představit. Nepřála bych to nikomu - dokonce možná ani těm, kteří si myslí, že najít dnes práci je hračka. Sml24

    1. na komentář reaguje gerda — #39
    superkarma: 0 07.06.2013, 17:12:21
  4. avatar
    [37] maje [*]

    peetrax — #36 nemáš pravdu. například i já hledala práci jako absolvent. pak po mateřské. nicméně souhlasím s daturou.

    a Kotě, u tebe bych byla v klidu, že mi místo v kanceláři nesebereš. kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá výmluvy. hodně štěstí  s hledánímSml24

    1. na komentář reaguje peetrax — #38
    superkarma: 0 07.06.2013, 14:41:15
  5. avatar
    [36] peetrax [*]

    malinke-kote — #35 v klidu. Někomu, kdo je zaujatý nebo někomu, kdo v dnešní době nehledal práci /natož jako absolvent/ to nevysvětlíš.

    1. na komentář reaguje maje — #37
    superkarma: 0 07.06.2013, 09:29:55
  6. avatar
    [35] malinke-kote [*]

    datura — #33 tohle už vážně ale přeháníš nemyslíš? jak můžeš takovou ohavnou věc o mě říct? prej zda se ti vůbec pracovat chce ... ano chce se mi pracovat a do práce se těším .... nemůžeš mě srovnávat s tvojí dcerou ... uvědom si že taé hodně záleží na tom co kdo má jakou práci ... proč odmítají mě? a ne ty co mají jinou školu? asi proto že jsem vyučena administrativní pracovnice a bojí se o to že bych jim časem sebrala místo v kanceláři a nebo brzy utekla za lepším .. to je úplně normální ... víš kolik lidí nebo spíše spolužáku v mém oboru nemají práci? moje sesta taktéž hledá rok práci a má úplně stejnou školu jako já ... její kamarádka už hledá dva roky práci a nemá jí ... proč? protože máme tuhle debilní školu a proto nás ve fabrice nechtějí .. víš kolik já prodělala brigád? tak sakra nepiš takové ohavnosti ... na tohle jsem reagovat musela protože tímhle mě fakt tady všici serete .... jak můžeš napsat takovou píčovi že se mě ani nechce pracovat určitě a že když mě má kdo živit tak nač pracovat že? má mě kdo živit? jasně ... vycházíme z peněz jen tak tak a teď nás zachránili peníze, které jsme dostali jako svatební dar ... jinak by jsme v tomhle měsíci už byli na mizině .... takže asi blbost psát že mě má stejně kdo živit tak naco pracovat ... fakt ubohost tohle z úst vůbec říct ... nebo spíše napsat ....

    1. na komentář reaguje peetrax — #36
    superkarma: 0 07.06.2013, 05:04:33
  7. avatar
    [34] peetrax [*]

    datura — #33 že by se všude k člověku chovali tak, jak on k nim, pravda být vždycky nemusí. V dnešní době je moc uchazečů a zaměstnavatel si na nového zaměstnance dovolí leccos. I to, co by si před pár lety nedovolil. Nelíbí se ti? Nevadí, na tvoje místo čeká sto, dvě stě dalších. Taková je realita. Sml80

    superkarma: 0 05.06.2013, 08:48:40
  8. avatar
    [33] datura [*]

    malinke-kote — #32 a chce se ti vůbec pracovat ??? Jak to tu čtu, tak bych tě jako zaměstnavatel nechtěla. A když tě má kdo živit, tak nač někam pospíchat, že jo. Moje dcera  s maturitou taky začínala ve fabrice u stroje a vůbec jí to, že je chytrá nebylo na závadu. Teď má už pár let svůj butik , moc jí to baví, ale musí se pořádně starat, aby měla hezké zboží a byla každý den příjemná k zákazníkům. Musíš se taky snažit a nejen fňukat, že na tebe jsou všude zlí. Většinou se chovají tak, jako ty k nim.

    1. na komentář reaguje peetrax — #34
    2. na komentář reaguje malinke-kote — #35
    superkarma: 2 05.06.2013, 07:32:23
  9. avatar
    [32] malinke-kote [*]

    peetrax — #30 no tak já ani moje rodina se s tím opravdu nesetkala ... ano zaučit budíž, ale pomalu 14 dní? většinou když už zaučujou a zkoušej tak je to tak na dva maximálně tři dny bez peněz ale ne že mě bude zkoušet pořád dokavaď nezjistí že na to opravdu nemám a čau ... kolik květin jsem jim navázala a kolik jsem jich prodala ... však v jednom dni jsem prodala dvě květiny které se vyčíslili na 600 - 700 kč a stejně to bylo prd platné Sml80

    1. na komentář reaguje datura — #33
    superkarma: 0 05.06.2013, 01:24:07
  10. avatar
    [31] malinke-kote [*]

    peetrax — #29 no právě ... to také jsem občas schlíchávala že mě nechtějí hlavně i proto že bych brzy utekla za lepším, ale to že je mi to úplně jedno co budu dělat a že nepotřebuji dělat v kanceláři je už nezajímá Sml80 přitom snad v životopise vidí že jsem dělala i jako brigádník ve fabrikách a nejen v kanceláři Sml80

    superkarma: 0 05.06.2013, 01:22:39

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] peetrax [*]

    malinke-kote — #27 jenže někde to tak opravdu je, že týden, dva chodíš do nového zaměstnání kvůli zaučení a fakt bez nároku na plat. Já jen, že na to můžeš narazit znovu, tak ať nejsi překvapená. Neříkám, že je to správně, ale taková je realita. Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #32
    superkarma: 0 04.06.2013, 22:33:48
  2. avatar
    [29] peetrax [*]

    Rikina — #23 určitě existují nezaměstnatelní, to se nepřu. Jen jde o to, že už vidím, jak berou třeba do skladu inženýry. Sml30

    Když jsem hledala práci těsně po škole, hlásila jsem se i na místa, kde rozhodně nechtěli VŠ vzdělání, ale to jsem se pak neoficiálními cestami dozvídala, že jsem pro ně překvalifikovaná a určitě jim za dva týdny uteču za lepším. Nejsem typ oprsklého fracka, naopak dělám bez řečí, co se mi řekne, chodím včas atakdále. Ale díky vzdělání jsem byla předem odepsaná. Tož taková je zase praxe tady, na jihu. Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #31
    superkarma: 0 04.06.2013, 22:31:39
  3. avatar
    [28] peetrax [*]

    malinke-kote — #21 no ona to nemusí být starší generace, ale je fakt, že třeba před desíti, klidně i před pěti lety se práce hledala jinak.

    superkarma: 0 04.06.2013, 22:20:58
  4. avatar
    [27] malinke-kote [*]

    Tulinka — #26 ano byla spokojená že jsem hned pochytila princip vázání květin a že mě to jde dobře i rychle. málokdo to pochopil hned první den. Ale prostě fyzické práce už pro mě nebyli tak lehké a ty květiny by brzy uvadly než bych je dokázala udělat tak jak by měli být než se dají do vázy a do prodeje ... co se týká očištění květin a stříhání konců to bylo jednoduché ale co se týká řezání napříč konců to bylo pro mě složité byt by byl nůž ostrý nebo nebyl .... také jsem se bála že se říznu .. chtěla to po mě rychle i přesto že jsem to zkoušela poprvé ... tak jsem prostě uznala že to nemá cenu a myslím že ani tebe by nebavilo chodit tam přes týden na 4 hodiny úplně zadarmo a nedostat za to ani korunu ... to by nebavilo opravdu vůbec nikoho dělat týden úplně zadarmo bez žádného zisku .. i kdyby by měla za ten týden dát třeba pětikilo nebo i dvě stovky .. ale sorry pracovat zadarmo pomalu dva týdny ... to bylo na mě moc ....

    1. na komentář reaguje peetrax — #30
    superkarma: 0 04.06.2013, 21:25:16
  5. avatar
    [26] Tulinka [*]

    malinke-kote — #3 Neútočím,jen se ptám.Jednou píšeš,že s tebou byli spokojeni a v dalším příspěvku,že jsi nestíhala,to co po tobě vyžadovali Sml80

    Mně osobně by se práce s květinami líbila Sml16 Sml22

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #27
    superkarma: 0 04.06.2013, 20:13:14
  6. [25] Rikina [*]

    ... a já s ní bohužel musím souhlasit. Když si vzpomenu, jak jsem měla problém z 20 uchazečů o místo skladníka vybrat dva použitelné chlapy - v severních Čechách, kde je nezaměstnanost setrvale kolem 10% a v období krize  víc než 13% - tak na nějakou "překvalifikovanost" moc nevěřím. Sml80

    superkarma: 0 04.06.2013, 20:06:10
  7. [24] Roland [*]

    Škoda, že to květinářství nevyšlo - moc krásná práce, která by se mi také líbila. Já také nemůžu nic sehnat už třetím rokem. Bohužel u mě zase hrají roli asi roky, všude chtějí mladé.

    superkarma: 0 04.06.2013, 20:06:00
  8. [23] Rikina [*]

    peetrax — #19 moje sestra je personalistka, ve fabrice. A kdykoli s ní mluvím, říká, že ona nepozoruje, že by byla nouze o práci, naopak má problém sehnat lidi i na dělnické profese. Takové lidi, aby byli aspoň trošku použitelní. Aby byli schopni chodit včas a každej den do práce. Aby byli aspoň dost gramotní na to pochopit pracovní postup. Aby dokázali pracovat s nějakými stroji a nástroji, nehroutili se z toho, že je v práci nějaký řád a předpisy, které je třeba dodržovat. Neofrňovali, když jim nadřízený řekne, že mají něco udělat tak a tak, a nemysleli si, že sežrali všechnu moudrost a budou si to dělat po svým. Nestarali se jenom o to, jaké budou benefity a jestli by pauza na oběd neměla bejt náhodou o 5 minut delší. Zkrátka podle jejích zkušeností je řada lidí jednoduše nezaměstnatelných. Kdekoliv.

    1. na komentář reaguje peetrax — #29
    superkarma: 4 04.06.2013, 20:01:41
  9. avatar
    [22] kuty [*]

    malinke-kote — #20 malinke-kote — #21 Kotě, neber můj předchozí komentář jako útokSml23

    Já neútočím jen se bavímSml16

    Hezký večer

    superkarma: 1 04.06.2013, 19:42:54
  10. avatar
    [21] malinke-kote [*]

    peetrax — #19 díky za komentář ... hold starší generace nepochopí jak to je momentálně v dnešní době, ale přebírá si to tak jak to bylo dříve ... je to úplně jiné už z pohledu mých rodičů .. ani jeden není vyučen a přesto pracují od svých 15ti let, ale dříve to bylo úplně jedno zda má někdo školu či nemá a jakou .... v dnešní době na to hodně hledí a dívají se na to ... raději v dnešní době vezmou ty co mají pouze výuční list než ty co mají maturitu a vyšší vzdělání ... ano jsou tu vyjímečné fabriky kde dělají i ty co mají nějaký titul, ale to jsou vyjímečné fabriky a tam si zase spíše berou ty chytřejší, ale silnější lidi ... myslím tím co mají sílu ... já jsem ráda že jen tak tak zvednu svého psa a to má 18 kg což potom tahat 25 kg? to bych se hned ztrhla a dostala leda tak kýlu ... nemohu dělat nějaké hodně vzručné práce kde je třeba tahat několika kylové věci ... já to prostě nezvednu a neunesu když ty věci mají pomalu více než já samotná vážím Sml80

    1. na komentář reaguje kuty — #22
    2. na komentář reaguje peetrax — #28
    superkarma: 0 04.06.2013, 19:29:12
  11. avatar
    [20] malinke-kote [*]

    už bez komentáře ... zase se to tu zvrtlo jiným tématem než je článek ... takže nereaguji už

    1. na komentář reaguje kuty — #22
    superkarma: 0 04.06.2013, 19:26:12
  12. avatar
    [19] peetrax [*]

    kuty — #12 oni tam opravdu neberou lidi, kteří jsou pro ně "moc chytří", tzn. překvalifikovaní. Sml24 Že tam kdysi kdosi pracoval... no, za posledních pár let se situace na trhu práce hodně změnila. Zřejmě z vlastní zkušenosti neznáš, když se smíchy můžeš potrhat. Sml68

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #21
    2. na komentář reaguje Rikina — #23
    superkarma: 0 04.06.2013, 19:04:22
  13. avatar
    [18] Claire [*]

    To je škoda kotě,květiny jsou krásné,tak ať se zadaří a najdeš dalšíSml67

    superkarma: 0 04.06.2013, 18:55:53
  14. avatar
    [17] kuty [*]

    malinke-kote — #15 Kdysi jsem ve fabrice pracovala. Jedna moje spolupracovnice byla právnička a nebyla tam jediná na hale s titulemSml80

    superkarma: 0 04.06.2013, 18:17:31
  15. avatar
    [16] malinke-kote [*]

    gerda — #14 jasně jen si mě urážej to víš že jo ... vůbec tomu nerozumíš tak se uklidni Sml31

    superkarma: 0 04.06.2013, 18:16:11
  16. avatar
    [15] malinke-kote [*]

    kuty — #12 směj se mě je to jedno, ale klidně přepošlu e-maily a nejsem jediná kdo tyhle slova slyší dost často .... nj to jsou hold ty co mají víc než maturitu Sml80 ty nepatří hold do fabrik asi Sml80

    1. na komentář reaguje kuty — #17
    superkarma: 0 04.06.2013, 18:14:52
  17. avatar
    [14] gerda [*]

    malinke-kote — #6  - a to nešlo jít si nůž nabrousit?Sml30 jak to holka děláš domaSml15 - každý začátek je těžký, to chápu, ale když neukážeš snahu...Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #16
    superkarma: 5 04.06.2013, 18:13:55
  18. avatar
    [13] marde [*]

    Když jednou vstanu, už bych si nešla znovu lehnoutSml23

    superkarma: 0 04.06.2013, 18:13:29
  19. avatar
    [12] kuty [*]

    malinke-kote — #7 Sml52Sml52Sml52 Ježíííš mi to nedá, promiň....

    "do fabrik jsem moc chytrá"Sml52Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #15
    2. na komentář reaguje peetrax — #19
    superkarma: 5 04.06.2013, 18:10:28
  20. [11] kukátko [*]

    malinke-kote — #9 Držím Vám palce, ať to vyjde!

    superkarma: 0 04.06.2013, 17:24:25
  21. avatar
    [10] lenig [*]

    když konečně po druhé třetí ráno usínám, tak vstává manžel a jsem zase hned vzhůru...a to se snaží jít potichoučku, ale já mám slabé spaní...a on říká, že ho celou noc hlídám Sml30

    superkarma: 0 04.06.2013, 17:11:31
  22. avatar
    [9] malinke-kote [*]

    kukátko — #8 no já právě rozesílám životopisy do fabrik, ale oni mě odmítají ... to je pak problém ... jak mám potom vzít práci ve fabrice ... Sml80 já beru cokoliv ... opravdu cokoliv ale nic Sml15

    1. na komentář reaguje kukátko — #11
    superkarma: 0 04.06.2013, 17:09:05
  23. [8] kukátko [*]

    malinke-kote — #7 Být Vámi, vezmu dočasně i tu fabriku. Třeba byste se tam pak chytla na nějaké lepší místo, když by viděli, že se práce nebojíte.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #9
    superkarma: 0 04.06.2013, 16:45:15
  24. avatar
    [7] malinke-kote [*]

    Hanula — #5 hold v dnešní době absolventi mají smůlu a nikde je nechtějí zaměstnat a když ano tak chtějí praxi ale kde jí máme sebrat když jsme čerstvě po škole Sml80 ano už jsem rok ze školy, ale praxi nemám když mě nikde nechtějí zaměstnat Sml80 do fabrik jsem zase moc chytrá na to abych dělala někde na hale ... prodavačky nejsou volné ... no je to těžké Sml80  dnes jsem rozeslala zase životopisy asi do 6ti firem tak snad se některá umoudří a odpoví mi že mají pro mě volné pracovní místo ... zasílám tam životopisy pořád dokole 2x do měsíce a pořád nic a nic Sml15

    1. na komentář reaguje kukátko — #8
    2. na komentář reaguje kuty — #12
    superkarma: 0 04.06.2013, 16:39:23
  25. avatar
    [6] malinke-kote [*]

    kukátko — #4 nejen vázat květiny, ale také přebírat zboží a upravovat květiny ... au jsem se v pondělí popíchala od trní od růží ... chtěli je po mě naříznout konec ale to nešlo .. měli tupý nůž a mě budou říkat že mě to nejde ,.... jsem to dělala poprvé a hned že jsem pomalá ... já udělala stěží 10 růží za hodinu a oni udělali 20 růží za půl hodiny .. to je jansé když byli na to dvě ... ale co nadělám Sml80 hold hledat dál a já doufám že po svatbě se konečně něco najde ...

    1. na komentář reaguje gerda — #14
    superkarma: 0 04.06.2013, 16:37:32
  26. avatar
    [5] Hanula [*]

    Sml15nemáte to lehké kotě, tak ať se zadaříSml67

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #7
    superkarma: 0 04.06.2013, 16:23:46
  27. [4] kukátko [*]

    malinke-kote — #3 To je škoda. Co tam po Vás ještě chtěli?

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #6
    superkarma: 0 04.06.2013, 16:23:26
  28. avatar
    [3] malinke-kote [*]

    kukátko — #1 MaVy — #2 ano tam jsem vstávala v 6:45 ale už tam nechodím Sml15 nevyšlo to ... sice byla semnou spokojená, ale bohužel nemám sílu na jiné věci než vázání květin Sml80 včéra jsem tam byla naposledy. Takže jsem tam chodila přes týden úplně zadarmo a zbytečně Sml31 tak hledám dál nějakou práci kde mě snad konečně někdo příjme Sml80

    1. na komentář reaguje kukátko — #4
    2. na komentář reaguje Tulinka — #26
    superkarma: 0 04.06.2013, 16:00:00
  29. [2] MaVy [*]

    taky mě ta květinařina napadla?co se stalo?

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #3
    superkarma: 0 04.06.2013, 15:55:32
  30. [1] kukátko [*]

    Jak to dopadlou s tou prací s květinami? Tam nemusíte vstávat?

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #3
    superkarma: 0 04.06.2013, 15:43:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme