Vztahy

Přítel nesnáší mou nejlepší kamarádku

I dlouholeté kamarádství může jednou skončit. Nebo být alespoň odsunuto do pozadí... Občas se to stává. A proč? Znáte to, když partner nesnáší vaši nejlepší kamarádku?

Mně se to naštěstí nikdy nestalo, i když na rovinu musím dodat, že můj muž některé mé kamarádky zrovna vidět nemusí. Ale neříká nic a nenadává mi, abych se s nimi nestýkala.

kamarádkaTo ovšem není případ třiadvacetileté Marty. Ta už si na adresu své nejlepší kamarádky vyslechla tolik nehezkých věcí, že uvažuje o rozchodu se svým přítelem. „Vážně už mě s tím štve. Kdykoliv se jen zmíním o Karolině, hned je oheň na střeše. Jeho nejčastější věty jsou: Nechápu, jak s takovou krá... můžeš vůbec kamarádit, No jo, Karolina je rozhodně úžasná! nebo Zase jdeš za tou blbkou Karolinou? A nepomáhá vůbec nic, co mu řeknu.“

Marta zná Karolinu od základní školy, chodily spolu do třídy a pak dál na gymnáziu, vždycky si rozuměly. „Karolina je fakt skvělá ženská, je na ni spoleh, můžu jí cokoliv říct. Kdykoliv jsem potřebovala, Karolina mi pomohla, nikdy mě nepomlouvala, prostě je to fakt kámoška k nezaplacení. Skoro všichni mí kamarádi a známí ji mají rádi, i můj bývalý přítel s ní vycházel v pohodě. Ten současný, Pavel, ji ale opravdu nesnáší.

Pavla jsem poznala před rokem, seznámili jsme se v baru, kde se mnou byla samozřejmě i Karolina. Pavel to zkoušel na ni i na mě, ale Karolina v té době už měla přítele, s kterým je pořád, takže u ní neměl šanci. My dva s Pavlem jsme se začali scházet a po nějaké době jsme spolu začali chodit a ještě později bydlet. Teď si říkám, jestli ta Pavlova nechuť ke Karolině začala už tenkrát v baru - ona ho totiž dost nevybíravě odmítla. Může to tak být...

Vadí mi to čím dál víc

Anebo Pavel žárlí na to, že mám jiného člověka, kterému všechno říkám a s kterým si rozumím? Občas si stěžuje, že jemu nic neřeknu a Karolina ví všechno. To je sice pravda, ale takhle to má přece hodně ženských, že některé věci říkají jenom kamarádkám, vždyť je to normální!

Nějak ho nechápu. A unavuje mě, že Pavel dává jasně najevo, jaký má ke Karolině vztah. Mluví o ní dost nevybíravě, neustále kritizuje, když se máme my dvě sejít, už se mi to pokusil několikrát vymluvit. Samozřejmě jsem se nedala, nikdo nemá právo na to, aby mi něco zakazoval, natož setkání s mou nejlepší kamarádkou, kterou znám 15 let a nikdy mě nezradila. To se s ním radši pohádám.

A že hádky teď bývají u nás dost časté. Přitom se snažím je sama nezačínat, o Karolině už moc nemluvím a scházíme se někde mimo, protože nemáme zapotřebí poslouchat hloupé řeči, když Karolina přijde k nám na návštěvu. Vadí mi to čím dál víc a jsem už skoro rozhodnutá, že se s Pavlem rozejdu. Mám pocit, že jeho postoj se nikdy nezmění. A co když mi časem začne mluvit i do dalších věcí? To nechci. A tak mi asi nic jiného nezbývá...“

Jak byste se zachovala na místě Marty?

Možnost%
Asi bych omezila kamarádství s Karolinou, když se to Pavlovi nelíbí.6,9
Promluvila bych si s Pavlem a řekla mu jasně, že se s Karolinou budu dál stýkat, ať se mu to líbí, nebo ne.74,7
Co nejdřív bych se s Pavlem rozešla, nemůže mi mluvit do toho, s kým se kamarádím.14,9
Jiná odpověď (napište do diskuse).3,4

Další články v našem magazínu:

   
30.07.2013 - Příběhy - autor: Lucie Paličková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [43] krokodylice [*]

    ToraToraTora — #33 Sml52

    superkarma: 0 30.07.2013, 22:06:40
  2. avatar
    [42] daska59 [*]

    Pokud by ve vztahu bylo vše v pořádku, vůbec by neuvažovala, že se s Pavlem rozejde. Takže čím dříve, tím lépe, je vidět že jí na něm až tak nezáleží

    superkarma: 0 30.07.2013, 16:01:06
  3. avatar
    [41] Jindriska8 [*]

    Hanula — #22 Taky to tak vidím!

    superkarma: 0 30.07.2013, 14:52:50
  4. avatar
    [40] pajda [*]

    v.poho — #39 ale ne. Ze zoufalství odjede do Ameriky  a tam zázračně zbohatne. Karolína se chopí příležitosti, Pavla sbalí a Martě zůstanou oči pro pláčSml57

    superkarma: 0 30.07.2013, 14:44:04
  5. avatar
    [39] v.poho [*]

    Rikina — #38 ...a Pavel na to přišel. Chtěl by to Martě říct, ale nemůže, protože zjistil, že bývalý Martin přítel je vlastně jeho nezvěstný bratr, kterého jeho maminka dala kdysi dávno omylem do kojeneckého ústavu, když se po ztrátě paměti domnívala, že je to cizí dítě.

    Krev není voda.....Sml57

    Pavel neví, co dělat.Sml79

    Nezbývá mu, než jenom nadávat.

    1. na komentář reaguje pajda — #40
    superkarma: 0 30.07.2013, 14:23:51
  6. [38] Rikina [*]

    Bývalý přítel Marty s Karolínou vycházel dobře - další varianta - on Karolínu ukecal, aby způsobila rozkol mezi Martou a Pavlem, aby měl šanci si Martu znovu získat. Nebo ještě lépe, neukecal, ale vydírá ji. Sml57 Ona by přece nikdy, je to skvělá kamarádka, na kterou je spoleh, ale stíny minulosti jsou holt povážlivé. Ten vnitřní boj, který  by Karolína prožívala. To by bylo hned na několik dílů telenovely. Sml24

    1. na komentář reaguje v.poho — #39
    superkarma: 0 30.07.2013, 14:09:46
  7. avatar
    [37] pajda [*]

    Rikina — #35 myslím, že my dvě dáme dohromady slušnou telenovelu, ani se nezapotímeSml30Sml30Sml30Sml30 jasně, že tyhle úvahy jsou přitažené za vlasy, ale když já se tak strašně nudím...čekám doma na kurýra z banky, takže nemůžu ani na zahradu a je tady tak odporné dusno, že se mi nechce dělat nic pořádnéhoSml52Sml52Sml52Sml52Sml52dokonce i psi chrní na podlaze a odmítají honit kočky a slepice.

    superkarma: 0 30.07.2013, 13:57:48
  8. avatar
    [36] v.poho [*]

    Rikina — #35 Sml67 Radši tu telku, tam by z toho mohlo kápnout víc než v nějakém nakladatelství.Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 30.07.2013, 13:57:14
  9. [35] Rikina [*]

    Karolína má taky přítele - jakpak s ním asi vychází Marta? To se tam nepíše vůbec. Další pole neorané ke spekulacím. Sml57 To byl mohl bejt román - nebo spíš seriál televizní. Nepošleme to některé komerční TV? Sml58

    1. na komentář reaguje v.poho — #36
    2. na komentář reaguje pajda — #37
    superkarma: 3 30.07.2013, 13:48:06
  10. [34] Rikina [*]

    pajda — #32 No já nevím. Sml80 Nemusel být žádný "výstup", pán byl prostě jen odmítnut, a je to zmíněno jen v rámci vyprávění o seznámení. Děvčata se scházela doma, byly řeči, tak se už scházejí jinde, ale to přece není "za zády". A řeči kolem jsou furt, a jsou dle popisu předtím, než Marta jde za Karolínou, ne až potom, kdyby se to pán dozvěděl dodatečně. Rozhodnout se nemusí - nikde nevidím, že by někdo řekl ultimativně "buď přítel nebo kamarádka". Slečně to vadí a v rámci toho zvažuje i rozchod, ale nůž na krku jí nikdo nedrží, nebo to nenapsala. Sml80 Ani to, že ji někdo nutí ke schůzkám, tam nikde nevidím. A to, že by se snad nemohla stýkat s jinými lidmi, už vůbec ne. Sml80 Že ve 23 letech není zjevně ještě dospělá, to souhlasím, ale takových je... jéje. Sml57 No a hlavně nějak netuším, co by vlastně z toho ta Karolína měla, kdyby tou manipulátorkou byla. Zlomyslné potěšení? Sml80

    superkarma: 0 30.07.2013, 13:43:30
  11. avatar
    [33] ToraToraTora [*]

    Okurková sezona v plném proudu Sml54 naštěstí mám lák i gumičky, takže to nemusím řešit

    1. na komentář reaguje krokodylice — #43
    superkarma: 0 30.07.2013, 13:40:07
  12. avatar
    [32] pajda [*]

    Rikina — #28 jasně, že je to konspirační teorie. A stejně dobrá, jako ta první.

    Ovšem nepsala jsem, že se stýká pouze s Karolínou - to pozor! Psala jsem, že se stýká s lidmi, kterým Karolína vyhovuje, jinými slovy se dá vyvodit - v rámci konspirace - že jsou jí známí pečlivě vybíráni. A když někdo nezapadne do šuplíčku "Karolínin oblíbenec", pryč s ním! Kdyby se Pavel urazil a odešel hned po výstupu, který Karolína udělala (a muselo to být hustý, když to ještě po roce stojí za zmínku), bylo by všechno OK a Marta by se nemusela rozhodovat mezi Pavlem a Karolínou. Takhle se rozhodnout musí...a třeba by mohla dospět? Scházet se s někým tajně partnerovi za zády totiž není normální...a nedivím se, že ten dotyčný řve, když se to dozví. Na druhou stranu opravdová kamarádka by podle mě prostě řekla "Tak se sejdeme jednou za čas na chvíli a na zbytek máme mobil nebo Internet, dokud to toho tvého nepřestane bavit," a nenutila by Martu ke schůzkám. Nikde není napsáno, jestli se Marta volně stýká s ostatními známými nebo třeba s kolegy z práce nebo ne. A pokud ano, tak jak často...

    1. na komentář reaguje Rikina — #34
    superkarma: 2 30.07.2013, 13:06:46
  13. avatar
    [31] fulfy [*]

    Rikina — #30 Sml67Sml67Sml67 výborný

    superkarma: 0 30.07.2013, 13:01:56

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Rikina [*]

    Anai — #25  "K pravé lásce a šťastnému vztahu patří mj. to, že se partner(ka) snaží mít rád příbuzné a přátele toho druhého." - tak to se směju nahlas. A vzpomínám, kolik tady bývá úderných příspěvků, pokud se objeví téma "tchyně". Tam je to krásně vidět, jak se dámy snaží mít rády... Sml57 Ne, to není povinnost, mít někoho rád proto, že je přítelem či příbuzným partnera. Je dlužno takové osoby respektovat a slušně se k nim chovat, pokud toho zasluhují, a to taky není vždycky. Ale "mít rád", to je spíš výjimečná situace, a nepřihodí se to často. Sml80

    1. na komentář reaguje fulfy — #31
    superkarma: 5 30.07.2013, 12:28:33
  2. [29] cilani [*]

    pajda — #27 No, mě už to tu přijde jako klasika. Kamarádka je přece to nej nej a partner a partner ji musí rád, nebo držet tlamu. Z tohohle jde prd vyčíst, jestli to už prostě jen není zoufalství toho týpka, že se k té kámošce vyjadřuje drsněji. Rozhodně mi nepřijde normální, že všechno řekne kámošce, ale ne partnerovi. Naštěstí neznám žádnou takovou osobu, co by tohle partnerovi prováděla. Myslím, že by synek udělal nejlíp, kdyby se na holku vykašlal sám a měl by klid... 

    superkarma: 0 30.07.2013, 12:28:31
  3. [28] Rikina [*]

    pajda — #27 no, mě taky pobavilo, jak Anai hned vidí Martu jako chudinku oběť manipulátora a málem domácího násilí. Sml57 Ale kde jsi ty vyčetla, že Marta je "odstřižená" a s nikým jiným než Karolínou se nestýká, to taky nevím. Sml80 To mi taky přijde jako cosi ve smyslu konspiračních teorií. Sml30 Jo, Marta bude asi taková ta slepička, co má potřebu propírat partnera s kámoškou, a není to nic pozitivního. Ale to nutně neznamená, že Karolína s ní manipuluje. Sml80 A kde se Pavel dozvěděl - no doma, když k nim chodí Karolína na návštěvu. Možná si dámy neberou servítky a zdrbnou ho, i když je ve vedlejší místnosti. Sml57 Možná je tam Karolina nasáčkovaná příliš často, nebo dříve bývala. A možná by ten vztah šel do kopru stejně, kdo ví. Falešnou kamarádku jsem fakt nikdy neměla, tak možná z toho pramení moje naivita, ale skutečně bych za celou tou záležitostí nehledala záměrné manipulace. Nejsme v bondovkách, normální život je nudnější. Sml57

    1. na komentář reaguje pajda — #32
    superkarma: 1 30.07.2013, 12:21:51
  4. avatar
    [27] pajda [*]

    Anai — #25 pořád všichni vidíte, že manipulátor musí být Pavel. Co když je to naopak? Co když manipuluje Karolína? Víme, že autorka je odstřižená skoro ode všech, kdo Karolíně nevyhovují, je převážně s ní, řeší s ní všechny své soukromé záležitosti a od ostatních se odtahuje. A taky víme, že Pavel Karolíně nevyhovuje. Že si začala, byla na něj "hodně nevybíravá" - při prvním setkání náhodně v baru dost děs, nebo ne? Chápu, že se snaží, aby Marta byla hlavně s ní a s Pavlem se nejlépe rozešla, protože ten je jí zjevně proti srsti. A z článku není nijak poznat, jestli Pavel Martě domlouval nebo se to snažil řešit nějakou jinou smírnou cestou, jen to, že když už věci jsou tak daleko, že soukromé záležitosti se s ním neprobírají, tak si nebere servítky. A že se ozval rázně, když vidí, že vztah jde do kopru, to už může být jenom projev zoufalství. To jste tady opravdu nikdy nikdo nezažili falešnou kamarádku? Nebo považujete za normální, že když s někým žijete, tak problémy chodíte vykládat po kamarádkách, které to pak navíc zřejmě dávají veřejně k lepšímu? Jak jinak by se Pavel dověděl, co Marta s Karolínou probírá?

    1. na komentář reaguje Rikina — #28
    2. na komentář reaguje cilani — #29
    superkarma: 2 30.07.2013, 12:04:36
  5. avatar
    [26] emkop [*]

    trošku divnéSml23

    superkarma: 0 30.07.2013, 11:58:48
  6. [25] Anai [*]

    Výborný nápad, ten rozchod, protože si ušetříš v budoucnosti spoustu utrpení. Tohle je jen začátek - postupně bude kritizovat všechny a všechno, nejvíc Tebe. Snaha odstřihnout svou oběť od lidí, kteří jí mají rádi, je přímo učebnicový příklad manipulace, poté začíná postupný proces snižování sebevědomí a snaha o naprostou nadvládu. Přečti si nějaké knížky o manipulátorech - je jich spousta! Já jsem úplně tohle nezažila, trošku jiné příznaky tam byly, ale hodně jsem o tom četla. Takže: Utíkej, dokud je čas - až Tě "dostane", už to nedokážeš! To, že ho kamarádka odmítla je podle mě druhořadé, kdyby byl v pořádku, tak by jím jen "nemusel". K pravé lásce a šťastnému vztahu patří mj. to, že se partner(ka) snaží mít rád příbuzné a přátele toho druhého. Apriori k nim přistupuje "s láskou", rozhodně je nepomlouvá, teprve, když v průběhu času dojde ke zklamání, nebo nějaké opravdu špatné zkušenosti s přáteli či příbuznými, tak má právo je nemít rád a jejich společnost nevyhledávat. Ale ani tehdy nemá právo o nich mluvit před partnerem sprostě!

    1. na komentář reaguje pajda — #27
    2. na komentář reaguje Rikina — #30
    superkarma: 0 30.07.2013, 10:57:58
  7. avatar
    [24] Dante Alighieri [*]

    RosaGloriaDei — #20 To mě taky napadlo. Chlapec by si měl začít zvykat.

    superkarma: 0 30.07.2013, 10:33:53
  8. [23] doginka [*]

    margot — #19 Moje řeč Sml22Sml67

    superkarma: 0 30.07.2013, 10:23:22
  9. avatar
    [22] Hanula [*]

    Sml16kamarádka je kamarádka a když to jinak nejde - já se s ni scházet budu....

    1. na komentář reaguje Jindriska8 — #41
    superkarma: 0 30.07.2013, 09:49:26
  10. [21] a.Verisek [*]

    Pohled jen z jedné strany je na nic. Ale mně by se taky nelíbilo, kdyby přítel rozebíral své slasti a strasti s kamarádem(kou) a se mnou ne (proč asi?).Sml80 Stejně tak může Pavel žárlit, že on je až na druhé koleji anebo být zhrzený Sml80.

    superkarma: 1 30.07.2013, 09:45:35
  11. avatar
    [20] RosaGloriaDei [*]

    toto radši ani číst nebudu

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #24
    superkarma: 0 30.07.2013, 09:20:09
  12. avatar
    [19] margot [*]

    nj, se nedivím, je naštvanej, že kategorie A mu dala košem a ranila jeho ego a on se musel spokojit s B, který notabene furt za tím A dolejzá a buhví, co si tam o něm štěbetajSml57 hele, vykašli se na něj, ve 23ti je na slušný úlovek ještě dost šancí - životní kamarádství je daleko vzácnější zboží

    1. na komentář reaguje doginka — #23
    superkarma: 1 30.07.2013, 09:02:27
  13. [18] V19 [*]

    řinka — #4 presne aj ja si myslím, ževv tom je pes zakopanýSml22

    superkarma: 0 30.07.2013, 08:50:15
  14. [17] cilani [*]

    Kdo ví, jestli je všechna chyba jen na straně týpka.. Jestli holka všechno vyzvoní kámošce a na chlapa kašle, tož se mu asi ani nedivím. Teda divím - že s ní ještě je... Žít více méně ve třech s nějakou přítelovou vrbou bych taky nechtěla...

    superkarma: 1 30.07.2013, 08:33:06
  15. avatar
    [16] rusalka2008 [*]

    Věrulinka — #8 Já dala za C)  No, co je to za člověka, když vulgárně uráží mou kamarádku z dětství hlavně kvůli své uražené ješitnosti...? Původně mu přišla asi dost sympatická.

    superkarma: 0 30.07.2013, 08:31:03
  16. [15] Rikina [*]

    pajda — #14 taky to může znamenat, že část těch lidí Karolinu prostě nezná. Sml80 Spousta mých známých, přátel či kamarádek se navzájem nezná, neb jsou z různých okruhů zájmových i zeměpisných, takže se nikdy nepotkali a tedy se nemohou vzájemně považovat za úžasné. Sml57 V tom bych problém snad ani nehledala. Ale i kdyby, tak minimálně lze zůstat zdvořilý a i s člověkem, kterého za úžasného nepovažuji, jednat slušně.

    superkarma: 2 30.07.2013, 08:28:36
  17. avatar
    [14] pajda [*]

    Mě spíš zaujalo "skoro všichni mí známí"  - zjevně část lidi nepovažuje Karolínu za až tak skvělou a úžasnou. A je otázka, jestli pisatelce zbyli nějací známí, kteří nad Karolínou neslintají blahem nebo jestli ty objektivní od sebe odsunula, protože neměli stejný názor. A neumím si představit, že bych žila s někým, komu nemůžu říct všechno a musela chodit drbat za cizím. Jak často se ty dvě vídají, to v článku taky není...ale podle všeho je to hodně často - možná na úkor Pavla?

    1. na komentář reaguje Rikina — #15
    superkarma: 3 30.07.2013, 08:11:42
  18. avatar
    [13] v.poho [*]

    Rikina — #12 Sml22Sml22Sml22 Souhlasím, to je taky vztah....

    Na druhou stranu, pokud reaguje tak, jak reaguje, o čem se s ním tak asi dá hovořit?

    Asi by potřebovali dospět oba.Sml79

    superkarma: 0 30.07.2013, 08:00:49
  19. [12] Rikina [*]

    Ovšem "jemu nic neřeknu a Karolína ví všechno" - to taky není nic moc. Sml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #13
    superkarma: 0 30.07.2013, 07:57:30
  20. [11] Rikina [*]

    v.poho — #9  asi tak. Sml22 Je dobré si říct ty důvody. Ovšem tenhle přístup by mi vadil hodně. Ano, lidi dneska běžně mluví jak dlaždiči, a kolikrát to tak ani nemyslí, prostě už jim to nepřijde hrubé. Ale já to nemám ráda a poslouchat takové výrazy vůči lidem, kterých si vážím, to bych nemlčela. Sml24

    superkarma: 1 30.07.2013, 07:55:24
  21. avatar
    [10] ekleinovka [*]

    řinka — #4 Přesně tohle mně napadlo, to je prvopočátekSml67

    superkarma: 0 30.07.2013, 07:54:41
  22. avatar
    [9] v.poho [*]

    V první řadě si s ním promluvit. Pokud má nějaký skutečný důvod, ať ho řekne.

    I pokud ho má, stejně bych ale nepovažovala za normální používat v rozhovoru výrazy jako blbka, kráva a podobně.

    Rozhodně by mě to přimělo zapřemýšlet, jestli je chlapec ten pravý pro mě a jestli to chci poslouchat celý život....Sml24

    1. na komentář reaguje Rikina — #11
    superkarma: 1 30.07.2013, 07:49:23
  23. avatar
    [8] Věrulinka [*]

    Sml31

     to by si mohl dovolit, ani náhodou, dávám za B Sml67

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #16
    superkarma: 0 30.07.2013, 07:29:13
  24. avatar
    [7] monkee [*]

    Co takhle zkusit mu pomluvit jeho nejlepšího přítele a nenechat na něm nit suchou... Ať si to vychutná z opačné strany.Sml32

    superkarma: 1 30.07.2013, 07:27:19
  25. avatar
    [6] Kahomar [*]

    Moc tomu nerozumím, mé opravdové kamarádky se spolu se svými muži a partnery staly vlastně našimi rodinnými přáteli. Nedovedu si představit, že by mi snad manžel některou z kamarádek "zakazoval", to by mi přišlo krajně podezřelé.

    superkarma: 0 30.07.2013, 07:05:28
  26. [5] sikosa [*]

    žárlí a vadí mu její odmítnutí a nemůže jí to zapomenout, vždyť je to jenom chlapSml22

    superkarma: 0 30.07.2013, 06:39:32
  27. avatar
    [4] řinka [*]

     ,,Pavel to zkoušel na ni i na mě". V tom bude asi zakopaný pes.

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #10
    2. na komentář reaguje V19 — #18
    superkarma: 0 30.07.2013, 06:32:47
  28. [3] lidicka [*]

    Těžko radit, záleží i na tom, jak pevný je vztah mezi Martou a Pavlem.Sml80

    superkarma: 0 30.07.2013, 06:31:03
  29. avatar
    [2] Dudlajlama [*]

    Za skvele celozivotni kamaradky vzdavam pravidelne dekovne modlitbicky. Zazily jsme spolu vsechno, svatby, rozvody, deti, radosti i starosti. Nenechala bych se o ne pripravit kvuli pochybnym duvodum partnera, ze ktereho stejne nejspis mluvi urazena jesitnost a mozna je dokonce do Karoliny i tajne zamilovany. 

    Taky se mi obcas nelibili muzovi pratele, ale pokud vylozene neskodili, netahali muze do pochybnych akci apod., dokazala jsem se pres ne prenest. Neznamena, ze bych jejich spolecnost vyhledavala a uzivala si ji, ale nehrotim to a jsem za damuSml57

    superkarma: 2 30.07.2013, 05:31:38
  30. avatar
    [1] lenig [*]

    kamarádky, myslím ty opravdové, si přece vzít nenechám Sml23Sml23Sml67

    superkarma: 0 30.07.2013, 05:12:38

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme