.

„Přítel je šetřílek, a tak mu lžu,“ přiznává Daniela

Vztahy

„Přítel je šetřílek, a tak mu lžu,“ přiznává Daniela

Mít společnou kasu, nebo raději každý svou vlastní? Důležité je jen jedno, aby se na systému nakládání s financemi partneři shodli. Daniela (27) má účty hned dva. O jednom z nich však její přítel neví. Je prý děsný šetřílek a zakazuje jí i to, co ona ke svému životu nutně potřebuje.

Daniela chodí s Františkem už šest let a před rokem se rozhodli, že se v blízké době vezmou a pořídí si společný byt. A tak na něj šetří. Domluvili jsme se, že budeme posílat výplatu na společný účet a přestaneme utrácet za zbytečnosti. Moc se mi do těch společných peněz sice nechtělo, protože je takové zvláštní, když má někdo najednou přehled, co si kupuji, ale na druhou stranu jsem nad tím mávla rukou. Přece máme být jednou manželé, ne?“ vypráví Daniela.

peníze

Jenže první neshody na sebe nenechaly dlouho čekat. To když si pořídila nové boty, které se jí už dlouho líbily. A odpoledne si udělala ještě klasické kolečko – kadeřník, manikúra, kosmetika. Druhý den mi Fanda volal, jestli prý jsem se nezbláznila, utratit tři tisíce za jeden den, když máme šetřit. Pohádali jsme se, ale že prostě potřebuju chodit na nehty a ke kosmetičce, to si vysvětlit nenechal,“ kroutí hlavou Daniela, která nakonec přece jen slíbila, že se bude víc omezovat. Jenže to už měla v hlavě plán.

V bance si zařídila druhý účet, kam si nechává posílat část výplaty. Fandovi jsem řekla, že nám v rámci šetření snížili výplatu o dva tisíce a případné prémie rozhodně také nepřiznávám. Ke kadeřnici teď chodím tajně a říkám, že mě stříhá kamarádka. Nehty si jako že „dělám sama“ a kosmetiku na mně nepozná. Spokojenost je teď na obou stranách. I když mě trochu štve, že musím lhát. Jenže mám snad na výběr, když je Fanda takový šetřílek a nechápe základní potřeby ženy?“ ptá se Daniela.

Čtěte také:

   
05.08.2015 - Příběhy - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [72] Keltka [*]

    spavec — #41 I kdyby se jí ty boty jen líbily, má na to právo. Je svobodná a sama si vydělává, a nějaké peníze si může utratit po svém. Otázkou je, jestli i přitom zvládne něco ušetřit...

    superkarma: 0 07.08.2015, 01:38:51
  2. [71] Keltka [*]

    myslím jako z dýchání té chemie, ne z výsledku účesu Sml30

    superkarma: 0 07.08.2015, 01:36:57
  3. [70] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #65 Souhlas, pokud nesehnala dobrou levnou kadeřnici, a žije v Praze, tak holt platí minimálně tisícovku, né-li tak těch 1500,- Kč, zvláště, pokud má dlouhé promelírované vlasy...pak se musí chodit i často, aby to nevypadalo blbě, takže chodí jednou za měsíc a půl a platí takovou částku, tak to prostě je a nikdo například mě ještě neostříhal a nenabarvil s polodlouhými vlasy s tím, aby mi na hlavu dal profesionální šampony a barvy do 500,-, to by byl vážně asi v dnešní době jen zázrak. Kdykoli jsem šla pod tuto cenu, tak to dopadlo příšerně, jednou na doporučení kamarádky a věřím, že jsem jen z toho prostředí potratila. Tak strašně to tam smrdělo chemií, že se tam nedalo dýchat, měla jsem chuť odejít, už když jsem si sedla a výsledek byl také šílený. Následně-asi měsíc na to jsem potratila, nechci to svádět jen na to, ale byl to děsný zážitek.

    superkarma: 0 07.08.2015, 01:35:54
  4. avatar
    [69] paníliška [*]

    Keltka — #58 Ano, málokdo umí ostříhat dobře. Taky jsem měla několik kadeřnic, které mi vlasy dost zmršily a byly podstatně dražší. K současné jsem se dostala na doporučení a nevyměním ji za nic.

    superkarma: 0 06.08.2015, 09:26:40
  5. [68] cilani [*]

    bobani — #62taky jsem měla schopnou kadeřnici. Platila jsem taky kolem těch 300-350 + dýško. Holt byla schopná a věděla, co dělá a vždycky mě ostříhala přesně jak jsem chtěla. Bohužel mi odešla do důchodu a ty mladé to neumí tak dobře, takže zase budu muset hledat.. Sml15

    superkarma: 1 06.08.2015, 09:18:44
  6. [67] spavec [*]

    Mickey Mouse — #64Ale vždyť já od začátku diskuze psala, že nechápu ten společný účet - navrhovala jsem stavebko.

    V příspěvku na začátku diskuze jsem psala, že si slečna zadělává na velký problém (lhaní)

    Proto jsem se divila, že jste se do mě pustil, že argumentuju jako její přítel. Šetřílek, no tak ho nazývá Daniela. Je rozdíl šetřit a lakotit.

    Ona na tu dohodu přistoupila dobrovolně. Společný účet mají taky dobrovolně. Já nevím, jak to je s tím přítelem doopravdy. Ale kdyby někam na společný účet odcházely moje těžce vydělaný prachy, taky bych chtěla vědět, za co se utrácí větší částky. Pro mě je 3 tisíce a kosek částka, kterou mám na měsíc na jídlo. Kdybych takhle utrácela, (kosmetika, nehty...) taky by se mi mohlo stát, že 14 dní před výplatou si budu rvát někde pod mostem draze nakadeřené vlasy zoufalstvím a okusovat ty nádherný nehty hladem. To není ale případ Daniely. Pokud má takový plat, že si může dovolit takhle utrácet a ještě šetřit na byt - tak prosím.

    Od začátku je to špatně. Navrhovala jsem řešení, jak ušetřit a jak to vyřešit s tím spořením, namísto toho, aby mu lhala. Proboha vždyť se mají mít rádi, plánují společnou budoucnost, šetří si (i když blbě) na společný byt!

    Jenže namísto toho, aby Daniela hledala řešení společně s partnerem a třeba i za cenu hádek, zvolila cestu lži! Když už bez svých ZŽP (rozuměj: základní potřeby ženy) nemůže být, měla to příteli vyjasnit hned. A teď si jdu přečíst článek o manikúře, ať vím, co se nosí.

    superkarma: 4 06.08.2015, 08:50:09
  7. [66] ax [*]

    Tak já hlavně nevím, proč bych měla v podstatě cizímu člověku (což přítel z právního hlediska, když by k něčemu došlo, je) odesílat celou výplatu. Pokud nejsou manželé, můžou se třeba domluvit, že až byt půjdou kupovat, dají každý na stůl stejnou částku + na hypotéku budou taky přispívat stejnou částkou, takže byt budou mít napůl (a pokud ne, ať mají byt ve vlastnictví v jiném poměru). Upřimně ani v manželství, v němž jsou všechny peníze společné, bych nechtěla dopadnout tak, že se budu muset zpovídat, kolik jsem zač utratila. Možná jsem rozmazlená, když potřebuju řasenku za čtyři stovky, ale pro mě prostě hrozně demotivující, abych chodila do práce s tím, že si pak stejně nemůžu koupit, co chci. To můžu zrovna zůstat v domácnosti. Jo a na druhou stranu, jakou má ona jistotu, že on sám si taky pár tisíc nezašívá?

    superkarma: 1 06.08.2015, 08:20:53
  8. avatar
    [65] Mickey Mouse [*]

    bobani — #62 Jestli jste byla za 20 minut hotová, tak může být cena i nižší. Sml80 Kdyby si s tím kadeřnice hrála hodinu, pak by si na sebe, materiál, nájem a energie nevydělala. Je to skutečně jen o tom, jak dlouho si s vašimi vlasy dá práci a jak kvalitní šampón a barvu použije. V Praze musí být ceny vyšší už jenom kvůli ceně nájmu za provozovnu.

    1. na komentář reaguje Keltka — #70
    superkarma: 0 06.08.2015, 07:36:27
  9. avatar
    [64] Mickey Mouse [*]

    spavec — #51 Jasně, jak už jsem psal jednou. Ona je hloupá, že kývla na společný účet. A ještě hloupější, že se rozhodla mu lhát, místo aby ho rovnou kopla mezi oči, že jí nemá co kontrolovat výdaje.

    On je šetřílek a manipulátor, který pod záminkou šetření na byt chce rozhodovat o tom, co a za kolik si smí jeho přítelkyně pořídit a možná i jinak jí řídit život. Přitom společný účet nepotřebují a nemusí mít ani v manželství.

    Raději by měli jít od sebe, nemají si co vyčítat.Sml24

    1. na komentář reaguje spavec — #67
    superkarma: 1 06.08.2015, 07:32:53
  10. avatar
    [63] denkas [*]

    bobani — #62 Za 350!?!? No to máš určitě vlasy poničený,.... Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 05.08.2015, 23:39:32
  11. [62] bobani [*]

    holky , nehádejte se , včera jsem byla jen na střih a 350 .- Kč - žiju v 85 tisícovém městě . dýško 50 ,- Kč protože si na mě dala záležet .

    1. na komentář reaguje denkas — #63
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #65
    3. na komentář reaguje cilani — #68
    superkarma: 1 05.08.2015, 22:55:58
  12. avatar
    [61] denkas [*]

    Keltka — #57 Tak za prvé ty 300, sem psala bez barvy! A jako ty si myslíš,že kdo bydlí na dědině,že nemůže jít do salonu? A jen tak mezi náma,bydlím na vsi,kde ani kadeřnictví neni. Jezdím do města,představ si,že i máme auto Sml80 . A i když nechodím k drahý kadeřnici,tak sem hezky ostřihaná a rozhodně nemám zničený vlasy . V salonech používají drahý přípravky,což jestě nemusí znamenat,že kvalitnější. Myslim si,že je to pod tvou úroveň jít k levnější,třeba i lepší kadeřnici,to bys pak byla jak holka s dědiny. Sml30

    superkarma: 6 05.08.2015, 22:05:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Žofie [*]

    No, na to, že je to teprve přítel Sml80 Proboha, ať holka vezme kramle..... Copak chce takhle žít??

    superkarma: 1 05.08.2015, 21:39:41
  2. avatar
    [59] kobližka [*]

    Keltka — #57 Žiješ asi jinak a jinde.Ne každá musí chodit do salonu za x stovek nebo tisíc a pořád to ještě nemusí být nutně "vesnická husa"....nebo špatná kadeřnice.Buď ráda,že ty chodíš do salonu,kde se ti dostane,možná předražená,péče a neříkej o někom,koho neznáš,že výsledek její úpravy vlasů je dost hrozný...

    superkarma: 5 05.08.2015, 21:38:43
  3. [58] Keltka [*]

    paníliška — #46 Super, pošlete mi kontakt, já se nevejdu pod několik tisíc. Ale je to taky druhem vlasů-moje málokdo umí ostříhat dobře.

    1. na komentář reaguje paníliška — #69
    superkarma: 0 05.08.2015, 21:30:36
  4. [57] Keltka [*]

    denkas — #47 To se raději ani nevyjadřujte, promiňte, ale nechápu, jak můžete jít ke kadeřnici za 300,-, vždyť jen profesionální barva na vlasy (když vám nedá Hennu nebo barvu z drogerie), stojí tak okolo 200, když počítá i vyvíječ a šampony a který dobrý kadeřník by pracoval za 100 Kč na hodinu a čtvrt až půl? (mou odhadovaný čas na jednoho klienta plus mínus). Naprostá blbost-asi bydlíte někde na dědině, kde vám kadeřnice vezme vlasy, šmik šmik a hotovo, ale výsledek je asi dost hrozný, a bez barvy-tu si asi děláte doma, takže suma sumárům-tady fakt neušetříte, protože máte vlasy poničené a ještě blbě ostříhané.

    1. na komentář reaguje kobližka — #59
    2. na komentář reaguje denkas — #61
    superkarma: 0 05.08.2015, 21:27:35
  5. avatar
    [56] OlgaMarie [*]

    Proletěla jsem příspěvky a jenSml80. Určitě bych nelhala, ale přítele bych přesvědčila, že je to pro mě nutnost a dokud je na chleba, je to dobré. Pamatuju dobu, kdy lidé šetřili na auto o chlebu a meltě, nešli do kina, do divadla, o dovolené brigádničili a časem se rozvedli, protože pro samé šetření přestali spolu žít. Nyní je prioritní bydlení.

    Ale je dobré uzavírat předsvatební smlouvu. Tam se ukáže, jaký vzah mají k financím a společnému hospodaření. Pokud se nedomluví nyní, nedomluví se ani později.

    superkarma: 1 05.08.2015, 18:15:40
  6. [55] murat [*]

    základní potřeby ženy...Sml52

    superkarma: 1 05.08.2015, 17:08:31
  7. avatar
    [54] navia [*]

    Proč chodí na kosmetiku, když to na ní není vidět?Sml52

    superkarma: 3 05.08.2015, 16:33:24
  8. [53] telelot [*]

    denkas — #34viď...? Co se asi z takové kombinace může vyvinout...Sml30Sml30

    superkarma: 0 05.08.2015, 15:45:38
  9. [52] bobani [*]

    tak Františka zavčasu kopnout do zádele, protože až si ho vezme , tak jí zakáže i toaletní papír

    superkarma: 0 05.08.2015, 15:13:07
  10. [51] spavec [*]

    Mickey Mouse — #48 No já na to koukám z pohledu šetření, to o těch cenách za kadeřníka atd. je na každém, co uváží, pro někoho to drahé není, pro někoho je. Pro mě by to bylo drahé a zbytečné, když chci šetřit, tak jsem asi jako ten přítel. Když příteli slíbila, že se bude víc omezovat, tak jsem to tak brala. Tak proč to slibovala, když už v té chvíli věděla, že to nechce dodržet? To omezování a šetření?

    Pokud si chce udělat radost, ať si ji dělá, ať si utrácí jak je libo. Ale kvůli tomu lhát? A mít tajný účet? Proč? Oni dva se přece domluvili, že přestanou utrácet za zbytečnosti. Takže pokud to zbytečnost není, proč to tají? Jednoduše bych to příteli řekla, že chci tohle a za tolik. A lže mu, to má být v pořádku?

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #64
    superkarma: 5 05.08.2015, 14:35:44
  11. avatar
    [50] v.poho [*]

    spavec — #41Taky si kupuju boty, když se mi líbí. Taky nemám jedny a už vůbec nečekám, až se mi ty poslední proděraví.Sml80

    Přesto mám byt koupený za tržní cenu (ne bývalý státní) a plat mám v podstatě průměrný.Sml79

    Jak míše Mickey, každý potřebuje něco pro radost a je jedno, jestli je to kosmetika nebo nová knížka. Tady je chyba opravdu na obou stranách.

    Souhlasím akorát s tím, jak někdo psal níže, že bych do společného účtu nešla. Manželé nejsou, zatím spolu nebydlí, nevidím jediný důvod.

    superkarma: 0 05.08.2015, 14:04:47
  12. avatar
    [49] gerda [*]

    Mickey Mouse — #48zkrátka - měl si najít takovou, na kterou má!Sml30

    superkarma: 0 05.08.2015, 14:04:27
  13. avatar
    [48] Mickey Mouse [*]

    spavec — #41 Ach jo... Argumentujete jak ten povedený přítel: "Milá dopřej si, ale jen zadarmo." Sml52

    Kdo rozhodne, co je přiměřená cena za kadeřníka, kosmetiku, boty, nehty...? Kdo rozhodne, jestli ona boty potřebuje? A proč by si neměla dopřát to, co nepotřebuje, ale jen chce pro svůj lepší pocit?

    Jakákoliv diskuze na téma "tohle sis neměla pořizovat, protože já to považuji za zbytečné/drahé" je nesmyslná. Každý prostě chce a potřebuje něco jiného. Když má ženská pěknou pleť, kosmetiku nepotřebuje. Jiná jí potřebuje spousty a stejně nevypadá tak dobře. Některá dá peníze za šminky, jiná za kino nebo za knihy, další za oblečení... Každý k životu potřebuje něco "pro radost".

    Důležité je, že bez ohledu na dohodu o společném spoření přítel nemá právo kontrolovat její výdaje a vyčítat jí její nákupy! Ta dohoda určitě nebyla o tom, že ona nesmí ke kadeřnici nebo má limit na nákup bot. Oba se mají (dobrovolně) uskromnit a šetřit. Což asi Daniela dělá, čili dohodu neporušila.

    1. na komentář reaguje gerda — #49
    2. na komentář reaguje spavec — #51
    superkarma: 2 05.08.2015, 13:50:10
  14. avatar
    [47] denkas [*]

    gerda — #43 Taky chodím ke kadeřnici za 300,naposledy sem byla u jiný a dala si i barvu-měla sem ruku v sádře ,a ta na mě chtěla 620korun,to sem teda čuměla.Když si u tý mý dám i barvu,tak je to něco přes 400Sml80 na kosmetice sem v životě nebyla,nějak nevidím důvod,proč tam jítSml80Na manikůře ,pedikůře sem byla jednouSml80I když to uznávámSml22,kdybych měla nějakou dobrou manikýrku a nejlépe v místě bydliště,tak bych chodila,to jo.

    Jinak ke článku se nijak nebudu vyjadřovat.Za prvé nevím jaký mají příjmy,asi velký,tak pak je zase vše jinak,než když berou průměrný,podprůměrný plat.Sml80 Ale lhát si hned od začátku,to rozhodně není dobrýSml23

    1. na komentář reaguje Keltka — #57
    superkarma: 2 05.08.2015, 13:43:14
  15. avatar
    [46] paníliška [*]

    Keltka — #37 Mám polodlouhé vlasy, moc šikovnou kadeřnici a za mytí, stříhání, melírování a foukání se vždycky vejdu do pětistovky.

    1. na komentář reaguje Keltka — #58
    superkarma: 1 05.08.2015, 13:29:47
  16. avatar
    [45] Pentlička [*]

    gerda — #44 U nás v práci chodí na kosmetiku většina žen a že by měly lepší pleť než já, to jsem si nevšimla. Některé mají i více vrásek než já. Podle mě jsou to vyhozené peníze.

    superkarma: 1 05.08.2015, 13:11:14
  17. avatar
    [44] gerda [*]

    Pentlička — #40to já na kosmetice párkrát byla a zjistila jsem, že je to docela zbytečné. Vidět to určitě nebylo a takhle se dokážu ošetřit i sama doma. Nemluvím o permanentu obočí, na to jsem si před lety zašla a mám vystaráno - obočí mi chybí.

    1. na komentář reaguje Pentlička — #45
    superkarma: 0 05.08.2015, 13:05:09
  18. avatar
    [43] gerda [*]

    Keltka — #37Prosím tě, co ti za ty peníze kadeřník na hlavě udělá? Já platím 3 stovky i s tringeltemSml30 Mytí, střih, foukání...Sml80

    1. na komentář reaguje denkas — #47
    superkarma: 3 05.08.2015, 13:03:17
  19. [42] MaVy [*]

    tak ta je naprosto šílená Sml80Sml80Sml80, s ní bude mít chudák chlap život a co teprve děti, tak sakra buď chci s někým žít a bydlet, nebo všechno mít a nic moc nedávat

    superkarma: 3 05.08.2015, 12:32:46
  20. [41] spavec [*]

    Keltka — #37Tam je to vůbec nějaký divný. To je pravda, proč ten společný účet? Bydlí vůbec spolu, nebo každý zvlášť? A společně i hospodaří? Ale tohle se mezi partnery nedělá, jak už bylo psáno, Daniela porušila dohodu a lže. V čem bude podvádět a lhát příště?

    Já neměla společný účet ani v manželství, a vyplatilo se. Jenže já jsem manželovi nelhala. Taky jsme spořili a vlastně pořád spořím i teď, i když jsem sama. Každý z nás měl určitou částku jen pro sebe, nikdy jsme se o peníze nehádali. O peníze jde vždycky, to se musí dohodnout hned na začátku vztahu. Vydělává si, tak ať si s výplatou naloží jak uzná za vhodné, ale pokud s partnerem mám dohodu, dodržím ji. Mě by ponižovalo kvůli tomuhle lhát.

    Jasně, toho kadeřníka bych jí i odpustila, taky chodím, ale ne za tisíce. Kosmetiku si ale může odpustit, zvlášť když není ani vidět, že na ní byla, jak sama přiznává. A nehty by měla mít upravené každá žena, čisté ruce a upravené nehty, ano, ale musí si je dávat dělat? Jestli je trošku šikovná, zvládne to i sama. Boty ať si samozřejmě koupí, když je potřebuje, to je jasné. Jenže jak se píše v článku, ona si boty koupila proto, protože se jí už dlouho líbily. A partner jí vyčetl jen tu kosmetiku a nehty. A dál - co znamená to klasické kolečko? Jak často to je?

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #48
    2. na komentář reaguje v.poho — #50
    3. na komentář reaguje Keltka — #72
    superkarma: 4 05.08.2015, 12:31:52
  21. avatar
    [40] Pentlička [*]

    Keltka — #37 Já jsem v životě na kosmetice nebyla, ani na nehtech, ke kadeřníkovi chodím 1x za 3 měsíce na ostříhání za 260,- Kč, barvím se sama a to si ještě koupím vždy barvu, když je ve slevě, nad 100,- Kč mi přijde zbytečně drahá. Boty si kupuju, když je fakt potřebuju a ne když se mi zrovna nějaké líbí.Jsem naučená šetřit. Když jsme s mým ex šetřili na byt, tak jsme se dost omezovali oba. A dobrovolně, protože ten byt jsme chtěli.

    1. na komentář reaguje gerda — #44
    superkarma: 4 05.08.2015, 12:17:19
  22. [39] Rikina [*]

    Ono ani tak nejde o boty (i když, jestli si je koupila jen proto, že se jí líbily a jinak má doma už dvacet párů bot, tak je to na vraždu Sml57) a další vyjmenované věci, ale o ten princip. Buď teda dodržuju dohodu, když už jsem to jednou slíbila, a nevymejšlím si, nebo vidím, že to dodržet nedokážu, tak přijdu a řeknu "Fando, to jsme nedomysleli, takhle to nepůjde" a navrhnu jiné řešení. Pro které mám nějaké argumenty - a to, že se nehodlám nijak omezovat, to není argument, to je rozežranost. Sml24 A chlubit se, jak Fandu umím ošidit? No... Sml80

    superkarma: 8 05.08.2015, 12:15:53
  23. [38] cilani [*]

    Suzanne — #14jaj, neumím psát, to bude tím vedrem.. Sml54

    Beru, že boty jsou potřeba, ale taky záleží jaké a kolik už jich má doma.. Jinak kadeřníka, kosmetiku, nehty, to za takovou extra nutnost nepovažuji.. a za důvod ke lhaní partnerovi už vůbec ne..

    superkarma: 1 05.08.2015, 11:47:43
  24. [37] Keltka [*]

    spavec — #15 Souhlasím, třeba na kosmetiku by se mělo chodit každý měsíc, ale není to nezbytně nutné a může se jít i jednou za dva, tři měsíce, když se šetří. To samé kadeřník-pokud nemá vyloženě krátké promelírované vlasy, tak může jít i jednou za 2,5 až 3 měsíce. Mám kamarádku, která nešla půl roku a není to vidět (má přirozenou barvu vlasů - pěknou a netřepí se jí konečky). Ale třeba boty-tak to chápu. Boty jsou prostě nutné, a navíc mi připadá, že slečna není zase tak rozhazovačná, když uvedla, že za všechny tyto věci utratila DOHROMADY 3000,-, vždyť jen kvalitní boty dnes stojí minimálně tak 1500,- Kč (když jsou kožené a je to značka), kvalitní kadeřník-pokud barví, atd., tak také počítám tak 1500 minimum pokud má polodlouhé či delší vlasy, takže to už jsem přesáhla její rozpočet na tyto věci a vynechala jsem kosmetiku-můj odhad tak 600-800 Kč minimálně.

    1. na komentář reaguje Pentlička — #40
    2. na komentář reaguje spavec — #41
    3. na komentář reaguje gerda — #43
    4. na komentář reaguje paníliška — #46
    superkarma: 1 05.08.2015, 11:38:57
  25. [36] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #28 souhlas Sml67Sml67

    superkarma: 0 05.08.2015, 11:32:56
  26. [35] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #27 Souhlasím. Každý chlap by měl vědět, co žena potřebuje. A jestli je tak naivní, že kvůli šetření nepůjde jeho žena ani ke kadeřnici, tak se asi hodně plete. Co až přijdou děti, ... ? Jak mu zatají část rodičovského příspěvku? (Asi těžko...). A nakonec to vygraduje nejspíš tak, že ona chodit prostě přestane, smíří se s tím, i když to pro ní bude asi dost vnitřní boj a on si najde jinou, hezčí, která je bohatá a ke kadeřnici si zajde.

    Řešení? Přiznat se milému partnerovi ke lži a k tomu, že musela lhát, jinak by nikam ani nemohla jít nebo si něco koupit Sml52 S takovým partnerem bych teda být opravdu nechtěla. To je přežívání a ne žití.

    superkarma: 1 05.08.2015, 11:29:28
  27. avatar
    [34] denkas [*]

    Mickey Mouse — #27 Ona koza,on vůl Sml59 to je hezký.

    1. na komentář reaguje telelot — #53
    superkarma: 2 05.08.2015, 11:17:56
  28. avatar
    [33] bleblemcy [*]

    gerda — #31No jo já mám velkej plat tak jsem si koupila dlouhý vedení tak mi to došlo až teď Sml30

    superkarma: 1 05.08.2015, 11:10:18
  29. avatar
    [32] OlgaMarie [*]

    Mickey Mouse — #27 Mickey Mouse — #28Přesně to si myslím!

    superkarma: 0 05.08.2015, 11:07:02
  30. avatar
    [31] gerda [*]

    bleblemcy — #30no, u nás se to takhle říká. Když si to přečteš a popřemýšlíš...Sml58Sml32

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #33
    superkarma: 0 05.08.2015, 10:53:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme