K výrobě můžete použít čerstvé produkty, ty jsou vždy nejlepší volbou. Pokud se chcete osvěžit není od věci použít ovoce zmražené, poté už nemusíte přidávat led. S novým univerzálním pomocníkem od značky MORA pro vás příprava osvěžujících koktejlů bude zábavou.

Při přípravě se neobejdete bez mixéru. Kvalita přístrojů je velmi podstatná.  Čím lepší a výkonnější máte k dispozici, tím je příprava jednodušší a výsledný nápoj kvalitnější a hodnotnější. Důležité je samozřejmě i to, aby se přístroj dobře udržoval, nikdo nechce trávit mnoho času mytím. Ne každý disponuje velkým prostorem v kuchyni, proto je ideálním pomocníkem tyčový mixér, který se skvěle hodí i na přípravu dalších pokrmů.
Tyčový mixer MORA MTP 600 X vás nadchne nejen svým černo-nerezovým provedením, ale i jednoduchostí použití. Kvalitní nerezová čepel i odnímatelná nerezová mixovací noha lze snadno po každém použití omýt. Díky nerezové oceli je tak naprosto hygienická. Součástí tyčového mixéru MORA je i nádoba o obsahu 600 ml, díky které máte vše, co na výrobu potřebujete snadno při ruce.

Nespornou výhodou ovocných koktejlů je množství ovoce, které by do sebe člověk běžně dostal jen velmi mimořádně.

Na 2 sklenice budete potřebovat:

  • 10 ks velkých jahod
  • 1 středně velký banán
  • 1 grep
  • pár kostek ledu
  • kousek máty
  • můžete doplnit například borůvkami nebo jiným lesním ovocem

Postup:

  • Do nádoby vložte ovoce a přidejte šálek vody, poté vše rozmixujte. Dolijte vodou dle potřeby.

Pár tipů na závěr:

  • nápoje, pokud možno neslaďte, ovoce je sladké dostatečně samo o sobě
  • kombinace ovoce a listové zeleniny je chuťově velice zajímavá
  • upřednostňujte sezonní ovoce a zeleninu, protože jsou organismu v danou chvíli nejpřirozenější
  • k přípravě používejte ovoce a zeleninu ideálně v pokojové teplotě
  • kombinacím s jogurtem a mléčnými výrobky se spíše vyhýbejte
  • používejte bylinky i koření, mají pozitivní účinek (máta, koriandr – napomáhají trávení, zchlazují)
  • smoothie je vhodné jako vydatnější svačina/snídaně (v kombinaci například s obilovinami). Díky jejich zařazení do jídelníčku (a díky jejich nízkému glykemickému indexu) zaženete nežádoucí večerní chuť na sladké a noční hlad.
Reklama