Bulvár

Připojíte se k výzvě proti brutální „zábavě“?


Je to otřesné, na video ať se dívají jen opravdu silné nátury, přiznám se, že mně bylo zle už jenom ze čtení a video jsem raději neotvírala. Jde mi o co nejvíc podpisů po výzvu.  

http://vyzva.cats.sk/index.php

Děkuji. Gerda


Milá Gerdo,
děkujeme za tento příspěvek a věříme, že se k výzvě připojí co nejvíce Žen-in.
Přiznám se, že jsem také neměla sílu se na video podívat, ale věřím, že i bez těch autentických záběrů ženy tento čin odsoudí.
 

   
02.03.2007 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [115] Suzanne [*]

    gerda: no, myslím, že dnešní společnost je morálně zvlčilá stejně jako byly ty předtím a že děti jsou úplně stejní prevíti jako bývaly před 100 resp. 1000 lety.

    superkarma: 0 03.03.2007, 10:38:26
  2. avatar
    [114] kareta [*]

    Video jsem neviděla, ale týrání zvířat bylo i dřív- jen se o tom moc nemluvilo, zato ústní slovesnost fungovala. Tyhle lidi nenapravíš, mají to vrozené .
    pajda: demokracie je pro inteligentní lidi, nedokonalí potřebují teror, protože uznávají jen sílu
    Mi někdo zmasakrovat milované zvíře, nebude se rozmnožovat Nikdy

    superkarma: 0 02.03.2007, 23:35:09

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [113] Ťapina [*]

    pajda: No tak někdo zas tvrdí, že třináct bylo jen tomu nejmladšímu

    superkarma: 0 02.03.2007, 19:50:18
  2. avatar
    [112] pajda [*]

    Ťapina: těm klukům - pokud vím - bylo třináct, což znamená, že se jim opravdu nestane vůbec nic. Odloží se to pro nízký věk pachatelů, ani to bububu nikdo neudělá. Bohužel...kdysi by postihli jejich rodiče za zanedbání povinné výchovy a kluci by šli do pasťáku, ale dneska máme demokracii - tedy my, lidi. Kočky mají prodtě smůlu.

    superkarma: 0 02.03.2007, 18:31:52
  3. avatar
    [111] Ťapina [*]

    Bébina: Až teď jsem si to dočetla celé. Ono totiž na peněžitou škodu coby jatečnou cenu a újmu na produkci se přepočítává jen cena hospodářských zvířat. U zájmových je to trochu jinak .

    superkarma: 0 02.03.2007, 15:28:53
  4. avatar
    [110] Ťapina [*]

    Bébina: Za peněžitou škodu můžeš brát prakticky veškeré peníze, které jsi do té kočky investovala po dobu, co ji máš. Veterinární péče, krmení, všechno. Protože jsi to investovala za tím účelem, aby ti kočka dělala společnost a to bylo zmařeno.

    superkarma: 0 02.03.2007, 15:23:14
  5. avatar
    [108] Vivian [*]

    gerda: já myslím, že to s IQ nesouvisí... On i hajzl může být inteligentní... Jde asi spíš o to "sociální IQ" či podobné věci...

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:45:35
  6. [107] Rikina [*]

    gerda 101: viz Meander 102 - taky bych věděla pár takových příhod ze svého dětství, z dětství mých rodičů, z dětství mé babičky... tyhle věci se nezačaly stávat před 17 lety po sametové revoluci.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:27:53
  7. avatar
    [106] gerda [*]

    holky, děkuju za příspěvky a za podporu. Každopádně je vidět, že se stala věc, která nikoho v klidu nenechala. Já pevně věřím a doufám, že to těm třem neprojde. A v skrytu duše se modlím, aby si to pak se zvířaty ze zlosti nevyřizovali ještě hůř, což je také možné. Jaké asi mají IQ ti žáci...

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:27:39
  8. [103] Bébina [*]

    gerda: Mam kocky, vim co stoji. Ale myslim ze pokud se bude zvire brat jako vec a tuto vec ti nekdo zabije, nebude se pocitat kolik te tato vec stala za celou dobu chovu ale kolik je porizovaci cena. A porizovaci cena domaci kocky je bohuzel vetsinou nulova, maximalne par set, pokud ji mas ockovanou a kastrovanou z utulku.
    Pokud mi nekdo zabije 15ti leteho valacha bez puvodu a bez sportovnich vysledku, napul chromeho, pak i kdyz me stal za cely jeho zivot neco pres pul molionu,nikdy nemuzu zadat tuhle cenu. Jeho cena je totiz tech jatecnich 15 000,-.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:22:23
  9. avatar
    [102] Meander [*]

    gerda: Jsou moji vrstevníci dnešní děti nebo ne? Vím o chlapečcích, co usekali kočce nohy, aby jim neutekla, a stáhli z ní kůži. A taky vím o babičce, co naházela koťata do popelnice a zasypala popelem. O lidech, co umlátili koťata lopatou. O sousedovi, co se bavil tím, že střílel do přivázané kočky vzduchovkou. A to jsou věci, co se staly před víc než 25 lety.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:22:21
  10. avatar
    [101] gerda [*]

    Rikina: a v čem to teda je? Já si ze svého dětství skutečně nevybavuju, že by se kluci bavili tak, že vstrčí kočce do konečníku zapálenou petardu (to mi říkal vnuk o Vánocích) nebo se bavili na školním hřišti tím, že dělají pochodeň ze zvířete. Za mých časů se tak maximálně trhaly mouchám křidýlka. Měli jsme strach z dvojky z chování, z reakce lidí kolem, z rodičů. Děti jsou dnes velmi sebevědomé, což by nebylo až tak špatné, pokud by měly v sobě i špetku potřebné pokory.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:17:24
  11. avatar
    [100] gerda [*]

    Bébina: já si schovávám doklady, takže by to šlo docela konkrétně vyčíslit. Všechno musím koupit. Platím u veterináře, platím granule. Dokázat to tedy lze.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:13:58
  12. avatar
    [99] sanvean [*]

    gerda: vidíš, a já v poslední době vídám v rodinném okolí děti, u kterých mě vyloženě překvapuje, jak jsou vychované a slušné

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:11:19
  13. [98] Bébina [*]

    gerda: Ale tady nejde o to kolik das do zvirete, ale kolik je jeho cena na trhu. Jatecni cena kone je okolo 15 tisic a presto do nej za jeho zivot investujes nekolik set tisic pouze za ustajeni. Pokud je nemocny, pak te muze stat sto tisic pouze operace. A pri zabiti by jsi asi tezko mohla rikat, koukejte kun me stal za svuj zivot tolik a tolik. Pocitala by se jeho cena na trhu.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:10:10
  14. [97] Rikina [*]

    gerda: ale no tak. Plno dětí virtuálně postřílí vetřelce i predátory dohromady, ale ve skutečnosti ničemu živému neublíží. V tom to není.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:09:03
  15. avatar
    [96] gerda [*]

    Bébina: tak koukej: máme "domácí mourinu" - je pravidelně očkovaná (300 korun ročně)x počet let, strava stojí taky dost a teď prodělala léčbu, která nás přišla na pouhých 2000 korun. Součástí léčby je drahá dieta, tipuju 1000 korun na měsíc. Plus stelivo do WC...ono se to nahledá. Tedy já těch peněz pro ni samozřejmě nelituju, ale rovněž bych nelitovala pachatele a spočítala bych mu to do poslední mrtě.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:05:38
  16. [95] Rikina [*]

    gerda: tak rychle bych ty pokusy o výchovu nevzdávala. Pořád psychopati nepřevažují. Jen jsou hodně vidět.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:05:09
  17. avatar
    [94] Meander [*]

    gerda 92: Ač nerada, musím bohužel oponovat. Dnešní děti si "tehdejšími" v krutosti nezadají.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:05:01
  18. [93] Bébina [*]

    Majucha: Tak to jo. Ja jen ze kazdy druhy necha kocku litat po vsech certech a pak se jen divi a verejne place. Se strilenim po cemkoliv pochopitelne nesouhlasim.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:03:34
  19. avatar
    [92] gerda [*]

    sanvean: dnešní děti mi připadají dost kruté k sobě vzájemně, natož pak ke zvířatům. Dřív měli lidi blíž k přírodě, součástí přírody je bolest, dokázali si ji představit. Dnes děti žijí hodně virtuálně a tam se rány rozdávají, krev teče a nikoho to už nevzruší.

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:03:22
  20. avatar
    [89] gerda [*]

    Rikina: nedělej, že mi nerozumíš

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:01:16
  21. [88] Bébina [*]

    Ťapina: Ja vim a neni to prvni pripad, nedavno byl jeden kun v ohrade zastrelen. Ale i tak s myslim, je je neco jineho nechat sve zvire behat a nevedet kde a mit ho pod kontrolou alespon v te ohrade. Pokud budu brat zvire jako vec, jak mi vznikne penezita skoda po zabiti kocky, pokud se jedna o domaci mourinu?

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:01:05
  22. [86] Rikina [*]

    gerda 78: hmm - a neměli bychom tedy ty děti preventivně rdousit už v kolébce, než z nich ti psychopati vyrostou?

    superkarma: 0 02.03.2007, 14:00:24
  23. avatar
    [85] sanvean [*]

    gerda: taky souhlasím s důsledným potrestáním, ale na druhou stranu bych se tak nepohoršovala nad dnešními dětmi, vždyť už Foglar psal o Bratrstvu kočičí pracky..

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:59:51
  24. avatar
    [84] Veroniké [*]

    Desive! Tem lidskejm bestiim bych udelala to same!

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:59:39
  25. avatar
    [83] gerda [*]

    Majucha: tady jsem vyhrabala možná užitečný odkaz - http://kocky-online.cz/jportal/articles.phtml?op=read&id=199

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:59:08
  26. [82] Rikina [*]

    Ťapina: jo, to je možné - já nevím, jak se ty předměty dnes jmenují, myslela jsem od první třídy, pochopitelně, i když i to už může být pozdě, pokud mají doma takovou "jinou" výchovu. Zajímavé je, že princip vlastnictví funguje i tak - na vlastní slepice se šutry nehází, na sousedovy se házet můžou.

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:57:51
  27. avatar
    [81] gerda [*]

    Majucha: jestli to máš u vás takhle a policie si z toho dělá srandu, co ti brání napsat to třebas...do Černých ovcí, Občanského juda? Někomu je cennější nové fáro, někomu víc záleží na kočce. Proč by měl mít první poškozený přednost? Máš z toho škodu? Máš!

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:57:01
  28. avatar
    [78] gerda [*]

    Rikina: já mám názor, že současná společnost je morálně tak zvlčilá, že nějaká etická výchova dětí ve škole je naprostá utopie a představa, že nějakými prosbami a proklamacemi dosáhneme nápravy, je zcestná. Vyrůstají anetičtí psychopati, na které zabere jen strach z trestu. Dítěti můžeš stokrát povídat, že oheň pálí, stále do něj bude sahat. Ale spálí se jen jednou a pak si dá pozor na opakování. "Dítě", které už zašlo tak daleko, že se sadisticky kochá bolestí živého tvora, už dítě není. Je to zrůda.

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:54:29
  29. avatar
    [77] Ťapina [*]

    Bébina: Zastřelit ti může někdo zvíře klidně na zabezpečeném pozemku, ostatně teď se řeší v okolí Brna střílení po koních ve výběhu. A jako první v debatě pod jedním článkem přesně to, co jsem psala v příspěvku 73

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:54:07
  30. [75] Bébina [*]

    Majucha: Ty kocky ale chodily volne ven, tak? Pokud sva zvirata necham pobihat volne na nezabezpecenem pozemku, co muzu cekat jineho, nez ze se jim neco stane? Pokud jim neublizi nejaky blbec, prejede je auto, snedi otravenou mys...

    superkarma: 0 02.03.2007, 13:52:21

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme