Styl

Přichází revoluce v odívání! Louis Purple šije obleky na míru za cenu konfekce

Louis PurpleNechat si ušít luxusní oblek na míru už není výsadou pouze bohatých manažerů. Ve francouzském zakázkovém krejčovství Louis Purple, v pražském obchodním domě Kotva, si můžete vybrat z více než 400 druhů materiálů a řady střihů vysněný oblek, který Vám padne jako ulitý. To vše navíc za příjemnou cenu.

Francouzský koncept zakázkového krejčovství přináší na český trh doslova „demokratizaci“ luxusních obleků na míru a jejich dostupnost širší veřejnosti. Speciální produktová linie MTM (made to measure) se zaměřuje na střední až vyšší management a nabízí osobitý styl s vynikající krejčovinou v cenovém rozpětí již od 9 950 Kč do 17 600 Kč

Výběr vám usnadní také perfektní servis módních konzultantů. „Češi zatím nejsou moc zvyklí nechávat si šít oblek na míru. Naše firma se snaží pány naučit, že i výběr obleku může být zábava. Klienti mohou kombinovat různé druhy a barvy podšívek, přes tvary límců až například po tvary a druhy kapes, způsob zapínání a knoflíky. Někteří zákazníci, kteří si neví rady, nechávají výběr materiálu i střihu přímo na nás,“ říká zkušená módní konzultantka Lucie Pavlíková, která vystudovala Vysokou školu textilní v Liberci, a pro kterou je výběr vhodného střihu a materiálu naprosto přirozenou záležitostí.

A jak to celé probíhá?

Louis PurpleV první řadě si zákazník vybere materiál. „V nabídce máme více než 400 druhů látek, což umožňuje vytvořit více než 18 000 různých kombinací a variant obleků,“ informuje překvapivě stylistka Lucie Pavlíková. V prodejně si klient může vyzkoušet hned dva základní střihy. „Jedná se o vypasovanější italský a rovnější anglický. Se zákazníkem pak zvolíme střih, který mu nejlépe sedí,“ dodává Lucie Pavlíková. Měření střihu je plně automatizované. „Naměřené hodnoty se prostřednictvím počítače přímo promítnou do elektronického střihu a zároveň se okamžitě zašlou do příslušného výrobního závodu “, dodává stylistka. Ostatně to je také důvod, proč výroba celého obleku trvá pouze tři týdny a expresní dodání jen deset dní.

Pastelové barvy jsou IN

Zajímavou inspirací pro pány může být také každoroční kolekce Louis Purple, která je k vidění v katalozích i na internetu, což usnadňuje představu o tom, co všechno jsou mistři krejčovského řemesla a přední módní návrháři firmy schopni nabídnout.

Louis PurpleV současné době jsou nejpopulárnější takzvaná „vyštíhlená“ saka s užšími a kratšími rukávy. Podobné trendy jsou i u kalhot. Pozadu nezůstávají ani ležérnější verze obleků. „Na jarní a letní období jsou v kurzu především pastelové barvy a odlehčené verze sak s polopodšívkou, která jsou velice vzdušná, a která mohou pánové kombinovat i s jeansy,“ dodává stylistka Lucie Pavlíková.

Firma Louis Purple je známá po celém světě a své pobočky má například v New Yorku, Paříži či Belfastu. V říjnu 2012 také otevřela svůj módní salón v obchodním domě Kotva v prvním patře. „Jsme tu celkem krátce. Díky velkému zájmu zákazníků se ale chystáme v průběhu roku otevřít ještě několik poboček v Praze a České republice,“ dodává stylistka.

Louis Purple

A v čem tkví tajemství značky Louis Purple? Největší předností této značky je především příznivá cena srovnatelná s běžnou konfekcí. „Té jsme dosáhli díky třem parametrům. Prvním předpokladem jsou minimální náklady na administrativu: Díky plně automatizovanému měření se zakázka přímo ze salonu odesílá do výroby. Druhým předpokladem je minimalizace obchodních prostor – stačí nám pouze 50 m2. Nejsou zde nutné žádné velkorysé dispozice prostor pro skladování zboží. A konečně také fakt, že materiály nakupujeme ve větších objemech za výhodnějších podmínek,“ uvádí stylistka Lucie Pavlíková. Výsledkem je dokonale padnoucí oblek na míru za nejnižší možnou cenu.

Kromě toho, že si zde můžete vybrat z nepřeberné řady materiálů kombinovaných s lehkým hedvábím a leskem, má firma také do konce roku 2013 speciální akci. Ke každému obleku na míru dostane košili na míru zcela ZDARMA.

„Sortiment budeme navíc rozšiřovat o šití zakázkových džínsů, které jsou u mužů stále populární,“ uzavírá stylistka. Pánové se tedy mají na co těšit.

 

   
21.02.2013 - Móda - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme