Kvalitu a chuť PRIBINÁČKU otestovala nejpřísnější porota. Už tři generace spokojených zákazníků, kteří potvrzují obrovskou oblibu této legendární lahůdky. Letos je tomu 60 let, co si první labužníci odnášeli tvarohovo-smetanový dezert vyrobený podle jedinečné české receptury.

Víte, proč vlastně PRIBINÁČEK vznikl?

pribináček

Bylo krátce po 2. světové válce a děti potřebovaly skutečně hodnotnou výživu plnou vápníku, aby se mohly správně vyvíjet. Mlékárny v Přibyslavi tak přišly s novinkou - vydatným čerstvým mléčným dezertem s názvy EVA, BIVOJ nebo MOCCA. A protože šlo nejen o kvalitní, ale pro děti také velmi chutný zdroj výživy, jeho spotřeba prudce rostla. V roce 1954 jej v mlékárně Pribina překřtili na PRIBINÁČEK a začala se psát dnes již šedesátiletá úspěšná historie této legendární značky.

pribináček

Obliba PRIBINÁČKU rostla tak rychle, že ho závod Pribina nestačil vyrábět. Úřady proto nařídily mlékárně, aby jeho recepturu předala i ostatním mlékárnám v tehdejším Československu a výrobek si tak mohly vychutnávat i děti z ostatních koutů republiky. Tak jednoduše se tehdy konkurence dostala k naprosto jedinečnému výrobnímu tajemství. Navzdory tomu zůstává právě PRIBINÁČEK dodnes symbolem dezertů pro děti. „Tajemství PRIBINÁČKU je ukryto zejména v jeho původní, nijak komplikované receptuře, kterou tvoří převážně kombinace tvarohu a smetany. Toto chutné spojení spolu s neodmyslitelným kocourkem na obalu je základem úspěchu značky,“ říká marketingový ředitel Jan Dietl.

pribináček

Sortiment PRIBINÁČKU po dobu existence značky prošel významným vývojem. V 60. letech jej v Pribině vyráběli dokonce v šestnácti příchutích, včetně zeleninové. Dnes je v prodeji kromě klasického PRIBINÁČKU v mnoha příchutích také řada specialit - TYČINKA, PIŠKOTÍK, MIXÍK A OVOCÍK. Veškeré inovace nicméně stále spojuje osvědčená kombinace tvarohu a smetany - tak oblíbená našimi dětmi.

pribináček

V České republice je dnes jen málo značek, které za sebou mají tak silnou tradici, jako má PRIBINÁČEK. Šedesáté narozeniny jsou proto důvodem k velké oslavě. A právě pro ty, kteří si chtějí zavzpomínat na své dětství, připravil PRIBINÁČEK překvapení: „V rámci oslav jsme se rozhodli přijít na trh s limitovanou edicí dvou nových příchutí pro dospělé, kteří si PRIBINÁČEK pamatují ze svého dětství,“ prozradil marketingový ředitel Jan Dietl s tím, že obě novinky - KÁVA a KARAMEL - budou k dostání pouze v letošním narozeninovém roce. Mimo zmíněné edice přichystal PRIBINÁČEK také celou řadu aktivit a soutěží pro své nejmenší fanoušky. Sledovat je můžete na www.pribinacek.cz nebo na facebook.com/pribinacek.cz.

pribináček

Reklama