Bulvár

Příběh ze života

Studovala jsem psychologii a sociologii, protože jsem si naivně myslela, že se s doktorátem filozofie vyznám sama v sobě. Jsem totiž sadomasochistka.

Na škole mi ale bylo řečeno, že SM je něco špatného a odsouzeníhodného, vlastně jsem se nic nedozvěděla.

Vždycky jsem chtěla být psycholožkou a poznávat lidi s menšinovou sexuální orientací a být jim oporou. Po škole jsem se vdala. Mám dva kluky - 18 a 14 let. Manželství mě ale nenaplňovalo. Pořád jsem měla pocit, že jsem jiná a že chci něco víc. Tedy hlavně v sexu.

Začala jsem psát o SM pro Nei Report, For men, Markýz, později Playboy, zabývala jsem se také hermetismem pro časopisy esoterické, ale to sem nebudu plést, přestože si myslím, že sexuální magie a SM má k sobě hodně blízko ... ale popořadě.

V Nei Reportu jsem se seznámila s Kateřinou Hamrovou, která tehdy připravovala nový pořad pro Novu – TABU. Hledala nějaké atraktivní téma. Požádala mě, zda bych tam nevystoupila na téma SM. Já to vzala jako výzvu. Vystoupím a oslovím tak sadomasochisty této země. Budou mi psát, budeme diskutovat, jak žít, jak to sdělit partnerovi, jak partnera naučit s námi zacházet, budeme se setkávat – to byly moje plány. Tenkrát jsem mimo psaní učila na střední škole.

Tabu dopadlo úplně jinak, než jsem čekala. Jo. Lidi mi psali, to ano … jenomže na stůl výpověď a od manžela návrh na rozvod, se žádostí, aby soud přidělil děti do jeho péče. Důvod: moje žena je úchyl. Nepřála bych nikomu zažít, když vyjdeš na ulici a lidi na tebe výsměšně pokřikují: „Hele, to je ta úchylná doktorka!“ Tenkrát jsem se zhroutila a chtěla se dokonce zabít. Nemít děti, asi bych to udělala.

Kupodivu mě podrželi právě „úchylové“. Začali mi psát a drželi mě nad vodou. A taky moje žákyně.

Tehdy jsem byla na dně i finančně. Oslovili mě Holanďané, abych natočila první SM film. Brala jsem to. Potřebovala jsem peníze. Filmů bylo celkem asi dvanáct. Potom mi navrhli, že v Praze mají sex shop a neprosperující pornokino, ze kterého by mi udělali studio. Bylo mi to jedno. Souhlasila jsem. A tak vzniklo první SM studio v Čechách. Psaly o mně všechny noviny. Byla jsem slavná. Mezitím se vše obrátilo v dobré.

Když jsou peníze, jde všechno. Koupila jsem byt a dům a manžel zjistil, že starat se o dvě děti není legrace, a milostivě mi je předal. Měla jsem popularitu (natočili o mě film v ZDF, Peříčko, Áčko, Láskanie, dělala jsem poradce Olmerovi v Playgirls, dokonce jsem si tam i zahrála) a peníze, ale za cenu soukromí.

Všechny mé partnerské vztahy skončily dřív, než začaly. Vyhledávaly mě dva typy mužů – ti, co chtěli žít z mých peněz a nebo ženáči, kteří si chtěli užívat netradičního sexu. Zadarmo a bez zodpovědnosti. A potom šupky dupky k manželce. Takže nakonec jsem zůstala sama bez iluzí ohledně vztahu. Ono vlastně, když denně posloucháš zpovědi všech těch mužů, jak se chlubí nevěrami a perverznostmi, tak potom Ti žádné iluze ani nezbydou.

Jo. Taky mi vyšly tři knížky – Povolání domina, Kdo s koho a Jablko ze Sodomy. Teď chystám další – Láska na půl úvazku a potom první konečně z oboru. Bude se jmenovat Strach z lásky, sexu a samoty. O BDSM tam mám dvě kapitoly. Jinak tahle kniha vznikla ze zpovědí lidí, kteří se mi svěřují jak na konzultacích, tak na internetu. Mám spoustu přátel, spoustu otroků, nestydím se za mé zaměření, každému se mohu podívat do očí.

Svým způsobem bych mohla být vlastně šťastná ... nebo ne?  

Lady Aradia      

   
12.12.2003 - Společnost - autor: Jiný autor

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [243] MartinaC [*]

    tak to je mazec

    superkarma: 0 12.12.2006, 09:36:14
  2. avatar
    [242] Lotka [*]

    *Kotě*: Teď nevím, kdo bere všechno tak moc vážně

    superkarma: 0 20.12.2003, 23:00:56
  3. avatar
    [241] abru [*]

    Kotě, náhodou jsem sem ještě klikla, jinak už mně tohle téma připadá absolutně pasé a vyčpělé. Ale tohle dodat musím, jestli má tady někdo důvod pochybovat o svém sebvědomí a síle osobnosti, tak to rozhodně nejsi ty.
    Krásné vánoce

    superkarma: 0 20.12.2003, 22:42:19
  4. avatar
    [240] *Kotě* [*]

    Lotko, chtěla jsem to trošku odlehčit, ale když všechno bereš tak smrtelně vážně...

    ... jinak jsi to sama napsala, každý jsme jiný. Máš pravdu, asi nemám dostatečné sebevědomí, ani ohledně své osobnosti, ani ohledně svého těla. Nikdy jsem nepředstírala, že mám, ale taky se za to nestydím. Prostě taková jsem a nemusím nikomu vysvětlovat proč. Proto taky nesnesu jakýkoli, byť i symbolický projev omezování, násilí a ponižování vůči sobě. Klidně si o mně mysli, že jsem chudák, který nemá žádnou osobnost, mně je to po pravdě řečeno dost jedno.

    superkarma: 0 20.12.2003, 21:31:51
  5. avatar
    [238] Lotka [*]

    *Kotě*: a ještě naposled - tomuhle dupnutí nožkou já neříkám asertivita

    superkarma: 0 19.12.2003, 08:37:29
  6. avatar
    [237] Lotka [*]

    *Kotě*: a proto mě taky nenapadlo, že bys to myslela až takhle do hloubky....

    superkarma: 0 19.12.2003, 08:35:58
  7. avatar
    [236] Lotka [*]

    *Kotě*: máš-li vybudované dostatečné sebevědomí a víš-li, co od sebe jako ženy očekáváš, tak ti nemůže ublížit obojek, který ti dá partner při sexuálním hraní. Protože osobnost si vytváříš ty a ne obojek.

    superkarma: 0 19.12.2003, 08:35:00
  8. avatar
    [235] *Kotě* [*]

    Nesmely, já jsem ho pochopila tak, že se směje, až se za břicho popadá.

    superkarma: 0 18.12.2003, 21:38:32
  9. avatar
    [233] Vivian [*]

    Njal: Dík

    superkarma: 0 18.12.2003, 18:04:25
  10. avatar
    [231] *Kotě* [*]

    domi d.: Diskuse není se mnou... no to jsem to dopracovala, já tady diskutuju jak mourovatá a pak zjistím, že se mnou se nikdo nebavil! Béééééé, budu brečet! A trucovat! Hodinu s váma nemluvím!

    superkarma: 0 18.12.2003, 14:28:19
  11. avatar
    [229] *Kotě* [*]

    Asdareel: zdá se ti snad, že zrovna já jsem málo asertivní? O všem jsem se tu vždycky vyjádřila dost konkrétně. Myslela jsem, že jsem dostatečně vyjádřila, že pocit z obojku je pro mě velmi negativní a proč tomu tak je, to jsem moc rozebírat nechtěla. Ale když už mi Lotka tak vidí do ledví...

    To, že nechci být otrokem svého muže, je blbost. Kolik žen v naší zemi je dneska ještě reálně otrokyněmi svého manžela? Jestli to některá tvrdí, pak asi neví, co to opravdu znamená. Nečetla nikdy nic o situaci žen v Africe nebo v islámských zemích. Proto mě úvahy na toto téma skutečně netrápí. Každá žena má u nás vztah s mužem takový, jaký si ho zařídí.

    Vzpomněla jsem si na jednu větu, kterou ve svém článku napsala Elizabeth... něco jako "s obojkem na krku klečím na koberci a čekám, co můj pán udělá" nebo tak. No tak to je přesně ten okamžik, který já prožít, mám z něj noční můry do konce života. Obojek pro mě symbolizuje pocit, že mé tělo nepatří jen mně, že někdo jiný ho má na povel, může si s ním dělat co chce, i když to třeba nechci já... a potažmo že někdo jiný bude rozhodovat o tom, co se mi má líbit, jak mám nosit učesané vlasy, co si mám oblíkat, jaké jídlo si dát v restauraci... prostě že ztratím svobodu žít jako nezávislá bytost, jejíž tělo a mysl patří jen a jen jí... čehož je ten obojek takovým pěkným symbolem... fakt musím ještě psát dál nebo už jsem si vyblila nitro dost?

    superkarma: 0 18.12.2003, 13:05:51
  12. [226] Asdareel [*]

    Kotě (222): Pokud budeš hovořit jen v náznacích, nediv se, že si lidé budou význam toho, co jsi chtěla sdělit, domýšlet. A že si budou domýšlet třeba i nesprávně. Chceš-li tedy, aby tvá slova nebyla nesprávně interpretována, vyjadřuj se krátce, jasně, polopatě a k věci. Prostě asertivně.

    superkarma: 0 18.12.2003, 08:41:04
  13. avatar
    [225] abru [*]

    *Kotě*: 271
    No tak vidíš, taky jsi na to přišla,nemá to cenu. Tady totiž od tebe nikdo žádné rozumné argumenty ani nechce ani nečeká.
    Moc tě zdravím.

    superkarma: 0 18.12.2003, 08:36:42
  14. avatar
    [224] Vivian [*]

    Mohl by mě někdo vysvětlit, co znamená ta zkratka BDSM?

    superkarma: 0 18.12.2003, 02:12:46
  15. avatar
    [222] *Kotě* [*]

    To je fajn, že Lotka přesně ví, co mám na mysli... a je fuk, že zrovna tohle jsem vůbec na mysli neměla. Má vůbec cenu sem něco psát, když všichni vědí o mých pocitech a sklonech víc než já sama? Asi už ne.

    superkarma: 0 17.12.2003, 22:17:07
  16. avatar
    [218] Lotka [*]

    Asdareel: tak nějak to už začínám chápat.

    superkarma: 0 17.12.2003, 13:16:12
  17. [217] Asdareel [*]

    Lotka: Je to všechno určitý způsob lásky. Nevypovídá to nic o schopnostech nebo neschopnosti v normálním životě.

    superkarma: 0 17.12.2003, 13:08:42
  18. avatar
    [216] Lotka [*]

    domi.d: ty připomínáš manželské prstýnky. Jenže ty dostanou oba manželé. Oba dva stejné. Ale u tady mluvíme o tom, že jeden má obojek - ať už si představím třeba řetízek, a ten druhý ne. To je rozdíl.

    superkarma: 0 17.12.2003, 13:04:24
  19. avatar
    [215] Lotka [*]

    Asdareel: nedokážu si představit mít takového muže. Já bych s ním určitě nevydržela. Ale určitě jsou typy žen, kterým tohle imponuje.

    superkarma: 0 17.12.2003, 12:58:29
  20. [214] Asdareel [*]

    Lotka: Hraním to začíná, ale postupně se to vyvíjí tak, že hra přestává být jenom hrou, stává se z toho součást života.

    superkarma: 0 17.12.2003, 12:54:22
  21. [213] Asdareel [*]

    Lotka: A co když ten obojek má muž? Já ho nosil a vnímal jsem to jako mimořádně obohacující citovou a emocionální záležitost. Podřízení milované ženě v konsensuálním BDSM vztahu má pro mě obrovskou přitažlivost.

    superkarma: 0 17.12.2003, 12:52:06
  22. avatar
    [212] Lotka [*]

    Asdareel: mám dojem, že Kotě tím myslí tu feministickou stránku věci - obojek by pro ni znamenal, že je podřízena muži a je jeho otrokem....
    Dobře, v životě to beru, ale obojek jen při milování - to je podle mě úplně jiná stránka věci. Bohužel, tady v tom vašem vyprávění je vidět, že vy tím hraním žijete i v normálním životě, ne jen při sexu.

    superkarma: 0 17.12.2003, 12:47:02
  23. [211] Asdareel [*]

    Kotě: O jaký význam obojku se pro tebe jedná?

    superkarma: 0 17.12.2003, 12:11:21
  24. avatar
    [210] *Kotě* [*]

    domi.d: to je určitě pravda, ale sama říkáš, že tyto významy jsou vždycky individuálně stanovené. Pro MĚ osobně má obojek na lidském krku jeden jediný význam, a ten je pro mě zcela nepřijatelný.

    superkarma: 0 17.12.2003, 12:02:10
  25. avatar
    [208] *Kotě* [*]

    Lotko, já už jsem ti přece odpověděla. Fakt nemám chuť se opakovat, zvlášť když to byla otázka úplně mimo mísu.

    superkarma: 0 17.12.2003, 11:07:01

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [207] Lotka [*]

    *Kotě*: no a tvoje odpověď na tuto jednoduchou otázku?

    superkarma: 0 17.12.2003, 11:01:27
  2. avatar
    [206] *Kotě* [*]

    Asdareel: já vím, pro tebe asi ano. Pro mě ne. Mně se ježí chlupy, jen si to představím.

    superkarma: 0 17.12.2003, 10:35:07
  3. [205] Asdareel [*]

    Kotě a proč ne obojek? Já sám za sebe můžu říct, že obojek nasazený milovanou a milující bytostí je něco úžasného :-)

    superkarma: 0 17.12.2003, 10:03:33
  4. avatar
    [204] *Kotě* [*]

    Lotko, původní otázka, kterou jsi mi položila, zněla takto: "Nezažila jsi snad situaci, že ses do milování tak vžila, že jsi necítila nic, jen rozkoš a po orgasmu jsi nakonec zjistila, že sis tak přeležela nohu nebo že jsi měla roh od stolu vražený do nohy a ta bolest začala až poté, co jsi milování dokončila?"

    Co dodat.

    superkarma: 0 17.12.2003, 10:02:45
  5. avatar
    [203] *Kotě* [*]

    Asdareel: roztomilé... jen ten obojek kdyby ten chudák kluk neměl!

    superkarma: 0 17.12.2003, 10:00:11
  6. [202] Asdareel [*]

    BDSM VUBEC nemusí být jen tvrdé. Je zde prostor i pro velikánskou něhu.

    superkarma: 0 17.12.2003, 09:48:29
  7. [201] Asdareel [*]

    Byly zde nalinkovány poměrně tvrdé BDSM obrázky. Velmi by mně zajímalo, jak bude působit tento obrázek: http://cernaluna.rootshell.cz/obrazky/kissfeet.jpg
    Mylsím, že to je již o úplně něčem jiném.

    superkarma: 0 17.12.2003, 09:36:12
  8. avatar
    [199] Lotka [*]

    *Kotě*: ale já potom psala o tahání za vlasy atpod. A když si přečteš příspěvky nazpět, tak to, co tady píšu teď já, domi.d, tak už to v nich bylo.
    Já ti v tom případě zkroucené nohy chtěla jen NAZNAČIT, že při milování cítíš bolest trošku jinak, než při nemilování Nejsem masochistka, taky se je jen snažím pochopit. A přitom si vzpomenu na různé situace, které jsem třeba prožila a už by se mohly blížit k tomu, o čem se tady píše. Nemyslím tím hned Aradii.

    superkarma: 0 17.12.2003, 09:07:04
  9. avatar
    [198] *Kotě* [*]

    domi.d - no ano, já s tebou naprosto souhlasím. Právě proto mi argument Lotky připadá ujetý. Nelze přece srovnávat bolest při milování způsobenou náhodně nějakým vnějším faktorem a bolest působenou cíleně, určitým způsobem, na určitém místě a za účelem vzrušení a rozkoše.

    superkarma: 0 17.12.2003, 09:03:49
  10. avatar
    [196] *Kotě* [*]

    Ještě k té bolesti: pokud jsem to dobře pochopila, sadomasochistický sex je o tom, že bolest je v sexu významným prvkem rozkoše. Masochista si svou bolest UVĚDOMUJE a právě proto, že ji CÍTÍ, je vzrušený, cítit bolest ho USPOKOJUJE. Když si já zkroutím nohu v nepřirozené poloze a zároveň pociťuji rozkoš, můj mozek tu bolest přehluší, "vypne" a zapne ji teprve po orgasmu. Já si tu bolest NEUŽÍVÁM. Proto tvrdím, že srovnáváš nesrovnatelné a používáš argumenty, které jsou úplně od věci.

    superkarma: 0 17.12.2003, 08:28:02
  11. avatar
    [195] *Kotě* [*]

    Lotko, já tě chápu, akorát že ten tvůj argument prostě neberu. Nemá to nic společného s předmětem diskuse. Je to úplně mimo mísu. Záměrně způsobovaná a přijímaná bolest je úplně někde jinde než různé "nehody", které se v sexu mohou přihodit. Že se ti nikdy taková "nehoda" nestala? Nikdy ti třeba partner neskřípl nohu nebo ruku? Nikdy ses o nic nepraštila? Nikdy jsi z ničeho nespadla? Zvláštní... asi máš opravdu bezpečný sex.

    superkarma: 0 17.12.2003, 08:21:26
  12. avatar
    [194] Lotka [*]

    *Kotě*: ty totiž píšeš pořád o něčem jiném - mě se třeba nikdy nestalo, že by mi nechtě partner v posteli ublížil. O tomhle já nepíšu.

    superkarma: 0 17.12.2003, 08:12:12
  13. avatar
    [193] Lotka [*]

    *Kotě*: těžko něco vysvětlíš někomu, kdo nechce pochopit

    superkarma: 0 17.12.2003, 08:07:57
  14. avatar
    [192] *Kotě* [*]

    Lotko, proč si myslím, že otázka je nefér? Protože to je totéž, jako kdybys vzala případy, že někdo nechtě svému partnerovi v posteli ublíží (žena v pozici nahoře špatně dosedne, moje zmíněná příhoda se zdí), a pak je přirovnala k sadismu. Z bolesti, která se mi při sexu náhodně přihodí nebo kterou já způsobím, potěšení skutečně nemám. Ani tak ani tak.

    superkarma: 0 17.12.2003, 04:09:42
  15. avatar
    [191] Vivian [*]

    Teda děcka, vy jste se tady do sebe pustili... A stejně nikdo nikoho o ničem nepřesvědčil...

    superkarma: 0 16.12.2003, 22:16:59
  16. avatar
    [189] Lotka [*]

    *Kotě*: nedávám nefér otázky. Ale snažím se ti říct, že při milování není bolest jako bolest. Já ze své zkušenosti vím, že to, co jindy cítím jako bolest, se při milování jeví něčím jiným. Kdyby mě při milování např. partner tahal za vlasy, budu tuto bolest brát jinak, než když mě takhle bude tahat při hádce. Tak, jak to napsala Ralda. No a to nemusím být masochistka, abych tento rozdíl poznala.

    superkarma: 0 16.12.2003, 18:14:40
  17. avatar
    [188] pajda [*]

    Podle mě je zakopaný pes právě v přístupu okolí...napadá mě jiný příklad, protože nějaké ubližování je přece jen věc těžko pochopitelná:

    Můj bráchanec si vybírá zásadně blondýnky. Vzhledem k tomu, že je mu 13 a jde o jeho asi tak šestou dívku, se kterou to myslí strašně vážně - všechno to jsou něžné malinké blondýnečky - jde jasně o fetiš, táhnoucí se už od školky. A myslím si, že jako jeho rodina máme dvě možnosti: tolerovat jeho výběr a s blondýnkami, které bys "soplem přerazil" se smířit, (což bude těžké - kromě mě jsou u nás všechny ženské "od rány" a sedláckého typu a já sama, i když jsem drobnější, se klidně popasuju s jakoukoliv prací nebo zvířetem) a pak si pravděpodobně vezme dívenku podle svého gusta a bude s ní šťastný a nebude mu vadit ani to, když mu jeho andílek zahne, nebo mu po pravdě vysvětlit, že trpí sexuální deviací a že by s tím měl něco dělat, pokud se chce srovnávat s normálními lidmi. Pak si asi vezme brunetku (doklad toho, že "už je normální"), bude s ní celý život nešťastný a udělá jí ze života peklo...a chudáci jejich děti.

    To je aspoň můj soukromý názor na věc...prostě ti lidi jsou takoví a jde jim o to, aby je šmahem nezavírali do blázince hned, když to o nich někdo zjistí.

    superkarma: 0 16.12.2003, 18:04:46
  18. avatar
    [184] *Kotě* [*]

    Lotka: "Nezažila jsi snad situaci, že ses do milování tak vžila, že jsi necítila nic, jen rozkoš a po orgasmu jsi nakonec zjistila, že sis tak přeležela nohu nebo že jsi měla roh od stolu vražený do nohy a ta bolest začala až poté, co jsi milování dokončila?"

    To je dost nefér otázka, vzhledem k tomu, že srovnáváš nesrovnatelné. Jo, jednou se mi taky stalo, že při obzvlášť vášnivém milování mě přítel narazil hlavou na zeď tak, že jsem omdlela. Ale snad je proboha rozdíl mezi tím, když si nechtěně způsobím bolest a když si ji způsobuju záměrně. Rozhodně mě bolest nevzrušuje a nevyvolává ve mně erotické pocity. Při sportu (dělala jsem šerm) se kolikrát taky stane, že se vžiješ do souboje tak, že zapomeneš na bolest, ale nemá to nic společného s erotikou.

    superkarma: 0 16.12.2003, 15:13:47
  19. avatar
    [183] pajda [*]

    Asi pro všechny: z hlediska manželství je tady ještě jeden aspekt: v D/s vztahu odpadají nekonstruktivní hádky, protože je předem dán postup řešení pro případ, že se dva jedinci nedohodou - pak udělá rozhodnutí dominantní partner, ovšem důsledky jsou jednoznačně na něm. Podstatné pro to, aby byl takový vztah možný, je převzetí zodpovědnosti dominantním partnerem - což samozřejmě nedokáže každý...ideální manželství je podle psychologů takové, kdy každý má nějakou oblast, za kterou zodpovídá: manžel za auto a elektroniku, manželka za dítě a domácnost...a jsou podle potřeby zastupitelní, což je ale asi nereálný ideál. Hodně o tom píše doktor Plzák v knížce Gordické uzly párového dorozumívání. A samozřejmě každé manželství, které má důsledně rozdělené role, má i svoje rituály, které toto dělení rolí podporují...odtud asi ty rekvizity a symboly...

    superkarma: 0 16.12.2003, 14:14:24
  20. avatar
    [180] Lotka [*]

    dominius: nechápu trošku tu vyhraněnost na submisivního a dominantního partnera. Nechtěla bych být v sexu takhle vyhraněná. Někdy má člověk náladu na dominantního, podruhé chce být zase otrokem. (Není to u mě myšleno tak doslova ) Čím je to, že u vás se pozice nemění?

    superkarma: 0 16.12.2003, 08:24:41
  21. avatar
    [178] Lotka [*]

    *Kotě*: myslíš si, že ve 28 letech už jsi v sexu prožila všechno, co se prožít dá? Já si ho začala plně užívat až po třicítce a věř mi, že člověk, když pozná, co a proč mu to dělá dobře, tak udělá cokoliv, aby prožíval sex s úplnou rozkoší. Věci, co někomu připadají nenormální, dělají lidé, kteří si své požitky hodně uvědomují a vědí, co od sexu očekávají. Když bude mému partnerovi dělat dobře rozpálený vosk na kůži, tak ho budu polévat voskem. Kdy mě bude dělat dobře sex na rozbitém skle, tak ho tak budu dělat. Nezažila jsi snad situaci, že ses do milování tak vžila, že jsi necítila nic, jen rozkoš a po orgasmu jsi nakonec zjistila, že sis tak přeležela nohu nebo že jsi měla roh od stolu vražený do nohy a ta bolest začala až poté, co jsi milování dokončila?

    superkarma: 0 16.12.2003, 07:38:27
  22. avatar
    [175] *Kotě* [*]

    NTPT: Slovo "zvrácený" nemám ráda, ostatně jsem ho za celou dobu nikdy zde nepoužila, stejně jako slovo "úchyl". Ale pokud se dva lidi přivazují, potažmo dělají další věci, přičemž cílem je ponížení a bolest, pak mi to bez ohledu na oboustranný souhlas nepřipadá SPRÁVNÉ.

    Já vím, jsem prostě netolerantní prudérní sprostá holka.

    superkarma: 0 16.12.2003, 01:24:54
  23. avatar
    [172] *Kotě* [*]

    Dominius: klidně ti odpovím. Se zavázanýma očima ne. Svázané ruce - jednou jsem přivázala partnerovi ruku k pelesti šálou. Důvod byl prostý - chtěla jsem ho exkluzivně a výhradně potěšit, prostě mu dávat rozkoš, aniž bych za to cokoli chtěla. Jenže on měl pořád pocit, že by mě měl taky nějak těšit, tak furt šmátral... Chtěla jsem mu tím dát najevo, že teď si má užívat a na mě nedbat. Nechtěla jsem ho znehybnit ani mu dát najevo, že ho ovládám.

    Pak chtěl zavazovat on mě, ze stejného důvodu, jenže to se mi nelíbilo, odmítla jsem. Asi mám hrůzu z toho být při milování jakýmkoli způsobem znevýhodněna nebo znehybněna (ubezmocněna). Ostatně já jsem poslušná holka a když se mi řekne nehýbej se, tak se nehýbám! (Ufff, to jsem si naběhla, co? Teď budu za submisiva. )

    Je to pro tebe dostačující odpověď?

    A ne, přivázat někoho šátkem nebo mu zavázat šálou oči mi samo o sobě nepřipadá ujeté ani zvrácené.

    superkarma: 0 16.12.2003, 01:09:32
  24. avatar
    [170] *Kotě* [*]

    NTPT: tou větou, kterou jsi nepochopil, jsem reagovala na větu, kterou napsal dominius:
    "e o potřebu speciální podoby vztahu na základě dominance a submisivity (ds). lidé takto orientovaní se sexuálními aktivitami neliší od běžné populace."

    superkarma: 0 16.12.2003, 00:57:57
  25. avatar
    [165] *Kotě* [*]

    NTPT, napsala jsem předchozí příspěvek dřív, než jsem četla tvůj, ale jsem ráda, že jsem to dobře pochopila.

    superkarma: 0 16.12.2003, 00:42:39
  26. avatar
    [164] *Kotě* [*]

    Já bych si to shrnula. Takže ve vztahu submisiv - dominant nedochází v sexu k projevům sadomasochismu ve smyslu způsobení bolesti a utrpení, ale hrají se "scénky", které mají symbolizovat vztah nadřízený - podřízený, trestající - trestaný apod. Tyto scénky nejsou bolestivé nebo jen málo. Chápu to správně?

    Snažím se jenom poukázat na to, že tvrdit, že jsem dominant v životě, ale vedu normální sexuální život, je nefér. Lidé takto nezaměření, například já, takovéto scénky nehrají, protože je pro ně (tedy pro mě konkrétně) nepřijatelný ten pocit ponížení a zotročení, který se s nimi PRO MĚ spojuje.

    Ovšemže já taky hraju s partnerem "scénky". Myslím, že to dělá každý, kdo má opravdu dobrý a pestrý sex. Ale jsou trochu o něčem jiném - nejsou o vyjádření vztahu D-S, pouze o navození určitých erotických situací, které jsou zcela rovnoprávné. Představa, že jsem zotročena, je mi cizí, představa, že zotročuji, zrovna tak.

    Jediné, co nevím (asi to ani nelze odhadnout) je, kolik BDSM zaměřených párů si takto "hraje" (což pro mě osobně je nepřijatelné, ale uznávám, že objektivně to není nic tak hrozného) a kolik z nich si opravdu ubližuje. Na tom už pro mě není přijatelné nic.

    superkarma: 0 16.12.2003, 00:41:23
  27. avatar
    [159] *Kotě* [*]

    Dominius: "jde o potřebu speciální podoby vztahu na základě dominance a submisivity (ds). lidé takto orientovaní se sexuálními aktivitami neliší od běžné populace, nepotřebují vidět nebo pociťovat bolest, jen jejich poloha ve vztahu je dána poněkud jinak, než je u většinové populace běžné"

    ani toto na mou otázku neodpovídá. Ptám se na konkrétní případ.

    superkarma: 0 15.12.2003, 23:55:06
  28. avatar
    [158] *Kotě* [*]

    abru: "lapení do sítě" čeho, proboha?

    superkarma: 0 15.12.2003, 23:53:10
  29. avatar
    [157] *Kotě* [*]

    Ne, neodpověděl, dominiusi. Napsal jsi pouze: "nemám potřebu svou partnerku týrat." Proto se úplně logicky ptám - co popisuje Njal, není týrání (když tvrdí, že je taky dominant a ne sadista)?

    Co je to být agresívní a sprostá? Nesouhlasit s tebou? Na příspěvcích, které jsi z těch mých vykopíroval, fakt nic sprostého neshledávám. Že Aradia není šťastná, ačkoli má kariéru snů, zajištěné finanční příjmy a je sexuálně uspokojená, to je její problém, protože mnoho lidí to rozhodně nemá. Že pro to musela obětovat rodinný život? Kolik žen, které se například věnují vědě , nemá manžela a děti, notabene ani ty peníze, protože být vědkyně u nás není lukrativní job? Je to běžné rozhodnutí, které musí dělat hodně žen. A taky se setkávají s despektem okolí ("ta vědátorka", "ta intoška"). Plzák o nich mluví jako o patologické zhoubě naší společnosti. Podle mě je prostě otázka Aradie, proč není šťastná, věcí jejího nitra, do kterého nikdo nevidí. Proč to tedy řešit na netu?

    superkarma: 0 15.12.2003, 23:51:44
  30. avatar
    [156] abru [*]

    Milé Kotě, já už po shlédnutí téhle stránky žádné další argumenty nepotřebuji. Pro mě to bylo naprosto dostačující. Mám jasno a nic dalšího mě už nezajímá. Punktum. Měj se fajn. Ty mi připadáš zase šíleně naivní, i tvá debata a argumenty, a nechávám tě prostě na pokoji. Už odminule mi tu připadáš jako nejsnadnější případ pro lapení do sítě, ale je ti přáno.

    superkarma: 0 15.12.2003, 23:46:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme