Vztahy

Příběh chlapa: Dala mi facku! Co teď?

Ženy fungují podle modelu: Jakmile na tebe vztáhne ruku, udělej pořádnou scénu, anebo se s ním rovnou rozejdi. Co má ale udělat chlap, když dostane od své partnerky facku - poraďte překvapenému Jirkovi.

facka

Milé čtenářky, následující příběh je natolik šokující, že jsem se s Jirkou dohodl a uveřejňuji naši korespondenci. Samozřejmě jsem e-maily očesal od zbytečného balastu a upravil do otištitelné textové podoby...

S Jirkou se známe ze školy. Nedávno se odstěhoval za svou novou přítelkyní na Moravu, kamsi ke Znojmu. Tak si od té doby jen občas píšeme.


Ahoj, Jakube!
Představ si, Mirka mi dala facku. Byl jsem v šoku. Pohádali jsme se kvůli nějaké blbosti a Mirka začala hysterčit. Neudržel jsem se a začali jsme na sebe křičet - to už se stalo párkrát. Jenže Mirka mi z ničeho nic vlepila takovou facku, že se mi protočily panenky. Zůstal jsem stát a jen koulel očima. Asi jí to došlo, zhroutila se mi do náruče, začala brečet a omlouvat se. Věřil bys tomu?


Zdar!
Tak to teda koukám taky jako puk. Prosím tě a o čem jste se pohádali?


Ahoj!
No, byla to taková běžná hádka. Asi jsem ji začal já. Mirce vadilo, že jsem se jí v posilce málo věnoval, že prý jsem koukal po jiných a já nevím co. Tak jsem jí řekl, že to je blbost. Ježe pak jsme po sobě začali házet všemožný křivdy a bylo to tady...


Ahoj, Jirko!
Teda slyšel jsem už hodně příběhů, kde chlapy mlátí ženské, ale tohle? Jak jsi zareagoval?


Ahoj, Jakube!
Nezareagoval jsem nijak. Byl jsem z toho úplně mimo a Mirka asi taky. Hned se mi omlouvala. Tak jsem ji začal utěšovat. Tak já nevím, asi to byla blbost, co? Asi jsem jí měl něco říct... jenže jsme se k tomu už nevrátili.


Ahoj, Jirko!
A došlo k nějaké další hádce, nebo se to stalo jenom jednou?


Ahoj, Jakube!
Píšu ti to za tepla. Nechci to jen tak přejít, ale Mirka asi jo. Nevíš, jak mám na to navést řeč? Uvažoval jsem, že bych vzal Mirku někam na kafe, abychom se nehádali doma. Ty jo, mám z toho normálně strach...


Ahoj, Jirko!
Tak v tomhle ti moc neporadím, to musíš uválčit sám. Rozhodně to ale nenechávej vyšumět. Napadlo mě, že můžu tvůj příběh uveřejnit v našem magazínu - čtenářky někdy mají dobré nápady. Seš pro?


Ahoj, Jakube!
Díky za podporu. Jo, nějak to musím zvládnout. Doufám, že se to všechno spraví. Mirka je od té doby dost nesvá a moc nemluví, tak nevím. No, klidně to zveřejni, každá rada dobrá. Dík!


Co byste Jirkovi poradily, milé čtenářky. Jak si má s Mirkou promluvit? Co když se bude situace opakovat, má se s Mirkou rozejít?

Ještě doplním, že Jirka s Mirkou jsou spolu necelý rok.

   
31.01.2011 - Láska a vztahy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [48] amy3105 [*]

    Suzanne — #39 Úplně souhlasím s nějakou pořádnou fackou,ale bít bych nedokázala nikdy.To je ale věc každé ,jak se snaží situace a problémy řešit.Když chlapi můžou ženy mlátit a dokonce týrat,proč by jim ženy nemohli někdy jednu vrazit?

    superkarma: 0 10.11.2013, 16:53:01
  2. [47] amy3105 [*]

    Jenom ať si nestěžuje.Nikdo neví,co jí řekl nebo udělal.A já sama mám s fackou MILOVANÉMU!!!! příteli tvrdou zkušenost,mrzí mě to,ale jsem vnitřně přesvědčena,že si ji právem zasloužil.Doslova a do písmene jsem pro jeho štěstí,pohodu a radost z toho,že se mnou tehdy žil dělala možné i nemožné.Zkrátka maximum,co se dalo a co mě napadlo.Ze začátku seznámení ten nejlepší muž, vysněný princ z pohádky,kterého jsem milovala celou duší i srdcem,a nemůžu na něj zapomenout dodnes.Najednou ukázal ale svou pravou tvář-skoro pořád něco,co jsem udělala kritizoval,začal se mnou někdy mluvit jako s nějakou flundrou,měl samé tajnosti,s ničím se mi nesvěřoval a já celou dobu,kdy se tak změnil (asi 2 měsíce)jen mlčela,a když jsem jen trošku zvýšila hlas,abych se bránila,začal s tím,že hulákám na celý barák,jako naše sousedka,což vůbec nebyla pravda.Až jednoho rána do mě ryl a ryl tak dlouho,kdy už jsem to nemohla vydržet,protože mám jako každý jedny nervy a ty nejsou z oceli,jsem mu jednu dala.Ale ne ze vzteku,ale proto,aby si uvědomil,jak se mnou jedná.Bylo to taky z velké lítosti-proč se ke mně tak choval,když neměl sebemenší důvod?Ale pán se místo zamyšlení urazil a odstěhoval.Měla jsem pak těžké deprese,byla a stále je láska mého života,ale už toho bylo až moc.Nikdo není bez chyb,ani já ne.Ale tohle jsem si nezasloužila.Měla jsem se nechat dál urážet a ponižovat?Tak ,jak říkám,kdo ví,jak to mezi těma dvěma bylo doopravdy.Jirka si mohl i něco vymyslet,Mirka možná reagovala z podobného důvodu,jako já.Chlapi si někdy o tu facku,a pořádnou,sami řeknou,ani o tom neví.

    superkarma: 0 10.11.2013, 16:48:01
  3. [46] molly [*]

    Suzanne — #45 násilí by nemělo patřit do našich životů za žádných okolností(ať je to barevné nebo ne)

    superkarma: 0 14.02.2011, 10:46:25
  4. avatar
    [45] Suzanne [*]

    molly — #44 motáš hrušky s jablkama a život není černobílý.

    1. na komentář reaguje molly — #46
    superkarma: 0 04.02.2011, 09:17:32
  5. [44] molly [*]

    daniela520 — #42 hej, a niekedi zapíchnut vreckový nožíkSml15

    1. na komentář reaguje Suzanne — #45
    superkarma: 0 01.02.2011, 23:44:39
  6. avatar
    [43] pikolca [*]

    Sml80 občas se to stane, ženy jsou křehké nádoby a vytočit je, se občas nevyplácí Sml80. Tady každá rada drahá, co takhle si promluvit? Ani ne po roce vztahu je to ale celkem brzy, vytáčet se do nepříčetnosti Sml58

    superkarma: 0 01.02.2011, 17:13:14
  7. [42] daniela520 [*]

    niekedi treba dat facku

    1. na komentář reaguje molly — #44
    superkarma: 0 01.02.2011, 15:54:35
  8. [41] jastura [*]

    Suzanne — #39 rozumím jak to myslíš a souhlasím. Sml22

    superkarma: 0 01.02.2011, 09:54:18
  9. [40] molly [*]

    Suzanne — #39 fackovat kohokoliv je prostě nepřípustné!!!!!! jediná situace kdy je facka ještě akceptovatelná je když někoho popleskám např při mdlobě. Neříkám že jsem se už párkrát nenapřáhla (když dítě dělalo vše aby mě vytočilo) ale mám zábrany které to nedovolí - uhodit někoho do tváře je ponižující pro obě strany

    superkarma: 1 01.02.2011, 00:04:21
  10. avatar
    [39] Suzanne [*]

    šmarjápanno... Pokud je z toho Jiřík tak špatnej, tak ať si jde hodit mašli.Sml24

    Ok, postěžoval si kámošovi. Ale zapomněl napsat, co jí řekl, že takhle reagovalaSml58 Jsou věci, které si facku zaslouží. Můj ex řvával tak, že na to nebyla obrana, jeho slova dokázala přivést k zoufalství. Nedala jsem facku, ale bila jsem. Nebyla jiná obrana. Přesto nejsem násilník, který bije babičku a dětiSml28 Ba ani nepoužívám nůž k řešení argumentů. Se svým milým mužem se nehádám, ani nemám tendence mu jakkoli ubližovat. Tyhle neomylné vize o žárlivé tyrance jsou pěkně praštěné, milé dámySml24

    1. na komentář reaguje molly — #40
    2. na komentář reaguje jastura — #41
    3. na komentář reaguje amy3105 — #48
    superkarma: 1 31.01.2011, 23:43:57
  11. avatar
    [38] daddyska [*]

    Omluvila se a dál bych to neřešila Sml32

    superkarma: 0 31.01.2011, 19:39:15
  12. [37] Simona Fialová [*]

    jedna fackaSml15snad bude lípSml16

    superkarma: 0 31.01.2011, 18:37:16
  13. [36] molly [*]

    kebulkaevulka — #35 a co takhle: Kdož si bez viny, hoď kamenemSml15

    superkarma: 0 31.01.2011, 17:04:56
  14. avatar
    [35] kebulkaevulka [*]

    Moje máma tvrdí:ˇSkoda rány,která padne vedleSml22

    1. na komentář reaguje molly — #36
    superkarma: 0 31.01.2011, 16:58:36
  15. [34] molly [*]

    Docela mě zaráží, že facku od ženské bere většina jako úlet, ale facku od chlapa jako týrání. Já v tom zas až takový rozdíl nevidím, nejde přece o to kolik "fyzické" škody ta facka napáchá, ale o to co symbolizuje: neúctu, agresi, neschopnost sebekontroly, pokus o ponížení, vybití se,... a vše je špatně.  Až jí jednou naštve jejich potomek tak ho zfackuje? Nebo až rodiče budou staří a senilní tak jim natluče? Protože takhle nevině to začíná, jednou fackou dospělému.... Od hysterky, žárlivce a alkoholika utíkat co nohy stačí!!!!!

    superkarma: 1 31.01.2011, 16:52:57
  16. [33] Kubatek [*]

    Jirkovy starosti na moji hlavuSml23.Mirka se mu omluvila,evidentně si sama uvědomila,že to přehnala,tak co pořád chce řešit.Krompáč do ruky,hodinu kopat a pak si ani nevzpomene,že dostal jednu facku.Vzkaz pro Mirku:toto se nedělá!

    superkarma: 0 31.01.2011, 16:24:27
  17. avatar
    [32] Julča [*]

    Jitka udělala blbost, omluvila se, mrzí ji to. Bylo to asi v afektu . Ale nikde nečtu, že Jirku mrzí, že vyprovokoval hádku, ani že by se jí omluvil on. Kdoví, proč ta facka padla, třeba provokace na ránu byla. Ublížit se dá slovně i hůř, než fackou. Řekla bych, že je řada na něm, aby to nějak napravil, promluvili si že takto ne.

    superkarma: 0 31.01.2011, 16:02:26
  18. [31] Ryor [*]

    Proč hned rozchod, neříkejte že Jirkovy nikdy neujely nervy že nedal někdy někomu v afektu facku a pak ho to mrzelo. Něco jiného je když se mu hned Mirka omluvila a jde na ní vidět že ji to trápí. Já bych si o tom normálně promluvila v klidu třeba u večeře a dejte si najevo že lítost je na obouch stranách. Já už sem něco takového zažila a sme spolu i přez pár facek do ted´Sml22.

    superkarma: 1 31.01.2011, 14:59:06

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Bugy [*]

    Zapomněla jsem dodat závěr - měl situaci řešit okamžitě.

    Ano, já jsem se možná nezachoval správně, ale pozor - příště bych ti ji mohl taky vrátit. Ale to snad není to nejlepší řešení nějakého problému.

    superkarma: 0 31.01.2011, 14:25:38
  2. avatar
    [29] Bugy [*]

    Já jsem jednou svému manželovi dala velmi jemnou facku. Měla jsem pocit, že celkem vtipně mu dávám najevo, že se vůči mně nezachoval dobře.

    Reagoval okamžitě - už nikdy se mě takhle nedotkneš! To se nebude u nás zavádět.

    Moc jsem se tehdy zastyděla. I když šlo ode mě jenom o jakési předvádění. Nikdy jsem už něco podobného neudělala.  On samozřejmě také ne.

    superkarma: 0 31.01.2011, 14:23:04
  3. avatar
    [28] ToraToraTora [*]

    Mě ten příběh zas tak šokující nepřipadne. Vzhledem k zažitému společenskému modelu je facka od ženy přijatelnější než facka od muže, která je brána hned jako týrání a domácí násilí. Mrzelo jí to, omluvila se....co furt chcete řešit? Když to vygraduje, nebo to zopakuje, tak ať to kámoš zabalí...

    nedávno se sestěhovali, zkoušejí společnou domácnost, kolíkují teritorium. jak si to nastaví, takové to budou mít. A že jsou u toho emoce jiné, než po deseti letech soužití, je jasné.

    superkarma: 5 31.01.2011, 13:44:53
  4. avatar
    [27] monkee [*]

    enka1 — #5 Taky bych to viděla na problémy ve vztahu a nejvyšší čas je řešit. Když se v hádce probírají dřívější křivdy, je jasné, že mezi nimi něco drhne dlouhodobě. Zdá se, že kluk sebe i ji vnímá docela střízlivě, ale neví si s tím rady. Rozmluva je nanejvýš žádoucí...

    "No, byla to taková běžná hádka. Asi jsem ji začal já. Mirce vadilo, že jsem se jí v posilce málo věnoval, že prý jsem koukal po jiných a já nevím co. Tak jsem jí řekl, že to je blbost. Ježe pak jsme po sobě začali házet všemožný křivdy a bylo to tady..."

    superkarma: 0 31.01.2011, 13:42:43
  5. avatar
    [26] kebulkaevulka [*]

    Quentinová z Montargis (Kentánová) — #25 Sml52Sml67

    superkarma: 0 31.01.2011, 13:36:50
  6. avatar
    [25] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    Jestli jste před tím byli v posilovně, tak ta facka asi sedlaSml30

    Milý Jiří, jestli si hned na začátku vztahu (necelý rok- nic moc) při hádkách mrskáte křivdy a luftem lítají facky, tak si představ, jaké to budete mít za dvacet letSml57 Nebudeš mít zuby a Mirka přijde o hlas) Jestli jí máš rád, tak před ní nečum po babách a jestli tě má ráda Mirka, nebude ti dávat přes kušnuSml24

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #26
    superkarma: 1 31.01.2011, 13:34:06
  7. [24] Anai [*]

    Altamora — #6 Mám totálně stejný názor! Sml67

    superkarma: 0 31.01.2011, 13:09:16
  8. avatar
    [23] Žábina [*]

    Astrud — #18 Sml67 souhlas, takto bez dalších informací a náhledu druhé strany se nedá soudit

    superkarma: 1 31.01.2011, 12:36:21
  9. avatar
    [22] evelyn [*]

    Astrud — #19 maje — #17 proc by se nemohl sverit kamaradovi? Chlapi jsou nekdy vetsi drbny nez zenskeSml80

    A priznaky zacinajiciho domaciho nasili muzou byt i opacne, ze je to zenska, co napadne chlapa. Podle vypraveni je to zarliva hysterka, se obavam, ze nejake diskuze ji z toho nevyleci, ale mozna se mylim.

    superkarma: 0 31.01.2011, 12:27:49
  10. avatar
    [21] sanvean [*]

    Co bych poradila Jirkovi? Až napíše, co jí řekl Sml24

    superkarma: 0 31.01.2011, 12:23:59
  11. avatar
    [20] kebulkaevulka [*]

    Ježiš ten nadělá,no tak dostal facku.Jiříčku nic si z toho nedělej.Sml79

    superkarma: 0 31.01.2011, 12:17:42
  12. [19] Astrud [*]

    maje — #17 jo, tak nějak. Že se chlap svěřuje chlapovi a ještě s tím, že dostal od té svojí facku mi přijde krajně podezřelé....

    1. na komentář reaguje evelyn — #22
    superkarma: 0 31.01.2011, 12:11:41
  13. [18] Astrud [*]

    Dámy, všechny tady soudíte podle toho, co o tom řekl ten chlap. Není tu vyjádření druhé strany. To zaprvé. Tím padem zadruhý: co když jí řekl něco opravdu hnusnýho a ona automaticky vystřelila? Pak jí to přece samotnou zamrzelo. Ale podle té okleštěné korespondence se nedá usoudit vůbec nic: jak často se hádají a kvůli čemu, bylo to poprvé nebo mu pravidelně dělá žárlivé scény? Takže bych to brala celé s rezevou. A ikdyž facka není vhodný komunikační nástroj, z jedné bych závěry nedělala.

    1. na komentář reaguje Žábina — #23
    superkarma: 1 31.01.2011, 12:10:36
  14. avatar
    [17] maje [*]

    a já myslela, že takovýhle hlouposti řeší jen ženský. nevím, co by chtěl probírat. měl jí v první chvíli říct: tohle bylo naposled. příště ti jí vrátím. a jde se dál. Sml24

    1. na komentář reaguje Astrud — #19
    2. na komentář reaguje evelyn — #22
    superkarma: 0 31.01.2011, 12:00:33
  15. avatar
    [16] SENSITIVESKIN [*]

    m.j. nemyslím si, že by korespondence probíhala tímto stylem, takhle si normální chlapi nepíšouSml24

    superkarma: 0 31.01.2011, 11:35:21
  16. avatar
    [15] rusalka2008 [*]

    Taky bych se brzy obávala nože... Sml80

    superkarma: 0 31.01.2011, 10:15:26
  17. avatar
    [14] SNÍŽEK [*]

    co tak zajít si do předmanželské poradny,zjistit,jestli vztah má budoucnost?Pokud by odmítla,pak nechce problém řešit a pryč od ní,nebo její agresivita se může opakovat a stupňovat Sml22

    superkarma: 0 31.01.2011, 09:54:45
  18. avatar
    [13] Dante Alighieri [*]

    Podle toho, co čtu, bude to čím dál horší. Sml22

    superkarma: 0 31.01.2011, 09:45:03
  19. avatar
    [12] OlgaMarie [*]

    Ach jó, holka asi taky dostávala doma pár facek, když rodiče si nechtěli udělat čas na popovídání si. Měla by si promluvit s psychologem, aby ji nedostala příště zpátky. Sice by se jí rozsvítilo, ale ...

    superkarma: 0 31.01.2011, 09:42:18
  20. avatar
    [11] Clerenc [*]

    Hmm, známý jednou takhle taky dostal facku. Proběhla omluva a vše dobré. Mno a po nějakém čase se manželka v afektu tak rozparádila, že se jí  dvakrát napíchl na kuchyňský nůž......Brala bych nohy na ramenaSml80

    Jenom podotýkám, že známý přežilSml22

    superkarma: 0 31.01.2011, 09:36:38
  21. avatar
    [10] Tulinka [*]

    Přiznám se,že mi taky 2x v životě ujela ruka.Partner uznal,že facka byla oprávněná Sml24

    Co bych poradila Jirkovi?Určitě by si měl popovídat o situaci,která nastala.

    superkarma: 0 31.01.2011, 09:12:34
  22. avatar
    [9] mineralka7 [*]

    Jak čtu, sestěhovali se k sobě teprve nedávno. Určitě bych to nenechala jen tak plavat, ale asi spíš než někde venku na kafi bych s ní o tom promluvila v soukromí. Píše se tady, že je z toho Mirka sama "přešlá", tak by asi neuvítala rozebírat to někde venku. Nevím, soudím podle sebe - když udělám nějakou chybu, raději o tom s partnerem promluvím doma, stejně tak když udělá chybu on, nechci jeho ani sebe ponižovat tím, že by naši debatu poslouchal byť náhodně někdo třetí. Spíš bych navrhla sednout si doma, udělat si večer pro sebe, promluvit si, stanovit hranice, a pak vytáhnout skleničky vína. Protože jestli o sebe ti dva stojí, tak to jinak než veeeeelikánskou pusou skončit nemůže. Pokud ale Mirka neuzná s odstupem bez přebytku emocí, že udělala chybu a že už se to nesmí opakovat, pak bych zvažovala, jestli život s hysterkou je to pravé, co chci.

    Ono na začátku vztahu můžou vznikat i takovéhle situace. Kdo ví, co mají jeden nebo druhý za sebou za zkušenosti z předchozích vztahů, možná jsou moc mladí... učí se společně žít a fungovat a pokud jsou oba tvrdé hlavy a vůdčí typy, může dojít k ledasčemu, ale je to o tom si vysvětlit, co si kdo může dovolit a co už ne. Naučit se přistupovat na kompromisy a odlišovat, co je důležité a co ne.

    Přijde mi ale trošku jako by Mirka měla pocit, že musí Jirku vychovávat, jak kdyby ho brala jako malého kluka. Nevím, ono z pár řádků těžko soudit, ale pokud to tak Jirka cítí, pak by určitě bylo dobré s ní o tom promluvit. To pravé partnerství je o tom, že toho druhého přijímáme takového, jaký je, milujeme ho a ctíme - to by mělo platit oboustranně. Můžeme mít na věci různé názory, můžeme se občas i pohádat, ale i pak bychom si měli říct, že jsem rádi, že máme jeden druhého. Možná ale i k tomuhle postoji se člověk musí propracovat zkušenostmi.

    superkarma: 0 31.01.2011, 09:05:58
  23. avatar
    [8] *modrá [*]

    No i když to byla hádka kvůli hovadině, mohla by se madam ovládat, co když příště vezme do ruky váleček ?

    A kdyby zrovna držela nůž tak bodne ?

    superkarma: 0 31.01.2011, 09:02:15
  24. avatar
    [7] SENSITIVESKIN [*]

    no,já bych taky občas určitým pánům dala ne facku,ale pořádnou bombu pěstíSml57

    superkarma: 0 31.01.2011, 08:54:33
  25. avatar
    [6] Altamora [*]

    Jednou je nikdy, dvakrát je zvyk. Přijala bych omluvu a po druhé žárlivé scéně bych v takovém vztahu nepokračovala. Leda že někdo miluje scény a bez hádek, řvaní a facek mu vztah nepřipadá plnohodnotný. Pak je ta dívka optimální milenka.Sml57

    1. na komentář reaguje Anai — #24
    superkarma: 0 31.01.2011, 08:24:11
  26. avatar
    [5] enka1 [*]

    Sml80Facka se použije, když chybí argument nebo když ten kdo ji obdržel řekne něco dost drsnýho...

    ..Asi jí to došlo, zhroutila se mi do náruče, začala brečet a omlouvat se. Věřil bys tomu?.. tady nechápu otázku: Věřil bys tomu - té facce nebo omluvě?  ->utěšováníSml80-stačilo říct přijímám, příště ti ji vrátím a jedeme dál. Jakýpak řeči o tom po nějaký době, ta situace už by měla být na krchově. Pokud trvá napětí, není v pořádku něco ve vztahu samotném

    1. na komentář reaguje monkee — #27
    superkarma: 1 31.01.2011, 08:17:00
  27. avatar
    [4] átéčko [*]

    Zpočátku vztahu to tak je. Než se dva sžijí. Třeba u nich doma to byl normální vzorec chování, že matky Mirky reagovala při hádce takto.

    Myslím, že by ji na to kafe pozvat měl, pokud to neudělá ona sama.A rozebrat to. Určitě by se Jirka k tomu vrátit měl. Tohle se opravdu nedělá. Měl by ukázat, že je silný chlap. To už dokázal tím, že jí to nevrátil. To by bylo špatné. Držím jim palce.

    superkarma: 0 31.01.2011, 08:12:22
  28. avatar
    [3] kačinka [*]

    Šmarjá hádat se a fackovat kvůli takový ptákovině. A co až přijdou závažnější témata? Výchova dětí, finance a co já vím ? To už na něj půjde s kudlou?

    superkarma: 0 31.01.2011, 08:02:43
  29. avatar
    [2] kareta [*]

    hysterka žárlivá..prchla bych nejen kvůli facce, ale hlavně kvůli žárlení a hádání se!

    superkarma: 0 31.01.2011, 07:52:56
  30. [1] Anime Otaku [*]

    Tak tady je každá rada těžká. Určitě si musí promluvit a vysvětlit si hranice. Pokud by se to stalo v afektu jednou, tak to asi problém nebude. Ale jakmile by se situace zopakovala, tak bych utíkala, protože dát facku chlapovi kvůli tomu, že se otočí za jinou je nesmysl. Pokud chce chlapa co by se kolem nekoukal, má si najít slepého.

    Já si u sebe dokážu představit že bych toho svého praštila jen v případě kdybych mu přišla na nevěru a to by se asi ani moc nedivil.

    superkarma: 0 31.01.2011, 07:21:43

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme