Bulvár

Při pracovním pohovoru lžete

Milé ženy-in,
sešla se mi dvě témata. Minulé o kouření a dnešní o lži.
Jak spolu souvisí?
Britská skupina na ochranu kuřáků protestuje proti diskriminaci při ucházení o práci.
Pokud vás nepřijmou kvůli kouření do práce, není to podle evropské komise diskriminace.
Ochránci kuřáků proto radí: ,,Při pracovním pohovoru doporučujeme lhát. Když jste společenský kuřák, který si zapálí cigaretu večer v baru, pak by se to vašeho zaměstnavatele nemělo týkat."


Je to milosrdná lež, nebo podvod?
Asi záleží na tom, jak svou kuřáckou vášeň dokážete držet na uzdě.

Jak to vidíte vy?
   
14.08.2006 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [52] MartinaC [*]

    no je fakt ze u nas ve firme neni ani jeden kurak asi neco na tom bude

    superkarma: 0 15.08.2006, 06:49:09
  2. avatar
    [50] ALISKA [*]

    stejně je to blbost co je komu do toho, jestli kouřím, nebo ne? to se rovnou můžou začít ptát, jestli žijete pohlavním životem!!!! - protože by jste třeba mohli chodit unavení do práce ----- přece když v praci nekouřím, tak je to jen a jen moje věc ---no nebo že by jim šlo o naše zdraví?

    superkarma: 0 14.08.2006, 22:41:49
  3. [49] sabi7 [*]

    Pokud nebude kouřit v práci, je to jeho věc.

    superkarma: 0 14.08.2006, 20:55:24
  4. avatar
    [48] edith1975 [*]

    Myslím, že když si někdo zapálí cigaretu v baru, tak to zaměstnavateli může být šumafuk. Proto bych v tomto případě lež pokládala za milosrdnou.

    superkarma: 0 14.08.2006, 20:43:36
  5. avatar
    [47] Ťapina [*]

    Luminar001: Možná bys měla číst ty články až do poslední věty

    superkarma: 0 14.08.2006, 19:56:58
  6. [46] Luminar001 [*]

    tak to já bych zas řekla, že do toho zaměstnavateli něco je, pokud to ovlivňuje pracovní výkon. Třeba můj bratr pokud si každé 2-3 hodinky minimálně nedá cígo, tak není schopen něco dělat zvlášť když je trochu ve stresu, není schopen se soustředit a myslí jen na to cígo
    a chodit kouřit ven je sice řešení, ale pro zaměstnavatele ne ideální - sem dělala v jedné velké internetové cestovce a zaměstnanci se trousili každou chvíli ven na jednu a to nejen v obědové pauze, čili se značně snižuje výkonnost

    superkarma: 0 14.08.2006, 17:53:27
  7. [45] bejby [*]

    Také nekouřim ale v praci nebyla kuřacka mistnost a tam vědšina kouřila a strašně mi to vadilo. Tolerovala jsem to a radše mezi ně nešla

    superkarma: 0 14.08.2006, 17:51:32
  8. [44] kornoutek [*]

    já jsem seděla v kanceláři se 6 kuřáky a jsem nekuřačka, to bylo strašný. I když jsme byli a jsme veliký kamarádi, prostě mi to moc vadilo a tak se jim zřídila kuřárna a je klid. Nikomu z nich to nevadilo, alespoň se prý dostali z kanceláře.

    superkarma: 0 14.08.2006, 17:51:23
  9. [43] Olca [*]

    superkarma: 0 14.08.2006, 17:15:34
  10. avatar
    [42] monca13 [*]

    pokud kuřák nekouří na pracovišti, je to diskriminace

    superkarma: 0 14.08.2006, 17:04:57
  11. avatar
    [41] monca13 [*]

    jsem celkem tolerantní odnaučená nekuřačka, ale sedět v kanceláři s kuřačkou nebo kuřákem by mně vadilo, pokud vím, řeší se to tzv. kuřárnami nebo si zkrátka kuřák musí o přestávce jít zapálit ven

    superkarma: 0 14.08.2006, 17:03:07
  12. avatar
    [40] Lenika [*]

    Mně se nynější šéf ptal a upozorňoval na to, že jsou tu všichni nekuřáci a je fakt, že ty moje dvě cigaretky měsíčně (po kterých je mi stejně šoufl ) ho zajímat nemusejí

    superkarma: 0 14.08.2006, 16:41:42
  13. [39] Rikina [*]

    Ťapina: ani mě se nikdy nikdo neptal. Teď jsem ve firmě, kde je prostě a striktně nekuřácké prostředí. Kdo musí, tak ven z baráku, na chodník, a aby nebyly vajgly před vchodem, je na plotě připevněn erární popelník.

    superkarma: 0 14.08.2006, 16:28:18

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [37] Dedida [*]

    Nekouřím a ani dlouho k žádnému pohovoru nepůjdu, tak to nemusím řešit!

    superkarma: 0 14.08.2006, 16:06:20
  2. [36] Asdareel [*]

    Na otázku v závěru článku odpovídám: Je to podvod, který 100% schvaluji. Zaměstnavateli do toho, je-li někdo kuřák, či ne, absolutně nic není a mně se absolutně nelíbí celá ta pokračující orwellizace celé západní společnopsti. Takže lhát v této situaci považuji za legitimní právo sebeobrany.

    superkarma: 0 14.08.2006, 15:57:24
  3. avatar
    [35] Oxana [*]

    NEKOUŘÍM A LHÁT NEMUSÍM

    superkarma: 0 14.08.2006, 15:31:43
  4. avatar
    [33] Ťapina [*]

    Když nad tím tak přemýšlím, v životě se mě na pohovoru nikdo nezeptal, jestli kouřím. Zaměstnavatel si stanoví kuřácké nebo nekuřácké prostředí (popř. s kuřárnou či bez) a může mu být ukradené, jestli najímá kuřáka nebo nekuřáka, ne? Prostě jsou dané podmínky a ty se budou dodržovat.

    superkarma: 0 14.08.2006, 15:17:25
  5. avatar
    [32] sunshine [*]

    Silný kuřák se asi nebude ucházet o místo na nekuřáckém pracovišti, a u pohovoru by se mělo řešit jenom to, co souvisí nějak s prací. Zaměstnavatele určitě nezajímá že si zapalíte večer doma 2 cigarety.

    superkarma: 0 14.08.2006, 15:13:54
  6. [31] Pavlačková [*]

    Jsem nekuřačka a tak lhát nemusím. Jinak podle mě záleží na tom, zda je kouření opravdu jen příležitostné.

    superkarma: 0 14.08.2006, 15:08:48
  7. avatar
    [30] sunshine [*]

    To není přece žádné lhaní, když kouřím jenom příležitostně a ne v zaměstnání, tak jsem pro zaměstnavatele samozřejmě nekuřák.

    superkarma: 0 14.08.2006, 15:06:33
  8. avatar
    [29] Kahomar [*]

    nekouřím a nikdy jsem nekouřila, takže s tímto tedy nemám problém. Ale je fakt, že kuřáci mi velmi vadí a zakouřenému prostředí se snažím co možná vyhnout

    superkarma: 0 14.08.2006, 14:56:15
  9. avatar
    [28] mimozaclub [*]

    nekouřím,takže nelžu...

    superkarma: 0 14.08.2006, 14:56:11
  10. [27] Dubika [*]

    Kuřák, který nevydrží pracovní dobu bez cigarety, tak to by asi nebylo dobré lhát. To by se profláklo a bylo by zle i pro toho kuřáka.

    superkarma: 0 14.08.2006, 14:44:00
  11. [26] lvicem [*]

    pracovní pohovor to je opravdu něco

    superkarma: 0 14.08.2006, 14:31:17
  12. avatar
    [25] Zdendula [*]

    nekouřím tak to mám vyřešené

    superkarma: 0 14.08.2006, 14:17:39
  13. avatar
    [23] ALUDNEV [*]

    Jsem odnaučená kuřačka.Ale nikde není psáno že si nikdy nezapálím.
    To já sama nevím.

    superkarma: 0 14.08.2006, 14:01:00
  14. avatar
    [22] tyrkys [*]

    Na jednom z pohovorů jsem dostala otázku, zda jsem někdy v životě kouřila trávu. Já blbec odpověděla, že párkrát na gymplu, ale už dávno ne a nastal křížový výslech

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:58:21
  15. avatar
    [20] arjev [*]

    Maduli: neměla jsem co pracovně ztratit,mě do kouta jen tak někdo nezažene.Nebojím se,nebojím se.Já jsem já Pěkný den

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:43:14
  16. avatar
    [19] Ťapina [*]

    Jako uchazeč o zaměstnání a večerní kuřák bych otázku na kouření pochopila jako otázku, zda budu vyžadovat možnost kouření na pracovišti nebo pauzy za účelem cigára a po pravdě odpověděla "Ne" Co dělám mimo pracoviště, po tom zaměstnavateli nic není.

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:36:48
  17. avatar
    [18] Zzuzzka [*]

    Já bych spíš doporučovala nekouřit

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:30:49
  18. avatar
    [17] Maduli [*]

    arjev: to je naprosto v pořádku, ty máš právo pracovat v nezakouřeném prostředí. Ale kuřák má právo si v soukromí zapálit.
    P.S.: ale chtělo to tenkrát asi pořádnou odvahu, co? Ale dítě za to určitě stojí.

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:29:01
  19. avatar
    [16] kulena [*]

    Pokud si zapálí retko někde v baru, či jiném podobném podniku, jeho věc. V práci a v pracovní době dodržovat zákaz kouření.

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:27:29
  20. avatar
    [15] arjev [*]

    Maduli: máš pravdu,moje nenarozená dcera byla pasivní kuřačka.Spor mezi kuřákem a mnou skončil u ředitele jednoho koncernu.Dovedla jsem spor pořádně rozmáznout už před 23lety.

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:27:11
  21. avatar
    [14] Věrulinka [*]

    Po mém soukromí,nikomu nic není,ani zaměstnavyteli.

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:26:16
  22. [13] lencicak [*]

    nevím, nevím, ale když si opravdu dá jen třeba v tom baru.....................

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:25:14
  23. [12] Andrejka82 [*]

    MiLady: souhlas

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:24:25
  24. avatar
    [11] malenina [*]

    Jsem kuřák, otázku zda v tomhle lhát nebo ne už nemusím řešit, přijímal mne jiný ředitel (kuřák), než je ten dnešní (nekuřák). Radím lhát, pokud jste schopni během pracovní doby nekouřit. Já to dodržuji a zapálím si až doma. A do toho zaměstnavateli opravdu vůbec nic není. Kolik doma vykouřím cigaret nebo doutníků je moje věc

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:24:15
  25. avatar
    [9] arjev [*]

    MiLady:

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:23:36
  26. avatar
    [8] Maduli [*]

    Souhlasím. V práci by se kouřit prostě nemělo, ale co je komu po tom, jestli si v soukromí zapálím a nikoho tím neobtěžuju?

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:23:36
  27. avatar
    [7] Kelly [*]

    MiLady:

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:21:20
  28. avatar
    [6] Kekka [*]

    Ani v tomhle bych nelhala. Prostě bych řekla, že jsem kuřák, ale že samozřejmě na pracovišti budu respektovat jejich pravidla.

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:20:55
  29. avatar
    [2] xjannickax [*]

    myslím si,že to diskriminace není..tohle lidé mohou ovlivnit sami..a kouření poškozuje spoustu nekuřáků..

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:16:46
  30. avatar
    [1] Kocicka [*]

    a já zase říkám nelhat

    superkarma: 0 14.08.2006, 13:15:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme