Podle aktuálního průzkumu společnosti Tesco preferujeme pro grilování velmi kvalitní maso, nejčastěji kuřecí nebo vepřové. Nyní mají zákazníci možnost výběru v obchodech Tesco z tzv. prémiového masa.

Výběru masa na grilování věnují podle průzkumu společnosti Tesco* Češi velkou pozornost. Za nákup na barbeque zpravidla utratí 500 Kč, z toho 400 Kč jen za maso. Téměř třetina respondentů dokonce uvádí, že na grilování kupuje kvalitnější maso než při nákupu na běžnou večeři. Aktuálnímu trendu vychází Tesco vstříc novou nabídkou tzv. prémiového masa. V této řadě zákazníci najdou 29 TOP masných produktů, které jsou baleny tím nejmodernějším způsobem, zaručujícím dlouhou trvanlivost.

Prémiové maso nejen na gril

V Čechách začíná sezona grilování zpravidla již koncem dubna a trvá až do října. Barbeque večery jsou tak právě v plném proudu. Dokonalý gurmánský zážitek zaručí především správný výběr surovin, a to hlavně masa. Vhodným tipem je tzv. prémiové maso z českých i zahraničních chovů. „Nová řada obsahuje převážně dražší položky, které ale odpovídají kvalitě. Jedná se o nejrůznější steaky, jehněčí, baby kuřátka, ale i telecí nebo králičí maso,“ uvádí Pavol Halasz, manažer nákupu sortimentu masa společnosti Tesco a dodává „Maso je baleno tzv. darfresh metodou, která zaručuje trvanlivost masa bez chemické konzervace“.

Tesco

Telecí medailonky, 1 kg, Tesco, cena: 489 Kč

Telecí řízek, 1 kg, Tesco, cena: 480 Kč

Divočák kýta, 450 g, Tesco, cena: 185 Kč

 Tesco

BIO jehněčí kýta s kostí, 1 kg, Tesco, cena: 290 Kč

CHUCK Tender, 1 kg, Tesco, cena: 245 Kč

Tatarský biftek, 1 kg, Tesco, cena: 775 Kč

Tesco

Hanger steak, 1 kg, Tesco, cena: 345 Kč

Hovězí steak svíčková, 1 kg, Tesco, cena: 790 Kč

Flank steak, 1 kg, Tesco, cena: 319 Kč

 Tesco

Husí ramínka, 1 kg, Tesco, cena: 69 Kč

MINI kuřátko, 500 g, Tesco, cena: 99 Kč

Kachní prsa bez kosti s kůží, 1 kg, Tesco, cena: 320 Kč

* Průzkum společnosti Perfect Crowd se uskutečnil ve dnech 8.4. – 12.4. 2014  v uzavřené komunitě Inspirujeme.net a na vlastním online panelu agentury Perfect Crowd na reprezentativním vzorku účastníků podle pohlaví, věku (18+), vzdělání a regionu. Průzkumu se zúčastnilo 400 respondentů.

Reklama