Vaření

Převlékáme do nových obalů: Redesign značky SCHNEIDER

Přední český producent masných výrobků, značka SCHNEIDER, své kompletní portfolio výrobků „převléká“ do nových obalů. Nejde pouze o redesign značky a uvedení nového claimu „S námi dokážete velké věci“, ale i o uvedení komplexní komunikační strategie. Inovované obaly přinášejí spotřebitelům ucelené informace o produktech a jsou již plně v souladu s novou obalovou legislativou Evropské unie, která vstoupí v platnost 13. prosince 2014.

Značka SCHNEIDER psala řeznickou historii již od roku 1898, ale její vývoj nedobrovolně skončil v roce 1948 po nástupu komunistického režimu. Na trh s masnými výrobky se značka SCHNEIDER vrátila v roce 1992. Již v roce 1997 v průmyslové zóně v Plzni na Borských polích odstartovala výstavba nového moderního masokombinátu, který splňuje všechny normy Evropské unie.

SCHNEIDER

V roce 2008 přibyla druhá výrobní hala, ovšem rozvoj výrobního programu a obliba masných výrobků se značkou SCHNEIDER přiměli společnost Masokombinát Plzeň s.r.o. k výstavbě třetí haly na Borských polích.

Všechny výrobní prostory jsou držitelem prestižní mezinárodní certifikace BRC (British Retail Corporation), garantující kvalitu a bezpečnost vyráběných potravin. Investice do modernizace výrobních zařízení pokračují v Plzni kontinuálně dodnes.

SCHNEIDER

Výrobní program značky SCHNEIDER, který je s více než pěti sty pracovníky významným regionálním zaměstnavatelem, se neustále rozšiřuje. Vedle tradiční výroby párků, šunek a delikates se společnost neustále snaží i vyvíjet a úspěšně uvádět na trh nové řady výrobků jako například ready to eat, či sezonní speciality grill a zabijačka. V současné chvíli jsou součástí uceleného portfolia i velmi oblíbené speciální řady Kids či Fitness. „Velmi pečlivě monitorujeme spotřebitelské trendy, a co nejrychleji na ně reagujeme, i to je vedle koncentrace na kvalitu základem našeho úspěchu,“ uvedl Jiří Mlích, generální ředitel Schneider Group.

SCHNEIDER

Kvalitu výrobků s logem Schneider podtrhují i získané značky kvality Klasa nebo Zlatý klas. V loňském roce pak zavedenou značku Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR, získalo i 87 produktů značky Schneider!

SCHNEIDER

   
24.10.2014 - Gastronomie - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [2] VladkaZabka [*]

    Shneider jsem si zamilovala, ty mají pevné obaly, které jen tak něco nepropustí. Stejně jako obaly do kanceláře.

    superkarma: 0 04.12.2014, 10:09:43
  2. avatar
    [1] Myskdalen [*]

    Miluju kroupová jelita...

    superkarma: 0 24.10.2014, 23:54:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme